Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie? - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-05-19, 09:58   #31
kamilkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 338
Dot.: Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie?

hej
sama szukam nie mam doświadczenia w sprawie paznokci wiem jedno byłam tak w ciemno na żelu na swojej naturalej płytce i co 5dni i po żelu wiec juz sama nie wiem co o tym myslec...
niedlugo swoj slub nie wiem gdzie mam sie udac moze cos polecicie
kamilkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-20, 07:53   #32
0karolina00
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 30
Dot.: Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie?

Zapraszam do siebie. Klientki przychodzą na odnowę , po 4-5tyg a nawet są rekordziski które mają po 8tyg.

Polecam skorzystanie z promocji:

-55zł przedłużanie na tipsie wraz ze zdobieniem

-65zł przedłużanie na formie wraz ze zdobieniem

GRATIS kamuflaż (żel optycznie wydłużający płytkę-bardzo dobrze się sprawdza przy krótkich paznokciach).

Zapraszam do obejrzenia mojej galerii.
http://www.karolina00.zor.pl/index.php?strona=home


Liczba miejsc ograniczona.
Pozdrawiam Karolina

0karolina00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-01, 22:13   #33
prosperito18
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 19
Dot.: Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie?

malo akrualne ale moze uwaga sie przyda:d

polecam pania Karolinę z Atelier Stylizacji, 2 miesiace temu robiłam paznockie - na naturalnej płytce żel- i dopiero w poniedziałek ide je ściąnąc:d trzymaja sie rewelacyjnie i te kwiatki:d
prosperito18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-21, 20:28   #34
angelika2345
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 1
Dot.: Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie?

Polecam Studio urody KAMYK ul Kwiatkowskiego 5
xxx

Edytowane przez Trzepotka
Czas edycji: 2016-10-05 o 20:26 Powód: Link.
angelika2345 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-04-12, 19:16   #35
joanna444444
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 3
Dot.: Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie?

Witam, ja byłam ostatnio w Perfect Line na Okulickiego 51 w Krakowie, powiem tak- świetny salon i obsługa extra, naprawdę spoko
joanna444444 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-20, 12:18   #36
NyanaBlack
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 5
GG do NyanaBlack
Dot.: Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie?

[Reklama na Wizazu jest platna.

Edytowane przez frauhelga
Czas edycji: 2013-11-21 o 10:23
NyanaBlack jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-31, 14:59   #37
luckygirl
Raczkowanie
 
Avatar luckygirl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 395
Dot.: Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie?

Dziewczyny mam problem, zlamaly mi sie 2 naturalne paznokcie, chcialam je sama naprawic slynna chusteczka i lakierem ale nie potrafie. Szukam w czestochowie osoby ktora moze mi je naprawic lecz.... nie ma (((( ostatnio jak poszlam do pierwszej lepszej kosmetyczki to mi obciela dlugiego paznokcia... a zapuszczam od pol roku, cale zycie marzyalam o takich . poleccie mi kogos, moga byc okolice- klobuck czy wielun
luckygirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-08-01, 08:06   #38
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 5 024
Dot.: Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie?

w jagiellończykach w okrąglaku na górze (koło solarium) jest taki mały salonik. Tam pracują dwie miłe dziewczyny. Ostatnio przedłużały mi jednego paznokcia na formie ponieważ mi się złamał "do zywego mięsa" poszłam z marszu, bez umawiania, mimo że miały ruch to mnie wcisnęły i zapłaciłam całe 7 zł. Pazur poprawnie się trzyma a teraz sobie go sama uzupełniam.

---------- Dopisano o 08:06 ---------- Poprzedni post napisano o 08:04 ----------

a jeśli ktoś szuka dobrego podologa to polecam panią Agnieszkę ze studia Midori na u. Wolności
__________________
I will do what queens do. I will rule.
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-18, 19:38   #39
MsMua
Przyczajenie
 
Avatar MsMua
 
Zarejestrowany: 2015-03
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 2
Dot.: Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie?

Witam.
Szukam kogoś kto robi dokładnie paznokcie akrylowe na formie.
W miarę tanio do 60 zł max.
Posty są z różnych lat,może jest coś nowego w Czewie?
MsMua jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-11, 20:47   #40
ByAleksandra
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-05
Wiadomości: 7
Dot.: Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie?

Witam. Jestem po kursie stylizacji metodą żelową oraz manicure hybrydowy szukam chętnych dziewczyn z Częstochowy do wykonania paznokci za darmo

Edytowane przez ByAleksandra
Czas edycji: 2015-09-11 o 20:50
ByAleksandra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-03, 14:09   #41
kasienka75
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 3
Dot.: Gdzie zrobić paznokcie w Częstochowie?

Widzę ze sporo dziewczyn szuka salonow do zrobienia paznokci. Polecam salon REKLAMA polecam sie umowic. Z tego co pamietam to na FB mozna obejrzec paznokietki jakie zrobila klientkom.

Edytowane przez RosesAreRed
Czas edycji: 2016-10-05 o 20:17 Powód: Reklama
kasienka75 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-10-03 14:09:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:57.