Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Alfaparf, Nutri Seduction, Sublime Sorbet

Alfaparf, Nutri Seduction, Sublime Sorbet

Średnia ocena użytkowników: 2,6 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 150 g
Cena 40,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Nawilżający sorbet idealny do kontrolowania objętości suchych i kręcących się włosów oraz do kreowania długotrwałych określonych i błyszczących loków. Innowacyjna formuła bogata w Ekstrakt z Orchidei i w Lipoaminokwasy odżywia i odpręża włosy ułatwiając ich stylizacje i gwarantując efekt anti-frizz jednoczesnie nadaje miękkości i elastyczności.

Kosmetyk profesjonalny.

Cena: 40 zł / 150 g

Recenzje 10

Średnia ocena użytkowników: 2,6 /5

4 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

A ja go lubię :)))

cena: 38,59 zł

pojemność: 150 ml

opakowanie: fioletowa, szczelna tuba

obietnice producenta:
kontrola objętości włosów kręconych lub suchych
efekt trwałych i błyszczących loków dla włosów kręconych, dyscyplinuje włosy, zapobiega elektryzowaniu, włosy są miękkie i elastyczne
Porady dotyczące stosowania:
Rozprowadzić grzebieniem lub dłonią równomiernie na wilgotne włosy. Wysuszyć włosy suszarką z dyfuzorem dla zwiększenia objętości lub pozostawić do wyschnięcia dla podkreślenia loków.


Moja recenzja:
Kosmetyk bardzo łatwo wyciska się z tubki. Ma kolor biało-różowy i delikatnie pachnie. Zapach nie jest drażniący, czy intensywny. Nieco słodki, ale przyjemny.
Ilość kosmetyku, który chcemy aplikować na włosy powinniśmy do nich odpowiednio dostosować.
Jeśli mamy gęste, włosy do ramion i dłuższe spokojnie możemy użyć więcej kremu.
Myślę, jednak, że każdy ma wyczucie i wie jaka ilość jest odpowiednia do jego włosów.
Krem Alfaparf nie obciąża ich, ani nie sprawia, że wyglądają nieświeżo i są oklapnięte. Mimo to radzę używać w rozsądnej ilości.
Kosmetyk aplikowałam na mokre włosy, ponieważ chciałam uzyskać efekt pięknych loczków. Z natury włosy mam kręcone. Nigdy nie były to sprężyste fale. Zawsze na głowie miałam puch, dlatego używałam prostownicy.
Krem nałożyłam na włosy, zgodnie z zaleceniem producenta pomogłam sobie grzebieniem i czekałam aż wyschną.
Teraz moje włosy nie przypominają puchu, tylko całkiem fajne loczki.

Jaki jest efekt?
Puszyste włosy stają się ładnymi, sprężystymi loczkami. Kosmetyk dodatkowo je usztywnia, a dla mnie to duży plus, bo nie muszę się martwić, że po godzinie czy dwóch moje włosy znowu zamienią się w afro

Używam tego produktu od: 3 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: 1,5 opakowania

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Mógłby byc lepszy...

Ladnie pachnie, lekko podkreśla loki, ale trzeba bardzo uważac, bo jeżeli nałozy się go choć odrobinę więcej zaczyna sklejać, włosy robią się sztywne i matowe.
Nie nawilża lepiej, niż produkty z drogerii, nie przeciwdziała puszeniu się fryzury, włosy są gładkie kilka godzin po umyciu, ale wystarczy trocheęwylgoci w powietrzu i już mam na głowie siano (dziewczyny z kręconymi włosami wiedza o co chodzi;) )

Nie poprawił stanu moich włosów, chociaż stosowałam go regularnie i niezbyt sprawdził się do stylizacji. Po produkcie kupionym w salonie fryzjerskim i poleconym przez fryzjerkę spodziewałam się dużo lepszych efektów.

Używam tego produktu od: 2 m-ce
Ilość zużytych opakowań: 1 opakowanie

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

fajny, nie skleja, polecam

SKŁAD: AQUA, DIMETHICONE, VP/VA COPOLYMER, GLYCERIN, CETYL ALCOHOL, CETEARETH-20, POLYSORBATE 20, STEARYL ALCOHOL, CARBOMER, AMINOMETHYL PROPANOL, DMDM HYDANTION, PARFUM, DISODIUM EDTA, SODIUM POLYACRYLATE, TRIDECETH-6, ETHYLHEXYL STEARATE, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM COCOYL AMINO ACIDS, SIMETHICONE, BUTYLENE GLCYCOL, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, POTASSIUM DIMETHICONE PEG-7 PANTHENYL PHOSPHATE, ALPHA-ISOMETHYLIONONE, ORCHIS MASCULA FLOWER EXTRACT, LIMONENE, CITRONELLOL, LINALOOL, CI 17200/RED 33


Bardzo fajny delikatny produkt, a testowałam już wiele:) używam go od jakiś 2,3 lat na przemian z Marixem w zielonym opakowaniu, chcaiła bym skomentowac recenzje koleżanek które pisały że włosy ładne ale tylko pierwszego dnia, -niestety żadne produkt do stylizcji włosów nie będzie trwalszy!!
plus daje za:
+pięknie skręca loki, lekko usztywnia -są miękkie i jedwabiste,
+ciekawy zapach
+doś wydajny na włosy za ramiona starcza na miesiąc - przy codziennym używaniu.
+dużo lepszy od innych profesjonalnych z tego rodzaju
a minus
- za to że jeszcze nie trafiłam na ideał, może nie maUżywam tego produktu od:2,3 lat
Ilość zużytych opakowań:7

depilacja zalety

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo kiepski

Używałam go do loków po trwałej, które były ogólnie ładnie nawilżone i układały się dobrze,ale chciałam je podkreslić. Ten produkt ma estetyczne opakowanie,aksamitną konsystencję i przyjemny zapach, co niewątpliwie wpływa na komfort użycia,nie zmienia jednak faktu,że Sublime Sorbet praktycznie nie działa.Nałożony zaś w dużej ilości zlepia włosy i je obciąża.Próbowałam mieszać go z innymi produktami,ale tylko pogarszał ich działanie. Zdecydowanie nie polecam.

Używam tego produktu od:kiedyś przez pół roku
Ilość zużytych opakowań:1

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

przyzwoity

Zakupiłam ten produkt, żeby podkreślić loki i właściwie to nie mam się do czego przyczepić, fakt, że efekt, nie utrzymuje się przez drugi dzień, ale ogólnie jest całkiem dobry, ładny zapach, błyszczące włosy, nie posklejane, powoduje, że na pewno wciąż będę go używać .

Używam tego produktu od:4 miesięcy
Ilość zużytych opakowań:w trakcie 1

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Całkiem przyzwoity

Alfaparf ma to do siebie, że jego kosmetyki do stylingu działają tak jakby chciały a nie mogły. To samo jest z tym kremem. Pierwszego dnia po zastosowaniu loki są świetnie podkreślone, poskręcane, a drugiego, czy trzeciego dnia już to się kupy nie trzyma. Jednakże krem nie obciąża i nie skleja włosów tak jak to czynią żele czy pianki. I tu jest jego zaleta. Do tego obłędnie pachnie. Jak jakieś eleganckie perfumy.
Ja tam go kupuję od czasu do czasu, właśnie dla tego pierwszego efektu i zapachu. Bo jak trzeba iść się gdzieś pokazać to ten krem podkreślający loki jest idealny ;)

Używam tego produktu od:kilku lat
Ilość zużytych opakowań: 3 tubki

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

zdecydowanie nie dla mnie:(

totalna porażka. Zdecydowanie tylko zapach jest ok. Gorąco polecany produkt przez panią w profesjonalnym sklepie fryzjerskim okazał się niewypałem. Mam straszne siano po nim, wrażenie wysuszenia, bez połysku...

Używam tego produktu od:1 miesiąc
Ilość zużytych opakowań: 1/4

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Calkiem niezły

W sumie to fajny produkt...Jak pierwszy raz użyłam mama zapytała się co zrobiłam z włosami, że tka ładnie wyglądają :) NIe skleja włosów i włosy wyglądają po nim naturalnie. Może nie jest to jakiś olśniewający efekt jak obiecuje producent. Ogólnie produkt godny polecenia dla osób chcących delikatnie podkreślić piekno swoich włosów. Jest baaardzo wydajny.

Używam tego produktu od: 6 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: 1

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

byle co....

przedewszytskim odniose sie do mojej przedpisczyni, a dokladnie do tego procederu jakim mialo byc 'skupianie' sie wlosow po uzyciu tegoz kremu alfaparf... otoz owo tajemnicze 'skupianie' to propostu efekt antifrizz ktory obiecuje porducent a ktory u mnie nie wystaepuje. Wogle zaden efekt opisywany przez producenta nie wstepuje na moich wlosach. ani loki ladniejsze, ani mnie nastroszone i sianowate. wogle to jakis niewypal... a stosuje go z szamponem z tej serii i niestety sie zawiodlam. No coz, dobrze chociaz ze wlosy faktycznie ladnie pachna i sa miekkie i niesklejone... ale to akurat potrafi tani sunsilk do kreconych wlosow.

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

naturalne piękno

20.04 - comment:
akurat dzialanie anti-frizz to jest tu wyjatkowo słabe (pisałam iz nie u j a r z m i a - jeśli juz trzymamy się kwestii terminologii ;>)zresztą jak i calej serii - vide recenzja maski. seria nutri to dziwne kosmetyki - delikatnie rzecz ujmując.


Recenzja: kosmetyk spisuje sie na 6+ jesli chodzi o brak obciazania czy usztywniania - wogole nie czuc go na wlosach. w zasadzie przypomina pod tym wzgledem bardziej odzywke bez splukiwania niz kosmetyk do stylizacji! wlosy sa caly czas ładne az do nastepnego mycia co w przypadku calej masy produktow sie nie sprawdza - wlosy sa brzydkie, sztywne i posklejane zwlaszcza na drugi czy kolejny dzien :( :( :(
z innych zalet nalezy zaliczyc nablyszczanie - wlosy faktycznie otrzymuja zwiekszony polysk. czy nawilaza? trudno mi osadzic bo stosuje komplexowo cala linie kosmetykow z tej serii- na pewno zmiekcza czyniac wlosy lekkimi i elastycznymi. nie nalezy jednak spodziewac sie ze sam w sobie z suchych wlosow wyczaruje jedwab - od tego sa maski i odzywki a nie preparaty do stylizacji.

jesli chodzi o ogolny efekt to sie nieco zaskoczylam i czuje pewien niedosyt gdyz preparat ten w zasadzie nie zmniejsza jakos wyjatkowo puszenia czy nie zwieksza skretu wlosa w tak duzym stopniu jak to czynia inne kosmetyki do kreconych wlosow.. (zazwyczaj kosztem obciazania i sklejania - cóż.. coś za coś )
jego dzialanie okreslilabym jako nadawanie textury kreconym wlosom , zamiast bezladnego sianka wlosy zbijaja sie w osobne, swobodnie poruszajace sie loczki - opiewa to na fajny ale naturalny, delikatny efekt.

krem rewelacyjnie za to wspomaga dzialanie kosmetykow do aktywacji skretu wlosa czy nawet zwyklej odzywki w spraju- natychmastowo mamy burze zbitych,blyszczacych loczkow.

nie wiem czy ponownie skusze sie na zakup tego produktu - jest to dosc dziwny kosmetyk jak dla mnie, nie sposob jest mi porównać jego dzałania do czegokolwiek: pianki, zelu.. (chyba dlatego na opakowaniu widnieje enigmatyczny napis 'preparat do stylingu') oraz jednoznacznie ustosunkowac sie do efektow jakie daje - wlosy staja sie troche ładniejsze i lepiej sie ukladaja ale chyba nie jest to jeszcze szczyt marzen, raczej poszukam wsrod innych kosmetykow ideału do kreconych wlosow.
_____________________________________________________________________________________________________
16.IX.2005
_____________________________________________________________________________________________________

Odejmuje mu jednak gwiazdke, uwazam ze jak na kosmetyk do kreconych wlosow powiniem robić wiecej. Bo cóż z tego ze nie skleja, jest wydajny.. nie nawilza , nie ujarzmia ani nie podkręca, jesli juz to w minimalnym stopniu.. a to obiecuje - wszak to podstawa przy kreconych włosach.
Jedyne co mi sie podoba to to ze oddziela loki i to długotrwale - nawet po rozczesaniu potrafia sie znow 'skupić' i dlatego czuje do niego jakis rodzaj sympatii ale to stanowczo za mało - zwłaszcza jak na profesjonalny produkt.

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    9
    produktów

    52
    recenzji

    137
    pochwał

    10,00

  2. 2

    10
    produktów

    86
    recenzji

    52
    pochwał

    8,45

  3. 3

    0
    produktów

    65
    recenzji

    50
    pochwał

    6,79

Zobacz cały ranking