Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Program antycellulitowy, Aktywne serum redukujące rozstępy

Program antycellulitowy, Aktywne serum redukujące rozstępy

Średnia ocena użytkowników: 3,3 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 150 ml
Cena 18,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Serum w widoczny sposób poprawia wygląd miejsc podatnych na cellulit, rozstępy oraz gromadzenie się tkanki tłuszczowej. Przyspiesza proces usuwania nagomadzonego tłuszczu na udach, brzuchu i pośladkach. Ujędrnia, napina i uelastycznia oraz doskonale nawilża skórę. Receptura serum stymuluje syntezę kolagenu, wpływając na proces regeneracji skóry z rozstępami. Stają się one mniej widoczne, bardziej płytkie, a skóra zdecydowanie jędrniejsza i bardziej napięta. Preparat polecany do stosowania na noc, stanowi uzupełnienie działania Intensywnie ujędrniającego kremu antycellulitowego.

Cena: ok. 18 zł / 150 ml

Recenzje 6

Średnia ocena użytkowników: 3,3 /5

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

OK

Uważam, iż jest to bardzo dobry kosmetyk, godny polecenia. Kupiam go za ok. 7 zł, bo była promocja. I cieszę się, bo to był trafny wybór.Mam problemy tego typu ze skórą, a ten specyfik poradził sobie doskonale, chociaż kuracji nie wolno przerywać! Polecam!

Używam tego produktu od: 4 mies.
Ilość zużytych opakowań: 1 całe :P

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Niestety nie dla mnie

Niestety to serum kompletnie u mnie sie sprawdzilo , ani troche nie zmniejszylo rozstepow ani nie ujedrnilo skory , zmarnowany czas na smarowanie :) byc moze na innnych on dziala bo widze dobre komentarze ale skora kazda jest inna , na moje rozstepy pomogl mi inny krem , pozdrawiam

Używam tego produktu od: juz nie uzywam
Ilość zużytych opakowań: 1

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Lubię

Bardzo lubie to serum, ze wzgledu na jego forme "friendly-user" : przesympatyczny zapach (slodko-perfumiany), bardzo wygodna konsystencje, swietne rozprowadzanie, natychmiastowe wchlanianie, nawilzanie na poziomie zadowalajacym, wydajnosc bdb. EFEKT : Ladnie ujedrniona i napieta skora ( w moim przypadku ramion i biustu), bardziej zwarta, spieta, wygladzona. Cellulit oczywiscie ani drgnal, ale ale, rozstepy znow ciut sie rozjasnily! Ogolnie jak na taki badziew (cenowy, i ten wykreowany przez design opakowania), bardzo fajna sprawa. Po prostu lubie.Używam tego produktu od: 4 tygodni
Ilość zużytych opakowań: 1.

Świąteczny makijaż

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Niezły :)

Używam go na okropne rozstępy na łydkach :) i muszę przyznać, ze efekt jest zaskakujący, gdyż stają sie one dużo mniej widoczne! Jednak trzeba pamiętac o regularnym stosowaniu, bo inaczej rozstępy wracają do dawnej "formy".

Zapach nie jest przyjemny, ale da się wytrzymać :)

Jednak wciąż szukam mojego cellulitowo-rozstępowego KWC :)

Używam tego produktu od:kilku miesięcy
Ilość zużytych opakowań: 1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Zasłużona pochwała

Zawahałam się w sklepie, chciałam po raz kolejny kupić doskonałe serum Erisa, ale jakoś wyszło tak, że z oszczędności zaryzykowałam i kupiłam o 8 zł tańsze serum Sorai( zapłacilam 16 zł). I okazało sie to być swietną decyzją.

Zacznę jednak od wad- sama marka soraya- po prostu nie lubię, a kolor różowy opakowania to brak smaku i kicz.

Co do zapachu mam wrażenia neutralne, jak dla mnie może zbyt wyrazisty. Serum w miarę szybko sie tez wchłania.
Natomiast co do efektów- naprawde niezłe, uważam ze na pewno nie gorsze niż serum erisa. Dodam jednak że ćwiczę dwa razy w tygodniu i staram się rozsądnie jeść.

Zużyłam jedno opakowanie i mam wrażenie, że skóra sie ujędrniła, rozstępy naprawde są troszke mniej widoczne. Cudów oczywiście nigdy nie ma, ale mysle, ze spokojnie moge polecić, tym którym już się Eris trochę znudził

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

w porządku

Zasugerowałam produkt, więc wypada go ocenić. A więc, jest to kosmetyk dobry, do tej pory czułam niesamowita niechęć do sorayi, sama nie wiem dlaczego, jest to mój pierwszy kosmetyk tej firmy, zakupiłam go, bo spodobało mi sie, rzucające sie w oczy, różowe opakowanie, no i proszę, taka miła niespodzianka. Serum wspaniale wygładza skórę, jest ona niesamowicie delikatna, gładka i milusia, az chce sie głaskać ;), cudownie ujędrniona i napięta. Cellulitu nie mam (po serum erisa, wspaniały kosmetyk), ale mogę stwierdzić ze to serum jest równiez wspaniałe, podtrzymuje poprzednio uzyskany efekt, jakiegokolwiek cellulitu brak :D. Jeśli zaś chodzi o rozstepy, to serum moze nie likwiduje już isniejacych rozstępów, ale na pewno nie pozwala na to, aby pojawiły sie nowe. Stosuje serum na uda i pośladki i odkad zaczęłam je używać muszę stwierdzić, że żadne nowe rozstępy sie nie pojawiły, a te które miałam dotychczas nie powiekszyły sie. Polecam z czystym sumieniem :)

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    10
    produktów

    372
    recenzji

    2
    pochwał

    10,00

  2. 2

    9
    produktów

    366
    recenzji

    4
    pochwał

    9,87

  3. 3

    13
    produktów

    111
    recenzji

    0
    pochwał

    3,02

Zobacz cały ranking