Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Venus, Balsam do ciała z mikroalgami

Venus, Balsam do ciała z mikroalgami

Średnia ocena użytkowników: 3,5 /5

Kategoria
Pojemność 400 ml
Cena 7,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Balsam do ciała polecany do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, szczególnie jako preparat wspomagający odchudzanie oraz likwidujący objawy cellulitu. Połączenie wyciągu z zielonej herbaty, mikroalg oraz oleju winogronowego sprawia, że balsam wzmacnia tkankę podskórną, przeciwdziała utracie jędrności, stymuluje procesy energetyczne w komórkach oraz dostarcza skórze witaminę E, witaminy z grupy B i C, sole mineralne, nienasycone kwasy tłuszczowe, substancje odżywcze, poprawiające ukrwienie, regenerujące i nawilżające. Regularne stosowanie balsamu poprawia wygląd i kondycję skóry. Stosować balsam na całe ciało, delikatnie rozprowadzić na skórze, a następnie wmasować aż do całkowitego wniknięcia preparatu, szczególnie intensywnie na pośladkach, udach i brzuchu.

Składniki

Pokaż wszystkie Schowaj

Recenzje 55

Średnia ocena użytkowników: 3,5 /5

4 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Dobry jak na balsam,ale nie spełnia obietnic

Działanie:
Nieźle nawilża, szybko się wchłania, nie lepi się, ma lekką, troszkę leistą konsystencję, dzięki czemu łatwo się go rozprowadza. Nadaje się na gorące dni.
Niestety nie zauważyłam spełnienia obietnic w postaci ujędrniania czy aż likwidacji cellulitu. Tutaj, raczej nie sprawdza się.

Zapach i konsystencja:
Tak jak pisałam, troszkę leisty, rzadkawy, ale dobrze się rozsmarowuje, szybko wchłania. Mam wrażenie że przez swoją wodnistą konsystencję dosyś szybko się kończy.Zapach mi nie przeszkadza, nie jest jakiś odrzucający, wyczuwalna jest zielona herbata, jest ok.

Opakowanie:
Duże, 400 ml. Ale trochę niewygodne gdyż jest wysokie a cienkie, trzeba stawiać do góry nogami aby wydobyć balsam do końca.

Podsumowując, jak za tak niską cenę (dałam ok 5zł w promocji w Rossmannie) a przy tak dużej objętości, 400ml, to jest niezły.
Na plus że to polski produkt. A wiadomo, co polskie to dobre. :)
Szału na mnie nie wywarł, więc raczej do niego nie wrócę, ale miło było go poużywać.

Uwaga:
stosowałam nową wersję, która wygląda tak, jak na wklejonym zdjęciu.

Używam tego produktu od: 1.5 miesiąca

Ilość zużytych opakowań: 1 całe

4 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

cudnie pachnacy

Miałam już balsam z Venus z jojoba ale zapach mnie odpychał.
Ten jednak jest milutki nie tylko pod wzgędem zapachu.
Nawilża długofalowo, stosując na noc po kąpieli skóra rano nadal jest nawilżona.
Zapach i działanie nawilżajace moge porównac z Soraya Spa algi i woda morska, przy czym jest o połowę tańszy.

Jesli chodzi o działanie antycelulitowe to raczej nie
widocze.

Opakowanie poręczne, z doświadczenia przy pierwszym balsamie Venus aby wydobyc resztki trzeba przeciąc opakowanie.

Używam tego produktu od: od 3 tygodni
Ilość zużytych opakowań: jedno

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: miesiąc

Dobry i tani

Moja mama porzuciła do ledwie napoczętego. Żal mi było nie skorzystać z okazji.

DESIGN/OPAKOWANIE: Skromne, z dolnej półki i polskie. Zmuszona byłam ustawiać je do góry nogami, bo im mniej było zawartości, tym trudniej było wydobyć coś ze środka. Pewnie żeby wygrzebać wszystko do końca, trzeba by było rozcinać, ale tym razem mi się nie chciało.

KOSMETYK: Balsam dobrze się wchłania i rozprowadza na skórze. Ma bardzo delikatny, świeży zapach. Troszeczkę pozostawia tłustą warstwę ale wydaję mi się, że to tylko na początku użytkowania. Później moja skóra się do niego przyzwyczaiła. Bardzo wydajny.

DZIAŁANIE: Skóra była dobrze nawilżona, miękka i lekko napięta. Nie mam ogromnego problemu z cellulitem ale wydaję mi się, że w jakimś tam procencie został zredukowany.

CENA: Bardzo atrakcyjna.

DODATKOWE UWAGI: ***-

Używam tego produktu od: troszkę ponad miesiąc
Ilość zużytych opakowań: 1 opakowanie 400ml

Studio fryzur kucyk Beyonce

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

uwielbiam go :)

Kupiłam go jakieś 2 lata temu tak dla przetestowania.Nie wierzyłam,że balsam za 7 zł może być dobry,a jednak...

+lekka konsystencja;
+nie pozostawia tłustej/lepkiej warstwy,a to dla mnie bardzo ważne :)
+szybko się wchłania;
+ przyjemny zapach;
+bardzo dobrze nawilża;
+wydajny;
+łagodzi podrażnienia po depilacji;
+świetnie ujędrnia skórę (używałam go 1-2 razy dziennie i już kończąc pierwsza butelkę zauważyłam,ze moja skóra jest bardziej jędrna)
+ niska cena ok. 7 zł/400ml

co do redukcji cellulitu- nie wiem, nie zwracałam na to uwagi,bo zależało mi na nawilżeniu i ujędrnieniu.

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

HIT !!

Kupiłam ten krem w promocji za ok 5zł w drogerii Rossmann


Jest naprawdę świetny!!!
- mała cena
- skóra ud, pośladków oraz brzucha jest jędrna
- skóra jest nawilżona
- skóra jest miękka i gładka w dotyku
- wcieram ten krem rękawicą do masażu z wypustkami (nie wchłania się szybko trzeba masować aż do całkowitego wniknięcia)
- ładnie pachnie
- myślę że jak obiecuje producent WSPOMAGA ODCHUDZANIE !!!! :D

Minusy ?
- Szybko się kończy stosuje go codziennie na uda , pośladki i brzuch więc może dlatego ;)


Używam tego produktu od: rok
Ilość zużytych opakowań: 3 opakowania 400ml

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bez rewelacji

A więc zacznę od tego co w nim dobre:
+ cena bo taniocha jak nie wiem
+ zapach świeży
+ moim zdaniem dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy
+skóra jest jędrna.
A minusem jest to że mnie uczulił skóra po nim swędziała jak nie wiem więc wyrzuciłam...

Używam tego produktu od: paru dni
Ilość zużytych opakowań: trochę... 1/4 opakowania

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Taki sobie

Do kupna zachęciła mnie właściwie cena oraz opinie na temat dobrego nawilżenia. Ciężko mi go wykończyć przez zapach, który jak sie okazało zupełnie nie trafił w mój gust, zaś utrzymuje się on długo na skórze. Czuję się tak jakbym pachniała jakimś wińskiem.

Zalety:
-bardzo niska cena;
-nawilżenie;

Wady:
-zapach;
-wodnista konsystencja;
-pozostawia uczucie lepkości na skórze.

Co to działania takiego jak wygładzenie, wspomaganie odchudzania, nie mogę się wypowiedzić, używam go od czasu do czasu. Myślę, że kupię jeszcze jakis balsam z tej serii, ale raczej nie ten.

Używam tego produktu od: roku
Ilość zużytych opakowań: połowa jednego opakowania

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

ok

Niezły specyfik, a kupowałam go w ciemno, w tamtym czasie nawet nie myślałam o cellulicie, bo go jeszcze nie miałam. Ma nie przyjemny zapach, ale da się wytrzymać. Skład też ok, ale nie ma kofeiny. Można by go używać więcej razy.

Używam tego produktu od: 2 lata temu
Ilość zużytych opakowań: 1 opakowanie

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Bardzo fajny

Zużyłam 2 całe opakowania, teraz jestem w trakcie trzeciego. Jest to najlepszy z takich balsamów jaki miałam.

+ fajna konsystencja
+ cena
+ nawilża
+ wygładza
+zapach

Nie wierzę, żeby jakikolwiek balsam wyszczuplał i likwidował cellulit, ale ten na pewno ogranicza powstawanie nowego.

Używam tego produktu od: 4 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: 2 całe (400 ml)

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

REWELACJA!

Moja mama kupiła go bardzo dawno i tak sobie w łazience stał. Ja miałam jakiś tam balsam z Ziaji(chyba mleczko kawowe czy cuś tam innego). I jakoś patrze że stoi sobie taka zielonawa butla. Po ogoleniu nóg posmarowałam i... cudeńko. Nogi miałam takie wygładzone i elastyczne że szok. Poza tym ma bardzo fajny świeży zapach. Od kiedy zaczęłam stosować depilator to ten balsam nawet nieźle zmniejsza występowanie wrastających włosków. Cena to jakieś 6,7 złotych za naprawdę wypasioną butle więc się opłaca. Tylko to działanie antycelulitowe i wyszczuplające no to troszkę mniejsze, chodział skóra rzeczywiście jest elastyczna. Może jak poużywam troche dłużej to i takie działanie zauważe....

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

masazysta :)

kocham masaze porownywalnie do tego jak moj ukochany TZ mi je wykonywac :) nie inwestujemy w drogie produkty do masazu, wazne zeby bylo duzo i tanio :)

+ wyyydajny :)
+ cena z 6 zl w markecie za 400 ml
+ fajnie sie wchlania, nie za szybko nie za wolno, na porzadny masaz 2 warstwy balsamu :)
+ nawilza :)
+ mi zapach sie podoba
+ duzy butelka poreczna

- lepi sie do ubranek :(

ogolnie kupie go jeszcze nie raz napewno :)

Używam tego produktu od:miesiaca
Ilość zużytych opakowań:1

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

oj nieeeee

a kupiłam kupiłam, 6zł nawet dałam ale o zgrozo co to była za sztuka!!! śmierdział (winogronami) i to jak:(
nie zwalcza celulitu wcale. leje sie jak woda:( lepi sie niesamowicie:( i nie nawilża wcale, przylepia sie do ubrania

Używam tego produktu od: dawno temu to było
Ilość zużytych opakowań: 1

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    10
    produktów

    372
    recenzji

    2
    pochwał

    10,00

  2. 2

    2
    produktów

    358
    recenzji

    4
    pochwał

    9,63

  3. 3

    13
    produktów

    111
    recenzji

    0
    pochwał

    3,02

Zobacz cały ranking