Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Sephora, Professionnel, Base Lèvres Parfaites (Usta doskonałe - baza pod szminkę)

Sephora, Professionnel, Base Lèvres Parfaites (Usta doskonałe - baza pod szminkę)

Średnia ocena użytkowników: 3,3 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 3,5 g
Cena 19,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Baza pod szminkę w formie kredki. Wygładza usta, wypełnia małe zmarszczki, utrwala pomadkę i utrzymuje ją wewnątrz konturu ust. Efekt aksamitnych, nieskazitelnych ust, delikatna konsystencja, poczucie świeżości. Format idealny w podróży. Stosuj na usta i ich kontur przed nałożeniem pomadki.

Cena: 19zł/ 3,5g

Recenzje 10

Średnia ocena użytkowników: 3,3 /5

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Niestety lekka pomylka......

Niestety - bardzo sredni :/
owszem wygladza usta fakt - i za to 1 gwiazdka :) i forma "kredki" jest dobra (nie rolzewa sie, nie trzeba wyciskac na palec itp.) - za to 2-ga gwiazdka ...
Ale - raz ze nie utrwala make upu ust, wrecz przeciwnie wydaje mi sie ze bardziej "marze" sie na nim szminka ściera , dwa - wysusza, trzy - moze ktoras z Was mi powie jak to cholerstwo zatemperować??? :):):) Bo ma srednice grubsza niz te temperowki do grubych kredek :/ (nawet Sephora - ma temperowke do normalnych kredek i tych grubszych ale nie az tak jak ta :()
Jednym slowem - ładnie wyglada przy zakupie - potem jest tylko gorzej....
Nie polecam:/


Używam tego produktu od: paru miesiecy
Ilość zużytych opakowań: 1

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Ot, taki gadżecik

Z przykrością stwierdzam-bez rewelacji.
Uwielbiam kosmetyki Sephory ale baza nieco mnie zawiodła.
Owszem przyjemny chłodzik ale co poza tym????
-jak spostrzegły poprzedniczki -wysusza :(
-nie widzę efektu wydłużenia trwałości pomadki czy błyszczyku :/
Jeszcze będę się uwaznie przyglądała temu produktowi, jesli znajdę plusy obiecuję dodac póki co tylko 3 *

Używam tego produktu od:3miesięcy
Ilość zużytych opakowań:1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dla mnie bomba

Jest świetna.Po nałożeniu jej na usta ,odczuwam delikatny chłodzik.Szminka na niej prezentuje się znacznie lepiej i pozostaje na ustach trochę dłużej.Mnie ten efekt odpowiada.

Mały minusik za to,że przy częstym stosowaniu wysusza usta.


Używam tego produktu od:kilku miesięcy
Ilość zużytych opakowań:w trakcie pierwszego

Cellulit mity

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dobra, ale wysusza

Bardzo podoba mi sie ta baza,odp. mi ta kredka bo mozna precyzyjnie ja nałozyc i nie trzeba grzebac w jakiejs mazi. Błyszczyk nałozony na baze rzecywiście trzyma sie ciut dłuzej, ale ma jedną dużą wadę-strasznie przesusza mi usta.Nie mogę jej stosowac jej codziennie bo pojawiają mis ie na ustach suche skórki

Używam tego produktu od:od 2 tygodni
Ilość zużytych opakowań:pierwsze

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Bez zachwytu

Dla mnie ta baza okazała się zbędnym gadżetem, ciągle o niej zapominam :) Fakt troszkę wygładza usta, delikatnie chłodzi, ale nie zauważyłam, żeby błyszczyk na ustach po jej użyciu trzymał się znacznie dłużej, czy ładniej wyglądał. Poza tym forma kredki, którą trzeba temperować nie bardzo mi odpowiada.

Używam tego produktu od: prawie roku
Ilość zużytych opakowań: zapominam, więc w trakcie pierwszego :)

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Warto sprawdzić:)

Kupiłam bez przekonania. Pod błyszczyk. Dla kaprysu.
No i mam...kolejny niezbędnik:)
Makijaż bez tej bazy jest jakiś niedokończony.
Mam wrażenie, ze błyszczyk jest na niej bardziej wyrazisty,baza troszkę rozjaśnia usta,makijaż dłużej się trzyma- chociaż oczywiście nie pół dnia.
Daje lekki chłodek-mrowienie na ustach.
Mnie się wszystko w tej bazie podoba! Nawet forma kredki, bo jest poprostu śliczna:D. No tylko taka wada, że musiałam dokupić temperówkę..i za to leci gwiazdka.
Tak to byłoby 5:)

Używam tego produktu od:dwóch miesięcy
Ilość zużytych opakowań:pierwsze, ale na pewno nie ostatnie

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dobry

Wyraznie pomadka lepiej sie trzyma. Pomadka nie wypływa poza kontur ust nawet jesli sie nie uzyło konturówki. Nie podoba mi sie forma w ołowku. Strasznie nie lubie strugac bo przy tym marnuje sie dość sporo kosmetyku.

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań: 1

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

przyjemna

Baza ta swietnie chłodzi usta , naprawde przyjemne uczucie mentolu:) co do opakowania to myśle ze kredka nie jest najlepszym rozwiazaniem ( trzeba temperowac itd) ale ogolnie kosmetyk przede wszystkim wart jest swojej ceny!!! usta sa po nim gładkie , wyrównane a pomadka może nie utrzymuje sie "cały dzień" ale jej trwałośc jest adekwatna do ceny.

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań:w trakcie pierwszego

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

:)

To swietny kosmetyk, bardzo dobrze radzi sobie z zimowymi przesuszeniami, tak jak obiecuje producent, szminka wyglada na bazie gladko, rowno i rowniez latwo sie pomalowac bez konturowki - baza faktycznie trzyma kontur. Przez forme kredki moze nie jest idealnym kosmetykiem, i rzeczywiscie szminka nie utrzyma sie nawet na niej caly dzien, jednak z cala pewnoscia usta z nia wygladaja duzo lepiej niz bez niej - i o to przeciez nam, kupujacym kosmetyki, chodzi, prawda? :) Dodatkowy plus za mentolowy chlod na ustach.

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Niezła, ale...

Baza jest naprawdę OK - bardzo ładnie wygładza usta, nawet spierzchnięte i przesuszone. Pomadki i błyszczyki nieźle się na niej trzymają, choć nie ma mowy o wielogoidzinnym makijażu bez skazy.
Podoba mi się uzyskana dzięki bazie aksamitność i gładkość.

Minus jednak za formę bazy. Powinna być w sztyfcie i wtedy aplikacja byaby wygodna. Natomiast forma grubej kredki, nienajłatwiejszej do zatemperowania, sprawia, że uzywanie tej bazy może być niewygodne.

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    81
    produktów

    139
    recenzji

    3
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    143
    recenzji

    2
    pochwał

    9,37

  3. 3

    8
    produktów

    105
    recenzji

    1
    pochwał

    6,93

Zobacz cały ranking