Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Puder do ciała - Shimmering Body Powder, Midnight Frost

Puder do ciała - Shimmering Body Powder, Midnight Frost

Średnia ocena użytkowników: 3,1 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 0 ml
Cena 14,90 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Połyskliwy puder do ciała, tak pisze o nim producent...
Pachnie ładnie niby świeżo aldehydowo, ale ok.
Pozostawia białe smugi, w ogóle nadaje skórze trupi kolor i co najważniejsze prawie wcale nie nabłyszcza :gun: niestety. Iskierki widać minimalnie tylko w pełnym słońcu.

Cena: 14,9 zł

Recenzje 18

Średnia ocena użytkowników: 3,1 /5

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

a ja go lubię

Dostałam ten produkt kiedyś i w sumie nie wiedziałam, co z nim zrobić. Obecnie używam go na twarz, jako rozświetlacz, a raczej wykończenie. Drobinek ma niewiele, ale moim zdaniem świetnie spisuje się jako wykończenie makijażu. Na ciało daję go mniej, ale efekty nie powalają. Sama bym go nie kupiła, ale skoro już jest to szukam zastosowania :) Twarz po nim jest dość dobrze wyrównana, odrobina różu i prawie jak z obrazka :)

Używam tego produktu od: 3lat
Ilość zużytych opakowań: 1

4 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Średnia królowa śniegu

No cóż, nie wiadomo jak go traktować, kolor jest kontrowersyjny, to fakt, nałożony na twarz(rozświetlasz)/dekolt,/ramiona, dawał paskudny „chory” odcień skóry, ja go używam czasami na dekolt wcześniej posmarowany podkładem, wtedy daje taki ładny delikatny połysk, na skórze opalonej (mocno!) samoopalaczem daje efekt gładkiej skóry
Niektórzy mówią, że to talk - w tej roli sprawdza się bardzo dobrze
Stoi u mnie już dosyć długo, bo nie można go używać solo, a tylko jako wykończenie (ja gdy go kupowałam byłam przekonana że to puder nabłyszczający


Używam tego produktu od:dawna
Ilość zużytych opakowań:1

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Niczemu nie służy

Sama nie wiem po co kupiłam ten puder. To było jakieś chwilowe zaćmienie umysłu wywołane promocyjną ceną. Miałam ten puder w białym opakowaniu, ale opisy recenzentek pokrywają się z moją pamięcią na jego temat. Widać to było świąteczne opakowanie (kupowałam go z myślą o Sylwestrze). PLUSY: bardzo przyjemny zapach; puder jest jasny, świetlisty - w sam raz dla bladej cery; dosyć poręczne opakowanie; konsystencja - lekki, całkiem przyjemny puszek. MINUSY: strasznie się obsypywał; nietrwały; nie wiem ile musiałabym na siebie zużyć, aby efekt był naprawdę widoczny; nie zaobserwowałam nabłyszczenia (wyglądało to tak, jakbym obsypała się mąką). PODSUMOWUJĄC: użyłam kilka razy i zniecierpliwiona dałam komuś (chyba siostrze) w prezencie i u niej też stoi jako ozdoba półki.

Używam tego produktu od: ok. 3 lata temu
Ilość zużytych opakowań: jedno, zaczęte i oddane

Avon Mark - relacja

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

maka

Powiem szczerze kryteria ocen tutaj sa bez sensu, jak oceniac trwalosc pudru?? Staralam sie wycelowac w 1 i pol*:)
Uzywanie tego nie ma sensu. Nie nablyszcza, wyglada jak maka bez zdecydowanego zapachu, a przy nakladaniu wiadomo-latwo sie pobrudzic.

Używam tego produktu od:pare razy i allegro
Ilość zużytych opakowań:jw

4 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

gadzet

Lubię ten puder do ciała:) Nie jest brokatowy, a nabłyszczający, więc daje piękny, subtelny efekt. Skóra wygląda po nim promienni. Poza tym ma cudowny zapach.

Nie kupię go, bo jest bardzo wydajny, a poza tym nie ma go juz w ofercie.

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

***

Po pierwsze, puder ten nie powinien być w tej kategorii moim zdaniem, bo niby jak mam ocenić jego trwałość? Chodzi o wydajność czy jak? Zresztą, mniejsza o to.
Efekt, jaki uzyskujemy tym pudrem, jest naprawdę bardzo subtelny, drobinki ledwo zauważalnie błyszczą w słońcu. Rzecz dobra na co dzień, skóra potraktowana tym specyfikiem wygląda ładniej, zdrowiej (?). Zapach nie do opisania, ale kocham go bezgranicznie, mogłabym mieć takie perfumy :D. Nie ziębi, nie grzeje, w sumie gadżet zbędny, ale zużyję do końca nie bez przyjemności :D.

Używam tego produktu od: -
Ilość zużytych opakowań: -

4 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Co kto lubi

Przyjemny produkt ;)

+ trwałosc
+ super drobinki ( jezeli ich nie widac, tzn ze ktos rozprowadza to nieumiejętnie!)

- zapach - dziala mi na nerwy

Ogólnie jest na tak ;) Delikatne podkreslenie kobiecej urosy ;)

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań: 1

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Do niczego:(

Nie widać kompletnie żadnego efektu:( Nie trzyma się skóry, żadnego brokatu tam nie widzę, skóra się nie błyszczy:( Kiedyś nasypałam naparwdę sporo, to gdzieś tam jakieś zalśnienie było, ale malutkie, za malutkie jak dla mnie:( Jedna gwiazdka za zapach, bo jest sympatczny, taki pudrowy, przyjemny. Mi się podoba.
Używam ot tak na ciało czasami, sama nie wiem po co, ale nie lubie wyrzucać nie zużytych kosmetyków i dobrze służy jako talk do stóp:p Nie pocą się stópki po nim:D

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dla mnie ok

a mnie sie podoba! zapach jest po prostu zachwycający, szkoda że nie robia takich perfum. puder jest całkiem bieły, wiec wybiela i rozjaśnia, nie błyszczy ale rozswietla delikatnie. mam raczej ciepły kolor skóry, więc uzywam go oszczędnie, ale uwoelbiam to poczucie aksamitnej skóry po uzyciu tego pudru. przyznam, że czasem uzywam go do twarzy- fantastycznie "odswierza" zmeczoną i zszarzałą cere, nie świecąc przy tym na kilometr brokatem. mógłby sie troche dłuzej trzymac na skórze... tak czy siak podoba mi się

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo fajny

Oczywiście jest to puder do ciała, a nie do twarzy, jak myślały niektóre recenzentki ;) Nie ręczę więc za efekty jego stosowania na twarzy. Do twarzy służy np. puder rozświetlający. A ten puder do ciała bardzo sobie chwalę, ślicznie pachnie, na skórze zostawia lekki połysk. Moja skóra zimą jest zawsze blada, więc ten puder nie nadawał jej trupiego blasku, tylko ładnie się z nią komponował, pasuje do chłodnego typu karnacji. Być może ciepłe pory roku źle się mogły czuć w takiej srebrnej poświacie. Szkoda, że to tylko produkt sezonowy. Jego następca (seria Magic) nie ma już tak ładnego zapachu.

Ilość zużytych opakowań: 1

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Bardzo fajny talk

Przede wszytkim musze powiedziec, ze niektore osoby myla poecia. To nie jest puder do twarzy tylko talk do ciala a jego zadaniem jest zmatowienie skory i dodanie delikatnego zapachu.
To jest jeden z lepszych talkow jaki mialam. Zapach jest naprawde cudowny. Matuje skore tak jak kazdy inny talk. Jest wydajny i dobrze sie rozprowadza.
Co do tego polysku to chyba producent sie pomylil w swoim opisie. Polysku napewno nie daje. Jezeli ktos lubi talki do ciala i nie szuka polysku (od tego jest brokat) to mysle, ze powinnien byc z niego zadowolony. Na stałe u mnie na pewno zagości

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

ujdzie w tloku

no coz,zapach jak dla mnie rewelacyjny.
owszem drobinki raczej niewielkie i troszke wybiela,ale uzywam jak chce sie cala otulic w tym zapachu.jest bardzo subtelny i delikatny.
puder jest dosc wydajny.
niemniej jednak cena tylko w promocji i ewentualnie-dla milosnika tego zapachu,

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    95
    produktów

    164
    recenzji

    4
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    148
    recenzji

    3
    pochwał

    8,25

  3. 3

    13
    produktów

    141
    recenzji

    0
    pochwał

    7,84

Zobacz cały ranking