Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Peeling drożdżowy dla cery wrażliwej (stara wersja)

Peeling drożdżowy dla cery wrażliwej (stara wersja)

Średnia ocena użytkowników: 3,9 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 70 ml
Cena 10,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Enzymatyczny, wygładzający peeling drożdżowy dla cery wrażliwej.
Jest to delikatny preparat tolerowany przez każdy rodzaj skóry. Pielęgnuje, uelastycznia skórę, usuwa martwe komórki naskórka i zamyka nadmiernie rozszerzone pory. Kosmetyk ma także za zadanie normalizowanie pracy gruczołów łojowych.
Peeling zawiera kompleks enzymatycznych białek ze ścian komórkowych drożdży bogatych w witaminy z grupy B.

Recenzje 15

Średnia ocena użytkowników: 3,9 /5

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Delikatny

Zaczne od tego ze cena jest troche zanizona tutaj,na wizazu jest 10zl a ja za niego zaplacilam 20zl! (u kosmetyczki) :/

Najpierw +++

# fajna konsystencja,dobrze sie go naklada.
# buzia po nim jest bardzo gladka,nawilzona...
# lekko rozjasnia twarz,cera staje sie promienna.
# pory sa zweżone,niepodrażnia.
# kosmetyk wydajny

Teraz ---

# cera po nim bardzo brzydko luszczy sie...w niektorych miejscach moglam ja zdejmowac panokciem:(
# zbyt dlugo trzeba go trzymac,20 minut to dlamnie zdecydowanie zbyt dlugo...Używam tego produktu od:2 lata tenu
Ilość zużytych opakowań:1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo dobry

To mój pierwszy peeling enzymatyczny ;) Kiedyś nie byłam do nich przekonana,ale w końcu wszystkiego trzeba spróbować ;)
Kosmetyk nakłada się na twarz jak maskę; jest gęsty, kremowy. Po 10-15 minutach zmywam ciepłą wodą. Świetnie oczyszcza cerę, jest odświeżona, wygładzona, jaśniejsza i delikatnie zaróżowiona, ale bez efektu podrażnienia.
Peeling jest niedrogi (ok.13zł) i skuteczny. Używam go już ponad 2 tygodnie i już wiem, że będzie wydajny.
Polecam!

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo go lubie

Uparlam sie kiedys na peeling enzymatyczny, Kolastyny nigdzie nie moglam dostac i trafilam na to cudo. Na szczescie :)
Peeling jest bardzo fajny, cera po jego zastosowaniu robi sie gladka, miekka, nawilzona, poprawia sie jej koloryt.
Peeling ma zapach drozdzy; nie jest drogi.

Świąteczny makijaż

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Kłopotliwy kosmetyk

Uwielbiam kosmetyki z drożdżami i zwykle mam jakiś "na stanie". Jestem wielką fanką maseczki drożdżowej BanDi, ale odkąd skończyło mi się poprzednie opakowanie nie udało mi się kupić następnego, zdecydowałam się więc na ten peeling. Problem z tym peelingiem jest taki, że nie mam pewności, czy to w ogóle jest peeling. Z pewnością ładnie odświeża skórę, lekko ją rozjaśnia, ujednolica - cera wygląda po prostu ładnie. Ale czy złuszcza? Trudno powiedzieć. Dla mnie jest to bardziej maseczka niż peeling. Jeżeli potraktować ten kosmetyk jak maseczkę - powinny być 4 gwiazdki za wyraźnie widoczny efekt odświeżonej, rozjaśnionej, nie podrażnionej i nie wysuszonej skóry. Jako peeling jednak zasługuje nie więcej niż na 3 gwiazdki, gdyż jego skuteczność w dziedzinie złuszczania wydaje mi się co najmniej dyskusyjna. Nie wiem, czy kupię go ponownie - jeżeli już to raczej jako maseczkę niż jako peeling enzymatyczny.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

mocna 4

długo sie zastanawiałam czy 3 czy 4*. Ostatecznie mocne 4, dlaczego? Z racji wrazliwej i naczynkowej cery a zarazem tłustej w partii t skłaniam sie zawsze do peelingów enzymatycznych, te scierne po jakims czasie dają u mnie "efekt z odbicia" A ten peeling, delikatny w swej strukturze choć zapaszku niestety drozdzowym delikatnie acz skutecznie oczyszcza i wygładza moja cere(równiez czoło, nosek i bródkę:)a o to przeciez chodzi! Cena równiez jest mu na plus mimo ze go naprawde trudno kupic(znalazłam jedno miejsce w Wawie)

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

nie czyni nic...

Tak się zastanawiam o co chodzi w tym peelingu. Kupiłam zachęcona wieloma pozytywnymi głosami, nastawiłam się na miłe efekty a tu: nic nie oczyszczone, nie wygładzone, nie złuszczone...hmm mam takze wrazenie, że po uzyciu go moja twarz zaczyna się bardziej i szybciej prztluszczać. W sumie to moim zdaniem ten peeling nie czyni nic. I jak zauwazyła jedna z jego recenzentek przypomina bardziej maseczke niż peeling. Więcej nie kupię....

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

skuteczna maseczka

Kupiłam zachęcona poniższymi opiniami i nie żałuję. Fakt - jest to bardziej maseczka niż peeling, ale ze swej roli wywiązuje się całkiem nieźle. Po tych 10-15 minutach spędzonych z tą drożdżową mazią na twarzy cera jest lekko wygładzona, rozjaśniona, oczyszczona, nawilżona i zmatowiona. Mam też wrażenie, że pomaga zwalczać wszelkie istniejące w danym momencie pryszcze i krosty, a także lekko (ale trochę za lekko) zwęża pory. Zapach, jak dla mnie bardzo przyjemny - taki właśnie drożdżowy, naturalny, konsystencja też ok. Ogólnie polecam wszystkim wytrwałym poszukiwaczom, gdyż znaleźć go nie tak łatwo.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo go sobie cenię

Świetny produkt za niewysoką cenę. Jeszcze taniej wychodzi w opakowaniu profesjonalnym, które kupuję na targach kosmetycznych.

Efekt pilingujący bardzo delikatny, ale dostrzegalny, nie powoduje najmniejszych podrażnień, zauważalnie zmniejsza pory, wygładza, wyraźnie oczyszcza. Po dłuższym i systematycznym stosowaniu znacznie poprawił stan mojej wrażliwej i delikatnej skóry:)
Zapach wyraźnie drożdżowy, z kategorii "naturalnych", może przeszkadzać, ale ja go lubię.
Z pewnością nie zastąpi pilingu mechanicznego, zresztą nie takie jest jego zadanie , nawet jak na piling enzymatyczny jest b. delikatny, jednak dla mnie efekt jest wystarczający, zresztą można go stosować na zmianę z czymś mocniejszym.

Szczerze polecam, jest to jeden z moich ulubionych kosmetyków :)

Ilość zużytych opakowań: jedno małe i dwa duże, profesjonalne po 200ml.każde. Ciąg dalszy trwa :)

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

? zagwostka ?

kupilam przez internet, w poznaniu nigdzie nie widze tej firmy. swoja droga paczka byla za 2 dni po zamowieniu :)

ciagle mysle co tez ma peelingowac w tym specyfiku. okreslenie enzymow ze scian komorkowych drozdzy jest na wyrost bo to co ten "krem" zwiera to po prostu drozdze... efekt peelingujacy???? slyszal ktos aby maska drozdzowa peelingowala? tak, oczyszcza, przez pocieranie jej przy usuwaniu mozna otrzymac jakis efekt peelingujacy ale nie jest to reakcja skory na drozdze... moze podejrzenia wzrosly kiedy odkrylam ze producent sprzedaje maske dl cer tlustych o tym skladzie i pisze o tym tylko "maska" nie peeling... konkludujac: sadze ze troche nieuczciwie producent naduzyl wyrazen. srodek zawiera drozdze wiec oczyszcza, oczyszcza wiec mozna powiedziec ze peelinguje bo usuwa zanieczyszczenia.

to z pewnoscia nie ma efektu peelingu mechanicznego czy enzymatycznego nawet. nie usuwa luszczacego naskorka. efekt polega na zastosowaniu sporej ilosci substancji poprawiajacych nawilzenie (na drugim miejscy plynna parafina!) a przez to wydaje sie ze doszlo do usuniecia np. naskorka zlyszczonego.

jest to maska nawilzajaca na pewno. bardzo ladnie zmiekcza i wygladza (czuc to pod palcami).zapach drozdzy z kwiatkami ale da sie przezyc.

5 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Doskonały

Wprost idealny do mojej mieszanej, naczynkowej cery, nie mam żadnych zaczerwienień i podrażnień, po użyciu buzia jest gładziutka i mniej się świeci :)

ilość zużytych opakowań: w trakcie drugiego

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Zaskakujący

Ponieważ mam problemy z naczynkami najczęściej używam własnie peelingów enzymatycznych - ale ciężko znaleźć wśród nich coś co bedzie dobrze oczyszczało cerę mieszaną, skłonną do zanieczyszczeń. To jednyny produkt - oprócz peelingu YSL - po którym mam uczucie dokładnie oczyszczonej skóry. Pory są leciutko zwężone, karnacja ujednolicona. Ma wyciąg z drożdży i wpływa normalizująco na tłustą cerę - ma również specyficzny zapach który mi osobiście nie przeszkadza ani troszkę. Jest troszkę kłopotliwy w użyciu bo trzeba trochę z nim posiedzieć na buzi... co bynajmniej nie umniejsza wartości tego peelingu :) Warto się w niego zaopatrzyć - oczywiście zdobyć go bardzo trudno - bo naprawdę działa świetnie a kosztuje niewiele.

5 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Super

Doskonaly peeling enzymatyczny dla skory mieszanej. Zweza pory, skora staje sie gladsza, dobrze napieta, nie wysuszona ani nie podrazniona. Świetnie oczyszcza.Wydaje się być wydajny. Ja stosuje wg zaleceń kosmetyczki raz na 2 tyg i efekt jest doskonaly. Pozostane mu wierna.

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    10
    produktów

    372
    recenzji

    2
    pochwał

    10,00

  2. 2

    2
    produktów

    358
    recenzji

    3
    pochwał

    9,61

  3. 3

    13
    produktów

    113
    recenzji

    0
    pochwał

    3,07

Zobacz cały ranking