paznokietki w usa!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-02-17, 09:46   #1
tibia
Raczkowanie
 
Avatar tibia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: chicago
Wiadomości: 110

paznokietki w usa!!


dziewczynki,orientujecie sie jak tam nasz fach ma sie za oceanem...czy ktoras z wasbyla w stanach i wie cos o tym??
tibia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 09:57   #2
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: paznokietki w usa!!

Ja nie bylam ale wiem ze duza "konkurencja" sa "salony" w chinskich dzielnicach gdzie za grosze robial bułi a nie paznokcie, uzywajac czesto wycofanych ze sprzedazy juz produktow.

W USA byla dlugo moda na dosc grube pazury i nienaturalne pazury ( mimo lansowania innych przez wiodace firmy) - chodzilo o to zeby bylo widac ze "MAM TIPSY" , ale teraz to sie chyba zmienilo zdecydowanie.

Jest chyba troche forumek z USA mozna sie ich zapytac.
__________________
In Barcelove

1 etap 6 -5 - 4 - 3- 2 - 1

Winners do what losers don't want to do
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 10:07   #3
tibia
Raczkowanie
 
Avatar tibia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: chicago
Wiadomości: 110
Dot.: paznokietki w usa!!

mam przyjaciolke w stanach ktorej przed wyjazdem zrobilam paznokietki...dzwonila do mnie ze wszystkie amerykanki zaczepiaja ja na ulicy i wypytuja co to jest?i gzdie mozna to wykonac!po czym ze pojada nawet do polski zeby miec cos takiego u siebie hehe...moze to pomysl by podbijac rynek za oceanem!?hi hi
tibia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 10:28   #4
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: paznokietki w usa!!

No pewnie Tibia, bo przeciez jezeli chodzi o pazurki to Polska jes bardzo do przodu w porownaniu do zachodu... A z Twoimi umiejetnosciami mysle ze szybko bys zdobyla tlumy klientek, tylko szkoda Cie oddawac Amerykancom Juz nam Ania Z Toronto do Kanady uciekla
__________________
In Barcelove

1 etap 6 -5 - 4 - 3- 2 - 1

Winners do what losers don't want to do
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 13:22   #5
tibia
Raczkowanie
 
Avatar tibia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: chicago
Wiadomości: 110
Dot.: paznokietki w usa!!

tiara a ona tez jest na tym forum?masz jakis namiar?
tibia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 14:03   #6
zgredek
Raczkowanie
 
Avatar zgredek
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Świętochłowice
Wiadomości: 311
Dot.: paznokietki w usa!!

Anna ma swoje forum www.polished.ca a na forum emilii dziewczyny piszą o wymaganych w Usa licencjach potrzebnych do pracy w zawodzie stylistki
__________________
www
zgredek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 14:05   #7
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: paznokietki w usa!!

W USA rynek zdominowały Azjatki. Robią tipsy za dosłownie kilka dolarów, w około 30-40 minut. Widziałam raz na żywo taki "wytwór" i... no piekny nie był. Nie mowiąc juz o tym jakim z paskudztwem musiały być te materiały.
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-17, 22:20   #8
Butterflynails
SPAMER
Nieopłacona reklama
 
Avatar Butterflynails
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 443
GG do Butterflynails
Dot.: paznokietki w usa!!

Cytat:
Napisane przez paulakrk
W USA rynek zdominowały Azjatki. Robią tipsy za dosłownie kilka dolarów, w około 30-40 minut. Widziałam raz na żywo taki "wytwór" i... no piekny nie był. Nie mowiąc juz o tym jakim z paskudztwem musiały być te materiały.
pewnie to MMA
Butterflynails jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:00.