Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Krem nawilżający o przedłużonym działaniu SPF 15

Krem nawilżający o przedłużonym działaniu SPF 15

Średnia ocena użytkowników: 4,1 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 0 ml
Cena 17,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Intensywny krem nawilżający o przedłużonym działaniu. Specjalnie opracowana receptura kremu natychmiast poprawia stan nawilżenia skóry, dając uczucie komfortu i ulgi. Długotrwały efekt nawilżenia poprawia jędrność i elastyczność skóry oraz przywraca jej zdrowy koloryt. Specjalny system neutralizujący wolne rodniki zawarty w preparacie wspomaga funkcje ochronne skóry. Krem zapobiega powstawaniu zmarszczek i przebarwień, opóźniając procesy starzenia się skóry.
Już po godzinie nawilżenie skóry wzrasta o ok. 49%. Działanie preparatu jest skuteczne i trwałe. Wzrost nawilżenia skóry utrzymuje się przez 12 godzin.
Do każdego rodzaju cery, szczególnie polecany do skóry wrażliwej, alergicznej i suchej.
Krem zawiera wodę termalną z Iwonicza Zdroju, która dzięki unikalnemu, znanemu od stuleci składowi - licznym minerałom i mikroelementom takim jak krzemionka, wapń i kwas metaborowy działa na skórę tonizująco oraz łagodzi podrażnienia.
Dzięki zawartości odpowiednio obranego układu fotostabilnych filtrów krem gwarantuje wysoki poziom ochrony przeciwsłonecznej przez cały rok. Chroni przede wszystkim przed promieniowaniem UVA/10 PF, które zdecydowanie przyspiesza starzenie się skóry. Posiada: UVA/UVB SPF15 oraz UVA 10 PF (Parsol 1789)
Nie zawiera substancji zapachowych i barwników. Hypoalergiczny.


25 zł / 75 ml

Składniki

  • Iwonicz Aqua,
  • Polyglyceryl-3 Methylglucose Disterate,
  • Octylmethoxycinnamate,
  • Butyl Metoxydibenzoylmethane,
  • C12-15 Alcohol Octanoate,
  • Caprylic/Capric Tri-glyceride,
  • Isopropylpalmitate,
  • Glycerin,
  • Paraffinum Liquidum,
  • 4 - methylbenzylidene camphor,
  • Cetylalcohol,
  • Alluminium Starch Octenylsuccinate,
  • Soybean (Glycine Soja) Protein: Oxido Reductases,
  • Acrylates C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,
  • Methylparaben,
  • P ropylparaben,
  • Triethanolamine,
  • 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol,
  • 3- diol,
  • Peg-8 /Tocopherol/Ascorbic Palmitate/Ascorbic Acid /Citric Acid
Pokaż wszystkie Schowaj

Recenzje 78

Średnia ocena użytkowników: 4,1 /5

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Ulubiony krem

Wspaniały krem do codziennego stosowania. Skóra po nim jest miękka i gładka, nie zapycha porów, nie powoduje świecenia, a jednocześnie nie ma efektu "ściągnięcia". Po nałożeniu skóra wygląda zdrowiej, jest wypoczęta i rumiana.

+ nie zapycha porów
+ wygładza
+ nawilża
+ szybko się wchłania
+ wygodne, estetyczne opakowanie
+ neutralny zapach
+ fajny skład
+ przyjemna konsystencja
+ bardzo wydajna
+ polska marka :)

Używam tego produktu od: pół roku
Ilość zużytych opakowań: jedno

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Zapycha.

Mam cere mieszana, tradzikowa i wrazliwą. Krem u mnie sie nie sprawdzil, probowalam wersji z filtrem i bez, niestety obie wersje nieudane. Bardzo mnie rozczarował. Zapycha koszmarnie. Odradzam.

Używam tego produktu od: używałamgo kilka lat temu
Ilość zużytych opakowań: jedno całe

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Idealny

Krem naprawdę świetny, wręcz genialny :D.
-bardzo szybko się wchłania,
-nie podrażnia, (co jest ważne przy mojej bardzo wrażliwej cerze)
-idealnie nawilża,
-efekt nawilżonej skóry długo się utrzymuje,
-nadaje się jako baza pod makijaż.
Daje mu same plusy :)
polecam ;)Używam tego produktu od:ojj długo
Ilość zużytych opakowań:3

Manicure - pastelowe paski

4 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

b. dobry

dla mojej cery jest bardzo dobry - dobrze nawilza, utrzymuje cere w dobrej kondycji, jest lekki i bardzo wydajny, nie podraznia i nie sciaga cery, polceam; odejmuje gwiazdke gdyz moglby byc lepszy Używam tego produktu od: kilku miesiecy
Ilość zużytych opakowań: 1

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

niestety dla mnie klapa

Dostałam połowe kremu od siostry, myslałam, że bedzie tak sam dobry jak Iwostin półtłusty, niestety różnica kolosalna.

Zalety:
-nie zapycha to naprawde dla mnie wazne
-uczulić nie uczulił

Wada:
-po nałożeniu moja buzia zaczeła szczypać
-twarz tak jakby była ściągnięta
-na jednej warstwie nie mozna wytrzymac przez cały dzień, uczucie suchości pojawia sie po jakie 1-2 h i trzeba znowu nałożyć go na twarz a przecież to krem nawilżający o przedłużonym działaniu mhm.


Używam tego produktu od:miesiąc
Ilość zużytych opakowań:1

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

szczypie

przesadna dbalosc o cere doprowadzila do jej przesuszenia, moja skora byla w koszmarnym stanie i trzeba bylo jej pomoc. myslalam ze nic gorszego juz stac sie mojej twarzy nie moze. bylam w bledzie - moze! i to byl ten krem. nie da sie go nawet zaaplikowac. przy samym nakladaniu szczypie koszmarnie i przez to zostawia przez jakis czas czerwone plamy (jakby opuchniete) na twarzy. nie musze mowic, ze zamiast ukojenia podraznionej skory i j jakiegokoliwek nawilzenia nie zaobserwowalam (wrecz przeciwnie). uzywanie kosmetyku nie musi byc przyjemnoscia, ale az taka katorga byc nie moze. poza tym zmarnowane pieniadze, ktore mozna bylo lepiej wykorzystac. nie polecam.


nie Używam tego produktu
Ilość zużytych opakowań: rozpoczete pierwsze

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

przeciętny

Jak dla mnie ten krem zbyt słabo nawilża,nie koji mojej lekko podrażnionej cery(szczypie przy nakładaniu),aplikuję go kilka razy dziennie,a i tak nawilżanie jet słabiutkie.Jedyne co jest dobre to,że jest lekki niezbyt tłusty.

Używam tego produkttu od miesiąca
Ilość zużytych opakowań:w trakcie 1

5 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Geniusz!

Dla mnie ten krem jest doskonaly! Nawilza bosko i nie swiece sie po nim nic a nic:)! Szkoda tylko ze gryzie sie z moimi podkladami i pudrami:P Ale i tak go wielbie:D!

Używam tego produktu od:kilka miechow
Ilość zużytych opakowań:uzywam 1

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Średni

Wiele osób go chwali, ale nie wiem właściwie dlaczego bo przede wszystkim nie nawilżał jakoś specjalnie ani tym bardziej nie nawilżał na długo... Wchłania się dobrze, ale to dlatego że ma lekką konsystencję (za lekką jak dla moich potrzeb), filtry chyba działają ok bo w tamte lato jakoś mnie nie opaliło. Minusem jest trwałość nawilżenia, po 3-4 godzinach nakładałam kolejną warstwę. Potrzebuje trochę cięższego kalibru, jak dla mnie ten Iwostin się nie spisał (wolałam jego formułę pół-tłustą). Zapach, a właściwie jego brak, okay, ale już opakowanie średnie - duże, nieatrakcyjne (bo mimo że to kosmetyk apteczny nie powinien kłaść całkowitej lagi na design!).
Już go nie kupię, znalazłam coś dla siebie odpowiedniejszego.

Używam tego produktu od: wiosna-lato 2005
Ilość zużytych opakowań: 1

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

świetny krem

Jestem bardzo zawodolona z tego kremu, chyba pierwszy raz od kilku lat znalazam krem na dzien, do ktorego nie mam uwag.... Dodam , ze mam cere mieszana.

Używam tego produktu od:1
Ilość zużytych opakowań:1/3?

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Zaskoczenie pozytywne!!!

Nie przepadam za kosmetykami Iwostin-kiedys kupilam zel pod oczy i bylam rozczarowana.Kupilam ten krem zupelnie przypakiem-nie znalam opini wizazanek na jego temat i musze powiedziec ze jestem zadowolona z efektów które daje.
Nawilża naprawdę długotwale,dobrze się rozprowadza,nie pachnie,estetyczne i higieniczne opakowanie.Mam cerę mieszaną i strefa T sie po nim świeci ale to normalka-nie znalazłam jeszcze kremu po którym by sie nie świeciła:-).
Cenie go jednak najbardziej za filtry-dość wysokie i fototwałe.Kremik porównywalny z kremami Vichy jednak 3 razy tańszy-Polecam!!!

Używam tego produktu od:2 tygoni
Ilość zużytych opakowań:pierwsze

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

moj kwc :)

Znakomity kremik:
- nawilża
- chroni przed czynnikami atmosferycznymi
- uniwersalny, nadaje sie pod makijaż i na kazdą pore roku
- stosuje go na calą twarz, rowniez pod oczy
- nie zatyka porów, mam cerę mieszaną
- swietna relacja ceny do jakosci
- estetyczne opakowanie.
Na pewno jeszcze dlugo pozostane mu wierna :)

Używam tego produktu od 2 lat
Ilość zużytych opakowań: mnóstwo

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    95
    produktów

    166
    recenzji

    4
    pochwał

    10,00

  2. 2

    13
    produktów

    149
    recenzji

    0
    pochwał

    8,19

  3. 3

    3
    produktów

    148
    recenzji

    3
    pochwał

    8,16

Zobacz cały ranking