Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Anatomicals, New York, London, Paris and Foam, Fashionably Fruity Body Cleanser (Modnie owocowy żel pod prysznic)

Anatomicals, New York, London, Paris and Foam, Fashionably Fruity Body Cleanser (Modnie owocowy żel pod prysznic)

Średnia ocena użytkowników: 2 /5

Pojemność 300 ml
Cena 15,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Mua! Mua! Mua! Świat mody jest dosyć osobliwy - jest wszechobecne krytykanctwo i obgadywanie, no i są też pretensjonalne buziaczki wysyłane w powietrze na pokazach mody. Na pewno kiedyś zastanawialiście się skąd wziął się ten zwyczaj, tak popularny wśród pięknych ludzi. Poza tym, że mogą oni stronić od uścisków, by uniknąć powstawaniu zagnieceń na ich designerskich ciuchach, może jest tak, że zwyczajnie nie pachną tak dobrze, jak wyglądają? Jest na to rada. Dzięki naszemu żelowi każdy roztacza wokół siebie modny aromat świeżości. Niezależnie gdzie cię zgrabne nogi poniosą, w Rzymie czy na Krymie pław się w Pianie, kochanie.

Recenzje 3

Średnia ocena użytkowników: 2 /5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Więcej ocen Schowaj

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: jedno opakowanie

Tylko opakowanie ładne

Faktycznie zgodzę się z powszechnie panującą opinią, że to po prostu płyn do naczyń w ładnym opakowaniu.

Jedną gwiazdkę daje za opakowanie i za to, że nie wysusza rąk.

Minusy:
-drogi
-brzydko pachnie
-ciężko dostępny
-rzadki
-nie pieni się zbyt dobrze
-wydajność bardzo przeciętna

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Słaby

Swój produkt znalazłam w boxie Inspired by.
Osobiście bym go nie kupiła.

Zacznę od plusów: wygląd opakowania, podoba mi się taki minimalistyczny design; zapach, ładny, owocowy, zostaje na skórze.

Minusy:
-okropnie! niewydajny... W ogóle się nie pieni, jest rzadki, mam go dopiero tydzień, a już się kończy! Żeby umyć jedną nogę muszę kilka razy nacisnąć pompkę, bardzo szybko się w ten sposób zużywa.

Ogólnie może być ok jako mydło na umywalce, ale nie jako żel pod prysznic. Nie kupię go ponownie.

Używam tego produktu od: tydzień
Ilość zużytych opakowań: jedno

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

miało byc modnie i owocowo...

Średnio przypadł mi do gustu ten żel. Miały byc modne owoce a są tylko borówki i mięta. Ogólnie żel nie posiada żadnych oszałamiających właściwości. Na szczęście cena też nie jest zabójcza więc wielkiej straty nie poniosłam, zwłaszcza, że żelu jest 300 ml. Przyjemnie się go stosuje, zapach mimo wszystko jest dość długo wyczuwalny, wydajność jest kiepska, bo pieni się raczej słabo i trzeba go sporo wycisnąć. Po umyciu czuć lekkie oczyszczenie i świeżość (zasługa mentolu) ale o nawilżeniu można tylko pomarzyć. Wielkim plusem jest super design opakowań ale to za mało żeby stać się KWC. Pompka bardzo poręczna ale niestety nie widać w nich ubytku produktu. Słabo dostępny - widziałam tylko w internecie na ich stronie albo w drogeriach internetowych. butelkę można wykorystać na inny żel. Podsumowując - szału nie robi ale wypróbować można :-) .

Używam tego produktu od: 3 tygodnie
Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    7
    produktów

    30
    recenzji

    310
    pochwał

    10,00

  2. 2

    21
    produktów

    40
    recenzji

    275
    pochwał

    9,54

  3. 3

    19
    produktów

    24
    recenzji

    235
    pochwał

    7,73

Zobacz cały ranking