Nowa seria Puer Maybelline - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-02-18, 10:14   #1
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638

Nowa seria Puer Maybelline


Maybelline wypuścił nową serię Pure. W jej skład wchodzi podkład, puder oraz korektor.
Puder i podkład zawierają aloes, rumianek i witaminę E, korektor 2% kwas salicylowy.
Podkład nie zatyka porów, "Gel-cream foundation with pure water. Shine free".
30ml/23zł
Niestety nie wiem, czy puder i korektor będą u nas dostępne. Ciekawe kiedy seria będzie dostępna w sklepach.
http://www.maybelline.com/whatsnew/n...spx?prodID=254
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg maybelline.JPG (15,4 KB, 356 załadowań)
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Każde przeżyte życie po części składa się z tego, czego nie zrobiło się albo nie powiedziało w jedynym właściwym momencie.
Siegfried Obermeier
Estella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 10:26   #2
loana
Raczkowanie
 
Avatar loana
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: stolica
Wiadomości: 242
GG do loana Send a message via Skype™ to loana
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

ochoho jak fajnie
a skad to wiesz skarbie?
__________________
Tyś jest mój świat...córeczko mała...




loana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 10:31   #3
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

W 'Wysokich obcasach' jest podkład, ale napisali o nim tylko "Lekki podkład matujący" plus cena i pojemność
Resztę wzięłam ze strony Maybellinu

Podkład zapowiada się ciekawie na lato; puder ma dodatkowo matować. Na stronie napisali, że kosmetyki te dzięki aloesowi, rumiankowi i witaminie E koją skórę.
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Każde przeżyte życie po części składa się z tego, czego nie zrobiło się albo nie powiedziało w jedynym właściwym momencie.
Siegfried Obermeier
Estella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 10:31   #4
loana
Raczkowanie
 
Avatar loana
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: stolica
Wiadomości: 242
GG do loana Send a message via Skype™ to loana
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

o a na strace jest jeszcze roz dream mouse blush fajny fajny
ale czy dotrze do Polski?
__________________
Tyś jest mój świat...córeczko mała...




loana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 10:35   #5
loana
Raczkowanie
 
Avatar loana
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: stolica
Wiadomości: 242
GG do loana Send a message via Skype™ to loana
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

o rany jak patrze na ta stronke to unas wiekszisci produktow nie ma a super sa np ta paletka cieni
__________________
Tyś jest mój świat...córeczko mała...




loana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 10:39   #6
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Ja tez ciagle czekam na ten roz, miejmy nadzieje, ze go w koncu wprowadza u nas.
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Każde przeżyte życie po części składa się z tego, czego nie zrobiło się albo nie powiedziało w jedynym właściwym momencie.
Siegfried Obermeier
Estella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 10:44   #7
loana
Raczkowanie
 
Avatar loana
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: stolica
Wiadomości: 242
GG do loana Send a message via Skype™ to loana
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

cienie.jpg

cienie 2.gif

cienie 3.gif

cienie 4.gifte cienie sa swietne
__________________
Tyś jest mój świat...córeczko mała...




loana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 10:46   #8
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Ciekawa jestem jaksię będzie sprawował podkład
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej córeczki Sashy


daphne81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 10:52   #9
mania19
Zadomowienie
 
Avatar mania19
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 002
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Podkład powinien lada dzień wejść do sklepów bo maybelline zaczęło kampanię reklamową na szeroką skalę. Niewiem czemu ale ten podkład jakoś mi się nie "widzi". Może za mało obietnic, a i opakowanie nie ciekawe
mania19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 11:02   #10
ANKA20
Wtajemniczenie
 
Avatar ANKA20
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wiadomości: 2 712
GG do ANKA20
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Mi podoba się puder Jestem na etapie szukania pudru w kamieniu bez jakichkolwiek drobinek i w przystępnej cenie (skrobia jakoś mi nie podchodzi:/)
__________________
Kobieta powinna powstrzymac swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie aby umozliwic mezczyznie wyksztalcenie pozagenitalnych form osobowej komunikacji

arte infantil

R jak Remont
ANKA20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 11:52   #11
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

mi do gustu przypadl podklad w musie ale ciezko mi jest dobrac odcien wiec ostatnio uzywam go jako korektora. Chcialabym żeby ten róż w musie wyszedł u nas. we francji (chyba) są też cienie i gdzies tam jeszcze wychodzi bronzer w musie ;( o nieeee czemu u nas jeszcze nie?!
Co do podkladu Pure to chetnie bym sprobowala bo lubie tylko lekkie podklady a jednak moja mieszana cera wymaga matowienia. Wydaje mi sie ze to cos dla mnie
Akeya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-18, 17:31   #12
nadziejka_82
Raczkowanie
 
Avatar nadziejka_82
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 323
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

paletki przypadkiem widzialam w elefeancie w krakowie dzis. az sie zdziwialam.
nadziejka_82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-19, 20:09   #13
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Bo w elefencie mają kosmetyki sprowadzane z zagranicy jest tam też kolorówka L'oreala niedostepna gdzie indziej. Ale niestety na moje oko sa to strasznie stare kosmetyki, wypłowiałe od samego leżenia pod ladą więc raczej się nie napalaj na to

Mnie tez ten podkład zaciekawił, mam nadzieje, że to nie bedzie taki bubel jak fresh matte
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-19, 20:44   #14
Cherie
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar Cherie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Mielec
Wiadomości: 160
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

U mnie nie ma na razie zadnych nowosci z Maybelline (poza pomadka Moisture Extreme Lipcolour) tak wiec i tej serii nie ma. Ale mam odczucie, ze beda to delikatne a co za tym idzie slabo kryjace produkty do mlodziutkiej cery. Zobaczymy. A roz mousse jest u mnie juz od dluzszego czasu, konsystencje ma taka sama jak podklad. Roz piankowy jest fajny, dobrze sie sprzedaje w Anglii, ale odcienie nie sa dla mnie (jest ich malo, 6 chyba i troszeczke nienaturalne, wole delikatne).

A produkty na wodzie termalnej staja sie coraz bardziej popularne i mysle, ze inne marki wypuszcza podobne kosmetyki.
Cherie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-20, 12:13   #15
aniolek19
Raczkowanie
 
Avatar aniolek19
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zielony pokój
Wiadomości: 361
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

No ja już raklamę tego podkładziku widziałam w mediach...wiec zapewne lada dzien wprowadzą do sprzedazy...choć tak marketingowo wg mnie powinni jeszcze zaczekać-wydaje mi sie,ze sam puder jest fajny ale...nadaje sie tylko na lato..no a u nas lato...hmm..za jakieś4miesiace
Róż w musie-słyszałam o nim,mam wielką ochote kupic,ale nigdzie nie ma :/
Paletka do oczu-też ok
A czy ten puder Pure-nie jestr czasem"odpowiedzia"na produkt reklamowany becnie przez Kate Moss(Rimmel)????
aniolek19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-20, 22:19   #16
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Rimmel jest rozswietlający z drobinkami więc to na pewno nie odpowiednik Maybeline. A skąd wiesz, że nadaje się tylko na kato?
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-20, 23:15   #17
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Smile Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Cytat:
Napisane przez Cherie
A roz mousse jest u mnie juz od dluzszego czasu, konsystencje ma taka sama jak podklad. Roz piankowy jest fajny, dobrze sie sprzedaje w Anglii, ale odcienie nie sa dla mnie (jest ich malo, 6 chyba i troszeczke nienaturalne, wole delikatne).
Potwierdzam, róz ma identyczną konsystencję jak podkład, jest ogromnie wydajny, przyjemny, ale moim zdaniem kolor nie są nachalne, przynajmniej mój kolor - daję ładne, subtelene podkreślenie policzków.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-21, 10:45   #18
Cherie
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar Cherie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Mielec
Wiadomości: 160
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

mi akurat bardziej roze bourjouis odpowiadaja. Duzy wybor odcieni
Cherie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-25, 22:42   #19
Moonlight
Wtajemniczenie
 
Avatar Moonlight
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 994
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

ja widziałam ten podkład w Rossmannie. tak się właśnie czaję na niego ale przeraża mnie to, że podobno ma być w nim 50% wody i nie wiem jaką będzie miał konsystencję... w ogóle jest dla mnie jedną wielką niewiadomą więc chyba poczekam na jakieś próbki albo recenzje
__________________
Czasami starczy tylko splunąć na szczęście.
Moonlight jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-25, 23:57   #20
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Cytat:
Napisane przez Estella
Podkład zapowiada się ciekawie na lato; puder ma dodatkowo matować. Na stronie napisali, że kosmetyki te dzięki aloesowi, rumiankowi i witaminie E koją skórę.
Łohho, jak fajnie, wreszcie coś na mojego czerwonego ryjka
Bo ten nowy Rimmel to porażka. Kto to wymyślił, jakieś cholerne drobinki w podkładzie? To wygląda niepoważnie
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-26, 09:31   #21
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Cytat:
Napisane przez Moonlight
ja widziałam ten podkład w Rossmannie. tak się właśnie czaję na niego ale przeraża mnie to, że podobno ma być w nim 50% wody i nie wiem jaką będzie miał konsystencję... w ogóle jest dla mnie jedną wielką niewiadomą więc chyba poczekam na jakieś próbki albo recenzje
A jaka jest jego cena w Rossmaniie?
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej córeczki Sashy


daphne81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-26, 10:41   #22
arowww
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 133
GG do arowww Wyślij wiadomość przez MSN do arowww
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Ehh to widze że trzeba sie wybrać do rossmana mam nadzieje ze bedzie dobrze matowił i nawilżał skóre Pozdrawiam, jesli któraś z was bedzie juz miala ten podkładzik niech napisze jak sie sprawuje
arowww jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-26, 15:37   #23
Moonlight
Wtajemniczenie
 
Avatar Moonlight
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 994
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Cytat:
Napisane przez daphne81
A jaka jest jego cena w Rossmaniie?
z tego co pamiętam to kosztował około 23 zł
__________________
Czasami starczy tylko splunąć na szczęście.
Moonlight jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-26, 18:50   #24
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Cytat:
Napisane przez Moonlight
z tego co pamiętam to kosztował około 23 zł
dzięki
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej córeczki Sashy


daphne81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-26, 20:26   #25
Cherie
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar Cherie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Mielec
Wiadomości: 160
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

dzis testowalam ten nowy Rimmel i spodobal mi sie. Nie widzialam w nim zadnych drobinek mieniacych sie, a ladnie rozswietla buzke.

U mnie nadal nie ma tych podkladow Pure Maybelline, ale pewnie dlatego ze weszly inne nowe - Rewind czy cos w tym stylu - reklama bardzo zachecajaca, jednak to podklad chyba dla dojrzalej skory.
Cherie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-26, 22:31   #26
Moonlight
Wtajemniczenie
 
Avatar Moonlight
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 994
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Cytat:
Napisane przez Cherie
dzis testowalam ten nowy Rimmel i spodobal mi sie. Nie widzialam w nim zadnych drobinek mieniacych sie, a ladnie rozswietla buzke.

U mnie nadal nie ma tych podkladow Pure Maybelline, ale pewnie dlatego ze weszly inne nowe - Rewind czy cos w tym stylu - reklama bardzo zachecajaca, jednak to podklad chyba dla dojrzalej skory.
drobinki Rimmela faktycznie na buźce niewidoczne są, ale jak posmarujesz sobie nim rękę i się przyjrzysz to zobaczysz ich całe mnóstwo. bo to takie drobne drobinki są i ślicznie rozświetlają nie tam jakiś fu brokat

a o Rewind pierwsze słyszę chyba jestem do tyłu z nymi nowościami kosmetycznymi
__________________
Czasami starczy tylko splunąć na szczęście.
Moonlight jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-26, 23:03   #27
Cherie
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar Cherie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Mielec
Wiadomości: 160
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

No wlasnie, probowalam znalezc na stronie maybelline tego podkladu Rewind, ale nigdzie nie znalazlam. I oczywiscie jest on w UK (gdzie teraz mieszkam).
Tak wiec, jutro bede w drogerii to pewnie pstrykne zdjecie (nigdy nie rozstaje sie z aparatem ) temu podkladowi i wkleje na wizazu , jeszcze sprawdze jakie ma wlasciwosci.
Cherie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 16:25   #28
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

oglądałam w GC ten podkłady Maybelline i jestem rozczarowana kolorami- tylko 4- to po pierwsze Po drugie są jakies takie pomarańczowo-papierowe (nie wiem czemu takie określenie mi się na myśl nasuwa). Jedyny żółty odcień jest najciemniejszy korektora i prasowańca oczywiście nie ma Za to konsystencja tego fluidu jest taka jakby żelowa- nie lejąca. Może kupię w lecie pod puder brązujący bo jednak kusi mnie ten podkładzik
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-04, 00:08   #29
Cherie
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar Cherie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Mielec
Wiadomości: 160
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Zrobilam fotke nowemu podkladowi, ktory sie ukazal w UK. Jest to podklad "anti-ageing" wiec raczej do dojrzalej cery. Zawiera ekstrakty z kawy oraz jakies mikrokapsulki (perelki). Glowne wlasciwosci: napina skore,ujedrnia, rozjasnia, splyca zmarszczki. Wklejam zdjecie zrobione z pismaka kobiecego.

A L'oreal znow nowy tusz do rzes wprowadza "Double Extension" - tusz razem z baza (cos jak Volume Shock).
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0356.JPG (65,9 KB, 87 załadowań)
Cherie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-04, 15:08   #30
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Dot.: Nowa seria Puer Maybelline

Doble Extension jest dostepny juz od dluzszego czasu w Polsce
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Każde przeżyte życie po części składa się z tego, czego nie zrobiło się albo nie powiedziało w jedynym właściwym momencie.
Siegfried Obermeier
Estella jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:49.