Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Lakier do paznokci

Lakier do paznokci

Średnia ocena użytkowników: 2,3 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 8 ml
Cena 5,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

:

Wyróżnia się wyjątkową trwałością. Ponadto szybko schnie tworząc idealnie gładką, błyszczącą powierzchnię. Zarówno baza lakieru, jak też pozostałe komponenty pochodzą ze znanych europejskich firm.
Szklana kwadratowa butelka z nakrętką w kolorze srebrnym, w komplecie z pędzelkiem o długim włosiu, ułatwiającym rozprowadzanie lakieru.

Cena: ok. 5 zł / 8ml

Recenzje 29

Średnia ocena użytkowników: 2,3 /5

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Ściera się...

Kupiłam go którgoś dnia w Rossmannie.Z tego co wiem,już go nie produkują,zamiast niego weszły nowości.
Miałam kolor ciemnoróżowy taki ciemnomalinowy.Niestety nie pamiętam numeru.
Pędzelek krótki,ale dobry.Zapach jak każdy lakier tego typu,niestety szybko się ścierał nie wytrzymał długo...
Łatwo go było zmyć każdym rodzajem zmywacza.Średni,gdyby się nie ścierał...Pojemność też dobra

Używam tego produktu od: dawno temu
Ilość zużytych opakowań:1

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dla mnie nie

Cena tak i za to gwiazdka, kolejna za dostepnosc w zananej sieci. Reszta nie. Nietrwaly, beznadziejnie sie maluje, pedzelek okropny, rzadki lakier, zostawia smugi.
Chcilam zielony jasny kolor - kupilam 258. Ostrzegam - nie kupujcie, na paznokciach wyglada, jakbyscie byly juz ze 3 dni w kostnicy, kto widzial nieboszczyka, dostrzeze paralele:-)
Cos przerazajacego. Sama nie wiem, czy jeszcze zaeksperymentuje z innym, daj Boze, bardziej "zywym" kolorem:-)
I trwalosc, oczywiscie beznadzieja.

Używam tego produktu od:roku
Ilość zużytych opakowań:jedno

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nawet dobry jak na swoja cenę!

Kupiłam ten lakier ze wzgledu na 2 bardzo ładne odcienie (niestety już dawno ich nie widziałam).

Pomimo niskiej ceny jakościowo był dość dobry - ładnie się rozprowadzał, dosyć szybko schnący, utrzymywał się do 5 dni! Bardzo ładnie wyglądał na paznokciach.

W buteleczce zgęstniał po ok. 2 miesiącach.

Kupię go, jeśli spotkam ładne kolory.

Używam tego produktu od: kilka lat temu
Ilość zużytych opakowań: 3

Wibo na wiosnę 2015

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

straszne

zaczne od tgo ze za pierwszym razem kupilam od razu 2. Jeden zwykly rozyk a drugi lekko blekitny. Z pierwszym wytrzymalam jakies 2 tygodnie po czym zrobila sie z niego jedna wielka nieprzydatna klucha. Blekitny uzyty byl raz,po czym wyoadl pedzelek a z calosci powstala znowu ogromna kluska. Wybor kolorw niezbyt duzy,ja akurat trafilam na dwa fajne kolory. Nie polecam!

Używam tego produktu od:kupilam i od razu wywalilam.
Ilość zużytych opakowań:2

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nie nie nie

Lakiery są tragiczne! Zasychają po 2 tygodniach! Mają mały wybór kolorów. Jedyne co jest przystępne to cena, adekwatna do jakośći:/
Pędzelek jest tragiczny, źle się nim rozprowadza lakier, jest po prostu nieporęczny.
Nie polecam.

Używam tego produktu od:-
Ilość zużytych opakowań:1

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nigdy w życiu!

Zacznę od tego, że dostałam go od koleżanki w prezencie. Sama nigdy bym go nie kupiła, bo jakoś nie ufam kosmetykom za 5 zł. Kolor miałam nawet taki w miarę - mieniący się biało-różowy. Na paznokciu wyglądał całkiem ok. Co do długości jego egzystencji, to nie pamietam już jak się spisywał. Ale chyba nie najgorzej, bo w przeciwnym razie bym to zapamiętała. I wszystko byłoby no powiedzmy ... dobrze gdyby nie opakowanie, które mnie rozwścieczyło! Po kilku razach użycia, rozwaliła się nakrętka: pędzelek odpadł od nasadki. W rezultacie wszystko się rozpadało w rękach. Nie wspomnę już o tandentym kioskowym opakowaniu, które przysparza o mdłości! Nigdy sama go nie kupię! Szkoda nawet tych 5 zł.

Używam tego produktu od: chyba z 2 lata temu
Ilość zużytych opakowań: 1

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

******D********n*********o!!!!

Krótka to będzie historia.Nie ma co się rozpisywać nt tego lakieru do paznokci.Jest on mistrzem zasychania w buteleczce.Zdołałam pomalować paznokcie zaledwie raz :( A to i tak nie bez kłopotu,bo lakier się ciężko nakładał pomimo,że był świeży :(
Jeśli marzycie o jakimś oryginalnym kolorze na 1 wieczór,a potem lakier ten Wam już potrzebny nie bedzie to możecie śmiało kupić,bo 2 raz już go nie użyjecie niestety...bubel,drogi bubel(żadne malowanie paznokci nie kosztowało tyle co ten jednorazowy lakier-pieniędzy i nerwów).Zdecydowanie najgorszy lakier jakiego używałam(a używam tylko tanich!)

Używam tego produktu od:dzień zaledwie,bo potem zasechł!!!
Ilość zużytych opakowań:1 i ostatnie

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

sredni

poczyczylam go od sasiadki :D mialam ochote na jakis szalony kolor i wybralam cos,co wygladalo jak koktajl jagodowy.ba paznkociu wyszedl niestety rozowy...na niektorych paznokciach zrobil smugi (ale to raczej wina moich paznokci),ale wybaczam.trzymal sie ladnie przez trzy dni,potem go zmylam.


aha,pragne zaznaczyc,ze uzywalam wersji "nasty&cool".
chetnie kupie,jezeli znajde bezbarwny (bo to tani lakier)

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań:jedno malowanie,jak na razie

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

ok

lakier jest w porzadku....na poczatku balam sie uzywac takiego taniego "byle czego", ale przelamalam sie i zaryzykowalam. okazalo sie, ze lakier sie bardzo ladnie rozprowadza, nie pozostawia smug, a na tym punkcie jestem wyczulona bardzo, jest taniutki, duza paleta kolorow. minusem jest bardzo szybkie zasychanie i gestnienie lakieru w buteleczce.....ale za ta cene, to mozna sobie kupic nowy. polecam

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

schodzi jak tasma klejaca

mam bezbarwny i raczej nie jestem z niego zadowolona...blyskawicznie schodzi z paznokcia jak tasma klejaca:/ czegos podobnego jeszcze nie widzialam:) jak ktos lubi malowac paznokcie codziennie moze sprobowac, ja nie mam na to czasu:)

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dobry

mam kilka kolorków tych lakierów i naprawdę je sobie chwalę. Przede wszystkim bardzo szybko schnie, więc nie mam na pazurach odciśniętych śladów włosów, bo sobie akurat odgarniałam z twarzy czy faktury materiału bo akurat się przebierałam a lakier nie wysechł porzadnie. trwałość też jest ok, po czterech dniach tylko lekko zmatowiał i starł się na końcach. Cena śmieszna, duży wybór kolorów. Pędzelek jest wygodny tylko buteleczka mało elegancka ale czego chcieć za tę cenę. Dla mnie ok.

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Jeśli musisz...

Robi smugi, bardzo długo schnie. O trwałości nawet nie wspomnę. Dla mnie się nie nadaje mam za mało cierpliwości. Jak już maluję paznokcie to chcę, aby lakier wyglądał ładnie przez kilka dni. Przez rok nie zgęstniał. Za to i za niską cenę dwie gwiazdki.

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    10
    produktów

    372
    recenzji

    2
    pochwał

    10,00

  2. 2

    9
    produktów

    366
    recenzji

    4
    pochwał

    9,87

  3. 3

    13
    produktów

    111
    recenzji

    0
    pochwał

    3,02

Zobacz cały ranking