18.URODZINY Klub Recenzentki Kody rabatowe Konkursy i testy
Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Carven, Le Parfum EDP

Carven, Le Parfum EDP

Średnia ocena użytkowników: 1,5 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 30 ml
Cena 19,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Ultra kobiecy zapach dla spontanicznych, eleganckich i cieszących się życiem kobiet.

Kategoria: kwiatowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: kwiat mandarynki, biały hiacynt
nuta serca: groszek pachnący, jaśmin, ylang - ylang
nuta bazy: drzewo sandałowe, osmantus, indonezyjska paczula

Cechy produktu

Nuty
kwiatowe
Pojemność
<50ml
Pokaż wszystkie Schowaj

Składniki

Znasz skład tego produktu? Dodaj go do naszej bazy i twórz z nami KWC!

Dodaj go do naszej bazy!

Recenzje 2

Średnia ocena użytkowników: 1,5 /5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Więcej ocen Schowaj

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: próbka

Wykorzystała: kilka próbek

Nie lubię się bawić w mężczyznę

Aż dziw, że koncern, który wypuścił tak piękną, słodką, miodową i mocną woń jaką jest L'Absolu - killer kobiecości; wypuścił także Le Parfum. Czuję się tak jak w momencie, kiedy omyłkowo wącham tester męski, z głębokim przekonaniem, że miał być damski... Dokładnie ten sam niesmak, zniechęcenie i rozczarowanie. Za mocno, za brutalnie, w ogóle nieładnie. Nie chciałabym także, żebym pachniał nim mój mężczyzna.

Podobny do Invictusa Paco Rabanne, a to już mówi samo za siebie.

Drzewo sandałowe i osmantus zdominowały kompozycję, poza nimi nie czuć już zbyt wiele; w tle brzydka i toporna paczula w towarzystwie wyjątkowo duszącego ylang-ylang. Do tego kupa dymu i dekadencji, jest fatalnie.

Perfumy pachną bardzo tanie, jak brutal z kiosku.

Po dłuższej chwili, to jest godzinie, może dwóch, delikatnie bardzo czuję coś słodszego, świeżego, co przebija się przez te tony "mocy". Nie da rady. nie ma szans, to tylko maleńkie wyzieranie spod chmur, nadal jest ponuro i nieprzyjemnie.

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Trele morela

W świecie perfum ciągle się zmienia. Zmienia się moda na perfumy. Corocznie perfumeryjne kompanie wyrzucają na rynek setki najróżniejszych zapachów. Jedną z tych nowości jest właśnie Carven Le Parfum.

Próbkę tych perfum otrzymałam przy okazji zakupów w sieciówce. Kampania zapachu trwała pełną parą, ponieważ oprócz dokładanych próbek, dziewczyny w perfumerii gorliwie wpychały bloterki spryskane tą wonią większości znajdujących się tam kobiet.

Czy ten zapach jest wyjątkowy? Mogę szybko i bez namysłu napisać, że nie.
Jest to zapach, który zapewne pojawi się i szybko zniknie, zastąpiony przez jakiś całkowicie nowy produkt.

W Le Parfum nie ma dla mnie absolutnie nic wyjątkowego. Trudno w dzisiejszych czasach stworzyć zapach proroczy, za którym podąża się w hipnozie jak stado myszy za czarodziejskim fletem. Ale uwierzcie mi można, trzeba mieć tylko nieco wyobraźni, a nie ślepo brnąć w aktualne wyliniałe trendy.

Niestety Le Parfum to skok w sam środek zmaltretowanej szarzyzny. &#8222;Ultra kobiecy zapach dla spontanicznych, eleganckich i cieszących się życiem kobiet&#8221; &#8211; ileż można powielać ten wyświechtany i banalny do gromkiego bólu slogan? Jak widać, w nieskończoność&#8230;

Carven otwiera się nam owocowo-cytrusowo, dostajemy tackę pełną mandarynek, grejpfrutów i niedojrzałych gruszek. No dobrze, fajne poprawne owoce, ale co dalej?
Dalej jest już tylko jeden takt, nudny, który leci na wciśniętym klawiszu REPEAT, morela, liczi i jakiś pseudo-pachnący groszek.

Dobrych zapachów nie trzeba promować, myślę, że w przypadku Carven Le Parfum nawet usilna reklama nie pomoże. Szybko odejdą w zapomnienie, bo na cóż tu zwracać uwagę, kiedy dookoła taki ogrom aromatów, w których można znaleźć propozycje naprawdę ciekawe i ujmujące.

Le Parfum to morela w pluszowych pantalonach, drętwa piła i pleciugowata wodolejca. Nie można przypisać jej monotonii na miarę drogeryjnych wypierdków, lecz naprawdę nie kryje ona w sobie niczego, co ożywiłoby kolorem szary miejski tłum.
Samorzutna, kwiatowo-owocowa propozycja, która ulatuje z pamięci szybciej niż do niej wniknęła.

Podsumowując: Strata czasu i pieniędzy.


Używam tego produktu od: miesiąc
Ilość zużytych opakowań: próbka

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    13
    produktów

    60
    recenzji

    430
    pochwał

    10,00

  2. 2

    49
    produktów

    147
    recenzji

    268
    pochwał

    9,57

  3. 3

    17
    produktów

    28
    recenzji

    413
    pochwał

    8,78

Zobacz cały ranking