Anatomicals, New York, London, Paris and Foam, Fashionably Fruity Body Cleanser (Modnie owocowy żel pod prysznic)
0 HIT!
0 % kupi ponownie
Dodawaj swoje ulubione kosmetyki do torebki, dzięki czemu łatwo je znajdziesz, posortujesz i zaplanujesz zakupy.
Opis produktu
Zgłoś do moderacjiMua! Mua! Mua! Świat mody jest dosyć osobliwy - jest wszechobecne krytykanctwo i obgadywanie, no i są też pretensjonalne buziaczki wysyłane w powietrze na pokazach mody. Na pewno kiedyś zastanawialiście się skąd wziął się ten zwyczaj, tak popularny wśród pięknych ludzi. Poza tym, że mogą oni stronić od uścisków, by uniknąć powstawaniu zagnieceń na ich designerskich ciuchach, może jest tak, że zwyczajnie nie pachną tak dobrze, jak wyglądają? Jest na to rada. Dzięki naszemu żelowi każdy roztacza wokół siebie modny aromat świeżości. Niezależnie gdzie cię zgrabne nogi poniosą, w Rzymie czy na Krymie pław się w Pianie, kochanie.
Cechy produktu
- Rodzaj
- żele pod prysznic
- Formuła
- zapachowa, bez alkoholu, bez parabenów
- Opakowanie
- z pompką
- Konsystencja
- w żelu
- Pojemność
- >250ml
Składniki
- Aqua,
- Sodium Laureth Sulfate,
- Propylene Glycol,
- Cocamidopropyl Betaine,
- Glycerin,
- Cocamide DEA,
- Benzylalcohol,
- Potassium Sorbate,
- Sodium Benzoate,
- Vaccinium Angustifolium Extract,
- Mentha Piperita Oil,
- Sodium Chloride,
- Menthol,
- Disodium EDTA,
- Citric Acid,
- Hydroxyethylcelullose,
- Fragrance (Parfum)**,
- d &c red no. 33 (cl 17200),
- FD&C Blue No.1 (42090)
Recenzje 3
2 /5
26 sierpnia 2017, o 22:39
Nie kupi ponownie
Używa produktu od: kilka miesięcy
Wykorzystała: jedno opakowanie
Tylko opakowanie ładne
Faktycznie zgodzę się z powszechnie panującą opinią, że to po prostu płyn do naczyń w ładnym opakowaniu.
Jedną gwiazdkę daje za opakowanie i za to, że nie wysusza rąk.
Minusy:
-drogi
-brzydko pachnie
-ciężko dostępny
-rzadki
-nie pieni się zbyt dobrze
-wydajność bardzo przeciętna
2 /5
7 lipca 2015, o 15:53
Nie kupi ponownie
Używa produktu od: nie określono
Słaby
Swój produkt znalazłam w boxie Inspired by.
Osobiście bym go nie kupiła.
Zacznę od plusów: wygląd opakowania, podoba mi się taki minimalistyczny design; zapach, ładny, owocowy, zostaje na skórze.
Minusy:
-okropnie! niewydajny... W ogóle się nie pieni, jest rzadki, mam go dopiero tydzień, a już się kończy! Żeby umyć jedną nogę muszę kilka razy nacisnąć pompkę, bardzo szybko się w ten sposób zużywa.
Ogólnie może być ok jako mydło na umywalce, ale nie jako żel pod prysznic. Nie kupię go ponownie.
Używam tego produktu od: tydzień
Ilość zużytych opakowań: jedno
2 /5
16 października 2014, o 20:29
Nie kupi ponownie
Używa produktu od: rok lub dłużej
miało byc modnie i owocowo...
Średnio przypadł mi do gustu ten żel. Miały byc modne owoce a są tylko borówki i mięta. Ogólnie żel nie posiada żadnych oszałamiających właściwości. Na szczęście cena też nie jest zabójcza więc wielkiej straty nie poniosłam, zwłaszcza, że żelu jest 300 ml. Przyjemnie się go stosuje, zapach mimo wszystko jest dość długo wyczuwalny, wydajność jest kiepska, bo pieni się raczej słabo i trzeba go sporo wycisnąć. Po umyciu czuć lekkie oczyszczenie i świeżość (zasługa mentolu) ale o nawilżeniu można tylko pomarzyć. Wielkim plusem jest super design opakowań ale to za mało żeby stać się KWC. Pompka bardzo poręczna ale niestety nie widać w nich ubytku produktu. Słabo dostępny - widziałam tylko w internecie na ich stronie albo w drogeriach internetowych. butelkę można wykorystać na inny żel. Podsumowując - szału nie robi ale wypróbować można :-) .
Używam tego produktu od: 3 tygodnie
Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
Najaktywniejsze recenzentki
-
1
80
produktów202
recenzji38
pochwał10,00
-
2
114
produktów169
recenzji24
pochwał8,48
-
3
78
produktów149
recenzji51
pochwał8,14