Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Koncentrat aktywnie wyszczuplający antycellulit (stara wersja)

Koncentrat aktywnie wyszczuplający antycellulit (stara wersja)

Średnia ocena użytkowników: 2,3 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 100 ml
Cena 17,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Koncentrat aktywnie wyszczuplający Nivelazione woman skutecznie redukuje nawet zaawansowany cellulit, poprawia elastyczność i jędrność skóry oraz widocznie wygładza nierówności. Dzięki składnikom aktywnym wyszczupla, przywraca właściwy stopień napięcia skóry oraz wzmacnia jej strukturę, zapobiegając wiotczeniu. Koncentrat aktywnie wyszczuplający usuwa z tkanek nadmiar tłuszczów, stymuluje przepływ limfy i poprawia mikrocyrkulację wewnątrzkomórkową. Przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej oraz wspomaga procesy eliminowania toksyn i ubocznych produktów przemiany materii. Aktywnie modeluje sylwetkę, przywraca jej smukłość, gładkość i sprężystość. Może być używany przez kobiety w czasie ciąży i połogu.

Cena: ok. 17 zł / 100 ml

Recenzje 3

Średnia ocena użytkowników: 2,3 /5

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Cena wysoka rezultat nikły

Kupiłam tego dwa opakowania zapłaciłam ok. 50zł czyli 50zł za 200ml. Efekt:
- wyszczuplanie - nie
- zmniejszenie cellulitu - raczej nikłe
- wchłanianie - bardzo dobre nie klei się
- zapach dla mnie okropny
Podsumowanie za tą cenę zdecydowanie nie polecam, już wole kupić zestaw Eveline.Używam tego produktu od:używałam przez 1,5 miesiąca
Ilość zużytych opakowań: 2

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

jestem na tak!

przede wszystkim minimalizuje cellulit. skóra staje się po 4 tyg. stosowania gładsza i ciutkę jedrniejsza. co do tego wyszczuplania, to tak sobie (cos tam drgęło, ale bez przesady.) dobrze się wchłania i rozprowadza. cena jest wyższa niż 17 zł (ja płaciłam jakieś 25 zeta). proponuję wypróbować, ale tylko w wypadkach lekkiego cellulitu.

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Paskudna konsystencja!!!!

Ma paskudną mazidłową konsystencję. ZApach? Czy ja wiem czy ma jakiś zapach, ale niemiłosiernie sie po nim ciało lepi, jakby sie je posmarowało klejem!!! No cóż jedyne co moge powiedzieć po zuzyciu 2 opakowań to to, ze jego działanie ni ejest moze spektakularne, ale widoczne, a juz w połaczeniu a 3x w tygodniu z aerobikiem to nawet niezłe, niestety krotkotrwałe, mimo dalszego uczestnictwa w intensywnych ćwiczeniach. No cóz krótkodystansowiec, działa tylko podczas kuracji, zadnego utrzymania sie efektów dłuzej niz tydzień...

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    10
    produktów

    372
    recenzji

    2
    pochwał

    10,00

  2. 2

    2
    produktów

    358
    recenzji

    3
    pochwał

    9,61

  3. 3

    13
    produktów

    111
    recenzji

    0
    pochwał

    3,02

Zobacz cały ranking