Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

seria "poniżej 20", Żel do mycia twarzy głęboko oczyszczający

seria "poniżej 20", Żel do mycia twarzy głęboko oczyszczający

Średnia ocena użytkowników: 3 /5

Kategoria
Pojemność 200 ml
Cena 13,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Żel oczyszcza pory i zwęża je ograniczając łojotok. Dzięki temu skóra na długo pozostaje matowa. Zawarte jony cynku i miedzi skutecznie powstrzymują proces trądzikotwórczy oraz regulują pracę gruczołów łojowych. Proteiny pszenicy zatrzymują wodę w skórze oraz sprawiają, że skóra jest gładka i delikatna.

Cena: ok. 13 zł / 200 ml

Recenzje 9

Średnia ocena użytkowników: 3 /5

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: miesiąc

Wysusza

Mam ten z nowej serii (nowe opakowanie z pompką).

Zapach przyjemny, delikatny co jest dla mnie ważne przy kosmetykach do oczyszczania twarzy.

Nie szczypie w oczy, nie podrażnia skóry, faktycznie nie mam wyprysków od kiedy go używam, aczkolwiek zniechęca mnie do siebie tym, iż bardzo wysusza mi skórę. Mam całe czoło i okolice wokół oczu w łuskach :( niestety nie kupię go więcej.

Na plus faktycznie jest to, że skóra jest gładka, oczyszczona (nawet z makijażu wodoodpornego), ale to okropne wysuszanie skóry go dyskwalifikuje.


Używam tego produktu od: miesiąca
Ilość zużytych opakowań:1 całe

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

No jest ok

Mam ten z nowej seri tkz inne opakowanie.. Hmm.. zapach ladny troszke sie pieni ale jakos nie czuje zeby wtedy moja skora byla oczyszczona...Najwiekszym minusem jest to ze strasznie wysusza skore :/ Jak nie posmaruje sie pozniej jakims kremem nawilzajacym to normalnie mam tarke z buzki ^-^ Ale pomogl mi nie powiem w stanie mojej cery. ogolnie fajny kosmetyk tylko trzeba miec krem nawilzajacy jezeli sie go uzywa. 3+

Używam tego produktu od:nie pamietam
Ilość zużytych opakowań:Polowa jednego

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

hmmm...

Najbardziej podoba mi się w nim zapach - świeży i bardzo przyjemny. Skóra jest oczyszczona i świeża, ale produkt nie rozwiązuje problemów skóry skłonnej do zmian i błyszczena, a szkoda...

Używam tego produktu od: pół roku
Ilość zużytych opakowań: 1

Makijaż MaxFactor

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

BYŁ niezły

Kilka lat temu, gdy moje problemy z trądzikiem były w fazie początkowej, używałem tego żelu. Działanie było takie jak w przypadku pianki tej serii, tyle tylko, że żel bardziej ściągał skórę, a ja nie lubię tego uczucia i efektu. Trochę wysuszał, ale jak pianka równie dobrze oczyszczał. Gdy jednak miałem do wyboru co kupić - czy ten żel, czy piankę, wybierałem piankę, gdyż wolałem te lekką konsystencję i wydawało mi się, że łagodniej obchodziła się z moją skórą.

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Dziwny

używam go od wczoraj (to nie jest przypadkiem ten w nowym opakowaniu? ) i jest dosć dziwny, jak inne zele eris.
-prawie się nie pieni
-więc nie wiem w końcu, czy go zmyłam czy jeszcze nie
-nie czuję zeby oczyszczał cokolwiek
Zdecydowanie lepszy byl żel clean&clear pomarańczowy szkoda że go jużnigdzie nie ma...

zobaczymy jak sobie poradzi z syfami :]

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Bardzo dobry

Używając tego żelu mam wrażenie(i tak jest)dogłębnego oczyszczenia cery.Buzia jest gładka,a przez wiele godzin nie widać sładów błyszczenia.Początko przeszkadzał mi trochę zapach-zbyt intensywny.Ale teraz-gdy juz przywykłam-nawet mi sie podoba.

Ilość zużytych opakowań: kończe 2

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

SEBUM

Ładny zapach, wydajny, przyjemnie oczyszcza skórę, ale nie dogłębnie, poniewaz po ok. 3 godzinach już mam nadmiar sebum na czole ... Chwilę po użyciu skóra jest ładnie matowa i nawilżona. To matowanie jest jednak złudne :(... Łagodny i za to plus. Zwalcza powstałe niespodzianki, ale średnio zapobiega powstawaniu nowych. Wątpie, czy go jeszcze kupie, ale może...

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

fajny!!

bardzo fajny zel,przede wszystkim przyjemnie pachnie i jego zapach pobudza mnie gdy myje nim rano twarz ;) DObrze oczyszcza skore,normalizuje wydzielanie sie sebum.Jak dla mnie to srednio wydajny ale i tak mi sie podoba :) polecam!

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

lepszy od starego

moim zdaniem dobry a przynajmniej lepszy od starego z całą serią skuteczny, sam matowi i nieźle oczyszcza, jak dla mnie delikatny i nie wysusza ma ważne minerały jak cynk i miedź całości dopełnia tonik i krem

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    9
    produktów

    193
    recenzji

    2
    pochwał

    10,00

  2. 2

    0
    produktów

    181
    recenzji

    0
    pochwał

    9,24

  3. 3

    13
    produktów

    116
    recenzji

    0
    pochwał

    6,03

Zobacz cały ranking