Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Global Cosmed, Global Cosmed, Apart, Mydło pielęgnujące z balsamem i lipidami (w płynie)

Global Cosmed, Global Cosmed, Apart, Mydło pielęgnujące z balsamem i lipidami (w płynie)

Średnia ocena użytkowników: 3,5 /5

Kategoria
Pojemność 300 ml
Cena 7,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Zapewnia właściwą ochronę i wygładzenie skóry. Receptura mydła oparta jest na specjalnie dobranych składnikach myjących powstałych na bazie oleju kokosowego i oliwy z oliwek. Kosmetyk zawiera łagodzący podrażnienia d-panthenol, który jednocześnie wspomaga nawilżenie skóry. Dzięki tej dobranej recepturze mydło APART pieści skórę zapewniając kompleksową pielęgnację i nawilżenie. Mydło tworzy gęstą, kremową pianę o delikatnym zapachu zapewniając wyjątkowe uczucie odświeżenia.

Cena: ok. 7zł/ 300ml

Recenzje 6

Średnia ocena użytkowników: 3,5 /5

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

całkiem dobre!

Miałam już kilka razy mydło o zapachu migdałowym i raczej nie narzekam na niego, ale mogło by lepiej się pienić, poza tym ładnie, ale delikatnie pachnie, nie wysusza skóry rąk, jest też tanie i w miarę wydajne.

Używam tego produktu od:3 tygodni
Ilość zużytych opakowań:kilka

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

fajne

Kupuję je od lat i jestem bardzo zadowolona. Ładne zapachy, przyjemne opakowania i miła, gęsta piana - to najbardziej rzucające się w oczy cechy tego produktu. Mydełko jest dość gęste i dobrze nawilża skórę. Słowem - wszystko jest jak najbardziej ok, jedynie cena jest moim zdaniem za wysoka jak na tak mało znaną firmę.

Używam tego produktu od: kilku lat
Ilość zużytych opakowań: kilkanaście

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

polecam

bardzo fajne mydełka, używa ich cała rodzina. nadają się raczej tylko do mycia rąk, w każdym razie nie próbowałam ich pod prysznicem. ciekawy produkt tej mało znanej firmy. niestety, trzeba się naszukać, żeby kupić.
-dobrze myją
-ładnie się pienią
-niezły zapach
-nie wysuszają skóry
-zostawiają na dłoniach warstewkę ochronną
-są dość wydajne
minusów nie zauważyłam.


Używam tego produktu od:dawna
Ilość zużytych opakowań:kilka

Małgorzata Socha jest zachwycona współpracą z Apartem i mówi o córkach

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

lubię

Kupiłam je w zestawie z żelem pod prysznic, mam to migdałowe i uważam że jest świetne, jak i żel, ma cudowny zapach, dosyć gęstą konsystencję, kremowa piana uprzyjemnia mycie, wydajne, fajne opakowanie, tanie, polecam
ilość zużytych opakowań: 1

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

a ja lubie

Lubie za zapach, za konsystencje (no dobra, moze ciut za rzadka), za ladne i wygodne opakowanie...

W ogole to do tej firmy przekonal mnie wujek, ktory w niej pracuje. Dostalam kilka produktow (m.in. wlasnie to mydlo) i przekonalam sie ze niezbyt znane nie znaczy gorsze.

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

nie lubie :(

Mydelko to nie przypadlo mi zbytnio do gustu.. jest malo wydajne, trzeba kilka razy machnac pompka, by cos poczuc. Jakos tak dziwnie zeslizguje sie, splywa z rak... nie nawilza dloni i brzydko pachnie, tak sztucznie (mialam wersje rumiankowa). Krzywdy nie robi, ale nic dobrego tez nie:P Ilość zużytych opakowań: 2

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    9
    produktów

    52
    recenzji

    138
    pochwał

    10,00

  2. 2

    10
    produktów

    91
    recenzji

    55
    pochwał

    8,89

  3. 3

    0
    produktów

    68
    recenzji

    65
    pochwał

    7,65

Zobacz cały ranking