Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Effet 3D (stara wersja)

Effet 3D (stara wersja)

Średnia ocena użytkowników: 3,6 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 7 ml
Cena 42,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Błyszczyk Effet 3D dzięki formule nowej generacji nadaje ustom perłowy połysk i lśniące wykończenie sprawiając, że stają się one pełniejsze i nadzwyczajnie połyskujące. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu pędzelkowi aplikacja staje się łatwiejsza, a przezroczyste opakowanie pozwala zobaczyć ile produktu jeszcze zostało i z wyprzedzeniem zaplanować zakupy. Błyszczyk występuje w wielu kombinacjach kolorystycznych:
Beige élastic 01
Brun galactic 02
Rose idyllic 03
Rose emblématic 04
Rose angélic 05
Framboise énergétic 11
Beige théoric 16
Transparent oniric 18

Składniki

Pokaż wszystkie Schowaj

Recenzje 244

Średnia ocena użytkowników: 3,6 /5

5 /5 HIT!

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

to byly cudowne czasy

to juz jest historia
to jeden z perwszych dobrych blyszczykow
kojazy mis ie z nowa era

pieknie pachnacy eliksir do ust zaklety w pieknej alladynowej flasi
tak mis ie kojarzy

dosc trwale i bardzo blyszczace zroznicowane kolorystycznie

kolory piekne soczyste ciemne i jasne z przewaga ciemnych o duzym nasycniu kolorow

minusem bylo ich duza kleistosc noi i jak blyszczyk szybko schodzily i duzo kosztowaly

ale co tam byly piekne jak na tamte czasy w ktorych weszly

Używam tego produktu od: 10 lat
Ilość zużytych opakowań: 3 cale opakowania

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

och.....to były błyszczyki

Same plusy.Szkoda że wycofali tą starą wersje....kolory były pękne....lśniły na ustach i bardzo długo się utrzymywały.Nowe nie są już tak trwałe:(
Minusy..hm...trochę usta się potem kleiły:)

Używam tego produktu od: baardzo długo
Ilość zużytych opakowań: kikanaście

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

To jest mój błyszczyk:)

Używam Rose Symphonic.
Pięknykolor, błyszczyk bardzo dobrze rozprowadza się na ustach, jest wydajny. Sprawia że usta wydają się większe, nadaje im pięknego blasku. Konsystencja bardzo mi odpowiada, zapach także.
Cena ok. Uważam, że jesli coś jest dobre to cena powinna być adekwatna. Dlatego też ogólnie podsumowując : 5!

:)

Używam tego produktu od: 2 lat
Ilość zużytych opakowań: 4 opakowania

Eris film 2

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nie mój typ

Produkt nie dla mnie. Nie podpasował mi za bardzo, jedynie kolor i pedzelek się udał. Po nałożeniu usta za bardzo się kleją do tego zapach, nie wiem, może był już stary, ale datę przydatności miał jeszcze z rok, ale strasznie perfumowany.

Więcej go nie kupię na pewno

Używam tego produktu od: rok
Ilość zużytych opakowań: jedno

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Bardzo dobry!

Mam nowy kolor w palecie - nr 52 Corail Idyllic - trochę róż, trochę koral - jednym słowem łosoś :-). Bardzo fajny, poleciła mi go promotorka Bourjois w Rossmanie.

Koloru jest niedużo, ale błyszczenie jest świetne - można powiedzieć, że faktycznie usta robią się bardziej 3d. Nie do końca rozumiem osoby, które krytykują ten błyszczyk za to, że nie pokrywa kolorem. Przecież to błyszczyk, a nie pomadka. Wystarczy, że daje delikatny połysk koloru.

Niestety ma w sobie coś klejącego, ale działa nawilżająco, więc mu wybaczam.

Dodam, że jestem zakochana w jego zapachu i mam duży sentyment, bo przypomina mi stare czasy.

Co tu dużo gadać, Mój Typ.


Używam tego produktu od: kilku lat
Ilość zużytych opakowań: trzy

4 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

fajny błyszczyk

Kupuję ten błyszczyk już od wielu lat, ale tak naprawdę to jakościowo jest wiele takich błyszczyków i może nawet tańszych, ale ja uwielbiam go bo zamiast gąbeczki ma pędzelek :) Jak raz użyłam błyszczyka z pędzelkiem to już nie chce innego aplikatora.Obecnie mam kolorki 33 i 29. Nr 33 chyba ze względu na swój kolor ma inną konsystencję - jest troszkę bardziej gęsty i trudniej się go aplikuje niż 29, ale dzięki temu że ten produkt ma właśnie pędzelek nie jest to jakieś duże utrudnienie ;) Nie ma tych numerków w opisie produktu, ale chyba dlatego, że produkt został już dawno tu zgłoszony a w tym czasie firma wprowadziła nowe kolorki ;) Co do trwałości to jest tu średnio (ale u mnie wszystkie błyszczyki szybko znikają :(), ale za to fajne ma kolorki które dają ładny efekt na ustach.
Cena jaka jest tu podana jest wysoka i ja chyba jeszcze nigdy nie zapłaciłam za ten błyszczyk aż 42 zł!!?? Ale może dlatego, że często są na niego promocje i nawet wczoraj w super pharma zapłaciłam za niego zaledwie 29.90 zł :) Nigdy nie używałam błyszczyka z górnej półki, ale w śród średniaków ten jest jak najbardziej ok ;) Nawet moja mama go bardzo polubiła i od jakiegoś czasu kupuje tylko ten ;)

Używam tego produktu od: od kilku lat
Ilość zużytych opakowań: chyba z 6, albo i więcej...

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Extra!

Slicznie mieniace sie usta, pelniejsze i prawdziwie piekny kolor,delikatny brokat, nno super :) ! Jeden z fajniejszych blyszczykow jakie mialam :) Napewno nie moj ostatni z tej firmy.

Używam tego produktu od: 2mcy
Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1go

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Fajny ale za duzo brokatu

Dosc dobry, nie klei sie.Przyjemny zapach.Pedzelek mnie troszke rozczarowal, wole standardowe aplikatory.JAk napisalam w opisie za duzo brokatu ale to zalezy od ewentualnych upodoan.Dlugo sie trzyma.Jest naprawde trwaly.Troszke uwydatnia spekane usta.Ogolnie nie jest zle nie jest tez bardzo dobrze.Jest srednio.Bede szukac daleej w innych markach

Używam tego produktu od: 2 tygodni
Ilość zużytych opakowań: 1 niecale

4 /5 HIT!

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Bardzo dobry

Delikatnie pokrywa kolorem ( odcień 07 rose or epic).Troche teki łososiowy, morelowy.
troche za duzo brokatu. Zabiera kolr.
Dosc dlugo wytrzymuje na ustach. Moze konkurowac z Loreal.

Co do efektu 3d to nie komentuje ,bo czaru nie ma.
Plus za to że nie zawiera parabenów itd.

Używam tego produktu od: ok roku
Ilość zużytych opakowań: jedno.

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Swietny błyszczyk

Posiadam to cudo w odcieniu o6 Framboise electro. Jest rewelacyjny:) Najlepszy błyszczyk jaki miałam, kolor intensywny aż zadziwiająco, mój jest w kolorze ciemnej wiśni i jest to tak mocny kolor, ze nadaje sie tylko na wieczór. Jedynym minusem jest cena, jeśli juz decydujemy sie na niego to polecam odcień bardziej nude, bo ja choć swój uwielbiam to bardzo żadko mam okazje nim błyszczeć..

Używam tego produktu od: roku
Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Po prostu genialny!

Testowałam już na prawdę wiele błyszczyków różnych firm i w różnych cenach. Ten okazał się strzałem w dziesiątkę. Ma wspaniały kolor (02), doskonale mieni się na ustach, jest idealnie dopasowany do mojej karnacji i pasuje praktycznie do każdego rodzaju makijażu. Nie klei się, doskonale nawilża usta i podkreśla ich kształt. Warto wydać troszkę więcej pieniędzy, by w zamian mieć tak wspaniały kosmetyk w swojej kosmetyczce :)

Używam tego produktu od: 8 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: jedno

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Uwielbiam ten błyszczyk

Na ustach wygląda rewelacyjnie.
W życiu nie byłam tak zadowolona z błyszczyka tak jak z tego :)
Używam koloru Rose idyllic.
Delikatny róż (nie lubię mocnych kolorów), pięknie mieni się na ustach, smak neutralny co jak dla mnie jest bardzo ważne, konsystencja kremowa, powiększa delikatnie usta.
Faktycznie minusem jest cena, aczkolwiek ja zawsze kupuję w promocji, najczęściej w Rossmanie po ok.25zł

Używam tego produktu od: 1,5 roku
Ilość zużytych opakowań: 5 sztuk

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    81
    produktów

    134
    recenzji

    3
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    143
    recenzji

    2
    pochwał

    9,69

  3. 3

    8
    produktów

    105
    recenzji

    1
    pochwał

    7,16

Zobacz cały ranking