Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Joanna, Millady, Farba odsiwiająca

Joanna, Millady, Farba odsiwiająca

Średnia ocena użytkowników: 3 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 0 ml
Cena 7,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Unikalna formula kosmetyku pozwala na dokładane pokrycie siwych włosów. Farba odsiwiająca nie zawiera amoniaku ani wody utlenionej, dzięki czemu działa na włosy znacznie łagodniej niż tradycyjne farby, dając przy tym równie trwały i intensywny kolor. Produkt jest łatwy w stosownaiu - wystarczy wsypać zawartość saszetki do butelki ze zwykłą, przegotowanš wodš, wstrzasnąć i gotowe. Producent gwarantuje, że po użyciu farby, włosy zyskają na długi czas nowy, głęboki odcień, staną się miękkie i błyszcące i co najważniejsze- bez śladu siwizny.

Dostępne odcienie:

010- perłowy blond

011- słoneczny blond

012- czerwone wino

013- elegancki burgund

014- kawowy bršz

015- herbaciany bršz

016- kasztanowy bršz

017- krucza czerń

Opakownie zawiera: saszetkę z proszkiem odsiwiajacym (5g), buteleczkę z aplikatorem i rękawiczki.

Cena: ok. 7zł

Recenzje 3

Średnia ocena użytkowników: 3 /5

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

jednak nie kwc

zalety:
- faktycznie pokrywa siwe wlosy i to nawet takie w wiekszej ilosci
- nie smierdzi, wogle prawie nie ma zapachu
- nie niszczy wlosow, po uzyciu sa miekkie i dobrze sie ukladaja
- cena
wady:
- bardzo trudna aplikacja ze wzgledu na konsystencje farby
- maly wybor kolorow i niezgodnosc tego co na zdjeciu ze stanem faktycznym po farbowaniu (wiem, nigdy mi to samo nie wyjdzie ale w tym przypadku roznica jest za duza)
- trudna dostepnosc - szukalam po sklepach i stanelo na zakupach przez net

Jest to calkiem dobra farba, spelniajaca w wiekszej czesci obietnice producenta, niestety jej wady troche mnie odstraszaja. Jest tak samo trwala (czyli okolo miesiaca) ak farby ktore zawieraja amoniak wzglednie inne silne smierdzace utleniacze.
Mam jeszcze jedno opakowanie wiec zuzyje napewno ale nie wiem czy kupie trzecie - raz ze nie lubie zakupow przez net na siłę (przy jej cenie nikt mi nie sprzedaj jednego opakowani wiec zawsze cos musze dokupowac) a dwa ze obawiam sie ze kolor na glowie bedzie coraz ciemniejszy a wolalabym jednak zeby to sie nie dzialo


2.05.2007 - nie odbieram gwiazki jednak musze powiedziec ze ta farba ma bardzo matowe i płaskie kolory. przynajmniej na moich wlosach., narazie z niej zrezygnowalam. zwlaszcza ze na siwych tez nie trzyma sie jakos oszalamiajaco dlugo.


24.03.3008
szczerze mowiac dzisiaj ta farba mnie wkurzyla. kupilam ostatnie opakowanie chyba jakie bylo na rynku (po ciezkich poszukiwania dowiedzialam sie, ze Joanna przestaje ją produkowac) i dzisiaj nakladajac ją na wlosy doszlam do wniosku, ze cos co ma konsystencje wody niestety zniecheca do uzywania. okropnie chlapie. i okropnie farbuje - nawet wanne ciezko domyc choc zabralam sie za to odrazu.
Jednak farba mnie rozczarowuje i moze dobrze, ze juz jej nie bedzie.


Używam tego produktu od: 2 miesiace
Ilość zużytych opakowań: 2

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

podoba mi się

Nie wiedziałam wcześniej,że Joanna ma taką farbę. Natknęłam się na nią, gdy weszłam na ich stronę. Miałam już różnych firm farby na głowie,gustuję w brązach. Ostatnio były to mahonie i jasne opalizujące mahonie. Pierwszy raz kupiłam tej firmy, ale pierwotnie była to naturia dziki kasztan. Poniewaz Millady nie posiada amoniaku i wody utlenionej, postanowilam wyprobowac tę, a dziki kasztan poszedł na drugi plan. Jestem szatynka, trochę włosów siwych tez niestety posiadam. Zakupiłam kawowy brąz. Kolor wyszedł bardzo fajny,bardzo mi sie podoba. Ujmuje jednakże gwiazdkę, poniewaz nie zafarbowało mi całkiem siwych włosów. Moze zle nałozyłam. Myslałam,że jak wytwarza sie piana, to nie trzeba nakładac na odrosty. Aplikacja farby jest łatwa. Plus za to ze nie śmierdzi, włosy po tej farbie nie są skorupowate, jak po innych farbach,plus za cenę, 5,9o to śmieszna cena jak na farby.Kupię nastepne opakowanie, nałożę najpierw odrosty. Jak zafarbuje, to tylko i wyłacznie będe kupowała Millady. Naprawdę jest fajna.

Używam tego produktu od:pierwszy raz
Ilość zużytych opakowań:1

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dobry

Od razu zaznaczę, że nie mam liczych siwych włosów, dlatego już na poczatku odejmuję jedną gwiazdkę, bo nie wiem, jak farba by się sprawdziła w przypadku większej ich liczby.
Jestem szatynką i od wielu lat farbuję włoski na ciemny brąz, który wychodził dotąd czarny. Ale ten kolor mi się znudził, postanowiłam powoli wracać do swojego naturalnego. Okazuje się, że jest to trudne nawet przy ciemnych włosach, bo...widać odrosty!!! Nie chcąc dalej niszczyć włosów, farbować, dekoloryzować, rozjasniać, kupiłam Millady Joanny. Przyznam,że skusił mnie opis na pudełku i zafrabowałm włoski na kasztanowy brąz. Po zabiegu moje włosy rzeczywiście zyskały szlachetny, naturalny kolor (mimo pozostałości ciemnego brązu Welli), a odrosty nie są w ogóle widoczne. Pierwsze siwe włoski także! Aplikacja kosmetyku nie jest może najwygodniejsza i chociaż opakowanie zawiera flakonik służący do wymieszania farby z wodą, konsystenacja oraz rozprowadzanie są generalnie fatalne, za co odejmuje drugą gwiazdkę. Na razie kolor jest piękny, nie blaknie. Plusem jest na pewno fakt, że farba nie śmierdzi podczas aplikacji, bo nie zawiera amoniaku i nie niszczy włosów, jak farby chemiczne. Polecam.

Używam tego produktu od:pierwszy raz
Ilość zużytych opakowań:1

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    10
    produktów

    372
    recenzji

    2
    pochwał

    10,00

  2. 2

    2
    produktów

    358
    recenzji

    4
    pochwał

    9,63

  3. 3

    13
    produktów

    111
    recenzji

    0
    pochwał

    3,02

Zobacz cały ranking