Klub Recenzentki Kody rabatowe Konkursy i testy
Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Essence, Eyebrow Stylist Set (Zestaw do stylizacji brwi)

Essence, Eyebrow Stylist Set (Zestaw do stylizacji brwi)

Średnia ocena użytkowników: 4,3 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 0 ml
Cena 10,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Essence Eyebrow Stylist Set to zestaw do stylizacji brwi. Opakowanie zawiera dwa cienie: jeden ciemnobrązowy, drugi jaśniejszy. W pudełeczku Essence Eyebrow Stylist Set znajduje się również malutki pędzelek ze skośnie ściętym włosiem.
Cienie są trwałe i utrzymują się przez cały dzień bez konieczności dokonywania poprawek, a makijaż brwi wykonany z ich pomocą wygląda bardzo efektownie.

Składniki

Pokaż wszystkie Schowaj

Recenzje 553

Średnia ocena użytkowników: 4,3 /5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Trwałość:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Więcej ocen Schowaj

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: jedno opakowanie

całkiem dobry zestaw

Całkiem fajne te cienie. Jestem blondynką, ale brwi mam dość ciemne. Jednak, że to był mój pierwszy zestaw do malowania brwi wzięłam się za jasniejszy odcień, dzięki niemu doszłam do wprawy w malowaniu. Teraz skończyłam ten ciemniejszy odcień, który jednak bardziej podkreślał brwi. Dołączone wzorniki się u mnie nie sprawdziły, jakoś mi nie szło malowanie za ich pomocą. Opakowanie bardzo słabe, popękało po kilku użyciach.

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Wykorzystała: jedno opakowanie

Wracam do niej

W ciągu ostatniego roku lub może dwóch brwi to chyba must have. Kiedyś byly tylko kredki. Nagle szał na brwi. I szafy drogeryjne zaczęły pękać w szwach od paletek żeli wosków i tuszów do brwi. Zaczełam testować. Ku mojemu zaskoczeniu najlepiej na moich brwiach wygląda dwie opcje kredka od firmy golden rose i ta paletka. Kredka to hit a paletka depcze jej po piętach. Polecam z czystym sumieniem. Jeżeli się nie sprawdzi to zawsze możemy ją używać jako cienie.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: 2 tygodnie

Wykorzystała: w trakcie pierwszego opakowania

Bardzo fajny produkt

Bardzo fajne cienie do brwi jak za tą cenę, pierwszy raz zaczęłam malować brwi także dla osób które nie mają w tym zbytniego doświadczenia jak ja będzie to chyba idealny produkt. Cienie bardzo ładnie podkreślają naturalny kształt brwi, nadają kolor i mimo że mam ciemne brwi to używam zestawu dla blondynek, oczywiście ciemniejszego cienia i jak na razie świetnie się sprawdza, oczy są wyraźniejsze, cienie dają naturalny efekt na czym mi zawsze zależy. Jedyne do czego się mogę przyczepić do opakowanie i pędzelek. Ale i tak uważam że produkt godny polecenia dla osób zaczynających przygodę z makijażem brwi i które chcą delikatnie je podkreślić

Make up no make up H&M

4 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Wykorzystała: kilka opakowań

niezłe cienie

Zdecydowanie lepsze, niż jaśniejsza wersja. Pigmentacja jest okej, nie powala, ale pozwala zrobić ładne, naturalne brwi. Super sprawą jest 3 wzorniki do brwi. Jednak pędzelek dołaczony jest beznajdziejny

5 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: jedno opakowanie

Lubię!

Powiem tak:świetny produkt za grosze!Ciemnobrązowy kolor idealnie podkreśla brwi i wypełnia je.Moje brwi mają gruby,czarny włos i są niezbyt gęste.Dzięki tej paletce wyglądają naturalnie i dodają wyrazu spojrzeniu.Świetnie sprawdził się jeden z dołączonych szablonów,nigdy wcześniej tego typu rzeczy nie używałam a okazało się,że jest to bardzo pomocne!Brwi nareszcie nabrały odpowiedniego kształtu.Oczywiście pędzelek się nie sprawdził,ale dla mnie to nie problem,używam swojego ulubionego,który kiedyś dokupiłam do paletki z Oriflame :)

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: w trakcie pierwszego opakowania

Super cienie do rzęs

Super cienie do rzęs przez co rzęsy stają się wyraźne. Dobrze wyprofilowany pędzelek pozwala na równe i dokładne nałożenie. W zestawie dołączone są 3 rodzaje szablonów, dzięki czemu można szybko poprawić wygląd rzęs przykładają szablon i przyciemniając.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Wykorzystała: kilka opakowań

Godny polecenia!

Kupiłam ten produkt w drogerii Natura. Produkt świetnie sprawdza się do podkreślania brwi. Cienie trzymają się cały dzień . Nie używam dołączonego do opakowania pędzelka niestety bo moim zdaniem nie nadaje się do brwi ( lepiej użyć innego pędzla np. Hakuro H85). Ogólnie jest to fajny produkt :)
Polecam :)

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: w trakcie pierwszego opakowania

Przyzwoite

Mam wersje natural blonde 02
Kupiłam w ciemno i nawet sie cieszę:)
Kolor ciemniejszy jest idealny dla mnie, ten jaśniejszy odpada. Czasami mieszam obydwa i efekt też jest zadowalający przy dziennym makijażu
Pędzelek i szablony dla mnie zbędne , ale może komuś się przydadzą
Cień trzyma się kilka godzin ok.5 po 8 godz w pracy juz za dużo go nie widać
Opakowanie troszkę kłopotliwe-mogłoby być zwykłe otwierane

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Wykorzystała: w trakcie pierwszego opakowania

Nie dla mnie

Szczerze mówiąc zakupiłam cienie już dosyć dawno i szybko z nimi się pożegnałam. Nie spodobały mi się w ogóle. Dobre może jedynie dla nastolatek. Teraz już wiem, że cienie do brwi nie są dla mnie, wolę inne produkty do ich stylizacji.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: jedno opakowanie

Fajny produkt

Zdecydowanie dobry produkt. Kupiłam go jakieś 2 lata temu i mam do dziś - jest bardzo wydajny, niestety zastąpiłam go innym produktem. Dodawane szablony do brwi nie przydały się ale plus za pomysłowość :)

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: jedno opakowanie

Moze byc

To moja pierwsza paletka do cieni. Cienie są spoko, trzymaly mi caly dzien, fajne kolory, ale opakowanie masakra bo strasznie niewygodne i wszystko z niego wypadalo a cienie sie wtedy kruszyly :/ ale poza tym spoko,tylko trzeba sobie zalatwic lepszy pędzel :P

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Wykorzystała: jedno opakowanie

Najlepszy do brwi

Zestaw w cenie ok. 10 zł zawiera 2 cienie (używam tylko jednego), pędzelek, który nie jest moim ulubieńcem oraz szablony do brwi - moim zdaniem zbędne. Pierwsze opakowanie używałam przez około 1,5 roku, a końca nie było widać. Jedynym mankamentem jest nieporęczność plastikowego "etui" - z jego powodu oraz niezdarności, mój (wydawałoby się, że wieczny) produkt roztrzaskał się w drobny mak. Wtedy postanowiłam poszukać odpowiedników zestawu z essence, jednak nic nie dorównało temu kosmetykowi. Jestem w trakcie drugiego opakowania i na pewno kupię go ponownie.

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    23
    produktów

    140
    recenzji

    213
    pochwał

    10,00

  2. 2

    25
    produktów

    169
    recenzji

    80
    pochwał

    7,92

  3. 3

    26
    produktów

    83
    recenzji

    155
    pochwał

    6,67

Zobacz cały ranking