Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Jelly Gloss

Jelly Gloss

Średnia ocena użytkowników: 3,8 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 10 ml
Cena 14,90 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Błyszczyk w przezroczystej zakręcanej tubce z `dzióbkiem`. Pastelowe, transparentne kolory, bardzo lekka i nieklejąca konsystencja. Słodki, miły zapach i przyjemny smak, właściwości nawilżające. Dostępny w kilku odcieniach różu i beżu.

Cena: 14,90 / 10 ml

Recenzje 32

Średnia ocena użytkowników: 3,8 /5

4 /5 HIT!

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Lubie ;)

Mam blyszczyk transparentny z drobinkami:) Kiedys tez mialam rozowy.
Lubie te blyszczyki.
+ dostepnosc
+kolory
+cena(ok. 15-18 zł)
+blyszczyki nie sa klejace,co jest dla wielu wielkim plusem

minusem moze to byc to,ze nie za dlugo trzymaja sie ust,ale co tam,sa super!

Używam tego produktu od: ogolnie od ok. 2
Ilość zużytych opakowań: 2,duze

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

OK

Błyszczyk jak błyszczyk Nie wyróżnia się niczym szczególnym.
Ładnie połyskuje na ustach, ma w sobie niewielkie drobinki brokatu.
Zapach produktu jest przyjemny.
Błyszczyk utrzymuje się średnio do dwóch godzin.
Raczej nie zbiera się w kącikach.
Kosmetyk łatwo i przyjemnie się aplikuje.
Minusik za to, że pod koniec ciężko było mi wydobyć produkt z opakowania.
Wybór kolorów jest dość duży- każdy znajdzie coś dla siebie.

Używam tego produktu od: dwóch lat
Ilość zużytych opakowań: jedno

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

3,5 / 5

Plusy:
+ daje ładny odcień ustom, naturalny
+ zapach
+ smak
+ tubka i łatwość nakładania


Minusy:
- klei się
Minusem też jest jego nietrwałość i dość tłusta konsystencja.



Używam tego produktu od: paru miesięcy
Ilość zużytych opakowań: z 3 po 10 ml

Katarzyna Gudan fryzura studniówkowa 01

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

mmm

+zapach
+kolor taki transparentny
+smak
+tubka fajna i przejrzysta
+/- trwałość jak każdy błyszczyk
+mam kolor 020
+wydajność
+/- pojemność 10ml troszkę mało troszkę ;)
+cena

wrażenia jak przy każdym błyszczyku jednak z rimmela polecam tylko kredki do oczu, błyszczyki i tusze do rzęś, NIE POLECAM PODKŁADÓW...



Używam tego produktu od: kilka godzin
Ilość zużytych opakowań: 1 ale bedzie więcej

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

fajny, gdyby nie marna trwałość

wyglada na ustach pieknie, smakuje wybornie, pachnie przyjemnie, dobrze sie aplikuje, ale... ale jest kompletnie nietrwaly - zrobie makijaz, wychodze z domu, a po nim na ustach ani sladu... plus - nie klei sie zbytnio

Używam tego produktu od: 2 m-cy
Ilość zużytych opakowań: 1 zwykle

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

fajny, ale nietrwały

Jest fajny, bardzo delikatny, pięknie pachnie i nadaje ładny połysk a do tego baaardzo dobrze smakuje i nawilża usta :) Minusem jednak jest jego nietrwałość i dość tłusta konsystencja.
Ja wolę jednak \'bardziej konkretne\' kosmetyki do ust i nie kupię go ponownie.

Używam tego produktu od: 3 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: 1 opakowanie

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

:)

Ja miałam jasnoróżowy, o smaku i zapachu gumy balonowej :)

Błyszczyk był przeźroczysty, ale z brokatem. Jak dla mnie drobinki były trochę za duże. Kosmetyk nie sklejał ust, łatwo się rozprowadzał i nie ważył się :) Dawał efekt zwilżonych ust.

Nie wiem czy kupię go jeszcze, bo lubię błyszczyki i eksperymenty, ale nie wykluczam takiej możliwości ;)

Polecam :)

Używam tego produktu od: ok. 2 miesiące
Ilość zużytych opakowań: 1

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

nie, nie

Kupiłam zachęcona pozytywnymi opiniami, ale zawiodłam się.
Błyszczyk po nałożeniu na usta jest bardzo smaczny, przez co ma się ochotę go zlizywac i robie to, wiec nie trzyma sie długo.
Nawet gdy staram sie go nie zlizywac nie pozostaje zbyt dlugo na moich ustach.
Nawilza- to fakt, ale tylko tyle.
Koloru nie ma zadnego na ustach, sam blask.
Ni tego oczekiwalam od tego blyszczyku.
Ale dla milosniczek smakowych blyszczykow jak najbardziej.

Używam tego produktu od:kilku tyg
Ilość zużytych opakowań: 1

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

suuper!!

moim zdaniem ten błyszczyk jest najlepszy. fajnie nawilża usta mimo tego że moje mają skłonność do pękania on zawsze daje sobie z nimi rade ma piękny zapach i ekstra smak tylko cen mogłaby być niższa bo za szybko go zjadam:) ale i tak polecam bo z pewnościa nie tylko tobie bedzie smakował ale również twojemu facetowi który nie oprze się tobie jak będziesz mieć go na ustach:)

Używam tego produktu od:ok 3 lat
Ilość zużytych opakowań:8

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Bardzo dobry ,słodki w smaku

Mam ten błyszczyk,mam kolor chyba różowy jasno różowy
Słodko smakuje,ma smak bardzo słodki
Zapach też cudny,bardzo przyjemny
Pojemność też dobra,nic się nie wylewa z opakowania.
"Dzióbek" fajny,dzięki czemu zrobimy fajny makijaż ust
Polecam,bardzo wydajny i niedrogi :) Zakupiony w Rossmannie.Podoba mi się.Nie wysusza ust.Dobry.
Pojemność to chyba 10 ml.

Używam tego produktu od: od czasu do czasu
Ilość zużytych opakowań: poczatek 1

5 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Najlepszy błyszczyk rimmela

Jak dla mnie to najlepszy błyszczyk rimmela. Jest trochę drogi (15zł) ale i tak sie opłaca. Mam różowy z drobinkami. Ma przepiękny i niechemiczny smak i zapach, bardzo je lubię:). Nie wysusza ust i nawilża je. Jest owocowy. Aplikator to ścięty dzubek, opakowanie ładne, napisy się nie ścierają. Konsystencja jest trochę kleista, no, ale przy tylu zaletach...Wiadomo że żaden błyszczyk nie jest idealny...Polecam!!!

Używam tego produktu od:@niwiem:)
Ilość zużytych opakowań:jedno

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

przyjemny błyszczyk

Bardzo fajny błyszczyk na co dzień, mam odcień "sweetie", jest to bardzo jasny brązik z drobinkami ale na ustach jest całkowicie przezroczysty, nie nadaje żadnego koloru a jedynie połysk, naturalny, delikatny. Drobinki są niewielkie i nie widać ich na ustach, widać jedynie połysk.
Błyszczyk ma dość lekka konsystencję (z reguły wole cięższe) ale miło się go używa, nie jest za rzadki, nie spływa z ust. Nie jest szczególnie wydajny ale tez ie ma potrzeby powtarzać co chwile aplikacji.
tubka jest poręczna, ma wygodny "dziobek" do nakładania. Nic się z niej nie wylewa, jedynie ścierają się srebrne napisy.
Cena przystępna chociaż jak na taki zwykły błyszczyk troszkę za wysoka.

Używam tego produktu od: 2 lata
Ilość zużytych opakowań: 1

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    95
    produktów

    162
    recenzji

    4
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    148
    recenzji

    3
    pochwał

    8,34

  3. 3

    13
    produktów

    141
    recenzji

    0
    pochwał

    7,93

Zobacz cały ranking