Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Shine & Care (błyszczyk do ust)

Shine & Care (błyszczyk do ust)

Średnia ocena użytkowników: 3,7 /5

Kategoria
Marka

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Zgłoszony przez Entuzjastkę:

Kosmetyk wszechczsów w alarmowych sytuacjach portfelowych (i nie tylko). Kupiłam go z ciekawości, bo ma bardzo ładne opakowanie (naprawdę) i przy okazji śmieszną cenę - 9zł. Jak się potem okazało pachnie całkiem przyjemnie, ładnie rozprowadza sie na ustach i połyskuje delikatnie wkomponowanym w siebie brokatem. Efekt satysfakcjonujący. Są różne kolory tych błyszczyków, ale nie należy się nimi sugerować, ponieważ na ustach i tak ich nie widać.

Recenzje 9

Średnia ocena użytkowników: 3,7 /5

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

podoba mi się

To jeden z moich ulubionych błyszczyków zwłaszcza w tej cenie.Mam wersje bezbarwną z mnóstwem drobinek,jednak nie jest to brokat,drobinki sa tak delikatne ze gdy błyszczyk zejdzie nie widac żadnych okruchów.Bardzo mi sie podoba efekt-usta bardzo mocno błyszcza,bardziej niż po innych błyszczykach i za ten właśnie efekt cztery gwiazdki.Poza tym błyszczyk ma bardzo przyjemny zapach.Trwałość jak na błyszczyk w tej cenie zadowalająca.Minusy-zostawia niewielką białą kreskę gdy już zejdzie,poza tym szyjka opakowania się odłamała(ale w końcu jest produkowany w tej samej fabryce co błyszczyki bell :P )Mimo to na pewno kupiłabym go jeszcze gdyby nie fakt że błyszczyk ten jest słabo dostępny,po tym jak go kupiłam nie widziałam go już nigdzie.

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

ok ale nie rewelacja

kupilam 3 lata temu kolor jasnego lila, taki ni to rozowy ni to fioletowy. Kryl calkowicie wiec sprawial wrazenie pomadki w plynie a nie blaszczyku, dla mnie troche za ciezki, chodz nie wysuszal ust. A ze ja lubie bezbarwne blyszczyki albo taki transparentne, to sprezentowalam go przyszlej zonie mojego brata(teraz juz zonie hihihi), jej sie strasznie ten kolor podobal i musze przyznac wygladala w nim lepiej niz ja...

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

byłby całkiem fajny.....

Dosyć dawno dostałam próbkę z jakąś gazetą. Była dosyć duża, błyszczyk miał ładny kolor (bynajmiej dla mnie, taki bordowy). Nie miałam mu nic do zarzucenia, nawilżał, ładnie wyglądał, był wydajny. Po skończonej próbce szukałam w wielu sklepach niestety nigdzie nie znalazłam tej firmy, znudzona poszukiwaniami zostawiłam błyszczyk w strefie wspomnień.

Manicure - velvet nails

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

fajny

Ja mam bezbarwny z mnóstwem drobinek. Błyszczyk dobrze nawilża, ślicznie mieni się na ustach, daje mokry efekt. Bardzo ładnie wygląda zarówno sam jak i na szmince. Gorąco polecam. A cena bardzo niska.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

no prosze :-)

mam dwie probki, a raczej próby :-) bo wielkosci polowy opakowania :-) po pierwszym uzyciu bylam mile zaskoczona :-) mam bezowy i bardzo jasny róz.rózowy zostawia czasem bialy osad :-( ale w niewielkiej ilości :-) natomiast do bezowego nie mam zadnych zastrzezen.opakowanie oryginalne i "probkowe" bardzo ładne, zapach tez w porzadku. jakosc kosmetyku porownywalna z kosmetykami ze sredniej połki cenowej. pol;ecam

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

taki sobie

Zły ten błyszczyk nie jest, ale specjalnie się nim nie zachwycam. Pachnie przeciętnie, trwałość typowa dla błyszczyka czyli mocno taka sobie, nabłyszcza usta na krótko, z nawilżaniem też szczególnie sobie nie radzi. Ot, zwykły błyszczyk i tyle.

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Care to niezbyt...

ale ladnie wyglada i jest trwaly.<BR>Co mnie dziwi bo blyszczyki z zalozenia trwale byc nie sa:)<BR>Z tym ze blyszczy bardzo krotko, potem na ustach pozostaje tylko kolor, co nie przy kazdym kolorze dobrze wyglada.<BR>Ale ogolnie OK jak za ta cene.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Oceniam na 4.00

W sumie to nie ma się do czego przyczepić. Ładnie pachnie, pielęgnuje, pięknie nabłyszcza i ma całkiem sporą pojemność. Ma śmieszną cenę. Jednym słowem - udany zakup.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Oceniam na 4.00

Szkoda,że nie ma zdjęcia tego błyszczyka, bo na pewno każda z Was skusiłaby sie na jego wypróbowanie chociażby ze względów estetycznych.Jak juz pisałam,zawiera małe błyszczące drobinki, które fajnie połyskują w dziennym świetle.

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    9
    produktów

    52
    recenzji

    137
    pochwał

    10,00

  2. 2

    10
    produktów

    80
    recenzji

    50
    pochwał

    7,94

  3. 3

    0
    produktów

    65
    recenzji

    50
    pochwał

    6,79

Zobacz cały ranking