Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Rasera (Żel-krem przygotowujący włosy do depilacji maszynką bez ostrza)

Rasera (Żel-krem przygotowujący włosy do depilacji maszynką bez ostrza)

Średnia ocena użytkowników: 3,3 /5

Pojemność 150 ml
Cena 35,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Jest to żel-krem stworzony specjalnie do usuwania włosków z nóg, pach i okolic bikini. Należy rozprowadzić preparat na skórze, odczekać 3 do 8 min (max), następnie usunąć go wraz z włoskami maszynką bez ostrza (dodaną do produktu) z małego fragmentu ciała. Zaletą jest szybki czas depilacji. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach Aloe Vera i Floral Sensation.

Recenzje 23

Średnia ocena użytkowników: 3,3 /5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Więcej ocen Schowaj

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nie dla mnie

Chyba pozostanę przy zwykłej maszynce do depilacji. Dlaczego? Bo ciężko znaleźć inne sposoby, które nie wymagają zbytniego zaangażowania. A pianka Veet wymaga.

Rasera jest dosyć wydajna, starczyła mi na kilka - kilkanaście aplikacji. Nie szczypie, nie ścieka, nie rozmazuje się. Ale nie usuwa zbyt dokładnie włosków - tyle zachodu z czekaniem, a jeszcze dodatkowo muszę poprawiać efekt maszynką? Jak za taką cenę wybieram samą maszynkę. Choć przyznaję, że włoski odrastały delikatniejsze po piance.

Na koniec dodam, że pianka jest lepsza niż krem tej samej firmy, ale nie dpowiada mi jej cena.

Używam tego produktu od: dwa lata temu
Ilość zużytych opakowań: jedno

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Podraznial mnie...

Ja mialam opakowania zelu w kolorze zielonym, i maszynke w fioletowym...
Zakupilam w niemczech, za ok 5-7 euro...
Wloski usuwa w miare dobrze, ale mnie podraznil...
We wakacje uzylam raz, i skora po zastosowaniu byla Czerwona, szczypala...
A gdy sie o cos lekko potarlam, to zaraz robila sie rana...
Moze tylko na mnie tak dzialal...

Używam tego produktu od:raz w te wakacje...
Ilość zużytych opakowań:1 raz

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

moj niezbednik ;o)

gdy kolejny raz po goleniu nog zwykla maszynka musialam je chowac w spodniach przez wszystkie zaciecia i krostki postanowilam wyprobowac inna metode depilacji...
po ktorejs probie kremow, zeli itd trafilam na ten oto krem-zel, szkoda ze tak pozno :)

produkt ten zapewania szybka, bezbolesna, dokladna depilacje!!! swietnie sobie radzi z moimi twardymi wloskami, usuwa wszystko w mig! :)
jestem zachwycona rezultatem!
nogi pozostaja gladziutkie, miekkie, bez skaleczen podraznien czy czerwonych swedzacych chrostek!!

mam wersje zielona, przeznaczona dla skory suchej (nie wymieniona w opisie- chyba to nowa), ktora swietnie nawilza i pielegnuje skore!
nogi musialam golic co dwa dni, uzycie kremu przedluza sie do co 3-4 dni!

moglby byc bardziej wydajny za ta cene, bo konczy sie ekspresowo!!!

Używam tego produktu od:kilka miesiecy
Ilość zużytych opakowań: kilka

Zajawka Bądź fit z wizaz.pl

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

śWIETNA!

Zdecydowanie świetny produkt!
Używałam już wielu kremów veet, ale ten jest najlepszy.
Nie podrażnia mimo iż jestem alergikiem jest wyjątkowo szybki, w zasadzie najszybszy ze znanych mi kremów veet [nazywa sie 3 minuty i jest taki szybki ;) ] Faktycznie nawilża dzięki aloesowi. Poza tym podoba mi sie żelowa konsystencja, ktora zamienia sie w piankę.

Używam tego produktu od: 3 miesiecy
Ilość zużytych opakowań: 1

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

początki były dobre

Początkową tą piankę stosowało sie dość dobrze.
Głowną jej zaletą było to, że szybko działała i dobrze usuwała wszystkie włosy.
Skora była gladka w dotyku i nawet nawilzona.

Po jakis trzech-czterech apilkacjach, zaczely sie podraznienia.
Mimo, ze trzymalam go na nogach przez zalecany okres czasu, to po jego zmyciu skora piekla niemiłosiernie no i pojawila sie masa czerwonych krostek.
Tak wiec zel musial pojsc w odstawke :(

Używam tego produktu od: jakis czas temu
Ilość zużytych opakowań:jedno

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Najlepszy

Jak na razie przetestowałam już sporo kremów, żeli oraz pianek do depilacji, żeby pozbyć się zbędnych włosków tu i ówdzie. Szczerze mówiąc specjalnie do zadowolonych nie należałam, przestałam nawet wierzyć, że takie kosmetyki w ogóle są w jakiś sposób skuteczne. Jedyne co zyskałam to 15 minut w smrodzie aplikowanego kosmetyku, a później trochę przerzedzone włoski, ale bez specjalnego efektu. Jednak do rzeczy!

Ten żel krem jest według mnie świetny, nakładam, myję łapki, czekam naprawdę chwilkę w porównaniu z resztą kosmetyków tego typu, gdzie każą mi leżeć plackiem 15 minut i ściągam bardzo ładną z resztą szpatułką włoski. Wszystko szybko i wygodnie, a w dodatku przy odrastaniu(w tych intymnych miejscach) nie mam większych problemów z bólem kłujących, wrastających i swędzących włosków. Odrastają miękkie;) Jestem bardzo zadowolona z efektu, ale używam jednak oszczędnie, bo kasy trzeba na niego wydać całkiem sporo...

Używam tego produktu od: 2 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: 1/3

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

50/50

Produkt całkiem znośny, z włoskami na nogach poradził sobie bez problemu, gorzej jednak z okolicą bikini - było tak jak po goleniu maszynką, tyle tylko że bez podrażnień i czerwonych kropek
Używałabym go dalej, ale niestety po jakimś miesiącu nieużywania pianka "zatamowała" wylot z opakowania i w żaden sposób nie da sie go odblokować :| i tym sposobem straciłam pół opakowania znośnego produktu :(
przynajmniej mam szpatułke :D

Używam tego produktu od: roku
Ilość zużytych opakowań: niecałe 1

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

może być

Pianka w zasadzie dziala, jednak na sucho nie warto jej uzywac, lepiej wczesniej zmoczyc miejsce do depilacji :) nie zawsze tez wszystkie wloski chca się poddac i potem albo nalezy uzyc pencetki aby te pojedyncze wyskubać albo maszynki zwyklej [te drugie bardziej podraznia] . Ale wloski faktycznie wolniej odrastaja i ogolem jestem zadowolona z tego produktu :) choc cena jest zbyt wysoka, ja kupowalam za 19.90 i to chyba odpowiednia cena dla tego produktu :)

Używam tego produktu od: kilku m-cy
Ilość zużytych opakowań:w trakcie 1

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

za taką cenę - słabo

Kompletnie nie wiem, czemu veet wycofał piankę rasera! Ten żel jest do kitu. Kupiłam , bo byłam przekonana, że to ta sama rewelacyjna pianka, która starczyła mi na pół roku, a tu nie. Żel, którego trzeba użyć tonę, żeby w ogóle cokolwiek zniknęło , a dodatku czas oczekiwania- nie 3 minuty jak na opakowaniu i nie 6 jak winstrukcji. Po prostu tragedia, kiedy w koncu zaczeło mnie piec, zaczełam dosłownie orać nogi szpatułką i jakoś poschodziły - efekt po bardzo dobry, szkoda tylko ze zuzyłam całe opoakowanie na zalewdie 3 golenia... ale inaczej w ogóle nei działało :( Jestem rozczarowana i proszę veet o wrócenie pianki rasera (tej poprzedniej edycji, bo ta jest niby nowa :/)

Używam tego produktu od:2 tyg.
Ilość zużytych opakowań:1

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

za drogi

Moje pierwsze użycie tego produktu było kompletną porażką. Niedokładnie usunął włoski i strasznie podrażnił skórę, piekła cały następny dzień. Chciałam wyrzucić ale w końcu postanowiłam dać jeszcze jedną szansę. I zaskoczenie. Przetrzymany parę min. dłużej niż sugeruje producent przepięknie usunął włoski z nóg i bikini, lepiej niż maszynka. I wogóle nie podrażnił. Nie wiem skąd taka zmiana, może skóra miała "lepszy dzień" na depilację. Śmierdzi minimalnie, da się wytrzymać.
Niestety jest to produkt drogi i mało wyadjny, dlatego mam zamiar przetestować inne depilatory chemiczne. Jeśli inne okażą się gorsze, wrócę do tego i dodam jeszcze jedną gwiazdkę.

Używam tego produktu od:tydzień
Ilość zużytych opakowań:1

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

nie dla mnie

Może ja po prrostu nie umiem poslugiwac sie tym produktem? wcale tego nie wykluczam.. otoz probowalam trzymac go na nogach przepisowo jak i troche dluzej i zawsze mialam problem z usunieciem dokladnie wloskow. moze to przez ta lopatke..sama nie wiem..depilacja byla po prostu bardzo niedokladna, wloski "lamalay" sie czesto w polowie ich usuwania lopatka, a pozniejsze poprawki owa lopatka nie byly zbyt przyjemne-pomimo uzycia wrecz sily zawsze zostawaly male kwaleczki("czarne kropki")
-do zalet moge jedynie zaliczyc nawilzenie skory i brak podraznien.
-zapach subiektywnie nieprzyjemny, ale rzadko zwracam uwage, wiec on na pewno nie obnizyl oceny
- malo wydajny
- drogi

podsumowanie: po prostu nie dla mnieUżywam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań:jedno

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

najgorszy

Użycie golarki to przy nim czysta przyjemność.
Jakiś rzadki.Nie mam o nim do powiedzenia nic miłego,działa wyżerająco,nawet zapach ma ostry,skóra strasznie piekła,dostałam od niego potwornego uczulenia.

Już nawet tych pieniędzy nie szkoda,tylko naszej skóry!

Używam tego produktu od:nie używam
Ilość zużytych opakowań:napoczęte pierwsze

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    90
    produktów

    160
    recenzji

    4
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    148
    recenzji

    3
    pochwał

    8,47

  3. 3

    13
    produktów

    141
    recenzji

    0
    pochwał

    8,06

Zobacz cały ranking