Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Avon, Beauty Blender Sponge (Gąbka do makijażu)

Avon, Beauty Blender Sponge (Gąbka do makijażu)

Średnia ocena użytkowników: 4,4 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 0 ml
Cena 17,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Różowa gąbeczka do nakładania makijażu na mokro i na sucho. Wyprofilowana do nakładania kosmetyków na całej twarzy, specjalne wyprofilowanie pozwala na dokładne rozprowadzenie kosmetyk€ zarówno na policzkach jak i pod oczami, skrzydełka nosa.

Cechy produktu

Opakowanie
pojedyncze
Rodzaj
gąbki
Pokaż wszystkie Schowaj

Recenzje 14

Średnia ocena użytkowników: 4,4 /5
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Trwałość / wykonanie:
Design produktu:
Więcej ocen Schowaj

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: kilka opakowań

Super produkt!

Jestem zwolenniczką rozprowadzania podkładu za pomocą gąbeczki i tak też zdecydowałam się na gąbkę z Avon. Dobra cena - kosztuje ok. 20 zł. Kosmetyki przy jej pomocy rozprowadzają się dobrze, poza tym nie wchłania ich za wiele. Sama aplikacja jest bardzo przyjemna.

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: miesiąc

Wykorzystała: w trakcie pierwszego opakowania

Polecam

Fajna niedroga gąbeczka, ładnie rozprowadza podkład po twarzy, jest miękka i przyjemna w dotyku. Nie pozostawia smug. Wygodnie się z nią pracuje i ma ładny kolor.

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: kilka opakowań

gąbeczkowy faworyt!

Bardzo fajna gąbeczka! Dostałam ją w prezencie i tak mi się spodobała, że zamówiłam od razu kilka na zapas. Pod wpływem wody robi się dość spora, fajnie odbija się od buzi i dobrze rozprowadza podkład, korektor i kremowe produkty do konturowania. Po zużyciu jednej, rozcięłam ją, żeby sprawdzić czy wciąga dużo podkładu, jednak zdziwiłam się bo ilość była znikoma. Jedyne do czego mogę się przyczepić to, że ciężko ją się czyści, od pierwszego użycia już nie mogłam domyć z niej podkładu, który schodził z innej gąbeczki normalnie. Z pewnością mój gąbeczkowy faworyt!

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: w trakcie pierwszego opakowania

Świetna rzecz

Genialna gąbeczka, dostępna w Avonie za niewielką cenę. Bardzo przydatna w makijażu, miękka, miła w dotyku, nie podrażnia cery i co najważniejsze - nie wchłania w siebie podkładu. Nie niszczy się tak szybko.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: w trakcie pierwszego opakowania

Bardzo fajna :)

Moim zdaniem jest to bardzo fajna gąbeczka w przyzwoitej cenie. Wiadomo, nie zastąpi "kultowego produktu" lecz spełnia wszystkie podstawowe wymagania co do działania takiej gąbeczki i nabyłam ją za ok. 20 zł :)

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: kilka opakowań

słaba

Gąbeczka kosztuje 20zł w katalogu avon . Gąbeczka rośnie pod włpywem wody ale za to jest twarda i źle się ją wyciska. nie potrafie z nią pracować . Miałam 3 te gąbeczki i ostatnia po 2 tygdoniach mi sie podarła. Wchłania za dużo podkładu w siebie ale to jak większość gąbeczek . Zdecydowanie wole miękkie gąbeczki .

-twarda
- zle sie wyciska

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: kilka opakowań

Przyzwoita

Za ceną 20 zł mamy przyzwoitą gąbeczkę, która jest jednak twardsza od BB czy Blend It, ale spisuje się naprawdę nieźle, więc jeśli ktoś szuka gąbki na początek, lub do pudrowania- serdecznie polecam.
Wytrzymała 3 miesiące; pewnie byłoby lepiej, ale ją uszkodziłam paznokciem przy myciu.

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: jedno opakowanie

Super

Tania i fajna gobeczka. Po namoczeniu wydaje sie twarda i daje takie odglosy bang bang. e w rzeczywistosci jest miekka i dajezniewalajace krycie. Latwo sie domywa. Tylko ttzeba uwazac przy myciu bo pomimo wszystko jest delikatna i latwo ja uszkodzic

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: w trakcie pierwszego opakowania

Fajna

Gąbka jest przyjemna w użyciu. Ma ładny,intensywny, różowy kolor. Nie jest zbyt miękka, ale również nie należy do najtwardszych. Taka w sam raz. Jeśli chodzi o aplikację podkładu to powiedziałabym, że nie pije dużej ilości. Owszem zjada nam trochę produktu, ale gąbki mają taką tendencję. Dobrze rozprowadza podkład na twarzy, pozostawiając przy tym naturalne wykończenie makijażu. Nakładałam nią niejeden kosmetyk i za każdym razem byłam zadowolona z efektu końcowego. Po namoczeniu gąbka powiększa swoją objętość. Łatwo się czyści, nie odgniata się. Bez problemu wraca do pierwotnego kształtu. Jak dla mnie to jedna z fajniejszych gąbeczek jakie miałam okazję używać z tej półki cenowej.

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: miesiąc

Wykorzystała: w trakcie pierwszego opakowania

pozytywne zaskoczenie

Próbowałam już wielu gąbek poszukując zamiennika dla drogiego Beauty Blendera, ideału nie znalazłam, dlatego ostatnio sięgnęłam po gąbeczkę z Avonu.

Jest twardsza, większa i mniej porowata niż oryginał i wzbudziła u mnie obawy, kiedy zaczęłam testować. Szybko jednak okazało się, że twardość wcale nie przeszkadza, mniejsza porowatość również nie. Wykończenie jest bardzo naturalne, przyjemnie się tej gąbeczki używa, wchłania mało produktu, szybko i sprawnie można ją umyć, po ściśnięciu natychmiast wraca do swojego pierwotnego kształtu - tą cechą bije Miracle sponge z Real Techniques, która ma problem z powrotem do swojego kształtu. Plusem jest również cena - 30 zł regularna, ale można ja kupić za 19zł. Jedyne co mnie razi to jej wielkość, jest na tyle duża, że trudno rozprowadzić nią korektor po oczami. Beauty Blender pod tym względem jest uniwersalny.

Polecam, produkt tani i sprawdza się w swojej roli.

5 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: kilka miesięcy

Wykorzystała: w trakcie pierwszego opakowania

bardzo fajna

Gąbeczkę zamówiłam z katalogu za 16,99 czyli cena przystępna. Na allegro patrzyłam że takie gąbki potrafią kosztować ok 70 zł,no nie wiem może dlatego że są profesjonalne i świetne jakościowo,ale nie na moją kieszeń. Do tej z avonu nie mam żadnych zastrzeżeń. Odkąd ją mam łatwo rozprowadzam podkład i korektor,gąbka dzięki swojemu kształtowi dociera do każdych miejsc na buzi. Jeśli chodzi o pielęgnację to gąbka łatwo się czyści. Dzięki niej rozprowadzam podkład cieńszą warstwą i co najważniejsze nie brudzę sobie rąk. jestem bardzo zadowolona.

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

niezbędna

+idealna do rozprowadzania i wklepywania podkładu
+idealna do rozprowadzania i wklepywania korektora
+miękka
+elastyczna
+ładna faktura zostawia bardzo naturalny efekt na twarzy
+można używać i na sucho i na mokro

odkąd ją kupiłam nie wyobrażam sobie malowania twarzy bez niej


Używam tego produktu od: 2 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: pierwsza gąbka

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    4
    produktów

    25
    recenzji

    247
    pochwał

    10,00

  2. 2

    15
    produktów

    35
    recenzji

    214
    pochwał

    9,47

  3. 3

    8
    produktów

    133
    recenzji

    13
    pochwał

    7,51

Zobacz cały ranking