Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Gio

Gio

Średnia ocena użytkowników: 4,1 /5

Kategoria
Pojemność 100 ml
Cena 250,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Ocena całkowicie subiektywna: zapach damski wszechczasów, choć wiem, że nie jest bardzo popularny i że ma wielu przeciwników.

Typ: kwiatowo-owocowy

nuta głowy: mandarynka, brzoskwinia, drzewo różane

nuta serca: gardenia, tuberoza

nuta bazowa: wanilia, sandałowiec, ambra

Cena ok. 250 zł / 100 ml

Recenzje 28

Średnia ocena użytkowników: 4,1 /5

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

oj tak tak

Piękny zapach, cudownie rozwijający się na skórze i schodzący na manowce, gdyż rozwija się nie w tym kierunku moim zdaniem, w którym możnaby się było spodziewać. Mimo wstępnej mocy i wyraźnej duszności, na mnie ewoluował w kierunku świeżości. Coś wspaniałego jeśli chodzi o trwałość. Oj kupiłabym go ponownie, ale cena jest na tą chwilę dla mnie zaporowa. W każdym razie jeden z dziwdziwadeł - na równi z JOOP! - które bezwarunkowo lubię i których mogę używać bez oporów.

Używam tego produktu od: używałam do 2007 r
Ilość zużytych opakowań: 2 x 50ml

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Szkoda, że już nie do kupienia:-(( /Przynajmniej ja nie potrafię go namierzyć/

Uwielbiam ten zapach.
Taki wytworny i elegancki.
Otula ciepłem sandałowca i zniewala zapachem irysu.
I co najwazniejsze, po spryskaniu ubrań pozostaje jeszcze do następnego dnia.

Używam tego produktu od: tak
Ilość zużytych opakowań: Dwa

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Najlepszy zapach świata

Najbardziej elegancki i zmysłowy zapach. Używam go od 16 lat i nigdy mi się nie znudził. Coraz trudniej jest kupić tą wodę i kilka razy próbowałam zamienić go na coś innego ale i tak wracam do mojego ulubionego Gio!!! Może ktoś ma jakąś dobrą "metę" na zakup tego zapachu?

Używam tego produktu od: 16 lat
Ilość zużytych opakowań: około 20 szt 100ml

Agnieszka Broda błędy w makijażu 02

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

kiedys jedne z ulubionych

Kiedys to byl jeden z moich ulubionych zapachow... 19-20 lat swiezo upieczona studentka, pierwsza powazna praca... Chcialam czuc sie dojrzalej, by pasowac do otoczenia i Gio pozwlalalo mi sie tak poczuc.


Gio to zapach mocny, klasyczny, zrownowazony, dojrzaly, niebanalny. Pasuje do Little Black Dress i do garnituru
Jest bardzo trwaly, przesiakaja nim ubrania, pomieszczenia, swietnie trzyma sie skory.
Pewnego razu flakonik Gio rozbil mi sie w torebce i pamietam ze torba i portfel pachnialy latami :)

Dlaczego teraz to nie jest moj typ? Spowaznialam w srodku i lat mi przybylo, ale dla kontrastu im wiecej lat tym bardziej slodko i zadziornie chce pachniec...
Klasyka mnie nudzi

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Najlepszy..

Brak mi słow aby opisac ten perfum.. jest ciezki, a za razem lekki,mocny lecz kobiecy.. słodki lecz z nutka goryczy.. elegancki lecz zadziorny...ah zarazila mnie miloscia do niego moja mama i chyba juz tak pozostanie. Nie spotkalam perfumu rownie trwalego,ubrania pachna nim dniami i nocami az do wyprania ich.. Zdecydowanie uwazam jednak że uzywanie go musi wspolgrac z elegancka kobieta. Osobiscie stosuję tylko na wieczorne wypady:) POLECAM. Moze ktos poleci podobny perfum,dostepny w polsce? \"tego typu\":) pozdrawiam

Używam tego produktu od: paru lat.
Ilość zużytych opakowań: 2x 100ml 2x50ml

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

jak dla mnie rewelacja

dość ciężki zapach, ale zakochałam się w nim jakieś 7-8 lat temu i gdy chcę poczuć się dopieszczona, elegancka i pewna siebie sięgam po buteleczkę ... lub po płyn pod prysznic w tym zapachu, bo i taki swojego czasu udało mi się kupić gdzieś we Włoszech...
Niestety strasznie drogi i w tej chwili prawie nie do dostania.... ponoć Armani wycofuje się z produkcji... a wielka szkoda...


Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań:2x5ml, 1x50ml(końcóweczka), 1x200ml(żel pod prysznic,połowa)

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

moja pierwsza milosc

W tym zapachu zakochalam sie ,gdy mialam 16 lat i od tego czasu zawsze mam zapasowy flakonik.GIO nie jest zbyt popularny i dobrze.Moje pierwsze wrazenie:zapach bardzo zmyslowy,wyrazistyi zdecydowany,raczej kwiatowy.Nie kazdemu sie podoba bo jest zapachem ciezkim,ale ja wlasnie takie lubie.Perfumy te sa bardzo trwale i potrafia gdy sie przedawkuje doslownie udusic i dlatego trzeba uwazac by nie przedawkowac.ogolnie polecam osobom zdecydowanym, lubiacym troche ciezsze klimaty.

Używam tego produktu od:12 lat
Ilość zużytych opakowań:2(100ml) i 2(50ml),jedno 35ml zaczete.

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

chyba nie dla mnie

Spodziewałam sie letniego swieżego zapachu ale Gio taki nie jest. Jak dla mnie to jest za ciężki. Ładnie sie rozwija-po trudnym począttku jest coraz lepiej ale jego baza to nie to czego szukam. W końcowej fazie jest delikatny ale taki troche mydlany.
Plus za bardzo dobra trwąłość.

Używam tego produktu od: testy
Ilość zużytych opakowań: testy

5 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

te pierwsze...

Moje pierwsze, dorosłe perfumy. O dziwo - wtedy, kiedy byłam młodą dziewczyną wydawały mi się idealne dla mnie. Teraz - potrafią mnie zmęczyć, choć zdecydowanie uważam, że z wiekiem bardziej powinny pasować. Mam je na półce, z sentymentu wracam do nich, przypominam sobie tamten zachwyt, ciepło wspomnień...
Na bardzo szczególne okazje...

Używam tego produktu od:14 lat
Ilość zużytych opakowań:3

4 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Cieply klasyk

Moj ulubiony zapach od dawna.
Mocny, ciepły, intensywny zapach, bardzo trwały. Bardzo elegancki, a jednocześnie seksowny. Doskonale stapia sie z moja skora tworząc śliczny owocowo-kwiatowy miks zaprawiony ambra.
Flakon klasyczny, bardzo pasujący do klasycznej zawartości.

Edit: Chwilowo rozstałam sie z Gio. Jest ze mną od dosyc dawna i chyba wystąpiło "zmęczenie materiałem". Dziwne, bo już za nim tęsknię. Chyba upoluje flakon, najlepiej oryginalnie zamknięty i przechowam w lodowce, aby mieć na później, gdy mnie znowu najdzie tęsknota.

Edit 17/11/2007
W momencie testów nie byłam świadoma, ale teraz już jestem, wiec NIE KUPIE, ponieważ perfumy te należą do firmy, która testuje na zwierzętach.

Używam tego produktu od:dawna
Ilość zużytych opakowań:2

4 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Wspomnienia

Ten zapach wywoluje we mnie mile wspomnienia sprzed wielu, wielu lat:) Otoz Gio to jedne z pierwszych powaznych perfum mojej siostry:D Pamietam, ze dostala je jeszcze w liceum, kiedy ja bylam mala i wszyscy mowili, ze dostala bardzo drogie, luksusowe perfumy:D Zuzyla chyba kilka flakonow nawet. Dalam 4 gwiazdki z sentymentu, bo zapach jest bardzo mocny, kwiatowy, dla bardzo zdecydowanej osoby, ktora moja siostra nigdy nie byla;) Flakon klasyczny, ladny. Gio to rzeczywiscie luksus, jak wszystko Armaniego zreszta:)

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

piękny na wieczór

Te perfumy dostala kiedys moja mama i zdecydowanie jej nie podpasowały bo jest milosniczka lekkich, swiezych, morskich perfum no a te zdecydowanie nie sa takie :) oddała je mi a ja je pokochałam ale z zastrzeżeniem ze tylko na wieczór, na wieksze wyjscia.. Sa bardzo intensywne, mocne ale niekoniecznie duszące.. nakładam je dosłownie w minimalnym ilosciach -spryskując najpierw wacik a potem dopiero na skórę - incazej czuję sie odurzona tym zapachem i niestety boli mnie głowa.... napewno niepowtarzalny, piekny, seksowny, trwały zapach.. dojrzały

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    284
    produktów

    206
    recenzji

    4
    pochwał

    10,00

  2. 2

    117
    produktów

    192
    recenzji

    1
    pochwał

    8,29

  3. 3

    9
    produktów

    161
    recenzji

    0
    pochwał

    6,35

Zobacz cały ranking