Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Arabian Glow, Sparkling Eye Pencil (połyskująca kredka do powiek)

Arabian Glow, Sparkling Eye Pencil (połyskująca kredka do powiek)

Średnia ocena użytkowników: 3,2 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 9 g
Cena 25,90 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Może służyć jako konturówka lub jako cień do powiek. Miękka i przyjemna w użyciu. Mieniący się, połyskliwy kolor wspaniale podkreśli opaleniznę.

Cena: 25,90 zł / 9 g

Recenzje 9

Średnia ocena użytkowników: 3,2 /5

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

warto go mieć

kiedyś używałam w kolorze złotym, ale nie pamiętam, jaki to kolor katalogowy. pięknie wyglądał na opalonej skórze (używałam latem), ładnie podkreślał opaleniznę.
Używam tego produktu od: kilka lat temu
Ilość zużytych opakowań: 2

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

i o to chodzi

produkt dobry. przede wszytskim pięknie się błyszczy-mam dwa kolory creamy i ten najciemniejszy. używam kredki jako cienia, położona na bazę lumene wytzrymuje do 7-9 h, więc nie jest źle. niestety umalowane nim oko, o ile nie użyło się żadnego utrwalacza, traci swój blask-patrz warstwę kredki:)- już po 40 min!!!! więc choć efekt piękny i cudne kolory to trwałośc dupna,że tak podsumuję:) łatwa aplikacja, za to troszkę za duży brokat, który mimio wszystko, jako argument za kosmetykiem, nie rzuca się tak bardzo w oczy. na lato bardzo dobra rzecz taka kredka! polecam

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

jako rozświetlacz super!

Kupiłam jak tylko sie pojawiła w katalogu. Mam odcień chyba Creamy(kremowy). Jako cień sie nie sprawdziła ta kredka, bo za szybko sie roluje. Ale jako rozświetlacz łuku brwiowego jest świetna! Tam sie trzyma doskonale i nie spływa, a co najważniejsze ślicznie sie błyszczy i rozświetla oko :)
Na dzień nakładam odrobinke na łuk, bo kredka ma duzo brokatu, natomiast na wieczór mozna nałozyc duzo więcej, nawet na policzki. Wtedy skóra się ładnie błyszczy :)

małgorzata kożuchowska o nowym zapachu avon

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

zmarnowana szansa

To byłby idealby kosmetyk gdyby nie to że strasznie robi wałki :( Ale to okropnie.Wogóle dla mnie ona jest za miękka, spływa z podkładem, łamie się.Drugą poważną wadą jest to że drzazgi powstałe z temperowania tej kredki mogą podrapać jak nie uszkodzić powieki, nie daj Boże oko :(
Poza tym bardzo podoba mi sie efekt-mam odcień cream i jest półprzejrzysty, drobinki ma w sam raz drobne :P
Ale wolę cień pyłkowy Frost, nie ma tych dwóch wad które wymieniłam a jest tańszy o niebo

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo fajna

ojjj, szkoda ze nie mamy jej juz w polskim avonie,dlatego umowilam sie z siostra z anglii ze mi tam kupi i przesle /tam jeszcze maja,w ogole tam maja duzo starszych kosmetykow/. mam odcien 'bronze' i jestem bardzo zadowolona.przepiekny kolor,miekka,dobrze /czyt. rownomiernie/ sie rozprowadza. troche nietrwala,ale nosilam ja ze soba i bylo ok. jedna kredka starczyla mi na ponad rok

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

jako konturówka OK

Ja mam 2 kolorki - te ciemniejsze. W szczególności podoba mi sie ten najciemniejszy, jest bardzo oryginalny.
Kredki są mięciusieńskie, doskonale się rozprowadzają. Do tego wolno znikają. Dałabym 4****, ale można je stosować tylko jako konturówkę, a zdjęcie katalogowe sugaruje również użycie jej jako cienia. No, chyba że chodziłabym z zamkniętymi oczkami, jak pani ze zdjęcia ;)

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

nietrwała

Kredka pięknie wyglada w chwilę po nałożeniu na powiekę. Ładnie rozświetla, odcień Bronze ślicznie podkreśla letnią opaleniznę. Ale - ogromne "ale" - zbiera się u mnie w załamaniu powieki, ale nie tylko w postaci cienkiej kreseczki, jak większość cieni, tylko w postaci... grudek! Cóż, złote grudki na powiekach nie są u mnie do zaakceptowania ;) Być może sprawdzi się lepiej jako konturówka.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Bardzo dobry produkt

Skusiłam się na ten produkt ze względu, iż jest 3 w 1 oraz bardzo ładnymi mieniacymi kolorami. Efekt był u mnie olśniewający, mam kolor bronze, który nadaje efekt lustrzanego złota, wygląda prześlicznie. Kompunuje się u mnie wspaniale. Bardzo ładnie rozświetla oczy i nadaje ustom subtelnego blasku. Naprawdę polecam, warto!

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

wszystko ok, ale....

na początku byłam zachwycona, kolor(cream) bardzo ładny,zgodny ze zdjęciem w katalogu,ogólnie jest perłowy, ale ma oprócz tego w sobie większe, błyszcące drobinki, miękko, równomiernie się nakłada, ładnie rozświetla oko.pomyślałam-ideał. Poza tym nie zbiera się w załamaniu powieki.... a może nie zdążył, bo po paru godzinach już go nie było, pozostały tylko drobinki :( szkoda, że jest taki nietrwały, bo naprawdę mi się spodobał.
Kredka jest dość długa-myślę że szybko się nie skończy:)

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    81
    produktów

    139
    recenzji

    3
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    143
    recenzji

    2
    pochwał

    9,37

  3. 3

    8
    produktów

    109
    recenzji

    0
    pochwał

    7,14

Zobacz cały ranking