Czy samemu można?? - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-02-16, 01:36   #31
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Czy samemu można??

NO angell bez przesady - primera i odtłuszczacza do kwiatuszków nie potrzeba A coś o połowę tanszego...obawiam się ,że bedzie ciezko. Sprobujesz zaoszczedzić na proszku - kupisz jakiś syfek, jeden kolor za powiedzmy 30 zł i okaze sie ,że to-to sie rozpływa i mazia zamiast tężeć ( i ilosć liquidu nie ma tu nic do rzeczy). Z kolei 'przyżydujesz' na liquidzie i wogóle nie będzie chciał stygnąc badz firmy nie będą współgrały.. O pomyslach zakupu pędzelka w sklepie papierniczym nawet nie wspomnę...

I ja Ci dam PANIUSIE !!!!!!!

I wez jeszcze jedno pod uwagę...zdjęcie hologramów w porownaniu do zdjęcia takiego kwiotka - to mały pryszcz
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 10:57   #32
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

Cytat:
Napisane przez paulakrk

I wez jeszcze jedno pod uwagę...zdjęcie hologramów w porownaniu do zdjęcia takiego kwiotka - to mały pryszcz
nie strasz
kurde... wrr... ja chce kwiatki!!!
pogadam jeszcze z ciocia Tz-ta... zobaczymy co ona wymysli
a jak ktoras z Was wpadnie na jakis pomysl to pisac
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 11:02   #33
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

Cytat:
I ja Ci dam PANIUSIE !!!!!!!


Cytat:
NO angell bez przesady - primera i odtłuszczacza do kwiatuszków nie potrzeba A coś o połowę tanszego...obawiam się ,że bedzie ciezko. Sprobujesz zaoszczedzić na proszku - kupisz jakiś syfek, jeden kolor za powiedzmy 30 zł i okaze sie ,że to-to sie rozpływa i mazia zamiast tężeć ( i ilosć liquidu nie ma tu nic do rzeczy). Z kolei 'przyżydujesz' na liquidzie i wogóle nie będzie chciał stygnąc badz firmy nie będą współgrały.. O pomyslach zakupu pędzelka w sklepie papierniczym nawet nie wspomnę...
powiem tak - drogi interes hehe o pedzelku to jeszcze nie slyszlam
czyli do akrylu zadna cudna lampa nie potrzebna? tylko do zelu lampka..
Kurde ale tego wszystkiego duzo tylko po to zeby miec kwiatusia
Skad ja tyle kasy wygrzebie?
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 11:33   #34
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Czy samemu można??

Lampa jest do żelu - więc ten wydatek Ci odpada
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 12:02   #35
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

Daje upust mojemu zalowi...
chyba wszystkie akrylowe kwiatki, ktore udalo mi sie zgromadzic w mojej skromnej kolekcji
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pazurki1.jpg (39,2 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki2.jpg (8,1 KB, 60 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki3.jpg (23,6 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki4.jpg (58,1 KB, 62 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki5.jpg (37,6 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki6.jpg (36,5 KB, 58 załadowań)
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 12:03   #36
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

c.d
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pazurki7.jpg (28,6 KB, 40 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki8.jpg (57,3 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki9.jpg (60,1 KB, 40 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki10.jpg (36,8 KB, 55 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki11.jpg (42,0 KB, 43 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki12.jpg (14,9 KB, 37 załadowań)
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 12:06   #37
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

no i juz ostatnie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pazurki13.jpg (21,9 KB, 40 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki14.jpg (17,3 KB, 63 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki15.jpg (25,3 KB, 37 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki16.jpg (30,3 KB, 52 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki17.jpg (41,8 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazurki18.jpg (20,9 KB, 40 załadowań)
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 12:07   #38
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

szczegolnie podoba mi sie 2 i 4 z mojego ostatniego posta

od biedy moglaym miec 2 z pierwszego posta z fotkami
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 12:20   #39
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Czy samemu można??

Bidulko....
Ale ja też wole nie patrzec na te fotki...chora jestem, gardła nie czuję więc siedzenie w tym całym smrodku, pyle, kurzu itd by mnie chyba zabiło a bym pogmerała przy pazurach chetnie bo mam teraz takie zwykłe....
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 12:24   #40
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

ooo ;*
a wiesz ze ptasia grypa obecnie w Niemczech... ? Jakas wszyscy dookola chorzy, tylko mnie jeszcze nie rozlozylo tfu, tfu na psa urok...
Zdrowiej

chce kwiatusie!
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 13:51   #41
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Czy samemu można??

Heheheh dzieki... I za 'grypowe' pociesznie też dzieki
Ja tez chcem!! Bo na te moje zwykle kikuty to już patrzeć nie moge
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 13:56   #42
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

Nie wkurzaj
Roznica jest taka ze ja moge sobie chciec i tyle, a Ty chcesz i masz
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 15:11   #43
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Czy samemu można??

hehehehehe........ ale nie dziś!! i pewnie nie jutro!! chora - umierająca jestem!!!! I mi pedzelek zasechł
Same nieszczesscia na mą biedną głowę.....

paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-16, 15:16   #44
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

kurcze jak ja bym chciala miec takie mozliwosc i talent...
od kilku dni mam taki zastoj ze nawet pomyslow nie mam...
cale szczescie ze chora nie jestem:P
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 00:30   #45
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: Czy samemu można??

Kiciulka jak bedziesz we wro to zajrzyj chetnie ci porobie akrylkowe kwiatuszki w ramach sympatii choc moze nie takie cudne, bo az tak genialna to nie jestem chyba....
__________________
In Barcelove

1 etap 6 -5 - 4 - 3- 2 - 1

Winners do what losers don't want to do
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 14:49   #46
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Czy samemu można??

Tiara no coś Ty.... Przeciez Kiciulka nie chce się " oddawać w ręce jakiejś panci" ale chce porobić sobie kwiatki sama Dla przyjemnosci
Jejku jaki będzie krzyk...........
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 15:03   #47
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: Czy samemu można??

Hihi mam przeczucie ze w moje lapy by sie oddala ( nie mysle ze jestem jakas genialna) po prostu mam przeczucie
Apropo "panci" ostatnio bawi mnie okreslenie tipsiara wczoraj powiedzialam ukochanemu ze gdy kupimy sobie meiszkanko to 3 pokoje i garderobe a garderobe przerobie na tipsiarnie I bedzie tipsiara w tipsiarni haha
__________________
In Barcelove

1 etap 6 -5 - 4 - 3- 2 - 1

Winners do what losers don't want to do
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 15:21   #48
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Czy samemu można??

Hehehe tipsiarnia mi się podoba Chyba sobie strzelę taki napis na drzwiach mojej...tipsiarni Ale tipsiara jest obrzydliwe i poniekąd obrazliwe ( a już napewno nacechowane pejoratywnie) jak dla mnie

A co do Kićki... ją by trzeba kiedyś zmusić zeby się "oddała" NIe może przecież cale zycie tkwić w tym swoim "średniowieczu paznokciowym"
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 16:33   #49
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: Czy samemu można??

Kićka slyszysz? oddaj sie hehe
__________________
In Barcelove

1 etap 6 -5 - 4 - 3- 2 - 1

Winners do what losers don't want to do
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 22:06   #50
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

Wlasnie do domq wrocilam imieniny TZ-ta dlatego caly dzien mnie nie bylo:P

Tiaro - w Twoje rece bym sie oddala Chociaz jak mowi Paula chce sie nauczyc jakos robic takie kwiatuchy A najchetniej to bym sie nauczyla od Ciebie Niestety w najblizszych (i tych troszke dalszych) planach nie mam odwiedzin we wroclawiu.. a szkoda...

Paula - Co mam rozumiec przez "sredniowicze paznokciowe" ??
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 23:41   #51
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: Czy samemu można??

Ja sie z Wrocka nie ruszam, wiec jakby co to jestem
Paula widzisz? mowilam ze Kiciulec by mi sie oddala
__________________
In Barcelove

1 etap 6 -5 - 4 - 3- 2 - 1

Winners do what losers don't want to do
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 00:16   #52
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

Tiarko Tobie zawsze i wszedzie
a powiedz mi jeszcze na jakim akrylu sie uczylas te swoje pierwsze kwiatusie robic?
jakis szalenie drogi zestaw?
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 09:38   #53
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: Czy samemu można??

No raczej drogi bo Ez Flow, a to najwyzsza polka akryli. Do kwiatuszkow sa potrzebne naprawde dobre jakosciowo akrylki. Caly zestaw (ja mam Pastel Flower) 10 kolorkow pudrow i maly liquid podchodzi po 300 zl jakies 270 chyba.
__________________
In Barcelove

1 etap 6 -5 - 4 - 3- 2 - 1

Winners do what losers don't want to do
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 14:58   #54
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

Paula o co chodzi z tym "sredniowieczem paznokciowym"??

Tiaro i od takich najlepszych akryli zaczynalas?
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 15:04   #55
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Czy samemu można??

Tiaro a fajne te kolorki są? Bo ja się własnie przymierzam do zakupu naprawdę porzadnego zestawu. Jak sobie przypomne na jakich super materiałach pracowalam na szkoleniu a jakie ( z oszczednosci) kupiłam do domku to az mi sie cos dzieje...Więc mysle o EZ Flow, SPN ( 17 kolorkow) i NSI ( chyba 12).
A sredniowiecze...hmmm....: D
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 15:07   #56
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: Czy samemu można??

Cytat:
Napisane przez paulakrk
A sredniowiecze...hmmm....: D
no slucham...
kurde ciagle o tym sredniowieczu mysle...powiedz...
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-28, 18:54   #57
princess_m
Raczkowanie
 
Avatar princess_m
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 480
Dot.: Czy samemu można??

Cytat:
Napisane przez paulakrk
NO angell bez przesady - primera i odtłuszczacza do kwiatuszków nie potrzeba A coś o połowę tanszego...obawiam się ,że bedzie ciezko. Sprobujesz zaoszczedzić na proszku - kupisz jakiś syfek, jeden kolor za powiedzmy 30 zł i okaze sie ,że to-to sie rozpływa i mazia zamiast tężeć ( i ilosć liquidu nie ma tu nic do rzeczy). Z kolei 'przyżydujesz' na liquidzie i wogóle nie będzie chciał stygnąc badz firmy nie będą współgrały.. O pomyslach zakupu pędzelka w sklepie papierniczym nawet nie wspomnę...

I ja Ci dam PANIUSIE !!!!!!!

I wez jeszcze jedno pod uwagę...zdjęcie hologramów w porownaniu do zdjęcia takiego kwiotka - to mały pryszcz
a ja sie nie zgodze moze i bez primera mozna ale bez odtluszczacza to juz nie za bardzo chyba ze acetonem czego nie polecam
princess_m jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-28, 21:08   #58
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Czy samemu można??

.......a po kiego grzyba potrzebny Ci do kwiatka primer i odtłuszczacz !!??
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-28, 22:01   #59
tibia
Raczkowanie
 
Avatar tibia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: chicago
Wiadomości: 110
Dot.: Czy samemu można??

ten odtluszczacz to chyba pomylka z liquidem..niestety bez niego sie nie obedzie..no i oczywiscie proszku hhe..a wlasnie dziewczyny polecam proszki kolorowe grafiti arcyfajne!duza gama kolorow 5 gram kupowalam na targach za 10 zl kupilam chyba wszystkie jakie byly suuuuper!!!!
tibia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:50.