Pudry, cienie, korektory mineralne - wątek ogólny - Strona 57 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-01-12, 14:01   #1681
frantic
Zakorzenienie
 
Avatar frantic
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 393
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez rozwielitka Pokaż wiadomość
Słowo pseudominerały ma wydźwięk negatywny. Proponuję przestać go używać na rzecz hm... semi-mineralnych, z domieszką albo coś w tym stylu, tak jak mówiła Lorri.

ta dyskusja to trochę jak rozmowa przyszłej mamy i przyszlego taty. Można snuc plany jak to bedzie jak już będzie, a i tak wychodzi jak chce
Słowo semi-mineralny bardzo mi pasuje (mam nadzieję że nikt nie będzie pytał, co to znaczy semi).

Rzeczywiście wątek zrobił się bardziej technicznym na temat nowego forum, a tu się zawsze tak miło dyskutowały stricte o minerałach.
frantic jest offline  
Stary 2009-01-12, 14:10   #1682
iustitia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Lizbona
Wiadomości: 1 881
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Uwazam tak jak Frantic, na nowym podforum powinny sie rowniez znalezc informacje, watki o kosmetykach, ktore tutaj nazywane sa jako pseudomineraly. Z nazewnictwem narzuconym przez producentow sie nie wygra, w ogolnej swiadomosci sa to kosmetyki mineralne, wiec na nowym podforum i tak beda sie powtarzac pytania o te kosmetyki. Moze nie sa to czyste mineraly ale prawdopodobnie zawieraja wiecej skladnikow mineralnych niz reszta tradycyjnej kolorowki. Mimo wszystko nie nalezy prowadzic otwartej wojny mineraly kontra "zla kolorowka". Kosmetyki takich firm jak Revlon, L'Oreal czy ArtDeco tez maja swoich fanow i powinni oni znalezc swoje miejsce na nowym forum, skad jak nie stamtad wlasnie dowiedza sie o zasadniczych roznicach miedzy tymi grupami kosmetykow?
Uswiadamianie tak ale nie podzial na lepsi i gorsi i ostentacyjny ostracyzm. To tak jak z kwestia filtrowania sie na forum biochemii, albo sie jest ortodoksem albo nie - mnie sie taki podzial nie podoba, rodzi zle emocje, czego sama bylam wczoraj przykladem.
Ale przecież po to ma być podforum o minerałach, żeby dyskutować o minerałach a nie trochę-minerałach czy pół-minerałach. Przecież każda wie, że te firmy, które wymieniłaś, robią coś diametralnie różnego od np. EDM czy Meow. Produkują zwykłą kolorówkę, do której dla celów marketingowych wrzucają 3 czy 4 minerały. Nie ma mowy o dyskryminacji, przecież jeśli ktoś na wizażystce wyskoczy z pytaniem o ubiór i zwróci się mu uwagę, że to nie miejsce na to, to czy to jest dyskryminacja ludzi ubierajacych się?
Nie chodzi o to, żeby kogokolwiek piętnować, ale żeby na forum był porządek - na wizażystce czytam o normalnych, tradycyjnych kosmetykach, na proszki wchodzę, żeby poczytać o minerałach. I jeśli nie będzie takiego jasnego podziału to osoby początkujące mogą się gubić.

Cytat:
Napisane przez milena72 Pokaż wiadomość
PS paczka byla wyceniona na 6 usd bo bralam gratisowe probki wiec płacilam tylko shipping ale jest pieczata Urzedu Celnego ( dopuszczono do obrotu)...nawet takie malenstwo wylapano...prawdopodobnie przy wiekszych zamowieniach nie obejdzie sie bez placenia niestety..
Każda paczka przechodzi przez UC a niektóre są wyłapywane do opodatkowania.

Cytat:
Napisane przez frantic Pokaż wiadomość
Dziewczyny nie obraźcie się, ale właśnie też odnoszę wrażenie z niektórych wypowiedzi, że zaczyna się robić podział na lepszych i gorszych, a raczej na lepsze marki i gorsze (mineralne i nie). To że ktoś nie lubi L'Oreala bo to pseudominerał, nie powinno odrazu oznaczać, że taki temat nie ma prawa bytu na forum. Nie lubię takiej ortodoksji (tu mam podobne odczucia co do biochemii). Doprowadzi ona tylko do skrajności. Podaję przykład: pojawi się firma produkująca minerały, ale po analizie składu okaże się, że jest w niej 5 składników mineralnych i jeden niemineralny. Czy również wątek o tej firmie wyrzucimy z forum? Jeżeli nie, to gdzie w takim razie jest ta granica, od której wątek może być na forum mineralnym, a od której będzie wyrzucony na wizażystkę?
Poza tym moderatowi nowego forum łatwiej będzie dopilonować, by np. w nazwie wątku o nie-minerałach było słowo "pseudomineralny". Na wizażystce raczej nikt tego poprawiał nie będzie i jak się ktoś nie zorientuje że jest jeszcze inne forum, to będzie siedział na wątku o pseudominerałach i będzie święcie przekonany że dyskutuje i minerałach.
Hej, ale to ma być podforum mineralne, a te marki typu L'oreal, Rimmel, Revlon nie produkują kosmetyków mineralnych. To, że dają kilka minerałów nic nie znaczy, bo poza tym wrzucają zwyczajową chemię. A produkty mineralne chyba charakteryzują się tym, że nie zawierają zbędnej chemii, same naturalne składniki, poza tym produkują je firmy mające specyficzną politykę - ekologiczną, cruelty free. Co innego, jeśli np. okazuje się, że jeden produkt zawiera np. talk a co innego, jeśli jak w Rimmelu w składzie minerały to jedna linijka a pozostałe 4 - chemia.

Cytat:
Napisane przez rozwielitka Pokaż wiadomość
Słowo pseudominerały ma wydźwięk negatywny. Proponuję przestać go używać na rzecz hm... semi-mineralnych, z domieszką albo coś w tym stylu, tak jak mówiła Lorri.

ta dyskusja to trochę jak rozmowa przyszłej mamy i przyszlego taty. Można snuc plany jak to bedzie jak już będzie, a i tak wychodzi jak chce
Dlaczego negatywny? Dla mnie oznacza coś, co jest uważane/reklamowane jako coś minelarnego a tym nie jest. I to trochę skrót myślowy, bo przecież nikt ne będzie pisał całego peanu, typu "kosmetyk, który nazywany jest mineralnym ale zawiera kilka składników mineralnych, które są domieszką do standardowego składu". "Pseudomineralny" - to od razu określa jasno i klarownie.

I nie uważam, że te dyskusje są bezsensowne, dzięki nim kiedy już wymodliwy sobie proszkowe podforum nie będzie zamieszania ale większość zasad będzie ustalona.


Frantic, właśnie ja się obawiam, że znajdą się tacy, którym słowo "semi" skojarzy się najwyżej z Semitami, a potem wyjdzie, że L'oreal robi kosmetyki z izraelskich minerałów

Edytowane przez iustitia
Czas edycji: 2009-01-12 o 14:12
iustitia jest offline  
Stary 2009-01-12, 14:15   #1683
adusiadu
Wtajemniczenie
 
Avatar adusiadu
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 151
GG do adusiadu
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Więc, wracając do minerałów, to EDM ma chyba zdecydowanie lepsze zestawy niż np. Buff'd, chodzi o to, że lepsza cena i że nie narzucają Ci czy masz wziać 3 podkłady i 2 blushe, czy 1 pędzel, 2 cienie i 3 blushe (nie odnosze sie do konkretnych zestawów), ale mozesz brać co chcesz...
adusiadu jest offline  
Stary 2009-01-12, 14:23   #1684
frantic
Zakorzenienie
 
Avatar frantic
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 393
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez iustitia Pokaż wiadomość
Ale przecież po to ma być podforum o minerałach, żeby dyskutować o minerałach a nie trochę-minerałach czy pół-minerałach. Przecież każda wie, że te firmy, które wymieniłaś, robią coś diametralnie różnego od np. EDM czy Meow. Produkują zwykłą kolorówkę, do której dla celów marketingowych wrzucają 3 czy 4 minerały. Nie ma mowy o dyskryminacji, przecież jeśli ktoś na wizażystce wyskoczy z pytaniem o ubiór i zwróci się mu uwagę, że to nie miejsce na to, to czy to jest dyskryminacja ludzi ubierajacych się?
Nie chodzi o to, żeby kogokolwiek piętnować, ale żeby na forum był porządek - na wizażystce czytam o normalnych, tradycyjnych kosmetykach, na proszki wchodzę, żeby poczytać o minerałach. I jeśli nie będzie takiego jasnego podziału to osoby początkujące mogą się gubić.
Moja droga, zapewniam Cię, że niestety NIE KAŻDY wie o tym, że L'Oreal, Revlon itp. produkują pseudominerały.
Poza tym przeczytałam tutaj o mieszaniu ziarna i plewów - dla mnie to stwierdzenie jest dyskryminujące.

Cytat:
Napisane przez iustitia Pokaż wiadomość
Hej, ale to ma być podforum mineralne, a te marki typu L'oreal, Rimmel, Revlon nie produkują kosmetyków mineralnych. To, że dają kilka minerałów nic nie znaczy, bo poza tym wrzucają zwyczajową chemię. A produkty mineralne chyba charakteryzują się tym, że nie zawierają zbędnej chemii, same naturalne składniki, poza tym produkują je firmy mające specyficzną politykę - ekologiczną, cruelty free. Co innego, jeśli np. okazuje się, że jeden produkt zawiera np. talk a co innego, jeśli jak w Rimmelu w składzie minerały to jedna linijka a pozostałe 4 - chemia.
Hej a powiedz mi od ilu składników podkład nie jest już mineralny? Wiesz to?

Cytat:
Napisane przez iustitia Pokaż wiadomość
I nie uważam, że te dyskusje są bezsensowne, dzięki nim kiedy już wymodliwy sobie proszkowe podforum nie będzie zamieszania ale większość zasad będzie ustalona.
Może i nie bezensowne, ale to faktycznie dzielenie skóry na niedźwiedziu. A gdzie dyskusją o samych minerałach? Ni ma...

Edytowane przez frantic
Czas edycji: 2009-01-12 o 14:25
frantic jest offline  
Stary 2009-01-12, 14:25   #1685
rozwielitka
rodzaj forumowych moderatorek zaliczanych do grupy wioślarek
 
Avatar rozwielitka
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 174
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

przeciez to nie jest kwestia życia i śmierci. Semi-minerane aka pseudomineralne aka jaki kraj taki mineralny kosmetyk na pewno zaszwendają się na nowe podforum, nawet jakby im zabronić. Poza tym załozę się, że wiele dziewczyn zacznie od l'oreala i skusi się na próbki a w końcu zyskamy nowe dzikie fanki proszku.

adusiadu, EDM rzeczywiście ma bajeczne zestawy i te ciągłe promocje

btw. od rana siedzę i babrzę się w nowych proszkach z edm. Dobrze, że nikt tego nie widzi.

Edytowane przez rozwielitka
Czas edycji: 2009-01-12 o 14:26
rozwielitka jest offline  
Stary 2009-01-12, 14:26   #1686
iustitia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Lizbona
Wiadomości: 1 881
Cytat:
Napisane przez adusiadu Pokaż wiadomość
Więc, wracając do minerałów, to EDM ma chyba zdecydowanie lepsze zestawy niż np. Buff'd, chodzi o to, że lepsza cena i że nie narzucają Ci czy masz wziać 3 podkłady i 2 blushe, czy 1 pędzel, 2 cienie i 3 blushe (nie odnosze sie do konkretnych zestawów), ale mozesz brać co chcesz...
Właśnie też tak sądzę, podoba mi się polityka Buffa ale ich zestawy nie są zbyt atrakcyjne, cena pędzli też mi się nie podoba a nie wiadomo, jak z ich jakością. Gdyby popracowali nad Kitsami to by było wszystko super

Cytat:
Napisane przez frantic Pokaż wiadomość
Moja droga, zapewniam Cię, że niestety NIE KAŻDY wie o tym, że L'Oreal, Revlon itp. produkują pseudominerały.
Poza tym przeczytałam tutaj o mieszaniu ziarna i plewów - dla mnie to stwierdzenie jest dyskryminujące.


Hej a powiedz mi od ilu składników podkład nie jest już mineralny? Wiesz to?


Może i nie bezensowne, ale to faktycznie dzielenie skóry na niedźwiedziu. A gdzie dyskusją o samych minerałach? Ni ma...
Chodziło mi o to, że każda z dziewczyn, która siedzi na proszkowych tematach I to przecież te osoby mają propagować i w dużej mierze zajmować się tym podforum.

Myślę, że nikt nie wie, jeśli się tego czepimy Ale podałam Ci moją definicję podkładu mineralnegoi marki, która to produkuje, prawda? Wiele dziewczyn wspominało na wątku technicznym błagalnym, że to coś więcej niż kosmetyki.

Dyskusja o minerałach jest, bo nie gadamy o trawce zielonej tylko jak je najlepiej propagować

Cytat:
Napisane przez rozwielitka Pokaż wiadomość
przeciez to nie jest kwestia życia i śmierci. Semi-minerane aka pseudomineralne aka jaki kraj taki mineralny kosmetyk na pewno zaszwendają się na nowe podforum, nawet jakby im zabronić. Poza tym załozę się, że wiele dziewczyn zacznie od l'oreala i skusi się na próbki a w końcu zyskamy nowe dzikie fanki proszku.

adusiadu, EDM rzeczywiście ma bajeczne zestawy i te ciągłe promocje

btw. od rana siedzę i babrzę się w nowych proszkach z edm. Dobrze, że nikt tego nie widzi.

Właśnie wg. minie wpuszczenie pseudominerałów/semi-minerałów/jakkolwiek to nazwać, nie zmienia to faktu, czym są, będzie wprowadzeniem zamieszania na podforum. W końcu po to powstaje, żeby oddzielić minerały od reszty kosmetyków. W tej "reszcie" są też pseudominerały.

rozwielitko, uwierz mi, każda z nas chętnie by się z Tobą pobawiła I przepraszam za dwa posty pod rząd ale byłam pewna, że zanim zdążę odpowiedzieć to Wy już coś nastukacie.

Edytowane przez frantic
Czas edycji: 2009-02-01 o 13:21 Powód: post pod postem
iustitia jest offline  
Stary 2009-01-12, 15:05   #1687
frostis
Raczkowanie
 
Avatar frostis
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: sztokholm
Wiadomości: 394
GG do frostis
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

A ja sie zalamalam.
Myslalam,ze juz znalazlam swoj idealny puder mineralny dla mojej tlustej,tradzikowej cery ,ale niestety...
Dermanord ladnie kryje,matuje,ma bardzo dobry sklad,ale po kilku dniach testowania zauwazylam,ze po 6 godz musze go natychmiast zmyc,bo sie robi brzydkie blotko na buzi.
Wyglada to okropnie.

Czekam na probki Monave,moze podpasuja mojej tlustej cerze.

Znalazlam w internecie fajny flat kabouki pedzel .
Jakas japonska firma go produkuje i podobno jego unikalnosc polega na tym ,ze jest antybakteryjny.
Nie wiem na czym to polega,ale na roznych forach dziewczyny pisaly,ze jest rzeczywiscie sterylniejszy od innych,chociaz prac i tak wiadomo trzeba.
Poszukam linka i wkleje pozniej ,moze komus sie przyda,ja juz zdecydowalam,ze go kupie.
frostis jest offline  
Stary 2009-01-12, 15:14   #1688
pastereczka
Organizatorka
 
Avatar pastereczka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 945
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez frostis Pokaż wiadomość
A ja sie zalamalam.
Myslalam,ze juz znalazlam swoj idealny puder mineralny dla mojej tlustej,tradzikowej cery ,ale niestety...
Dermanord ladnie kryje,matuje,ma bardzo dobry sklad,ale po kilku dniach testowania zauwazylam,ze po 6 godz musze go natychmiast zmyc,bo sie robi brzydkie blotko na buzi.
Wyglada to okropnie.

Czekam na probki Monave,moze podpasuja mojej tlustej cerze.

Znalazlam w internecie fajny flat kabouki pedzel .
Jakas japonska firma go produkuje i podobno jego unikalnosc polega na tym ,ze jest antybakteryjny.
Nie wiem na czym to polega,ale na roznych forach dziewczyny pisaly,ze jest rzeczywiscie sterylniejszy od innych,chociaz prac i tak wiadomo trzeba.
Poszukam linka i wkleje pozniej ,moze komus sie przyda,ja juz zdecydowalam,ze go kupie.
do tłustej i trądzikwej cery szczególnie polecane są firmy:

buff'd- formuła conclear i orginal
cory
joppa- formuła full

właśnie w tej kolejności, w podpisie ich adresy
ciekawe z tym pędzlem
__________________
Mój skromny blog o Chinach

Dziewiąty rok na wizażu
pastereczka jest offline  
Stary 2009-01-12, 15:37   #1689
iustitia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Lizbona
Wiadomości: 1 881
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez frostis Pokaż wiadomość
A ja sie zalamalam.
Myslalam,ze juz znalazlam swoj idealny puder mineralny dla mojej tlustej,tradzikowej cery ,ale niestety...
Dermanord ladnie kryje,matuje,ma bardzo dobry sklad,ale po kilku dniach testowania zauwazylam,ze po 6 godz musze go natychmiast zmyc,bo sie robi brzydkie blotko na buzi.
Wyglada to okropnie.

Czekam na probki Monave,moze podpasuja mojej tlustej cerze.

Znalazlam w internecie fajny flat kabouki pedzel .
Jakas japonska firma go produkuje i podobno jego unikalnosc polega na tym ,ze jest antybakteryjny.
Nie wiem na czym to polega,ale na roznych forach dziewczyny pisaly,ze jest rzeczywiscie sterylniejszy od innych,chociaz prac i tak wiadomo trzeba.
Poszukam linka i wkleje pozniej ,moze komus sie przyda,ja juz zdecydowalam,ze go kupie.
Buuu no to niedobrze, trzeba szukać dalej.

Też jestem ciekawa tego pędzla, ale obawiam się, że to tylko taki marketing a potem u kobiet pojawia się efekt psychologiczny. Chyba nie ja jedna mam dystans do chińskich wynalazków
iustitia jest offline  
Stary 2009-01-12, 15:38   #1690
frostis
Raczkowanie
 
Avatar frostis
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: sztokholm
Wiadomości: 394
GG do frostis
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Wklejam tu linka,aby pokazac ten pedzel ,o ktorym pisalam.
Ceny sa rozne,zalezy gdzie sie zamawia,ogolnie wychodzi od 25-29 dolarow,wiec nie drogo.

recenzje ma bardzo dobre ,jak kupie i pouzywam,to napisze jak sie sprawuje.
http://www.naimies.com/product.php?p...cat=205&page=1
frostis jest offline  
Stary 2009-01-12, 16:21   #1691
Lorri
Moderator
 
Avatar Lorri
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia Inferior
Wiadomości: 3 040
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Aleście się rozpisały...

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Uswiadamianie tak ale nie podzial na lepsi i gorsi i ostentacyjny ostracyzm. To tak jak z kwestia filtrowania sie na forum biochemii, albo sie jest ortodoksem albo nie - mnie sie taki podzial nie podoba, rodzi zle emocje, czego sama bylam wczoraj przykladem.
Cytat:
Napisane przez frantic Pokaż wiadomość
Poza tym przeczytałam tutaj o mieszaniu ziarna i plewów - dla mnie to stwierdzenie jest dyskryminujące.
W pełni zgadzam się z iustitią. Czysto techniczny podział nie musi się wiązać z żadnym ostracyzmem. Nie wydaje mi się, aby rozdział tematyczny mógł mieć negatywny wydźwięk. Dlatego właśnie proponowałam nawet zrezygnować z nazwy "pseudominerały", ponieważ ma ona ujemne zabarwienie emocjonalne. Określenie "ziarno i plewy" odnoszę do składników kosmetyków mineralnych i reklamowanych jako mineralne. Chodzi wyłącznie o porządek i o to, by nie wprowadzać w błąd osób, które chcą zacząć przygodę z minerałami (po co miałyby zaczynać od półśrodków).

Bez problemu można stworzyć w miarę ścisłą definicję kosmetyku mineralnego.
Jest to kosmetyk, który

• zawiera wyłącznie składniki mineralne, ewentualnie dodatki organiczne;
• nie zawiera talku;
• nie zawiera składników pochodzenia syntetycznego: barwników, środków zapachowych, konserwantów, emulgatorów, silikonów, substancji zwiększających objętość itp. (wyjątkiem byłyby kosmetyki z dodatkiem witamin lub substancji nieszkodliwych dla skóry, np. alantoiny).

Myślę, że rozgarniczenie nie stanowiłoby wielkiego problemu. Nie mówimy tu o dyskwalifikacji kosmetyków "wątpliwych", tylko o zasadniczych różnicach między firmami oferującymi całe gamy kosmetyków stricte mineralnych a firmami, które wykorzystują trend i pod szyldem "mineralne" wypuszczają na rynek kosmetyki z dodatkami syntetycznymi lub talkiem. Tym drugim można by poświęcić jeden wątek i tam kierować wszystkich zainteresowanych, w przeciwnym razie byłby po prostu bajzel.

Cytat:
Napisane przez adusiadu Pokaż wiadomość
Więc, wracając do minerałów, to EDM ma chyba zdecydowanie lepsze zestawy niż np. Buff'd, chodzi o to, że lepsza cena i że nie narzucają Ci czy masz wziać 3 podkłady i 2 blushe, czy 1 pędzel, 2 cienie i 3 blushe (nie odnosze sie do konkretnych zestawów), ale mozesz brać co chcesz...
Większość zestawów Buff'd to rzeczywiście kicha i drogie do tego. Ale Buff'd ma coś, co przesądza na jego korzyść, i czemu zestawy EDM nie mogą się równać - darmową wysyłkę przy zakupie pełnowymiarowych wypełnień.
Jestem kosmetyczną minimalistką, potrzebuję głównie podkładów i pudrów (cienie wystarczą mi w próbkach), więc zdecydowanie bardziej opłaca mi się zamówić wybrany odcień podkładu za 14 CAD (10 g, czyli więcej niż w pełnowymiarowym EDM; płatność w dolarach kanadyjskich, tańszych niż amerykańskie) i nie płacić za dostawę, niż brać zestaw sześciu kosmetyków na siłę za 34 i dokładać 10 dolców do wysyłki. Każde wypełnienie z Buff'd mogę sobie zamówić osobno i uniknąć opłat celnych. Poza tym nie mam cierpliwości czekać na paczkę prawie miesiąc. Przesyłki z Kanady dochodzą maks. po dwóch tygodniach. Zresztą i tak najważniejsze są walory kosmetyków, co nam bardziej pasuje, co mniej. Ja na razie nie mogę tego w pełni ocenić, bo czekam na pędzle z EDM (te akurat opłaca się od nich brać).

Cytat:
Napisane przez pastereczka Pokaż wiadomość
do tłustej i trądzikwej cery szczególnie polecane są firmy:
buff'd- formuła conclear i orginal
Jako podkład polacam stosować tylko formułę Original (kryje chyba lepiej niż korektor EDM, a nie robi maski, oczywiście jeśli nałoży się minimalną ilość kosmetyku). Concealing to właściwie korektor. Dla uzyskania bardziej matowego efektu będzie potrzebny puder matujący.

Edytowane przez Lorri
Czas edycji: 2009-01-12 o 21:59
mikroREKLAMA
Kod rabatowy iHerb
Rabat 10% na pierwsze zamówienie w sklepie iHerb z kodem: ZNV390

Ta reklama pokazywana jest pod 3 040 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Lorri jest offline  
Stary 2009-01-12, 16:29   #1692
iustitia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Lizbona
Wiadomości: 1 881
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez frostis Pokaż wiadomość
Wklejam tu linka,aby pokazac ten pedzel ,o ktorym pisalam.
Ceny sa rozne,zalezy gdzie sie zamawia,ogolnie wychodzi od 25-29 dolarow,wiec nie drogo.

recenzje ma bardzo dobre ,jak kupie i pouzywam,to napisze jak sie sprawuje.
http://www.naimies.com/product.php?p...cat=205&page=1
Jakoś mnie to nie przekonuje, jak on niby niszczy te bakterie, siłą woli czy prośbą? Dla mnie to pic na woę, chociaż sam będzel może być miły, ale za tą cenę chyba wolałabym kupić sobie z EDM - są sprawdzone i wszyscy je kochają
iustitia jest offline  
Stary 2009-01-12, 16:41   #1693
milena72
Zadomowienie
 
Avatar milena72
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 608
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

bardzo dziekuje za wyjasnienia dotyczace UC...Teraz to dopiero oswiecona jestem...
A Jesli chodzi o Joppa to pytalam bo rzeczywiscie ja zadnego potwierdzenia od nich nie dostalam... Mam tylko potwierdzenie z PP ze wpłacilam i to wszystko...Sprawdzalam 2 konta ,ktore mam i nic...Nawet w "kosz" zajrzałam...
Moze to jakas jednorazowa pomylka z ich strony ze zapomnieli wysłac potwierdzenie przyjecia zamowienia...


Staralam sie sobie przypomniec moje zamówienie i rzeczywiscie zamowilam troszke wiecej probek ale widze ze dorzucili mi probke cienia w saszetce oraz chyba jeden podklad...
Jak powstanie watek wymiankowy to cien na pewno tam powedruje( bo nie przepadam za sypkimi cieniami),powedruja tam równiez 3-4 probki Lumiere bo to zdecydowanie mineraly nie dla mnie...
__________________
iwona

wymianka kosmetyczno-azjatycka
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=906586


super ksiazki
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...06#post6154806

Edytowane przez milena72
Czas edycji: 2009-01-12 o 16:43
milena72 jest offline  
Stary 2009-01-12, 16:42   #1694
KarolaaM
Raczkowanie
 
Avatar KarolaaM
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 38
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

witam
Mam do was pytanko
Chce kupic jakis dobry podklad do twarzy, dodam ze mam cere tradzikowa i przetluszczajaca sie moze znacie jakis dobry??
Pozdrawiam
KarolaaM jest offline  
Stary 2009-01-12, 16:49   #1695
lukrecja222
Zakorzenienie
 
Avatar lukrecja222
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 4 429
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez KarolaaM Pokaż wiadomość
witam
Mam do was pytanko
Chce kupic jakis dobry podklad do twarzy, dodam ze mam cere tradzikowa i przetluszczajaca sie moze znacie jakis dobry??
Pozdrawiam
znamy przeczytać wątek, kilka postow wyżej nawet było co nieco

Edytowane przez lukrecja222
Czas edycji: 2009-01-12 o 17:53
lukrecja222 jest offline  
Stary 2009-01-12, 17:15   #1696
Lorri
Moderator
 
Avatar Lorri
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia Inferior
Wiadomości: 3 040
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez KarolaaM Pokaż wiadomość
witam
Mam do was pytanko
Chce kupic jakis dobry podklad do twarzy, dodam ze mam cere tradzikowa i przetluszczajaca sie moze znacie jakis dobry??
Pozdrawiam
Na początek polecam zajrzeć tu:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=302820
mikroREKLAMA
Kod rabatowy iHerb
Rabat 10% na pierwsze zamówienie w sklepie iHerb z kodem: ZNV390

Ta reklama pokazywana jest pod 3 040 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Lorri jest offline  
Stary 2009-01-12, 17:22   #1697
pastereczka
Organizatorka
 
Avatar pastereczka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 945
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez KarolaaM Pokaż wiadomość
witam
Mam do was pytanko
Chce kupic jakis dobry podklad do twarzy, dodam ze mam cere tradzikowa i przetluszczajaca sie moze znacie jakis dobry??
Pozdrawiam
dzis polecalam 3 firmy do takiej cery
__________________
Mój skromny blog o Chinach

Dziewiąty rok na wizażu
pastereczka jest offline  
Stary 2009-01-12, 17:27   #1698
adusiadu
Wtajemniczenie
 
Avatar adusiadu
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 151
GG do adusiadu
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez milena72 Pokaż wiadomość
bardzo dziekuje za wyjasnienia dotyczace UC...Teraz to dopiero oswiecona jestem...
A Jesli chodzi o Joppa to pytalam bo rzeczywiscie ja zadnego potwierdzenia od nich nie dostalam... Mam tylko potwierdzenie z PP ze wpłacilam i to wszystko...Sprawdzalam 2 konta ,ktore mam i nic...Nawet w "kosz" zajrzałam...
Moze to jakas jednorazowa pomylka z ich strony ze zapomnieli wysłac potwierdzenie przyjecia zamowienia...


Staralam sie sobie przypomniec moje zamówienie i rzeczywiscie zamowilam troszke wiecej probek ale widze ze dorzucili mi probke cienia w saszetce oraz chyba jeden podklad...
Jak powstanie watek wymiankowy to cien na pewno tam powedruje( bo nie przepadam za sypkimi cieniami),powedruja tam równiez 3-4 probki Lumiere bo to zdecydowanie mineraly nie dla mnie...
hm, a moze w spamie zobacz?
adusiadu jest offline  
Stary 2009-01-12, 17:46   #1699
Lorri
Moderator
 
Avatar Lorri
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia Inferior
Wiadomości: 3 040
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Ze względu na skład (osobiście nie próbowałam) do cery trądzikowej, przetłuszczającej się, mogę polecić jeszcze:

J.Lynne - formuła Smooth Mineral Foundation (piękna kolorystyka, ale dość drogie)
DreamWorld - formuła Sand (średnie krycie) i Luna (mocne krycie) (duży wybór odcieni, na wysyłkę niestety trzeba długo czekać).


Swoją drogą przydałby się krótki przewodnik po markach mineralnych. I dosłownie po parę zdań na temat zalet i wad zamawiania w poszczególnych sklepach. To by była fantastyczna rzecz, niezależnie od tego czy podforum powstanie, czy nie. Na początek można by wziąć najpopularniejsze marki (albo takie, z którymi miałyśmy do czynienia). Jakby zrobić z tego pracę zbiorową, to dałoby się opracować większość firm z listy pastereczki.
mikroREKLAMA
Kod rabatowy iHerb
Rabat 10% na pierwsze zamówienie w sklepie iHerb z kodem: ZNV390

Ta reklama pokazywana jest pod 3 040 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Lorri jest offline  
Stary 2009-01-12, 17:48   #1700
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

przyszly mi mineraly (podobno mineraly) z ebaya. teraz sie fatalnie czuje to nie poczytam skladu ani nic... nawet jeszcze nie otworzylam...
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2009-01-12, 17:57   #1701
lukrecja222
Zakorzenienie
 
Avatar lukrecja222
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 4 429
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez pastereczka Pokaż wiadomość
dzis polecalam 3 firmy do takiej cery
hmmm, ale swoją drogą to chyba zależy od rodzaju cery..
Moja jest bardzo przetłuszczająca się i niezależnie od tego jaki minerał nałożę ( jaką formułę) to świece się jak latarnia po niecałej godzinie. Czekam jeszcze na paczki z buffd i joppa, żeby porządnie przetestować, ale chyba będę musiała zainwestować w jakiś puder typu start to finish, albo polecana silice.
lukrecja222 jest offline  
Stary 2009-01-12, 18:06   #1702
iustitia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Lizbona
Wiadomości: 1 881
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Lorri! (tak się do siebie zwrócę, żeby nie cytować i nie rozciągać wątku)
dziękuję. Powiem Ci, że jesteś bardzo mądrą dziewczynką, świetna definicja :brawo: o coś takiego mi mniej więcej chodziło. Z tym, że chyba niektóre firmy mineralne dają z jakiś powodów talk, muszę to sprawdzić jeszcze, ale coś mi tak świta). Ale to jest kwestia otwarta.

Co do zestawów Buff, to słabe, ale fakt, inne zalety tej firmy są niewątpliwe. I ja wcale nie mam problemu ze skomponowaniem 6 produktów z EDM - podkład dla mnie, dla mamy, po pędzlu, puder... i tylko jeden item do wyboru zostaje a tyle by się tego chciało Ale jeśli Buff się u mnie sprawzi, to bardzo chętnie zamówię sobie z EDM tylko pędzle i pojemniczki na pudry a w resztę rzeczy zaopatrzę się w Buffie Firm z takim podejściem jest niewiele i trzeba wspierać per

Cytat:
Napisane przez KarolaaM Pokaż wiadomość
witam
Mam do was pytanko
Chce kupic jakis dobry podklad do twarzy, dodam ze mam cere tradzikowa i przetluszczajaca sie moze znacie jakis dobry??
Pozdrawiam
Cale KWC i forum z wyszukiwarką są do Twojej dyspozycji. Nic innego tu nie robimy, tylko sobie polecamy dobre rzeczy

Cytat:
Napisane przez adusiadu Pokaż wiadomość
hm, a moze w spamie zobacz?
Niektóre anty-spamy potrafią wszystkie automatycznie wygenerowane wiadomości wyrzucać.
Ale ja i tak zawsze, kiedy coś zamawiam, robię sobie print screena lub kopiuję zamówienie, żeby nigdzie nie zginęło.
iustitia jest offline  
Stary 2009-01-12, 18:33   #1703
pastereczka
Organizatorka
 
Avatar pastereczka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 945
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez lukrecja222 Pokaż wiadomość
hmmm, ale swoją drogą to chyba zależy od rodzaju cery..
Moja jest bardzo przetłuszczająca się i niezależnie od tego jaki minerał nałożę ( jaką formułę) to świece się jak latarnia po niecałej godzinie. Czekam jeszcze na paczki z buffd i joppa, żeby porządnie przetestować, ale chyba będę musiała zainwestować w jakiś puder typu start to finish, albo polecana silice.
mozesz tez zamowic podklad bez miki

a tu dla Was bladzioszki bialy podklad do rozjasniania

http://www.fyrinnae.com/index.php?_a...&productId=288
__________________
Mój skromny blog o Chinach

Dziewiąty rok na wizażu
pastereczka jest offline  
Stary 2009-01-12, 18:36   #1704
lukrecja222
Zakorzenienie
 
Avatar lukrecja222
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 4 429
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez pastereczka Pokaż wiadomość
mozesz tez zamowic podklad bez miki

a tu dla Was bladzioszki bialy podklad do rozjasniania

http://www.fyrinnae.com/index.php?_a...&productId=288
bez miki? A które to są na przykład?
lukrecja222 jest offline  
Stary 2009-01-12, 18:36   #1705
Johnson
Raczkowanie
 
Avatar Johnson
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Den Haag / Trójmiasto
Wiadomości: 101
GG do Johnson Send a message via Skype™ to Johnson
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

a co sądzicie o pudrach i podkładach z Inglota?
Johnson jest offline  
Stary 2009-01-12, 18:38   #1706
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

dotarły minerały ale nie mają składu:/ więc nawet nie wiem co mają w środku. napiszę do sprzedawcy ale to jak się lepiej poczuję.
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2009-01-12, 18:41   #1707
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Też mi się nie podoba nazwa pseudo-minerały, jest pejoratywna z definicji (PSEUDO-w założeniach fałszywy, udany, podrobiony, łudząco podobny- źródło Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych W. Kopalińskiego). I moim zdaniem może zniechęcać dziewczyny które dopiero zaczynają swoją przygodę z minerałami nierzadko właśnie od kosmetyków semi mineralnych typu Rimmel itp. a po co. Znacznie lepiej brzmi nazwa semi mineralny lub z dodatkiem minerałów.

Cały problem bierze się z tego, że po prostu nie ma ścisłej definicji kosmetyków mineralnych i każda firma wypuszczająca swój produkt na rynek może nazwać swój produkt mineralnym, jeżeli tylko zawiera jakiś minerał, nawet w niewielkiej ilości.

Puryści, do których myślę że i ja się zaliczam, za kosmetyk stricte mineralny uznają tylko taki który ma zaledwie od 3 do 5 głównych składników składników jak tlenki cynku, tytanu, żelaza, mikę, ewentualnie dodatki takie jak puder jedwabny czy ryżowy itp. Jednak dla każdego ta definicja może być inna.
Myśle, że Lorri doskonale to ujęła. Nie mogę jednak zgodzić się z jedną rzeczą (wybacz Lorri). Bo jeżeli do kosmetyków mineralnych zaliczyć te zawierające witaminy, to dlaczego nie zaliczyć tych zawierających talk (w końcu to też minerał i nie ma dowodów na jego kancerogenne działanie)? Nie chodzi mi o wyszukiwanie problemów na siłę, a jedynie chcę zwrócić uwagę na możliwe trudności w podziale co jeszcze jest kosmetykiem mineralnym a co już nim nie jest. I kto ma niby takiego podziału dokonywać?

Warto byłoby również stworzyć przypięty na górze(czy to na wizażystce, czy na nowym podforum jeżeli takowe powstanie) forum wątek dla początkujących, zawierający wszystkie najważniejsze informacje, i coś a la Zasady stosowania filtrów w prostych, żołnierskich słowach Tyle że o minerałach oczywiście.

Już się nie mogę doczekać moich próbek z Buff'd.

Johson, to chyba nie ten wątek

Edytowane przez Hanneke
Czas edycji: 2009-01-12 o 19:02
Hanneke jest offline  
Stary 2009-01-12, 18:41   #1708
Lorri
Moderator
 
Avatar Lorri
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia Inferior
Wiadomości: 3 040
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez lukrecja222 Pokaż wiadomość
hmmm, ale swoją drogą to chyba zależy od rodzaju cery..
Moja jest bardzo przetłuszczająca się i niezależnie od tego jaki minerał nałożę ( jaką formułę) to świece się jak latarnia po niecałej godzinie. Czekam jeszcze na paczki z buffd i joppa, żeby porządnie przetestować, ale chyba będę musiała zainwestować w jakiś puder typu start to finish, albo polecana silice.
Przy cerze przetłuszczającej się dobry puder to niezbędnik. A większość podkładów mineralnych może dawać efekt sztucznego błyszczenia za sprawą nadmiaru miki. Buff'd oraz firmy, które wymieniłam, robią podkłady z mniejszą jej ilością, dzięki czemu ewentualny "efekt lampy" powinien być mniejszy u osób z cerą tłustą.

Co do krzemionki (silica), to radzę jednak jej unikać. Pisałam już o tym w wątku EDM:
http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=2091

Cytat:
Napisane przez Hanneke Pokaż wiadomość
Nie mogę jednak zgodzić się z jedną rzeczą (wybacz Lorri). Bo jeżeli do kosmetyków mineralnych zaliczyć te zawierające witaminy, to dlaczego nie zaliczyć tych zawierających talk (w końcu to też minerał i nie ma dowodów na jego kancerogenne działanie)? Nie chodzi mi o wyszukiwanie problemów na siłę, a jedynie chcę zwrócić uwagę na możliwe trudności w podziale co jeszcze jest minerałem a co już nim nie jest. I kto ma niby takiego podziału dokonywać?
Pisząc o witaminach i substancjach nieszkodliwych, miałam na myśli marki, które wprowadzają do receptur kosmetyków mineralnych minimalne dodatki syntetyczne, np. Lumiere - witaminę E. Jest to zwykle pojedyncza substancja (na końcu składu), korzystnie oddziałująca na skórę.

Kosmetyki bazujące na talku lub z dużą jego ilością to zupełnie inna bajka. Dla skóry nie są już one neutralne, pogarszają stan cery problemowej. Zawartość talku to najczęstszy defekt kosmetyków semi-mineralnych, zwłaszcza tych pionerskich na rynku kolorówki tradycyjnej. Teraz producenci już bardziej uważają, bo rośnie świadomość konsumentek.

Edytowane przez Lorri
Czas edycji: 2009-01-12 o 19:07
mikroREKLAMA
Kod rabatowy iHerb
Rabat 10% na pierwsze zamówienie w sklepie iHerb z kodem: ZNV390

Ta reklama pokazywana jest pod 3 040 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Lorri jest offline  
Stary 2009-01-12, 18:48   #1709
lukrecja222
Zakorzenienie
 
Avatar lukrecja222
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 4 429
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Cytat:
Napisane przez Lorri Pokaż wiadomość
Przy cerze przetłuszczającej się dobry puder to niezbędnik. A większość podkładów mineralnych może dawać efekt sztucznego błyszczenia za sprawą nadmiaru miki. Buff'd oraz firmy, które wymieniłam, robią podkłady z mniejszą jej ilością, dzięki czemu ewentualny "efekt lampy" powinien być mniejszy u osób z cerą tłustą.

Co do krzemionki (silica), to radzę jednak jej unikać. Pisałam już o tym w wątku EDM:
http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=2091
czytałam tamten Twój post o krzemionce. Jednak nie są to informacje potwierdzone, ale zdaję sobie sprawę z zagrożenia.
lukrecja222 jest offline  
Stary 2009-01-12, 18:53   #1710
Anecka
Zakorzenienie
 
Avatar Anecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: UB8
Wiadomości: 8 711
Dot.: Pudry, cienie, korektory mineralne??

Nie przesadzajmy z ta krzemionką bo popadniemy w paranoje Przeciez ktos kto bedzie jej uzywał nie bedzie pylił jej sobie na twarz tak zeby przed oczami powstała chmura dymu
No i nie trzeba jej uzywac codziennie, ew. na wieksze wyjscia.
__________________
28.05 - dokument do odbioru

Aneckowo

metal gora - 06.02.2012
metal dol - 12.06.2012
Anecka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
cera tłusta, cera wrażliwa, kosmetyki mineralne, mica, mineralne, mineralne kosmetyki, mineralny, minerals, minerały, podkład, puder, sam, szybko, tanie kosmetyki, trwałość

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-10-08 12:46:53


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:22.