Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Kamill, Kamill, Balsam do ciala

Kamill, Kamill, Balsam do ciala

Średnia ocena użytkowników: 3,3 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 250 ml
Cena 11,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Balsam szybko wnika w skórę, nawilża ją, chroni przed wysuszeniem i sprawia, że skóra pozostaje jedwabiście miękka. Nie zawiera barwników, posiada neutralny dla skóry pH, został przebadany dermatologicznie. Formuła skin balance-essence ze skoncentrowaną siłą rumianku działa łagodząco, przynosząc skórze ulgę i pielenując ją.

Cena: ok. 11 zl / 250 ml

Recenzje 11

Średnia ocena użytkowników: 3,3 /5

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

hmm

Kremy do rak tej uwazam za dobre. sluszona mega promocja za cene 5 zł zakupilam ten produkt.
Konsystencja "leista" , nawilżenie ciała - dobre , nie radzil sobie z moimi łydkami , ktore sa najbrdziej suche , więc smarowalam je dwa razy, ale reszta ciała ok.
Dwie gwiazdki odjełam za - jedna za zapach , druga za te łydki :D

Używam tego produktu od: 3 tygodnie
Ilość zużytych opakowań: 1 całe

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

wchłania się:)

Lubię ten balsam. Kupiłam, kiedy przyjechałam któregoś razu do domu na święta i nie wzięłam żadnego nawilżacza. Chciałam kupić coś zwykłęgo, lekko nawilżajacego i wybrałam ten balsam.
Zapach mnie nie drażni, choć nie ejst naładniejszy. Najważniejsze jest to, że BALSAM DOSKONALE SIĘ WCHŁANIA:) Nie cieprię lepkich balsamów, wręcz nienawidzę. A ten wchłąnia się znakomicie.

Nie wiem czy kupię, bo jest tyle balsamów:)

Używam tego produktu od: roku
Ilość zużytych opakowań: 2

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

nie dla mnie

Sredniaczek. Nie przypadl mi do gustu glownie ze wzgledu na mocny zapach jakiegos zielska (pewnie to ten rumianek) ;( Utrzymuje sie on dlugo na skorze i po jakims czasie staje sie drazniacy.
Balsam jest srednio wydajny, natluszcza lekko skore i nawilza. Nie szkodzi, ale tez w zadnych superlatywach sie nie mozna o nim wypowiedziec.
Mam wersje zielona.

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań:koncze pierwsze

Make up no make up H&M

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Dobrze nawilża

Bardzo lubie ten balsam (zielony, do skory normalnej), podobnie zreszta jak kremy do rak Kamill. A dlaczego? :)
- przepieknie pachnie- uwielbiam wprost ten rumiankowy zapach!
- nie ma problemu z mazaniem w trakcie smarowania
- dobrze sie wchlania, ale pozostawia delikatna warstewke, dzieki czemu mam wrazenie, ze dziala dluzej
- rewelacyjnie nawilza!!! - i to podstawowa zaleta.
I - co lubie - w razie potrzeby mozna dokladac kolejne warstwy kosmetyku bez uczucia lepkosci, zatkania porow czy obciazenia skory.
Moze troche za malo natluszcza jak na moja sucha skore, ale przeciez jest to balsam do skory normalnej, wiec nie mam prawa sie czepiac ;) Jedyne, do czego moglabym miec zastrzezenie, to nieco zbyt rzadka konsystencja- zawsze wylewam na dlon za duzo balsamu.
To moj taki balsamowy "evergreen"- nie zawsze mam go na półce, ale wiem, ze dopoki bedzie w sprzedazy, to od czasu do czasu bede do niego wracac :)

ilość zużytych opakowań: kilka na przestrzeni lat

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

białe pomazane ciało :/

Miałam miniaturkę tego balsamu i dobrze, że to była tylko miniaturka (biała), w przeciwnym razie następna duża butla stałaby w głębi szafki i czekałaby, aż skonczy się termin przydatności. Balsam jest średnio gęsty, ciężko go było wydostać z buteleczki, ale miniaturka ma pewnie inny wylot niż standardowe opakowanie. Najgorsze w tym balsamie jest to, że jest tępy i straszliwie się maże. Poza tym długo trzeba czekać aż sie wchłonie. Nawilża przecietnie, natłuszczając przy tym lekko skórę, na co nie można narzekać. Brakowało mi zapachu obecnego w kremie zielonym do rąk - wersja biała jest niby zapachowa, ale trochę można wyczuć zapach pochodzący od któregoś ze składników, nie można go nazwać przyjemnym.

ilość zużytych opakowań: miniatura 50 ml

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

raczej nie

Jego główna wada to "tepa" konsystencja", rozmazuje się po skórze, wolno wchłania. Po wchłonięciu skóra faktycznie jest nawilżona, ale po mękach aplikacji trudno się tym cieszyć. Do tego nieprzyjemny, nijaki zapach i duża (400 ml) butla, z której trzeba balsam wyciskac, bo dozownika brak. Cena niewysoka, ale przyjemność stosowania też niewielka. Nie mam już na niego ochoty.

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

gdy nie ma za wiele czasu

Mam wersję białą - nie pachnie, a właściwie troszkę pachnie apteką. Wolę ciekawsze zapachy, chociaż... To jest balsam, którego używam jedynie wtedy, gdy sie spieszę i nie mam czasu na dłuższe wsmarowywanie, czy tez dopieszczanie się :) Szybki prysznic, potem ten balsamik i jestem gotowa :) Dlatego brak zapachu, tudzież zapach naprawdę delikatny może być zaletą - nic sie "nie ggryzie" z perfumami :)
Balsamik wchłania sie błyskawicznie, ma lekko lejącą się konsystencję, ale wcale nie jest przez to niewydajny :)
Lepi sie odrobinkę przez pierwsze minutki po zastosowaniu.
Podsumowując - wolę balsamy treściwsze i tego na noc bym nie zastosowała, ale jako balsam awaryjny jest naprawdę dobry i kupię go sobie pewnie, jak mi się ten skończy. Moze tylko wypróbuję inna wersję zapachową :)

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

gdyby nie zapach

Zapach jest średni (mam wersje dla skóry wrażliwej) niby pisze ze jest bezzapachowy i rzzeczywiescie zapachem bym to nie nazwala - to smród maści aptecznej... na szczescie zapach trzyma sie krotko i stosujac go na noc rano go juz nie ma.

Poza tym balsam dostalby 5 gwiazdek - moze jeszcze zmienie recezje jak dotre do innej wersji. Szybko sie wchlania, swietnie rozprowadza, koi i sprawia wrazenie relaksu:) No i doskonale nawilza..

Poszukam moze ta zielona wersja ladniej pachnie...

update 21 luty:
Odejmuje gwiazdke za slabe nawilzanie.

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nie do konca

Moja mama zachwycala sie tym balsamem, ale mi nie przypadl do gustu, choc nie wykluczone ze sie do niego kiedys przekonam.
Oczewiwalam, ze balsamik bedzie chociaz troche lagodzil podraznienia, przeliczylam sie, a takze nie nawilza tak jak oczekiwalam.
Wchlania sie natomiast dobrze, zapach ok.

ilość zużytych opakowań: 1, ale mama pewnie kupi kolejne ;)

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

b.dobry

Bardzo dobry balsam. Dobrze nawilża, ale nie natłuszcza. Ma fajną konsystencję, taką lekką ;). Ładny delikatny zapach. W pełni zasługuje na cztery*.

ilość zużytych opakowań: zużyłam prawie całe jedno opakowanie kosmetyku

5 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

delikatny

Balsam ma dosc rzadka, plynna konsystencje, szybko sie wchlania, slicznie pachnie rumiankiem, bardzo dobrze nawilza i lagodzi podraznienia np. po depilacji. Przy tym jest bardo tani - ostatnio zaplacilam chyba 12zl za balsam i w promocji dostalam gratis krem do twarzy i ciala Kamill (taki zolty - wczesniej go nigdzie nie widzialam). Co jakis czas lubie do niego wracac, jestem chyba uzalezniona od tego zapachu ;).

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    9
    produktów

    52
    recenzji

    138
    pochwał

    10,00

  2. 2

    10
    produktów

    91
    recenzji

    53
    pochwał

    8,80

  3. 3

    0
    produktów

    66
    recenzji

    64
    pochwał

    7,47

Zobacz cały ranking