Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

St. Ives, Odświeżająco- złuszczająca maseczka do twarzy peel-off

St. Ives, Odświeżająco- złuszczająca maseczka do twarzy peel-off

Średnia ocena użytkowników: 3,2 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 0 ml
Cena 3,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Polecana jest do każdego typu skóry. Dzięki zawartym składnikom maseczka wzmacnia naturalny proces odnowy skóry. Usuwa obumarłe komórki naskórka oraz nagromadzone zanieczyszczenia, dzięki czemu skóra jest odpowiednio oczyszczona, świeża i nabiera zdrowego wyglądu. Maseczka zawiera wyciągi z ziół szwajcarskich, ogórka, melona, oczaru wirgijskiego oraz aktywne substancje nawilżające NMF i witaminy A, C i E.




zł / 15 ml (tubka) lub 2x 7,5 ml (saszetki)

Recenzje 17

Średnia ocena użytkowników: 3,2 /5

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

:)

Kupiłam po raz pierwszy ta maseczke. A więc tak:
-odpowiada mi konsystencja, nie za rzadka nie za gęsta. Naprawdę szybko zasycha. Postarałam się zużyć od razu całe opakowanie, dzięki czemu świetnie sie sciągało.
- zapach jest słabo odczuwalny, chyba jabłkowy.
- efekt...dośc slaby, producent zapewnia że usuwa zanieczyszczenia, ehh raczej nie usuwa. Jedyny widoczny efekt to pewna głatkośc skóry.
Ze względu na niska cenę 1 saszetki, mozna od czasu do czsu ją kupować dla poprawy humoru (chodzi mi o to wygladzenie cery) :).

Używam tego produktu od:1 miesiac
Ilość zużytych opakowań:4 saszetki

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo dobra

Rewelacyjnie oczyszcza skórę, delikatnie złuszcza.Mam cere sucha i wrazliwa, maseczka jej nie podraznila. Napewno zagości u mnie na dłużej.dosyc duzo jej w saszetce, wiec dodatkowo wykorzystuje na szyje i dekold:)

Używam tego produktu od: tygodnia
Ilość zużytych opakowań:2

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: 2 tygodnie

ok

ot maseczka
plusy:
cena
zapach
oczyszcza - niewielkie niedoskonalosci
wygładza cere
rozjaśnia
wybiela
ładnie zasycha i ładnie się sciaga
cera jest delikatna, pachnaca i czysta
minusy:
nie usuwa nawet najmniejszego strupeczka czy krostki

raczej do cery bezprobelmowej, do trazikowej sie nie nadaje, chyba ze jako uzupełnienei leczenia.

Używam tego produktu od: tygodnia
Ilość zużytych opakowań: 2 saszetki

Anna Małecka masaż twarzy

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

jedna z lepszych

Dobrze oczyszcza,ale tylko mniejsze niedoskonałości. Otwiera pory, więc ewentualnych niedociągnięć można się pozbyć mechanicznie albo nakładając preparat punktowy. Maseczka dość dobrze złuszcza, ładnie pachnie,ale jest jej trochę za duzo na raz (spływa z twarzy/słabo zasycha) a zostawić część na potem się boję, bo może mi zaschnąc w saszetce. Maseczka ogólnie jest bardzo delikatna, ładnie pachnie,ale polecam raczje ludziom bez większych problemów.

Używam tego produktu od:2 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: 2

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Byle jaka...

Szkoda kasy, beznadziejna. Zero efektów. Nigdy więcej jej nie kupię i też nie polecam. Moja twarz była cała w wypryskach. Moja koleżanka też ja stosowała i efekt był taki sam.

Używam tego produktu od: nie wiem
Ilość zużytych opakowań: o 1 za dużo

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

polecam

Jako taki zapach [dużym plusem jest to, ze nie czuć alkoholu jak np w maseczkach Lirene], doskonała dla cery mieszanej, jednak nie polecam stosowania, kiedy występuje nawet niewielka ilość wyprysków - u mnie sie powieksza. Zauważalne efekty jesli chodzi o wągry - sa mniej widoczne, jednak na niezbyt długi okres. Nie wysusza, aczkolwiek cerę pozostawia matową.
Minusem jest dosyc długie wchłanianie się, a z aplikacją nie mam problemów - trzeba po prostu sprytnie owtorzyc saszetke ;P

Używam tego produktu od: 1 rok
Ilość zużytych opakowań: mnóstwo

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

całkiem niezła

Całkiem dobra, nie za mocna, bardzo dobrze się ją ściąga z twarzy. Nie jestem pewna czy kupię ponownie, gdyż wolałabym maseczkę w większym opakowaniu niż w saszetkach (niezbyt ekonomiczne).

Używam tego produktu od: miesiąca
Ilość zużytych opakowań: 2

4 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

ca?kiem ca?kiem

Dobrze oczyszcza,ju? po pierwszym zastosowaniu wygl?d skóry znacznie si? poprawia.Jest do?? przyjemna w u?yciu,rozja?nia.Ja wol? jednak g?ste,kremowe maseczki,bardziej do cery mieszanej i wra?liwej(ju? mam swojego faworyta),niemniej jednak polecam,zw?aszcza do cer t?ustych.
U?ywam tego produktu od:nie u?ywam
Ilo?? zu?ytych opakowa?:kilka tubek

4 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo dobra, ale nie dla mnie

Bardzo lubię tę maseczkę. Naprawdę dokładnie oczyszcza pory i odświeża cerę. Poza tym ładnie pachnie. Z chęcią bym jej używała, ale niestety nie mogę ze względu na problemy z pękającymi naczynkami.

Używam tego produktu od: używałam przez około rok
Ilość zużytych opakowań: ponad 20

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

miła

Miła maseczka, która daje efekty. Nie są to moze efekty spektakularne, ale odczuwalne pod postacia odświeżenia i wygładzenia skóry. Bardzo przyjemne jest stosowanie maseczki, która ma ładny zapach i pomysłową formę.
Tubka kosztuje niewiele, a jej zawartośc wystarcza na przynajmniej dwa zastosowania.
Konsystencja mogłaby być trochę gęstsza, ale ogólnie ok.:)Używam tego produktu od: używam czsaem
Ilość zużytych opakowań: dwa

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

jest okey

Zalety:
*tania
*wydajna
*ładnie pachnie
*fajnie się nakłada i ściąga
*cera nabiera blasku i gładkości

Wady:
*trochę się klei podczas nakładania
*aby efekty zobaczyć trzeba chyba dłużej ją stosować
*trochę długo schnie



Używam tego produktu od:kilku dni
Ilość zużytych opakowań:1 próbka

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

niezawodna!

Stosuje ten produkt od dluzszego czasu. Swietnie oczyszcza pory, pachnie nawet niezle, dobrze sie rozprowadza, latwo sciaga itp., itd. Jedyna wada to to, ze trzeba czekac do calkowitego wyschniecia (u mnie to ok. pol godziny), wiec na szybko to jej sie nie zrobi... :( Ale na prawde warto czekac tak dlugo, bo efekt jest piorunujacy: mniejsze pory, matowa i wygladzona skora:)

Używam tego produktu od:dawna
Ilość zużytych opakowań:duzo!

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    10
    produktów

    372
    recenzji

    2
    pochwał

    10,00

  2. 2

    2
    produktów

    358
    recenzji

    4
    pochwał

    9,63

  3. 3

    13
    produktów

    111
    recenzji

    0
    pochwał

    3,02

Zobacz cały ranking