Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Palmolive, Thermal Spa, Smoothing Sugar Scrub, Exfoliating Shower Creme

Palmolive, Thermal Spa, Smoothing Sugar Scrub, Exfoliating Shower Creme

Średnia ocena użytkowników: 3,8 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 200 ml
Cena 11,99 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Peeling pod prysznic, który skutecznie oczyszcza i pobudza regenerację komórek skóry. Posiada delikatną formułę, pozwalającą na stosowanie żelu każdego dnia. Aktywne składniki żelu pomagają wygładzić i uelastycznić ciało. Kosmetyk ma przyjemny, świeży zapach. Drobinki cukru - ziarenka - "ścierają" martwe komórki naskórka, dzięki czemu skóra jest oczyszczona i gładka. Minerały, otrzymane w procesie odparowywania z wód termalnych, pomagają nawilżać skórę i łagodzić jej podrażnienia.

Składniki

Pokaż wszystkie Schowaj

Recenzje 13

Średnia ocena użytkowników: 3,8 /5

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

całkiem sympatyczny;)

Bardzo przypadł mi do gustu, delikatny o ładniutkim zapachu.
Skóra po jego zastosowaniu niesamowicie gładka i przyjemna w dotyku.Na pewno godny polecenia.

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań:
2

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

fajny

Pierwszy mało "ścierający" peeling, który mi się spodobał. Peeling ma fajny zapach, dość gęstą (ale nie bardzo) konsystencję, bardzo dobrze rozprowadza się po ciele. Drobinki peelingujące są faktycznie malutkie-jednak jest to taki peeling na co dzień i to małe tarcie na co dzień prowadzi jednak do dobrych efektów w postaci ujędrnionej i oczyszczonej skóry. Fajny kosmetyk. Plus za estetyczne i wygodne opakowanie.

Używam tego produktu od:3 tygodni
Ilość zużytych opakowań:1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dobry :)

Doskonale oczyszcza skórę, ma miły zapach, ujędrnia skórę tak jak obiecane w 2 tygodnie! Ma miłe drobne ziarenka. Trudny do kupienia, niestety. Polecam :)

Używam tego produktu od:2-3 miesiecy
Ilość zużytych opakowań:1

Make up no make up H&M

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

super!

Fajny peeling, jest bardzo delikatny więc spokojnie można go używać codziennie, a efekty są super, skóra gładziutka. Zapach też mi się bardzo podoba, z wydajnością też ok. Może z czasem poszukam czegoś ostrzejszego :), na razie będę go używać.

Używam tego produktu od:ok 2 miesiące
Ilość zużytych opakowań:

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

zbyt delikatny

To nie to. Dla mnie peeling musi porządnie szurnąć skórę ;) A tu? Ot, co najwyżej taki leciutki masażyk. Bardziej przypomina po prostu masujący żel pod prysznic, niż peeling. Zapach też zwyczajny, taki mydlany. Nic specjalnego. Tak jak zresztą cały peeling. Niemniej krzywdy nie robi, myje się nim dosyć przyjemnie, choć bez rewelacji. Takie właściwie, nie wiadomo co.

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań: 1

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

jestem na nie

Po tych dobrych recenzjach az glupio mi napisac swoja :) No ale coz, dla mnie ten peeling nie dosc, ze jest bardzo przecietny, zbyt lagodny, to jeszcze to, co inne Recenzentki nazwaly delikatnym, morskim zapachem, dla mnie jest trudnym do zniesienia, agresywnym, do bólu banalnym smrodem. A tak w ogole, to kupil go sobie moj mezczyzna, ale uznawszy go za beznadziejny, chcial wyrzucic uprzednio spytawszy, czy moze mi podpasuje. Otoz nie podpasowal, bo lubie porzadnie scierajace, PACHNACE preparaty. No, ale ok. Biorac pod uwage, ze zapach to rzecz gustu, wielbicielkom delikatnych peelingow moze i sie spodoba..

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Co za działanie !

Nie daję piątej gwiazdki jedynie z ostrożności, ponieważ używam go krótko. Dobroczynne działanie odczułam już po jednokrotnym zastosowaniu, a po kilku dniach - po prostu szok ! Pięknie wygładza, oczyszcza, relaksuje skórę, naprawdę po 3-4 dniach odczuwa sie niesamowite działanie. Same plusy: delikatny, morski zapach, konsystencja kremowa, ale lekka, właściwie nie wyczuwa się nawet jakichś drobinek, tylko widać efekt po użyciu. Idealny do codziennego użytku. Super delikatny, wydajny, fajne opakowanie - poręczne. Po prostu super produkt !...

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

niezły

Myslę że wart jest polecenia tym osobom, które szukaja żelu peelingującego, a nie peelingu...
Ogólnie wypadł u mnie na 3 gwiazdki, a to dlatego że spodziewałam sie ze bedzie troszki ostrzejszy:/ ja lubie czuć że peeling ściera mi skórę a ten peeling mi tego nie zapewnił:( Jest gęsty i raczej wydajny (stosuje co 2 dzień od półtora miesiaca i zosatało jeszcze 1/4 opakowania). Oczywiście pachnie milutko:D myśle ze spokojnie mogą go stosować osoby z wrażliwą skórą.

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Lubię

Bardzo milutki żel pod prysznic. Podoba mi się jego świeży ale i delikatny zapach. Ładnie się pieni, jest łagodny.Drobinki są bardzo delikatne, dlatego nawet przy mojej skórze mogę go bez obaw używać codziennie. Skóra jest po nim gładka i ma ładny zapach. Nie wywołał u mnie żadnych podrażnień.
Jest dosyć wydajny.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Powiew morskiej świeżości

Bardzo dobry. Konsystencja nie za rzadka, nie za gęsta - po prostu w sam raz. Po nałożeniu na ciało przybiera przyjemną, kremową postać. Ma świeży, morski zapach. Skóra jest po nim nawilżona i gładka.

EDIT 16.06.2006 - no niestety muszę mu nieco uskubnąć, a to za sprawą moich doświadczeń z innymi specyfikami tego typu, które peelingują o wiele lepiej. Jednakże moja powyższa recenzja opisowa jest nadal adekwatna ;) Jest dobry do codziennej pielęgnacji, ale nie do zadań specjalnych ;) Po prostu godny polecenia.

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Dla mnie bomba

Plusy:
*ślicznie pachnie
*kremowa konsystencja
*dobrze się spłukuje, drobinki nie zostają na ciele
*dobrze, acz delikatnie pilinguje
*wydajny
Minusów nie stwierdzono;).
/ ilość zużytych opakowań: ...1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

ok

Peeling rzeczywiście robi wrazenie; przepięknie pachnie, zapach rzuca wprost na kolana, peeling ma fajną, taka milusia konsystencję. Jak dla mnie jest to bardziej żel peelingujący niż peeling, ale nie przeszkadza mi to w zupełności, gdyż pomimo tego, iz jest strasznie delikatny, jego drobinki scierne są malutkie i zupełnie nieostre (a ja lubie ostre peelingi) todziała rewelacyjnie. Moim zdaniem byłby świetny nawet dla wrazliwców, na pewno krzywdy nie zrobi. Skóra po jego użyciu jest super wygładzona, miękka, gładka, milusia w dotyku, aż chce sie gładkać ;) i wyglada też swietnie, jest pełna blasku. Naprawdę warto spróbować tym bardziej że cena ówniez do tego zachęca. gorąco polecam :D

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    9
    produktów

    52
    recenzji

    138
    pochwał

    10,00

  2. 2

    10
    produktów

    91
    recenzji

    55
    pochwał

    8,89

  3. 3

    0
    produktów

    69
    recenzji

    68
    pochwał

    7,86

Zobacz cały ranking