znudziłam sie sobie...koleżanki macie dla mnie jakąś inspiracje? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-02-13, 16:06   #1
n_omi
Rozeznanie
 
Avatar n_omi
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 794

znudziłam sie sobie...koleżanki macie dla mnie jakąś inspiracje?


Witam tak jak w temacie...szukam jakiejsc ciekawej inspiracji co do metamorfozy nie chodzi mi raczej o zmiane ciecia fryzurki (mam włosy do ramion) które sama sobie obcinam i układam wiec propozycje dla fryzjera odpadają ale moze jakies ciekawe ułożenia upięcia...moze jakis fajny makijaż...o matko jestem noga w tej sprawie...umiem sie swietnie pomalować "na indianina" moze macie jakies ciekawe propozycje sorki za słaba jakosc zdjec ale to robione aparatem w telefonie...ale chyba mnie widać z góry dziekuje
n_omi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-14, 20:23   #2
n_omi
Rozeznanie
 
Avatar n_omi
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 794
Re: znudziłam sie sobie...koleżanki macie dla mnie jakąś inspiracje?

czyli co? jestem przypadkiem beznadziejnym?? ;-P
n_omi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-15, 10:13   #3
Sam
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 1 452
Re: znudziłam sie sobie...koleżanki macie dla mnie jakąś inspiracje?

bardzo kiepsko na tych zdjęciach cokolwiek widać masz moze inne....?
Przypadkiem beznadziejnym na pewno nie jestes- haha - z reszta żadna kobieta nie jest;-)
Mysle ze brak odzewu spowodowany jest złej jakości zdjęciami. Postaraj sie zrobić fotki w świetle dziennym;-)

podsyłam kilka fotek
pzdr
sam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Angelina.jpg (8,1 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 8.jpg (22,9 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (24,9 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2c.jpg (21,4 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 00028.L.jpg (72,3 KB, 7 załadowań)
Sam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-15, 10:51   #4
Queen
Wtajemniczenie
 
Avatar Queen
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: co chwilę gdzie indziej
Wiadomości: 2 369
Re: znudziłam sie sobie...koleżanki macie dla mnie jakąś inspiracje?

Hej Nomi! Absolutnie nie jesteś przypadkiem beznadziejnym! Masz bardzo miłą buźkę i śliczne duże oczka. Wg mnie to właśnie na nie powinnaś zwrócić największą uwagę w makijażu. Jeżeli zdjęcia dobrze oddają kolor twojej skóry, to masz ciepłą karnacją. Proponuję ci zapuścić nieco grzywkę, a następnie ściąć ją nieco ukośnie. A co do makijażu to proponuję złoto. Oto kilka fotek. Pozrdawiam.
__________________

Mój wątek z wymianą kosmetyczną:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=723489

Queen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-15, 11:19   #5
Julcik
Raczkowanie
 
Avatar Julcik
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Głogów
Wiadomości: 376
GG do Julcik
Re: znudziłam sie sobie...koleżanki macie dla mnie jakąś inspiracje?

Tak jak w temacie... moze wreszcie jakas zmiana? Zalaczam fotke. Macie moze jakies pomysly moje drogie, kochane wizazanki? Prosze o odpowiedz. A moze Pani Samanta ma jakis pomysl? Pozdrawiam i z gory dziekuje
__________________
www.julita.fotobus.pl
Julcik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-15, 11:19   #6
Julcik
Raczkowanie
 
Avatar Julcik
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Głogów
Wiadomości: 376
GG do Julcik
Re: znudziłam sie sobie...koleżanki macie dla mnie jakąś inspiracje?

zapomnialam o fotce, wiec juz jest
__________________
www.julita.fotobus.pl
Julcik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-15, 12:54   #7
Julcik
Raczkowanie
 
Avatar Julcik
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Głogów
Wiadomości: 376
GG do Julcik
Re: znudziłam sie sobie...koleżanki macie dla mnie jakąś inspiracje?

up
__________________
www.julita.fotobus.pl
Julcik jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:38.