Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Cytryna & Ogórek, Krem rozświetlająco-odświeżający

Cytryna & Ogórek, Krem rozświetlająco-odświeżający

Średnia ocena użytkowników: 2,3 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 50 ml
Cena 8,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Krem z wyciągiem z cytryny, która wygładza i zmiękcza, ogórek - działa ściagająco i oczyszczająco, witamina A - poprawia kondycję, a prowitamina B5 - wzmacnia mechanizmy obronne, ujędrnia i uelastycznia.
Przeznaczony zwłaszcza dla skóry normalnej i mieszanej.

Cena: ok. 8 zł / 50 ml

Recenzje 10

Średnia ocena użytkowników: 2,3 /5

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

tragedia!

Nie polecam zakupu tego kremu. A czy można go nazwać kremem? - chyba raczej nie: tylko jakąś dziwną substancją, która z pewnością nie nawilża, tylko wysusza skórę na wiór. Oprócz wysuszania po trzeciej aplikacji dostałam jakiegoś mega uczulenia. Niedosyć, że skóra złaziła suchymi płatam, to do tego zrobiła się czerwona wokół ust i wyskoczyły mi na poliku trzy wielkie gule, jakich w życiu nie miałam. Po wyjściu z domu wszyscy się pytali, czy ktoś mnie pobił i pogryzł.
Koszmar, nigdy więcej. Krem wylądował w koszu.

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań: niecałe jedno

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Fatalny

Zapach sztuczny, dziwna konsystencja, pozostawia lepiącą warstwę na twarzy. Miał nawilżać, raczej wysuszył, a przy okazji spowodował taki wysyp, że będę tygodniami go leczyć :| Oddałam mamie.

22.03.07 Mama dostała po nim uczulenie. Wylądował w koszu.
Używam tego produktu od: ...
Ilość zużytych opakowań: niecałe jedno

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nie nawilża

Krem skusił mnie niską ceną i obietnicą nawilżenia. Zdaje się, że miał się nadawać do mieszanej cery, którą ja akurat posiadam, więc go kupiłam. Ma estetyczne opakowanie, bardzo fajny, świeży zapach, poza tym nie widzę żadnych plusów. Konsystencję ma raczej tępą, nabłyszcza skórę, co wygląda raczej nieestetycznie, do tego nie nawilża. Gdy nakładałam go na noc, rano budziłam się z bardzo napiętą skórą, co było mało komfortowe. Po kilku użyciach oddałam go mamie. Nie polecam tego produktu.

Używam tego produktu od:używałam 2 lata temu
Ilość zużytych opakowań:1, niecałe

Katarzyna Gudan fryzura karnawałowa 02

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Bardzo fajny

Kupiłam go dosyc niedawno w promocji, okazał się b.dobry.
Nawilża i co najważniejsze w moim przypadku cery mieszanej nie przetłuszcza skóry,zauważyłam,że delikatnie rozjasnia i rozświetla;)
Ogólnie pozytywny, w dodatku cena niewielka.

Używam tego produktu od:2 tygodni
Ilość zużytych opakowań:w trakcie jednego

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Przyjemny

Krem przypadł mi do gustu. Za 8,30 otrzymałam krem, który:
+ użyty na noc świetnie nawilża moją skórę
+ bardzo dobrze się wchłania
+ lekko rozjaśnia twarz.

Ilość zużytych opakowań: 1/2 opakowania

EDIT 13.06.2006 - jeden z plusów stał się dla mnie minusem, mianowicie zapach w ciepłe dni jest dla mnie mdlący. Stąd też moja twarz nie czuje się już taka świeża ;( Odejmuję mu jedną gwiazdkę, podtrzyjmując iż jest on dobry, ale mógłby być lepszy.

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Akurat tak sie sklada...

Mam za soba juz dluga historie promowania kremow do twarzy za grosze, nadto, mam za soba dluga historie robienia tego troche na kredyt. Po jakims czasie jednak do nich nie wracalam. Ten ma jednak, a jakze, cos w sobie.
Numer jeden, nadaje sie do cery raczej zdrowej, bez wiekszych problemow z wysuszeniem, podraznieniem czy tradzikiem.
Poza tym: stosuje go tak chetnie, ze w zasadzie jego zywot na mojej polce trwa okolo dwoch do trzech tygodni. Niemniej nakladany hojnie szybko sie wchlania nie pozostawiajac klopotliwej warstwy, rano nakladany skromnie szybko sie wchlania i nie mam zadnych klopotow z makijazem. Stosujac go oszczedzam na maseczce nawilzajacej.,
Kremy zrobily sie troche takim snobistycznym dodatkiem do codziennej higieny i bojac sie przedobrzenia boimy sie nalozyc je hojnie. Nie dziwie sie temu wcale, jesli mamy do czynienia z cudem techniki za grube ponad dwiescie zlotych. Ale z tego, co wiem, one maja to do siebie, ze trzeba ta lyzeczke z czubkiem regularnie wmasowywac w twarz, zeby zobaczyc efekty. Z ekskluzywnych sloikow ta lyzeczke wysuplac szkoda.
Dlatego tez twierdze, ze ten krem, conajmniej w mojej sytuacji, jest skuteczniejszy niz te z wyzszej polki. Nie stac mnie na razie na to, by tamte kremy stosowac hojnie.

ilość zużytych opakowań: koncze pierwsze

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Średniak

Plusem na pewno jest super zapach,wcglania sie srednio,nawilżać też mógłby lepiej.
ogolnie średniak przynajmniej na moja skóre.
ogolnie polecam na noc lub na lato kiedy kaloryfery nie wysuszaja tak naszej bużki ;)

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

nic specjalnego

Nie wybilela, nie rozświetla.... kiepsko nawilża.... nie polecam.główna jego zaleta to niska cena, ale czy to jest najważniejsze?
Używam tego kosmetyku od/ ilość zużytych opakowań: 1 opakowanie
Recenzja: ...

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dobry ale bez zachwytu

Lubię kremy Sorai za ich konsystencję :) Ten kremik pięknie pachnie (ja lubię zapach ogórka), dobrze się rozprowadza i wchłania, chociaż moja cera świeci się po nim (jak po każdym niematującym) i bez pudru się nie obejdzie. Całkiem dobrze nawilża - stosowałam go równocześnie z Acne-dermem i wcale nie miałam przesuszonej skóry. A obiecywane rozświetlenie? I tak w to nie wierzę, więc nawet nie zwracam uwagi :)

Ilość zużytych opakowań: 1

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

POTWORNOŚĆ!!

FATALNY!!!! producent pisal ze ma nawilzac a mi okropnie wysuszyl buzke!! mam cere mieszana i raczej nie bazuje na samym matowieniu jej ale takze na nawilzaniu dlatego tez kupilam ten krem. po ok 3 dniach stosowania wstaje rano a tu koszmar. skora sucha, az schodzila mi przy lekkim dotknieciu, ale dalej stosowalam ten krem tyle ze w wiekszych ilosciach bo nie bylam swiadoma ze to on to sprawil. i z kazdym dniem bylo gorzej. dopiero jak go odstawilam i zaczelam stosowac odzywczo-nawilazjacy krem Nivea moja skora wrocila do swojego poprzedniego stanu.



Używam tego kosmetyku od/ ilość zużytych opakowań: niecale jedno
Recenzja: ...

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    90
    produktów

    160
    recenzji

    4
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    148
    recenzji

    3
    pochwał

    8,47

  3. 3

    13
    produktów

    141
    recenzji

    0
    pochwał

    8,06

Zobacz cały ranking