Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Crayon Mine Ultra Glissant (kredka do oczu)

Crayon Mine Ultra Glissant (kredka do oczu)

Średnia ocena użytkowników: 3,4 /5

Kategoria
Pojemność 0 ml
Cena 39,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Kredki do makijażu oczu automatyczne, dostępne w 5 kolorach matowych i perłowych. Delikatna kredka, nie rozmazuje się, mimo, że nie jest wodoodporna; bardzo trwała. Produkt także testowany dermatologicznie i okulistycznie.

Recenzje 8

Średnia ocena użytkowników: 3,4 /5

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

rewelacja

Kredkę dostałam w prezencie i od dawna nie miałam tak dobrej. Przerobiłam wiele kredek do oczu, ale ta jest najlepsza. Miękka, nie rozmazuje się, można uzyskać bardzo cienką kreskę, trwała, długo trzymająca się na powiece.
Polecam

Używam tego produktu od: 1 miesiąc
Ilość zużytych opakowań: 1 sztuka

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Hmm dobra ale nie wydajna

Powiem tak: Za tą cenę spowiedziewałam sie czegoś znacznie lepszego.(zwłaszcza pod względem wydajności)
Ogólnie produkt jest dobry. Może czerń nie jest taka głeboka ale da się to przezyć. Nie jestem zwolenniczką takiego typu aplikatora ale to jest najmniejszy problem. Gorzej z wydajnośćią- starczył mi na msc . (nie maluje sie dużo).

Używam tego produktu od:lipca 2009-siepień 2009
Ilość zużytych opakowań:1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

:)

Lubię ją:)
mam czarną
Mogę nią zrobić delikatną, lub mocną kreskę :) Łatwa w użyciu.
Delikatna, dla hipo :)
Cena - jak lrp pod 40 zł, może być
niestety jest bardzo trudno dostępna ;((

Używam tego produktu od:miesiąc
Ilość zużytych opakowań:pierwsze

La Roche Posay Skin Checker

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

miękka, trwała

Mam kredkę w kolorze czarnym. Nie podrażnia moich wrażliwych oczu, jest bardzo plastyczna, łatwo sie ją rozsmarowuje cieniem (czerń nie jest głęboka, ale ja i tak zawsze stosuję czarną kredkę pod cień, nigdy solo), jest bardzo miękka i zadziwiająco trwała, nie odbija się na powiece nawet po wielu godzinach. Demakijaż bardzo łatwy. Plus za ideę sztyftu, który jest wygodniejszy w użyciu.
Generalnie kredka spełniła moje oczekiwania, aż sie zdziwiłam, że apteczna kredka może być tak dobra.
Zastrzeżenia mam tylko co do opakowania. Sztyft mi się rozwala, kredka z niego po prostu wypada.... Próbując ją zatemperować, urwała mi się i kawałeczek został w temperówce.

Używam tego produktu od: 4 miesięcy
Ilość zużytych opakowań:1

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

moze byc;)

mam kolor brazowy...myslalam ze bedzie to gleboki kolor ale okazal sie raczej hmm...bardziej grafitowy z drobinkami.ciekawy ale spodziewalam sie czegos innego.
na moich oczach kredka dosc szybko sie rozmazuje i po kilju godzinach raczej nie ma po niej sladu
plus za to ,ze nie podraznia i latwo sie zmywa.
wiec dla kogos kto jest uczulony na wiekszosc kosmetykow to i tak calkiem niezly produkt:)


Używam tego produktu od:miesiaca
Ilość zużytych opakowań:

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Spodziewałam się lepszej

Kupiłam kolor 26 - grafit... miał być, tymczasem dla mnie jest trochę za jasny, taki "mysi szary". Wg mnie kredka, mimo że na ręku rysuje się nieźle, to na powiece juz trzeba mocno dociskać, żeby w ogóle narysować kreskę... Dziwne, bo kredka jest miękka. Sama nie wiem, ale chyba już nie kupię.

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

rozczarowanie

Chyba pierwszy kosmetyk LRP który mnie rozczarował. Kredka jest zbyt miękka, więc zaczepiając o rzęsy wyraźnie się na nich osadza pozostawiając brzydkie grudki. Poza tym rozmazuje się i dosć kiepsko zmywa. Mało wydajna. Za tą cenę spodziewałam się czegoś lepszego. Plus za opakowanie - bardzo wygodny, wysuwany sztyft i temperóweczka.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Fajna ;-)

Bardzo fajniutka kredeczka ;-) Mam odcień brązowy w którym zatopione są srebrzyste drobinki dające ciekawy efekt. Kredka ma wygodne opakowanie, sztyft jest wysuwany, a w końcóweczce mieści się mała temperówka. Bezproblemowo można narysowac na powiece cieniutką kreseczkę. Bardzo dobrze sprawdza się również jako kajal i nie podraznia oczek :-) Jedyne zaastrzeżenie mam co do trwałości...mogłaby być ciut trwalsza. Ogólonie jednak jestem zadowolona ;-)

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    10
    produktów

    372
    recenzji

    2
    pochwał

    10,00

  2. 2

    9
    produktów

    366
    recenzji

    4
    pochwał

    9,87

  3. 3

    13
    produktów

    111
    recenzji

    0
    pochwał

    3,02

Zobacz cały ranking