Efekty po odstawieniu odzywek do rzes - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-09-27, 01:01   #1
kasia0987654
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 8

Efekty po odstawieniu odzywek do rzes


Hej dziewczyny ostatnio bardzo wypadaja mi rzesy, mimo ze nic nie zmienilo sie w moim odzywianiu, czy stylu zycia. Zaczelam szukac informacji o roznych odzywkach, wiem, ze wiele osob rekomenduje revitalash, jednak nie zdecyduje sie na nia ze wzgledu na bimatoprost. Znalazlam niby jakas mniej szkodliwa i skuteczna wersje odzywki (Optilash), ale nie wiem co sie stanie z moimi rzesami gdy przestane ja stosowac. Wiem, ze z trybu codziennego nalezy po jakims czasie przejsc na kilka dni w tygodni, ale czy wtedy efekty beda sie nadal utrzymywac? Na blogach widze opinie i zdjecia zazwyczaj po 2-3 miesiacach, a chcialabym sie dowiedziec jak to jest na dluzsza mete.. Czy rzesy wypadna i beda odrastaly krotsze niz przed stosowaniem odzywki? Czy ktoras z was spotkala sie z przypadkiem, ze zaczely bardzo wypadac lub lamac sie juz w trakcie jej uzywania? Doradzcie cos, bo chyba zwariuje, kazdego dnia rzes jest coraz mniej
kasia0987654 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-09-27, 20:01   #2
kasia0987654
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 8
Dot.: Efekty po odstawieniu odzywek do rzes

nikt nie wie ?
kasia0987654 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-09-27, 20:54   #3
Kori_Yoitama
Rozeznanie
 
Avatar Kori_Yoitama
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 757
Dot.: Efekty po odstawieniu odzywek do rzes

Stosując jakąkolwiek odżywkę efekty widzi się po jakimś czasie jej używania i gdy się ją odstawi to efekty znikają (może nie od razu, ale po kilku tygodniach na pewno).
Kori_Yoitama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-01, 20:54   #4
kasia0987654
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 8
Dot.: Efekty po odstawieniu odzywek do rzes

Cytat:
Napisane przez Kori_Yoitama Pokaż wiadomość
Stosując jakąkolwiek odżywkę efekty widzi się po jakimś czasie jej używania i gdy się ją odstawi to efekty znikają (może nie od razu, ale po kilku tygodniach na pewno).
a po przejściu na tryb kilka razy w tygodniu zaczynają wypadać?
kasia0987654 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-01, 21:29   #5
Kori_Yoitama
Rozeznanie
 
Avatar Kori_Yoitama
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 757
Dot.: Efekty po odstawieniu odzywek do rzes

Wydaje mi się, że efekt powinien się utrzymać, ale po kilku miesiącach gdy rzadziej używasz odżywki powinno się powtórzyć pełną kurację tak dla pewności.
Kori_Yoitama jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
efekty kuracji, odzywki, optilash, revitalash, rzesy

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-10-01 22:29:42


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:25.