Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Nivea Body, Q10 Plus, Krem modelujący sylwetkę

Nivea Body, Q10 Plus, Krem modelujący sylwetkę

Średnia ocena użytkowników: 3,1 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 300 ml
Cena 30,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Krem modelujący sylwetkę na bazie koenzymu Q10, wzbogacony aktywnymi izo-proteinami znacząco poprawia elastyczność skóry i przywraca sylwetce wymarzone kształty. Ma przyjemną - jedwabistą i bogatą konsystencję.
- Poprawia kształty w miejscach podatnych na cellulit (takich jak brzuch, uda i pośladki)
- Skutecznie ujędrnia skórę modelując sylwetkę całego ciała.
Kremik opakowany jest w ładny słoiczek, dzięki któremu można wydobyć końcówkę specyfilku bezproblemowo.

Skład: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Alcohol Denat., Cetearyl Isononanoate, Dimethiconol, Glyceryl Stearate, PEG-40 Stearate, Glycine Soja, Ubiquinone, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Hexyl Cinnamal, Limonene, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Geraniol, Benzyl Alcohol, Evernia Furfuracea, Hydroxycitronellal, Cinnamyl Alcohol, Parfum

Cena: ok. 30zł / 300ml

Składniki

Pokaż wszystkie Schowaj

Recenzje 18

Średnia ocena użytkowników: 3,1 /5

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nie dla mnie

Nie wymagam cudow od kremow antycellulitowych, wyszczuplajacych. Powiedzmy sobie szczerze, nie zrobia z nas Claudii Shiffer bez pomocy odpowiednieego odzywiania i cwiczen. Nie wierze w bajki, jednak uwazam, ze takie kosmetyki powinny lepiej napinac, ujedrniac i nawilzac cialo. Niestety ten balsam wylacznie natluszcza, slabo sie wchlania, nie ma ZADNYCH wlasiwosci antycellulitowych, klei sie niemilosiernie, gdy nalozymy za duzo, strata czasu (na wysychanie przed ubieraniem) i pieniedzy. Ot taki sobie natluszczajacy balsamik, pozostawiajacy skore dosc miekka i mila w dotyku i tyle tego dobrego.

Używam tego produktu od: Od 3 tygodni
Ilość zużytych opakowań: 1 w trakcie

4 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

fajny, ale już nie kupie

Nie spodziewałam się po Nivei, a jednak ten produkt przypadł mi do gustu. Ma bardzo treściwą i kremową konsystencję, ładny zapach. Skóra po nim była mocno nawilżona i jedwabiście gładka. Na plus wydajność i opakowanie. Odejmuję gwiazdkę, bo nie pomógł na celluit ani też nie zauważyłam większej jędrności. Nie kupię ponownie, bo lubię próbować nowe kosmetyki.

Używam tego produktu od:pół roku
Ilość zużytych opakowań:2

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

NO NIE....

Nie polecam jeśli ktoś w ogóle pomyślał,że ma wływ na cell. .Jeśli chodzi o ujędrnienie-modelowanie sylwetki to moim zdaniem każdy krem będzie miał minimalny pozytywny wpływ na skórę poprzez nawilżenie- wtedy optycznie wygląda się lepiej a jak dochodzi do tego aplikacja poprzez masaż to działa to już napewno lekko ujędrniająco nawet zwykłym kremem...a to jest zwykły krem tylko bardziej odżywczy.Dwie gwiazdki-zamiast trzech za naciąganie już w samym tytule nazwy... Ale jako nawilżacz jest ok.

Używam tego produktu od:jakiś czas
Ilość zużytych opakowań:3

depilacja brwi

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

mocno nawilża

Nie wiem czy krem ten modeluje i ujędrnia ponieważ nie stosowałam go regularnie.
Natomiast bardzo dobrze nawilża skórę. Czas wchłaniania się jest znośny, jednak nie można zaraz po wysmarowaniu się założyć ubrania. Tzn można ale efekt klejenia się murowany.
Chyba najlepiej sprawdzi sie jako balsam do stosowania na noc.

Używam tego produktu od: 3 miesiące
Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

ok

Kupiłam bo był na promocji i przeczytałam też opinie o nim na tej stronce i był na promocji w rossmanie. Ma ładny zapach i konsystencja super. Szybko się wchłania ale nic poza tym.
Nie napina skóry i nie modeluje sylwetki. Skóra jest taka jak przed przedtem nie widać żadnej różnicy nie polecam

Używam tego produktu od: przez 2 lata
Ilość zużytych opakowań: 2

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

REWELACJA 2 in 1

Plusy:
- widocznie ujedrnia i wyszczupla
- nawilza i odzywia
- gesty
- dobrze sie wchniala
- super sie rozprowadza
- praktyczne opakowanie
- ladnie pachnie (podobnie jak pozostale produkty NIVEA)
- niedrogi
Minusy:
- bez zastrzezen

Ujedrnia, wysmukla, robi wszystko to co powinny specyfiki w kategorii ktorej jest przypisany, a ponadto zachowuje sie jak najlepszy balsam pielegnujacy!!!
W polaczeniu z cwiczeniami, krem zlikwidowal mi "ukochane boczki" :D

Używam tego produktu od: dawna
Ilość zużytych opakowań: 2

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

swietny

bardzo dobry krem , szybko sie wchlania, ladnie pachnie i nie zostawia tlustego filmu na ciele. co do efektow ujedrnienia ja zauwazylam efekty juz po niecalym miesiacu systematycznego (codziennego) stosowania, wiec uwazam to za niezly wynik :)
jednym slowem- POLECAM!!! Używam tego produktu od: kilku m-cy
Ilość zużytych opakowań:2

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

polubiłam

Kupiłam ten krem latem, pragnąc ujędrnienia, ale jednocześnie nie wierząc, że jakiś kosmetyk jest w stanie tego dokonać:D
Krem nie wydał mi się przerażająco drogi, za 300 ml zapłaciłam 19 złotych.
Po męczeniu się z nim koło miesiaca, porzuciłam go na rzecz lżejszych kosmetyków, ponieważ w ogóle nie chciał się wchłonąć.
Jednak jak się trochę ochłodziło doceniłam jego odżywcze właściwości, ale używałam go tylko po kąpieli, na rozgrzanej skórze dużo lepiej (o ile nie w ogóle) się wchłania:) Efektem jest dobrze odżywiona i dzięki temu wygladzona skóra, znika gęsia skórka z ud, skóra jest po prostu w dobrej formie!
Co do wyszczuplenia, czy modelowania no to wiadomo, jeszcze się taki krem nie urodził, co by w tej kwestii dogodził:) Ja używam od pasa w dół:) i jestem zadowolona, pozbyłam się suchych łydek i gęsiej skórki, a to już nieźle.Polecam na zimę.


Używam tego produktu od:wakacji
Ilość zużytych opakowań:1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

a ja bardzo lubię

już mówię za co:
- ładny zapach
- poręczne opakowanie
- bardzo dobre nawilżenie
- fajnie wygładza skórę i lekko napina (ale jeśli ktoś liczy na redukcję tłuszczyku tu i ówdzie to raczej się rozczaruje)
- wydajny

Podsumowując jest to bardzo dobry krem do codziennej pielęgnacji (bo od efektów specjalnych są silniejsze preparaty) Polecam :)

Używam tego produktu od:w sumie od 2 lat
Ilość zużytych opakowań:2

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nic nadzwyczajnego

Nie zrobil na mnie specjalnego wrazenia.Jest poprostu nie zlym kremem do pielegnacji ciala.Ale nic pozatym,Nie zobaczylam jakis nadzwyczajnych zmian skornych.Nawet nie wiem czy mam to polecac komus?No ale to jest moja opinia,moze ktos jest nim zachwycony,napewno to nie jestem ja

Używam tego produktu od:6mies.
Ilość zużytych opakowań:1

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

naciągany

Krem modelujący? Ja żadnego modelowania nie zauważyłam. Wysmarowałam całe opakowanie (uda, pośladki, brzuch). Smarowałam się codziennie wieczorem (starczył mi na niewiele ponad miesiąc).
Bardzo chciałam widzieć te efekty, ale niestety :( Zapach mi nie przeszkadzał, choć trochę taki chemiczny, konsystencja fajna, gęsta, ale długo się wchłania i pozostawia na długo tłusty film.
Cena przystępna (ja zapłaciłam 20zł)
Już go więcej nie kupię, wolę dołożyć i kupić coś lepszego.

Używam tego produktu od: nieco ponad miesiąc
Ilość zużytych opakowań: 1

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Dlaczego taki zapach ???

Od razu na wstepie zaznacze, ze nie wierze w zadne modelowanie, cudotworcze dzialanie itd itp...
Zreszta nawet tego nie potrzebuje, jak na razie... przy wadze 52kg i 176cm...
Kupilam ten balsam, bo mojego (Good-bye Cellulite, ktory ma fajny kolorek, zapaszek i fajnie pojedrnia) nie bylo aktualnie...
A po prostu lubie cos wmasowywac profilaktycznie... :)
Wracajac do sedna sprawy: "Nivea Body - Q10 Plus - Krem modelujacy sylwetke" jest gestym balsamem w bialym kolorze.
Po wmasowaniu kremu, skora jest nawilzona, aksamitna, mila w dotyku. Wolno sie wchlania.
Nie kupie ponownie, gdyz nie odpowiada mi zapach...
Używam tego produktu od: zuzylam w ciagu 2,5 tygodnia (stosowalam rano i wieczorem)
Ilość zużytych opakowań: 1


!!!!!!!!!!!! NIE dla nieuczciwych i niekulturalnych Allegrowiczów bezprawnie kopiujacych opisy kosmetyków z Serwisu Wizaz.pl !!!!!!!!!!!!!

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    81
    produktów

    139
    recenzji

    3
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    143
    recenzji

    2
    pochwał

    9,37

  3. 3

    8
    produktów

    105
    recenzji

    1
    pochwał

    6,93

Zobacz cały ranking