Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Garnier, Podstawa Pielęgnacji, Intensywny krem odżywczy do cery suchej

Garnier, Podstawa Pielęgnacji, Intensywny krem odżywczy do cery suchej

Średnia ocena użytkowników: 3,4 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 50 ml
Cena 15,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Doskonały krem odżywczy. Zawiera wyciąg z passiflory. Krem pomaga odbudować warstwę lipidową skóry, która chroni przed utratą wilgoci. Pięknie pachnie, subtelnie jak olejek dla dzieci, czuć w nim przyjemne olejki roślinne. Konsystencja delikatna, ale treściwa, nieciężka. Doskonale się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Przy mojej suchej skórze doskonale koi skóre i niweluje jej ściągnięcie. Pozostawia gładką, miękką. Doskonały jako podklad pod makijaż.

Recenzje 17

Średnia ocena użytkowników: 3,4 /5

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Świetny

Odpowiada mi konsystencja - nie za lekka i nie za gęsta,
ma przyjemny zapach,
nie pozostawia na twarzy tłustego filmu,
dobrze nawilża a przy tym matuje tłuste partie twarzy
świetnie nadaje się pod makijaż
dobrze się rozprowadza
Jak dla mnie same +++++ Idealny;))


Używam tego produktu od:paru tygodni
Ilość zużytych opakowań:w trakcie 1

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dobry

miałam spory czas temu ten krem, ale bylam z niego nawet zadowolona
odpowiadał mojej raczej suchej skórze, odpowiednio nawilzał i cos tam odżywiał
ja stosowałam go raczej na noc, choc jest przeznaczony na dzień, nie wiem jak sprawdza sie pod makijaż itp, ale ja byłam z niego zadowolona, tym bardziej, że cena jest niziutka , a opakowanie równiez mi się podoba - ładne

Używam tego produktu od:kilka lat temu
1 opakowanie
Ilość zużytych opakowań:

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Uwielbiam!

Moj ulubieniec :)
z tym ze zaznaczam ze obecnie na rynku sa 2 te kremy pod podobna nazwa - jeden ma opakowanie z rozami i mocniejszy kwiatowy zapach, pojawil sie niedawno w Rossmanie, natomiast drugi - od lat wyglada podobnie i jest przeznaczony do skory suchej i wrazliwej.
Ten krem jest dla mnie idealny :) Bardzo dobrze nawilza, radzi sobie z najbardziej przesuszona skora, ktorej nie pomagaja tysiace innych specyfikow, a taki niepozorny garnier mile zaskakuje ;) Do tego wielki plus - wchlania sie do matu, ale nie wysusza i nie sciaga skory. Ma bardzo przyjemny, delikatny zapach.
Polecam!!!Używam tego produktu od:2 lat
Ilość zużytych opakowań:3

Manicure - glitter nails

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

moj KWC

dziwia mnie takie zle recenzje tego kremu, bo ja osobiscie nie trafilam nigdy na lepszy! ma odpowiednia konsystencje, ladnie sie wchlania (ale nie jest tak, ze znika zaraz po nalozeniu), wspaniale odzywia i nawilza (a mam strasznie sucha skore), a poza tym nie uczula i nie podraznia (a z tym tez mialam problemy przy innych, nawet hypoalergicznych, kremach). swietna baza pod makijaz. poza tym nie jest komedogenny i nie przetluszcza cery. a do tego jest tani.
minusow brak!
polecam wszystkim!!!

Używam tego produktu od: kilku lat
Ilość zużytych opakowań: mnostwo

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

nie, nie, nie.

Bardzo sie rozczarowalam tym kremem - co z tego, że jest niedrogi, skoro nie pomaga skórze? Przede wszystkim jest strasznie ciężki, mam wrazenie, że moja twarz sie dusi. Zapach choć ładny, to zdecydowanie zbyt intensywny - czuje go nawet po nalozeniu podkladu. Owszem, na poczatku matuje, ale po 2-3 h skora swieci 10 razy bardziej niz normalnie. No i najwiekszy zarzut - w ogole nie radzi sie z przesuszeniami, a nalozony na podraznione miejsca bardzo SZCZYPIE i to wcale nie mija po kilku sekundach! (Raz nalozylam go na powieki - to byl duzy błąd).
Stanowczo odradzam.

Używam tego produktu od: 1/3 pierwszego i dalam sobie spokoj.
Ilość zużytych opakowań:

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Świetny

Krem naprawdę rewelacyjny, wiele innych kremów uczula mnie a ten NIE, jest super, fajna konsystencja, dobrze się wchłania, nie powoduje uczulenia, stosuję go na dzień i na noc.

Używam tego produktu od: ponad roku
Ilość zużytych opakowań: dwa i troszkę

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Uczula !!!

Zainwestowałam w końcu w "dobry", droższy krem do twarzy. Cerę mam przesuszoną straszliwie. Dużej
skłonnosci do alergii nie mam i z reguły kremy mnie nie uczulają. Minutę po nałożeniu tego kremu twarz zaczęła mnie strasznie piec, zrobiła się gorąca i pojawiły się na niej czerwone plamy. Szybko zmyłam krem tonikiem, ale twarz piekła mnie jeszcze długi czas po tym :( Pierwszy krem, który tak strasznie mnie uczulił. Tonik różany, krem Komfort Suchej Skóry i fluid winogronowy Garniera uwielbiam, ale to jest porażka. NIE POLECAM !!! 15zł poszło w błoto.

Używam tego produktu od: 1 dnia, pierwszy i ostatni raz
Ilość zużytych opakowań: 0

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

minus

Niestety musze popsuć mu recenzje - krem zakupiłam po wielu analizach składu i wizażowych opinii i niestety był to zakup nietrafiony totalnie. Krem nie odżywia zbyt dobrze, za to skutecznie zapycha i zanieczyszcza skórę, zapach średnio przypadł mi do gustu, a jeszcze mniej warstwa pozostająca na twarzy po nałozeniu - niby to krem odżywczy wiec warstewka ochronna jest pożądana, ale tu zostaje tłuszcz. I to mi sie w nim najbardziej nie podoba - zapychacz i tłuscioch.
Daleko mu do Garnier Komfort suchej skóry , który jest tylko ciut droższy a o niebo lepszy.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

fajny kremik

naprawde miło zaskoczył mnie ten krem, ładny zapach, szybko sie wchłania, dość dobrze nawilża skórę, nie pozostawia na skórze tłustej warstwy czego nienawidzę, nie podrażnie, nie uczula, skóra jest po nim miła w dotyku. W sumie to trudno znależć jakieś w nim wady, oprócz brzydkiego opakowania i dziwnej jak dla mnie konsystencji (moj krem miał jakby grudki, ale aplikując go na twarz nic podobnego sie nie czuło) Cena jest naprawde przystępna jak na taką jakość

Używam tego produktu od:1 rok
Ilość zużytych opakowań:1

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

mój ulubiony

Garnier powinien dać mi medal dla najwierniejszej klientki za ten krem. Kupuję go bowiem ( z małymi przerwami na wypróbowanie innych kosmetyków ) juz od 6 lat i zawsze do niego wracam. Odpowiada mi konsystencja - nie za lekka i nie za gęsta, delikatny zapach i rozsądna cena. Moja sucha buzia staje się po nim rozprężona, jędrniejsza i odżywiona. Długotrwale nawilża suche partie twarzy. Nie znalazłam lepszego ukojenia na zimowe przesuszenie skóry i uczucie ściągania. Doskonale nadaje się pod makijaż. Uważam, że ma same zalety i z całą odpowiedzialnością mogę go polecić jako podstawę pielęgnacji.

2 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

taki sobie

Używałam tego kremiku zimą, świetnie odzywial i nawilzał moją suchą buźkę. Fajna konsystencja, łatwo sie wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Może zapach trochę za mocny, choć bardzo ładny, ale po jakimś czasie męczy. Ładny słoiczek. Ogólnie to jestem zadowolona. W sumie ten krem używałam ja, moja siostra i tata :) MOżna powiedzieć ze jest uniwersalny.
Narazie kupie jakis lżejszy ale do tego na pewno jeszcze kiedyś wrócę.

Używam tego kosmetyku od/ ilość zużytych opakowań: 2 i na pewno kiedyś kupie jeszcze.

Edit:
Kupilam zima w tym roku i niestety buzia mnie piekla po nim, chyba przyzwyczailam skore do kremow aptecznych; niestety nie moge go juz uzywac.

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

świetny :D

Na razie daję tylko *** ponieważ używam go zaledwie od kilku dni, potem dodam kolejne jeśli będzie taka potrzeba i kremik będzie się tak świetnie sprawował jak dotychczas :D
na razie nie mam mu nic do zarzucenia, przebija wszystkie inne kremy. I choc mam cerę mieszaną to ten kremik jej nie nabłyszcza, ale matuje !!! to jest jego największy plus :D
pozatym świetnie nawilża i odżywia, buźka odzyskała zdrowy kolorek , jestem pod wrażeniem :)

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    36
    produktów

    374
    recenzji

    4
    pochwał

    10,00

  2. 2

    10
    produktów

    372
    recenzji

    2
    pochwał

    9,80

  3. 3

    13
    produktów

    111
    recenzji

    0
    pochwał

    2,96

Zobacz cały ranking