Pomóżcie dziewczyny:)! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-02-21, 13:23   #1
_Jamaica
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 2 361

Pomóżcie dziewczyny:)!


Nie mam pojęcia jaki makijaż mogę stosować do mojego typu urody, ani jak wykonać jakiś ładny makijaż
Może wy macie jakieś pomysły lub sugestie?
Jakaś nowa fryzura, kolor włosów?
Piszą że typ urody to zima,tylko że ja w lato na brązowo opalam się bez żadnego problemu.
A co wy o tym sądzicie?
Proszę pomóżcie mi wybrać dla siebie jakąś metamorfozę
Z góry dziękuje
_Jamaica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-21, 13:42   #2
E
Zakorzenienie
 
Avatar E
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 8 227
Re: Pomóżcie dziewczyny:)!

Patrycjo, pewnie dziewczyny zaraz Ci coś podpowiedzą - ja niestety nie mogę wkleić zdjęć.
Jednak nie mogę się powstrzymać i muszę Ci powiedzieć, że śliczna z Ciebie dziewczyna o wyrazistej i efektownej urodzie (też taką chcę ).
I chciaż pewnie Cię to nie usatysfakcjonuje, to muszę stwierdzić, że - według mnie - nie powinnaś zmieniać kompletnie nic.

Pozdrawiam
__________________
Poglądy trzeba mieć tak ciasne,
By cenić zdanie tylko własne.
Na ciasne łby. Jan Sztaudynger
E jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-21, 13:52   #3
bellissa
Zadomowienie
 
Avatar bellissa
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 460
GG do bellissa
Re: Pomóżcie dziewczyny:)!

Ja też uważam, że nie powinnaś kompletnie nic zmieniać super wyglądasz, twój kolor włosów i fryzura bardzo do ciebie pasują.
Pozdrawiam
bellissa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-21, 14:10   #4
Niunia098
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 8
Re: Pomóżcie dziewczyny:)!

a może to?
Niunia098 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-21, 14:16   #5
_Jamaica
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 2 361
Re: Pomóżcie dziewczyny:)!

Chciałam dodać jeszcze że bardzo podoba mi się taki "przydymiony" makjaż ale zupełnie nie mam pojęcia jak go wykonać.Może któraś z was się orientuje?
Pozdrawiam!
_Jamaica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-21, 14:22   #6
Julcik
Raczkowanie
 
Avatar Julcik
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Głogów
Wiadomości: 376
GG do Julcik
Re: Pomóżcie dziewczyny:)!

Patrycjo, zobacz na moj watek. W sumie tez jestes Zimka, a dziewczyny podrzucily mi kilka slicznych makijazy. Moze cos dla siebie wybierzesz.

http://www.wizaz.pl/w-agora/download...ead=1108505090

http://www.wizaz.pl/w-agora/download...ead=1108913598

Pozdrawiam
__________________
www.julita.fotobus.pl
Julcik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-21, 14:33   #7
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: Pomóżcie dziewczyny:)!

Patrycja napisała:
> Nie mam pojęcia jaki makijaż mogę stosować do mojego typu urody, ani jak wykonać jakiś ładny makijaż...

Witam imienniczkę
no makijaż to na pewno w chłodnych odcieniach - niebieski, ciemny szary, amarant, wiśnia, róże, nawet biały, srebrny
Masz trochę schowaną górną powiekę, więc najlepiej będzie jak ją podkreślisz poprzez wyciągnięcie cienia na zewnątrz w kierunku łuku brwiowego

> Piszą że typ urody to zima,tylko że ja w lato na brązowo opalam się bez żadnego problemu.

są dwa rodzaje Zim - te co to zawsze są tylko czerwone (śnieżki) i te co to bez trudu opalają się w lecie (typ południowy, albo po prostu mocna Zima) więc jak najbardziej możesz być ZImką

Koloru włosów nie zmieniaj lepiej, bo taki jak masz Ci pasuje i bardzo ładnie wyglądasz (naturalny czy farbowany??)

Przesyłam kolorki dla Zimy, i jeśli będziesz się ich trzymać, na pewno będziesz czuła się i wyglądała bardzo dobrze
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-21, 14:43   #8
_Jamaica
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 2 361
-->Patis_79

Dziekuje za pomocKolorek włosów to hm sama własciwie nie wiem,bo 'potraktowałam' je szapmonem koloryzującym jakies 9-cy temuAle kolor juz chyba zszedł całkowicie, moze jedynie został polblask "kasztanu" pozdrawiam gorąco i dziekuje raz jeszcze.
PATIS_79 napisał(a):
> Patrycja napisała:
> > Nie mam pojęcia jaki makijaż mogę stosować do mojego typu urody, ani jak wykonać jakiś ładny makijaż...
>
> Witam imienniczkę
> no makijaż to na pewno w chłodnych odcieniach - niebieski, ciemny szary, amarant, wiśnia, róże, nawet biały, srebrny
> Masz trochę schowaną górną powiekę, więc najlepiej będzie jak ją podkreślisz poprzez wyciągnięcie cienia na zewnątrz w kierunku łuku brwiowego
>
> > Piszą że typ urody to zima,tylko że ja w lato na brązowo opalam się bez żadnego problemu.
>
> są dwa rodzaje Zim - te co to zawsze są tylko czerwone (śnieżki) i te co to bez trudu opalają się w lecie (typ południowy, albo po prostu mocna Zima) więc jak najbardziej możesz być ZImką
>
> Koloru włosów nie zmieniaj lepiej, bo taki jak masz Ci pasuje i bardzo ładnie wyglądasz (naturalny czy farbowany??)
>
> Przesyłam kolorki dla Zimy, i jeśli będziesz się ich trzymać, na pewno będziesz czuła się i wyglądała bardzo dobrze
_Jamaica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-21, 14:52   #9
Sam
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 1 452
Re: Pomóżcie dziewczyny:)!

Masz bardzo ładny i wyrazisty typ urody. Moim zdaniem nie ma tu co zmieniać: jedyne zmiany na które mogłabys sie zdecydowac dotyczą różnych makijazy;-)
podsyłam Ci kilka fotek Co za przydymionego oka- to jak najbardziej bedziesz ładnie wygladała w tego typu makijażu;-) do takiego przydymionego makijażu bedzie Ci potrzebny czarny i np. siwy cień (możesz dodać też troche koloru, np. granatu, bordo, zieleni). Na poczatku obryzuj oko czarna kredką, nastepnie nałóz szary cień - wychodząc poza ruchoma powieke - w takim półokragłym kształcie - cień nałóz także pod dolną powieką rozcierajac go delikatnie patyczkiem. Cień musi sprawiać wrazenie nieco rozmytego - miękkiego.
Istnieje wiele rodzajów takiego makijażu - ja podsyłam Ci kilka;-)
pzdr
sam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg chanel1.jpg (9,8 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1a.jpg (67,6 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mak -kevyn.jpg (32,1 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 13.jpg (32,0 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 22.jpg (16,8 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kristin006.jpg (94,4 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg elizabeth26.jpg (34,0 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg alyssa_milano.jpg (12,5 KB, 4 załadowań)
Sam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-21, 19:30   #10
_Jamaica
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 2 361
Re: Pomóżcie dziewczyny:)!

A możecie mi jeszcze podać jakieś makijaże z opisami jak je wykonać, najlepiej byłoby jakieś delikatne tak "na codzień"
Dziekuje!
_Jamaica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-26, 18:39   #11
_Jamaica
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 2 361
Re: Pomóżcie dziewczyny:)!

up!
_Jamaica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-27, 09:20   #12
beatakob
Rozeznanie
 
Avatar beatakob
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 674
Re: Pomóżcie dziewczyny:)!

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 63bis.jpg (23,0 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zimmake.jpg (21,7 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg justyna02.jpg (32,0 KB, 6 załadowań)
beatakob jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:05.