Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Almay, Intense i-Color Powder Shadow

Almay, Intense i-Color Powder Shadow

Średnia ocena użytkowników: 4,1 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 13 ml
Cena 0,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Podkreśl swój kolor oczu. Zestaw cieni Intense i-Color został skomponowany specjalnie w ten sposób by wydobył naturalny kolor tęczówki. Delikatne i głębsze barwy komplementarne podkreślają naturalny kolor oka zaś kolor kontrastowy powoduje, że kolor tęczówki jest intensywniejszy i bardziej widoczny.

Delikatna jedwabista konsystencja cienia sprawia, że łatwo się on rozprowadza. Nie blednie w miarę noszenia, nie zbiera się w załamaniach powiek.

Hipoalergiczne, nadające się dla osób noszących szkła kontaktowe.

Dostępne cztery zestawy: dla oczu niebieskich, brązowych, piwnych i zielonych.



Skład: ( zestaw dla niebieskich oczu) Talc, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Dimethicone, Nylon-12, Zinc Stearate, Isopropyl Lanolate, Sorbic Acid, Octyldodecanol, BHT, Tetrasodium EDTA, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben, May Contain: Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Carmine, Manganese Violet, Ultramarines, Ferric Ferrocyanide, Blue 1 Lake



Cena: ok. $6.99 / 13 oz (3.6 g)

Składniki

Pokaż wszystkie Schowaj

Recenzje 9

Średnia ocena użytkowników: 4,1 /5

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

ladnie cienie bardzo roziskrzone

bardzo perlowe
bardzo blyszczace cienie
mam wrazenie ze maja w sobie perle o roznej grubosci zmielenia w jednym cieniu
ladnie sie blenduja
sa jak by troche tlustawe miesiste i troche sypkie po nabraniu
trwalosc z baza jest ok bez nie probowalam
ale pewnie nie zachwyci
ladne kolorki takie klasyczne
z postawieniem na blysk

tania dobra alternatywa

polecam

tanie a dobre

Używam tego produktu od: 1 roku
Ilość zużytych opakowań: 3 cale opakowania

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

super

Mam "trio for hazels"- brąz+złoty+różowy, oczy zielono-szare i..są to najlepsze cienie jakie miałam. Idealne do codziennego makijażu-dobrze się rozprowadzją, nie uczulają, trwałe (ale raczej na jakiejś bazie). Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń, oprócz tego, że nie wiem gdzie je kupić w Polsce- swoje kupiłam w stanach i co jakiś czas zamawiam u znajomych.

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Komfort używania!

Edit: po znacznie ponad roku używania postanowiłam edytować recenzję. Obecnie posiadam 6 zestawów tych cieni i mogę wreszcie powiedzieć, że te cienie to jednak jest HIT. Im dłużej ich używam, tym bardziej je lubię. Pomimo tego, że mają kilka wad, uważam je za jedne z najlepszych cieni jakich używałam. Paletki dają komfort szybkiego eleganckiego makijażu, którego naprawdę nie da się \'skopać\', nawet jak wstaniemy za późno i mamy 4 min na makijaż. Nie zamieniłabym ich na żadne inne.

Zalety:
+ cudowna konsystencja, pięknie się aplikują (nawet aplikatorem z pudełeczka)
+ ładnie się ze sobą łączą (i z innymi cieniami, po prostu ładnie się mieszają)
+ pięknie skomponowane zestawy
+ świetne do szybkiego makijażu, gdy nie chce mi się myśleć nad połączeniem kolorów
+ dla mnie bardzo wytrzymałe, wytrzymały na oku prawie całe dnie podczas urlopu w temperaturach 38 stopni
+ nie rolują się, nie osypują, nie tworzą dziwnych plam
+ można nimi z łatwością cieniować (w tej roli sprawdzają się lepiej cienie ciemniejsze)
+ dają na powiece jakieś takie piękne satynowe wykończenie, czyli spokojnie można stosować je do makijażu dziennego do pracy, a zupełnie matowe nie są
+ na odwrocie jest instrukcja jak nakładać cień, żeby uzyskać ładny efekt (w sensie narysowane oko i napisane gdzie aplikować który cień)
+ na zdjęciach po pomalowaniu tymi cieniami u mnie kolor oczu jest ewidentnie inny, oczy bardziej widać, są wyrazistsze, choć jak patrzę w lusterko to tego od razu nie widać
+ przeznaczone też dla oczu wrażliwych

Wady:

- mam wrażenie, że po całym dniu noszenia odrobinę bledną, ale trudno mi to jednoznacznie określić, bo ja i tak posiadam dość blade kolorki - ale przynajmniej bledną bardzo równomiernie
- pudełeczko jest takie sobie, trochę tak mi tanio wygląda, choć do samego otwierania i poręczności nie mam zastrzeżeń
- można trafić na cień z bardzo słabą pigmentacją (jasny fiolet)

- +kolory naprawdę są jasne. Te cienie kompletnie nie będą się nadawały dla pań lubiących bardzo wyraziste kolory, natomiast polecam wszelkim maniakom naturalnego makijażu niekoniecznie typu nude


Używam tego produktu od: listopada 2009
Ilość zużytych opakowań: w trakcie 6

WŁOSY lokówka

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

The best :)

Co do opisu, że są dostępne tylko 4 zestawy to polemizowałabym, ponieważ ja w swoim asortymencie posiadam dwa zestawy z zielonymi cieniami, i każdy jest inny. :)
Odnośnie cieni, to mnie jak najbardziej odpowiadają ;) Mają naprawdę śliczne, perłowe kolory i robią wrażenie. Starczają na długi czas i się nie "zkamieniają" :D
Najlepsze cienie jakie miałam!

Używam tego produktu od: jakieś 2 lata, jak nie wiecej
Ilość zużytych opakowań: 2 napoczęte

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Jedne z moich ulubionych

Cienie te kupiłam 2 lata temu, używam prawie codziennie i dalej mam z 80%:) Jak dla mnie świetne, gdyż:
-mają bardzo dobrze dobrane kolory
-łatwo się rozprowadzają
-cechuje je miękka, miałka konsystencja
-dają ładne, satynowe wykończenie
-mają przystępną cenę i trwałe opakowanie

Minusy:
-trudno dostępne w Polce (all)
-mały wybór kolorów

Używam tego produktu od:2 lata
Ilość zużytych opakowań:w trakcie pierwszego

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

sama nie wiem...

Mam wersje dla niebieskich oczu i muszę przyznać że kolorki naprawdę są bardzo fajnie dobrane (najbardziej przypadł mi chyba do gustu ten brąz :)). Cienie są przyzwoicie napigmentowane, na powiekach kolor wygląda intensywnie, lecz po kilku godzinach zaczyna niestety blaknąć (ale przynajmniej blaknie równomiernie)...
Mam również zastrzeżenia co do trwałośc - po około 6 godzinach zaczynają się rolować (mimo iż stosuje bazę)
Podsumowując - raczej przeciętne...Używam tego produktu od:pół roku
Ilość zużytych opakowań:w trakcie 1

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

ciekawe;)

trzeba przyznac, ze kampania reklamowa zadzialala, bo po wypuszczeniu tych cieni wiele tygodni ciezko bylo je dostac, wszystkie byly na raz wykupywane! ludzie wiele sie spodziewali po efektownej reklamie, gdzie modelka miala mocno zintensyfikowany kolor swoich oczu, ale raczej nie dzieki cieniom, a dzieki obrobce cyfrowej badz kolorowym szklom kontaktowym;) stad tez pewnie wiele niepochlebnych recenzji na zagranicznych stronach z opiniami o kosmetykach.
ja rowniez uleglam reklamie i nabylam zestaw do oczu niebieskich, mimo, ze moje wlasne tak naprawde sa nieokreslone raczej - ni to szare, ni to niebieskie, ni to leciutko zielonkawe. mialam nadzieje, ze dzieki tym cieniom bardziej wyjdzie ich niebieskosc. i poniekad tak sie dzieje, wydaje mi sie, ze delikatny efekt jest - ale niebieskie oko zawsze zyskuje w sasiedztwie brazow, a czy te niebieskie odcienie cos dodaja to ciezko mi stwierdzic.
maluje oczy technika zaproponowana przez almay - na inne wariacje nie mam pomyslow. jest to propozycja dosc smiala i nietuzinkowa - nie jestem przyzwyczajona do nakladania niebieskiego cienia a tym bardziej nie na luk brwiowy. ale o dziwo nie wyglada to zle. niebieskosci sa blade, przytlumione, dzieki czemu nie grozi nam look pani sprzedajacej w warzywniaku w latach osiemdziesiatych.
sama jakosc cieni jest taka sobie - nie najgorsze, ale tez nie najlepsze. najwiecej problemow mam z ciemnoniebieskim - ciezko sie rozprowadza, ciezko sie rozciera. czasem robi placki pigmentu, kore nie prezentuja sie estetycznie.
brazowy cien udal sie zas bardzo - nie jest plaski, ma takie jakby miedziane tony. cienie sa ogolnie dosc matowe (brazowy najmniej), co pasuje do tego typu makijazu, bo z polyskliwymi mogloby wygladac zbyt odpustowo.
ogolnie - warto sprobowac. ale cudow spodziewac sie nie nalezy.

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

warto kupić

Jako posiadaczka oczu o bliżej niezdecydowanym odcieniu brązu (trochę to piwko ;) trochę oliwka) wybrałam zestaw Bring Out The Hazel, czyli pierwszy ze zdjęcia. Zatem mam trio w kolorach - róż, brąz, beż. Cienie same w sobie są całkiem niezłe - są mięciutkie i takie jakby pyłkowe, dzięki czemu łatwo się je nakłada (tylko nie tym aplikatorem, a pędzelkiem), ale z drugiej strony mocnego efektu raczej nie da rady nimi osiągnąć. Makijaż wykonany tymi cieniami jest dość delikatny, średnio opalizujący - taki w sam raz na co dzień :) Bynajmniej muszę przyznać, że sam efekt mnie nie zachwycił tak, jak na symulacji ze strony Almay:( Ot, taki zwykły, choć ładny makijaż. Wprawdzie nie mam ani kredki ani tuszu do rzęs do kompletu, ale przecież zawsze można sobie poradzić kosmetykami innych firm - czarny tusz i kredka to nic nadzwyczajnego. No ale z drugiej strony muszę przyznać, że cienie są trwałe i nawet bez bazy trzymają się długo na moich powiekach. A to już sukces :) Po paru godzinach co prawda bledną, ale nie zbierają się w załamaniach powieki, nie znikają też całkiem. Użyłam ich zupełnie solo 2 raz na próbę i w obu przypadkach tak właśnie było. Teraz używam już z bazą i jak to z bazą bywa - są nie do zdarcia :) Zatem w sumie sa to całkiem niezłe cienie w całkiem niezłej cenie :D Szkoda tylko, że u nas niedostępe :( Ale jak będę miała jeszcze okazję, to z chęcią zakupię zestaw do zielonych ocząt, bo bardzo spodobały mi się te zielenie i fiolecik.

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

****

Za radami wizazystow Almay'a sposrod roznych paletek cieni wybralam te przeznaczona dla brazowych oczu - Bring Out the Brown.
Moja paletka zawiera dwa brazy - jasny (wrecz bez) i ciemny, a takze brudna, zgaszona lille. Zestaw rzeczywiscie ladnie zostal skomponowany i nalozony w calosci na powieke daje bardzo ciekawy efekt. Cienie maja aksamitna konsystencje, gladko nakladaja sie na powieke. W tym miejscu musze napomknac slowo o opakowaniu - samo pudeleczko jest wygodne i wizualnie nawet mi sie podoba, natomiast pacynka wola o pomste do nieba. Nie jestem w stanie na wykonac ladnego makijazu, dlatego byla to pierwsza rzecz, ktorej sie pozbylam z pudeleczka ;)
Cienie daja matowe wykonczenie. Ich tekstura jest jednak bardzo elastyczna - w zaleznosci od kata padania swiatla jasne odcienie potrafia oko rozswietlic. Co wiecej, mozna nimi fajnie cieniowac powieke. Jedna paletka mozna wykonac makijaz dzienny, jak i wieczorowy.
Cienie dosc dlugo trwaja na powiece w niezmienionym stanie. W ciagu dnia bledna i znikaja, nie pozostawiac po sobie jednak zadnych nieestetycznych plam.
Za co moge je jeszcze pochwalic? Ano za to, ze Almay to firma swietna dla wrazliwcow, totalnie hypoalergiczna. Slowem - polecam. Dobre cienie w dobrej cenie ;)

Uzywam tego kosmetyku od 3 tygodni
Ilosc zuzytych opakowan: w trakcie 1

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    9
    produktów

    52
    recenzji

    137
    pochwał

    10,00

  2. 2

    10
    produktów

    87
    recenzji

    53
    pochwał

    8,56

  3. 3

    0
    produktów

    66
    recenzji

    57
    pochwał

    7,18

Zobacz cały ranking