Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Timotei, Szampon z eukaliptusem i miętą

Timotei, Szampon z eukaliptusem i miętą

Średnia ocena użytkowników: 3,2 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 250 ml
Cena 6,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Orzeźwiający szampon do codziennej pielegnacji włosów normalnych i z tendencją do przetłuszczania się, dający uczucie świeżości i efekt chłodu na skórze głowy.
Timotei starannie wybrał i połączył naturalny ekstrakt z eukaliptusa znany z właściwości wzmacniających oraz aktywny wyciąg z mięty ceniony za odświeżające działanie.
Unikalny efekt działania zapewnia uczucie orzeźwienia, czyste i lśniące włosy, miękkość i puszystość oraz objętość. Dodatkową przyjemność mycia daje świeży, pobudzjący zapach.
Nie stosować przy nadwrażliwości skóry na mentol. Testowany dermatologicznie.

Składniki

Pokaż wszystkie Schowaj

Recenzje 12

Średnia ocena użytkowników: 3,2 /5

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Przyjemnie chłodzi

Jeden z lepszych szamponów Timotei. Zapach świeży, nieco ziołowy, przychylam się do opinii, że raczej "męski", choć przyjemny :). Konsystencja gęsta, piana obfita. Dzięki mentolowi czuć miły chłodek na skórze głowy :D, szkoda tylko, że tak krótko... :( Włosy są świeże, puszyste, ale nie zauważyłam żeby mniej się przetłuszczały. Efekt chłodzący to zdecydowanie największa zaleta tego szamponu, na lato będzie super! :D

Używam tego produktu od: używałam przez kilka tygodni
Ilość zużytych opakowań: 1

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nieprzyjemne efekty specjalne

Kiedyś przepadałam za ziołowym zielonym Timotei, więc z ciekawości sięgnęłam i po ten szampon. Zapach troszkę "męski", ale rzeczywiście orzeźwiający, więc stwierdziłam, że w upały może się sprawdzić. Hehe... ;) na tym koniec zalet- w moim odczuciu, oczywiście. A nie, jeszcze jedna- całkiem wydajny ten szampon i dość mocno się pieni.
Ale cała reszta- do bani! :/ Włosy miałam po nim sznurkowate, najpierw suche, potem jakby przetłuszczały się w przyspieszonym tempie. Czupryna zwykle ładnie błyszczy (sama z siebie), a ten szampon wyraźnie temu przeciwdziałał ;]
Efekt chłodzenia?- owszem, po jakimś czasie odczułam, ale był diablo nieprzyjemny, coś jak "gorąco-zimne ciary" na głowie.
W sumie lepszym rozwiazaniem okazała się chłodna woda i zwykły szampon ;)
Gwóźdź do trumny- coraz bardziej męski zapach, jakby połączenie zielska z kwaskowatym dymem papierosowym ;)
Neeeeeeeeeee :p:

Używam tego produktu od: przez parę letnich tygodni ;) (bohaterskie próby ;))) );
Ilość zużytych opakowań: 1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

fajniutki:)

Kupiłam ten szampon z ciekawości i naprawdę jestem mile zaskoczona;)rzeczywiście odświeża .Zauważyłam tez ze moje wlosy sa po nim fajnie nawilżone:)wloski sa mięciutkie i błyszczą sie:)jak dla mnie ten szampon to mila niespodzianka

Katarzyna Gudan fryzura studniówkowa 02

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

chłodząco-odświeżajacy

Zgadzam sie z przedmówczynoą, że jest to szampon dobry na lato. Świetnie schładza, oczyszcza i odświeża skórę głowy. Niestety również trochę przesusza włosy, więc stosuję go zamiennie z innym szamponem. Nie zauważyłam zmniejszenie przetłuszczania włosów, ale przynajmniej do końca dnia pozostają puszyste i lekkie.
Zapach bardzo miętowo - eukaliptusowy, apetyczny :). Moim zdaniem super wydajny.

Dodaję gwiazdkę. Zauważyłam, że świetnie się po nim włosu układają, nie są takie miękknie, co w przypadku włosów delikatnych może stać się koszmarem. Lekko usztywnia włosy, co sprawia, że zyskują na objętości. Pielęgnuje włosy, nieustannie są w dobrej kondycji i się błyszczą :)

Chyba go niestety wycofali :(

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

OK

Fajny, ale nie rewelacyjny. Intensywnie pachnie świeżą miętą i eukaliptusem, odświeża, bardzo dobry na lato. Jest średnio wydajny. Mimo tego warto wypróbować!

1 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

koszmarny

nie wiem dlaczego reklamuja go jako szalenie chlodzacy..bo moim zdaniem wcale nic nie czuc..no ale to wszystko by uszlo gdyby byl dobry..ale jak dla mnie to poprostu koszmar... wlosy szybko sie przetluszczaja a po 2 dniach do umycia swedzi mnie glowa tak niemilosiernie ze musze ja myc ponownie.. nie mialam tego przy zadnym innym szamponie..nie kupie go wiecej

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Niezbyt

No cóż pomimo tego, że bardzo lubie firmę timotei uważam, że tym razem sie nie popisali. Podczas mycia, owszem ładnie pachnie, dobrze się pieni, jest dosyć wydajny. Aczkolwiek po umyciu włosy wydają mi się nie miłe w dotyku i trudno je ułożyć. Kupiłam raz i już nie popełnie tego błędu...

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

fajniutki

Naprawdę dobry szampon, fajnie odświeża włosy zapach mięty potęguje świeżość,rzadziej mi sie przetłuszczaja po nim włoski choć i tak myję co 2 dzień ale godny polecenia.Ale chyba nie kupię następnej butelki bo lubię experymentować.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

lubię

Spodobał mi się. O dziwo jest lepszy od winogronowego, dlatego 4*. Tamten nie przypadł mi do gustu, włosy wręcz szybciej się przetłuszczały, a po tym były świeże, choć bez rewelacji (po wypróbowaniu masy szamponów nadal głowę muszę myć codziennie). Jest odświeżający, przyjemnie chłodzi, fajnie pachnie. Pewnie czasem w lato do niego wrócę, bo na razie dalej szukam "pogromcy tłustej główki" ;).

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Szampon jak szampon

Przyjemnie pachnie, jest wydajny, dobrze się pieni, ale żadną rewelacją nie jest. Rzeczywiście chłodzi, ale czuję to tylko w trakcie mycia, po wysuszeniu włosów już nie. Na początku podrażniał mi skórę głowy. Włosy przetłuszczaja mi się po nim po 2 dniach- tak jak po wszystkich szamponach do włosów przetłuszczających się. Tyle że, mimo ładnego połysku, są szorstkie, nieprzyjemne w dotyku.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

fajny

Kupilam z ciekawosci,nie spodziewalam sie cudow bo nie lubie Timotei.A jednak. Bardzo fajny szampon,dobrze sie pieni, jest wydajny, dosyc gesty, ladnie pachnie, rzeczywiscie wlosy po nim sa jakby mniej przetluszczone i swieze, to chyba zasluga miety. Duzego efektu chlodzacego nie zauwazylam. Polecam nie tylko latem.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

niezapomniane doznania

Gęsty, ładnie, świeżo pachnie miętą. Dobrze się pieni i spłukuje. Rzeczywiście chłodzi, ale dpopiero po umyciu i spłukaniu, a nie podczas. Dobrze oczyszcza, włosy są czyste cały następny dzień, choć nie zmniejsza ich przetłuszczania. Wydajny. Świetny na lato, ze względu na orzeźwiające działanie.

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    9
    produktów

    52
    recenzji

    137
    pochwał

    10,00

  2. 2

    10
    produktów

    87
    recenzji

    53
    pochwał

    8,56

  3. 3

    0
    produktów

    66
    recenzji

    57
    pochwał

    7,18

Zobacz cały ranking