Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Basics, Krem do rąk z liposomami

Basics, Krem do rąk z liposomami

Średnia ocena użytkowników: 2,8 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 100 ml
Cena 12,90 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Bogaty krem, pełen witamin (A, C, E, beta-karoten, pantenol) i naturalnych ekstraktów roślinnych (np. z zielonej herbaty), który jest prawdziwym dobrodziejstwem dla dłoni. Idealnie nawilża skórę, odżywia ją i chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Dodatek gliceryny sprawia, że dłonie będą zawsze miękkie i gładkie.

Cena: 12,90 zł / 100 ml

Recenzje 21

Średnia ocena użytkowników: 2,8 /5

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

suuuper! :D

swietny, lepszy od silikonowego! ladnie pachnie, wydajny, rece sa po nim miekkie delikatne, pachnace! tani. az dziw, ze to avon!
polecam! ;) wyjatkowo dobry kosmetyk.

Używam tego produktu od:kilku tyg
Ilość zużytych opakowań:pierwsze

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Bardzo dobry

Tani, bardzo latwo sie rozprowadza i wchlania. Nadaje dloniom miekkosci. Ma bardzo przyjemny zapach i naprawde dziala- nawilza. Dosc wydajny. Sa lepsze, ale ten calkowicie spelnia wymagania.

Używam tego produktu od:pieciu miesiecy
Ilość zużytych opakowań:2

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Bardzo fajny :):):)

Kremik bardzo fajny:) Już po kilku dniach stosowania skóra moich dłoni zrobiła się taka nawilżona i milutka w dotyku.Krem bardzo wydajny i cena bardzo przystępna (w promocji ok.5,90)

Avon Mark - relacja

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

tani, wydajny, dobry

Lekki krem o rzadkiej konsystencji, szybko się wchłania, nawilża, lekko zmiękcza skórę dłoni, delikatnie pachnie, tani, wydajny, dobry

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

jest ok!!!

używam go codziennie i mam gładkie rączki :)
trochę tłusty, ale to normalne, tylko się średnio szybko wchłania
noi ma zapach troszkę nie teges, ale da sie przyzwyczaić :)

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Mi się bardzo podoba!

Myślałam, że seria Basics...czy jak to sie tam zwie jest dosyć słaba, bo niskie ceny, słabe opakowania itd...Jednak doszłam do wniosku, że możnma mieć dobry produkt za niską cenę!!! Opakowanie duże...dzięki czemu kremu starcza na baaardzo długo. Krem jest dosyć rzadki, co bardzo mi się podoba, ponieważ łatwiutko się rozsmarowuje i nie trzeba brac dużej ilości :) Niezbyt ładnie pachnie ale cóż...Dłonie są po nim bardzo wygładzone, miękkie...takie..delikatne. Cena bardzp niska! wręcz śmieszna. Polecam!!!

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

OK

Chyba mam jakiś nowszej generacji, bo mój ma więcej zalet niż wszystkie poniższe recenzje razem wziete;-) Stosowałam już kilka opakowań wiec moge byc w miare obiektywna. Krem jest ok, dobrze sie wchlania, ale nie wolno przesadzic z nakladaniem, ma fajna konsytencje-naprawde, i jest wydajny. Dłonie są po nim nawilżone i gładkie. Jedyny minus to ten zapach. To go troche dyskretytuje w moich oczach.

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

cieniutki...

Właściwie opinię wizażanki o wdzięcznym nicku "czarownica" mogłabym zastosować przez kopiuj-wklej. Zgadzam się z każdą literą :) Krem strasznie długo się wchłania, choć jest dość rzadki. Nie wylewwa się. Nie nawilża, nic nie robi właściwie. Zapach zapisuję mu zdecydowanie na minus. Okropny.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

a ja go lubię!

mam już drugie opakowanie i nie narzekam...nic mi się nie wylewa z tubki, zapach przyjemny, konsystencja fajna, szybko się wchłania i nawilża, jest niedrogi i jest go bardzo dużo! 150ml!

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Test na inteligencję???

Krem wylewa się z tubki na ogół w ilościach przekraczających potrzeby dłoni. No i wtedy zaczyna się główkowanie: co by nim jeszcze posmarować? :D Ale spoko, po jakimś czasie człowiek dochodzi do wprawy ;)
Krem nie robi właściwie nic, po kwadransie trzeba by użyć go ponownie. Dobrze że wiosna idzie - jako profilaktyka może się sprawdzi, bo z jakimi kolwiek problemami na pewno sobie nie radzi.
Wchłania się dobrze, pachnie średnio, opakowanie takie sobie. Teraz zresztą je wycofali i zastąpili nowym - według mnie brzydszym.

ilość zużytych opakowań: uczę się nie wylewać za dużo z pierwszego :)

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nie taki zly

Nie taki zly. Na moich bardzo przesuszonych dloniach szybko sie wchlania, nic sie nie wylewa, nawilza sredniom ale przede wszystkim nie piecze (a z tym mam problemy przy niektorych kremach do rak).

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

fajny

Ladnie pachnie, przyjemnie natluszcza rece i zmiekcza naskorek, nawilza. Konsystencje ma nieciekawa, troche zbyt zadka, ale jest dosc wydajny. Opakowanie ma brzydkie jak cala ta seria:( Efekt jaki daje jest baaaardzo krotkotrwaly... Ilość zużytych opakowań: 3

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    90
    produktów

    155
    recenzji

    4
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    148
    recenzji

    3
    pochwał

    8,72

  3. 3

    12
    produktów

    137
    recenzji

    0
    pochwał

    8,05

Zobacz cały ranking