Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Les Gestes Essentiels (peeling do twarzy)

Les Gestes Essentiels (peeling do twarzy)

Średnia ocena użytkowników: 3,4 /5

Kategoria
Marka

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Peeling do twarzy Yves Rocher scrub bardzo dobrze tolerowany przez moją cerę doskonale oczyszcza skórę, likwiduje zrogowaciały naskórek, oczyszcza pory, używam go od lat. Daje efekt pupci niemowlaka.

Recenzje 17

Średnia ocena użytkowników: 3,4 /5

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo dobry

ma wspaniały zapach :D taka mieszanka kokosu,migdałow :p: bardzo dobrze usuwa zanieczyszczenia, i brud uzbierany w porach. troszke trudno go zmyc, gdyz te granulki kulaja sie po twarzy, ale ogolnie jest ok. nie podraznia skory i co najwazniejsze nie uczula. skora po nim jest tak jak napisała zgłaszajaca kosmetyk "jak pupcia niemowlaka" :p:

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dobry

To peeling enzymatyczny, ale ma jakieś takie drobinki w sobie. Jeśli nakłada się go delikatnie, to nie drapie. Jest gęsty i szaro-brązowy, ale nakłada się go dość dobrze. Podczas działania może odrobinę szczypać, ale ja mam bardzo wrażliwą cerę ... Efekt za każdym razem mnie zadziwia, bo skóra jest mięciutka, gładka ponad miarę i ma lekko zwężone pory. Zapach mi nie przeszkadza, kojarzy się trochę z zapachem zboża i kukurydzy, co jest w porządku, bo preparat zawiera ich wyciągi.Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

lubie

kiedys go mialam i znow kupilam. Fakt ma dziwny zapach cos jakby naturalne skladniki bez srodkow zapachowych-mi to nie przeszkadza wrecz to plus. Delikatny a zarazem skuteczny i naprawde wydajny, nie zwracam uwagi na to czy biore go w sam raz czy wyciskam wiecej, nie chce sie skonczyc i oczywiscie nie drogi jak sie kupuje tak jak ja zawsze w promocji! Tak samo robie z Avonem i Oriflame i innymi sklepami katalogowymi...

Jak zrobić makijaż Modern Marilyn

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dobry do skorek na ustach

szukalam szybko i skutecznie scierajacego pilingu do skory na ustach. czasem strasznie mam ja spierzchnieta, a przeciez nie bede odrywac tych skorek recznie aby sobie ranek narobic na ustach.Oczyszczam wiec tym pilingiem, potem nakladam maseczke nawilzajaca- usteczka i skora wokol nich jak nowe.Na twarz dziala jakby ciut za mocno, ale na usta-raz dwa i ok.Zapach i kolor niezbyt dobre, ale za efekt nalezy sie duzy plus

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

błee...

To jest po prostu paskudztwo! Przez cały dzień po jego zastosowaniu przśladował mnie jego obrzydliwy zapach. Nie pomagało mycie i nakładanie innych specyfików. Fuj! Ponadto ciężko go rozprowadzić na twarzy. Mimo to daję dwie *, bo dość dobrze wygładza i oczyszcza cerę, do czego przecież jest przeznaczony.

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Droga pomyłka

Następne moje rozczarowanie w ofercie YR :( Peeling ma dziwny, chemiczny zapch. Strasznie tłustą konsysytencję,która nie pozwala rozprowadzić specyfiku na skórze. Te drobinki też są co kolwiek irytujące. Bo mam takie dziwne wrażenie, że nie ścieraja, a tylko "przeszkadzają" pod palcami. Efekt peelingu ujdzie w tłumie.Ale takie rzeczy robią duzo tańsze kosmetyki.

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

przeciętny

Ma bardzo gęstą konsystencję, jest dosć ostry ze względu na to, że zawiera naturalne drobinki, które są ostrzejsze niż syntetyczne kuleczki. Nadaje się do uzycia najwyżej raz w tygodniu, słabo się spłukuje,ale jak na peeling przystało wygładza i złuszcza. Moja skóra nie jest raczej skłonna do podrażnień ,ale wrażliwcy radzę uważać. Średnio komfortowy w użyciu dlatego na pewno nie kupię ponownie bo jest masa o niebo lepszych.

1 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Orrropieństwo...

W życiu nie miałam czegoś tak strasznego :-( Wygląda jak piasek w wodzie i myślę, że gdybym zrobiła sobie peeling piaseczkiem z plaży efekt byłby identyczny a może i lepszy. Jest niesamowicie suchy, bez bazy ułatwiającej aplikację. Potwornie twardy i ostry. Nie nadaje się nawet do peelingu ciała. Daje efekt ścierania i rysowania a nie złuszczania czy wygładzania. Natomiast znakomicie się sprwdził jako... środek czyszczący do mojej umywalki ;-) Ale chyba nie świadczy to o nim najlepiej. Totalna porażka...

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

ok

Wszystko fajnie - tyko zapach ma okropny. yglad tez - kolorek taki brazowaqy, przywodzacy na mysl nieciekawe substancje... i ostry bardzo - ale to akurat moze byc zaleta. Skora jest po nim miekka i promienna. Ale wole ten St. Ives

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo dobry

Jest to najlepszy peeling jaki mialam. Dobrze oczyszcza, nie podraznia. Drobinki oczyszczajace nie sa tak ostre i "agresywne" jak np. w gruboziarnistym peelingu Erisa. Cera jest fajnie odswiezona i oczyszczona, gladziutka i rozjasniona. Zapach nie nalezy do zachwycajacych ale mnie nie przeszkadza. W promocji kosztowal 15.90, natomiast normalna cena 32 (?) jest chyba za wysoka.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo dobry

To pierwszy peeling, który mi całkowicie odpowiada - czyli działa jak należy :) Skóra gładka i przyjemne uczucie oczyszczenia. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.(A ten zapach jak dla mnie calkiem w porządku.)

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Oceniam na 4.00

musze przyznac ze peeling ten nabylam juz po przeczytaniu waszych ocen,ktore sa bardzo wysokie,rzeczywiscie zapach troszke dziwny i moja twarz byla jakis czas zaczerwieniona ale kosmetyk jest godny polecenia,skora po jego uzyciu jest bardzo gladka

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    10
    produktów

    372
    recenzji

    2
    pochwał

    10,00

  2. 2

    9
    produktów

    366
    recenzji

    4
    pochwał

    9,87

  3. 3

    13
    produktów

    111
    recenzji

    0
    pochwał

    3,02

Zobacz cały ranking