Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Solutions, Recharging Day SPF 15 (Rozpromieniający krem na dzień dobry SPF 15)

Solutions, Recharging Day SPF 15 (Rozpromieniający krem na dzień dobry SPF 15)

Średnia ocena użytkowników: 2,3 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 50 ml
Cena 29,90 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Wysoce energizujący krem nawilżający na dzień, który pobudza i rewitalizuje skórę, nadając jej promienność, świeżość i blask. Dzięki technologii Radiance Plus opartej na formule z witaminami z grupy B oraz ekstraktami roślinnymi podnosi poziom beta-endrofin w skórze, przez co skóra wygląda
i czuje się szczęśliwa.

Cena: 29,90zł / 50ml

Recenzje 28

Średnia ocena użytkowników: 2,3 /5

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

ładnie rozświetla cerę ;-)

Rozpromieniający krem na dzień...super... Jeden z najlepszych kremów rozświetlających jakie wypróbowałam, aż dziw bierze, że to Avon!!!
Bardzo dobrze sie rozprowadza, ma przyjemną konsystencję, ładnie pachnie i fantastycznie rozświetla cerę. Używam go jako baza pod makijaż. Doskonale odżywia i nawilża cerę. Buzia wygląda na wypoczętą i nie wiem czemu tyle niepochlebnych opinii... ja jestem bardzo zadowolona z zakupu :-)




Używam tego produktu od: ok.1 rok
Ilość zużytych opakowań: kończę 2

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Raczej kiepski

Krem dosyc przyjemnie pachnie i miło go wsmarować w twarz. Co z tego, jeżeli się nie wchłania? No, przynajmniej nie na cerze mieszanej. W związku z tym nie nawilża, tylko zatyka pory. Może jakoś działa na cerze suchej. Ja w kazdym razie nie polecam, bo efektem jest świecąca twarz i zaksórniki z powodu zablokowanych porów. No i ta niewchłanialna warstawa na twarzy! Kremy Avonu proponuję stosować na własną odpowiedzialność, bo na mojej twarzy NIGDY się nie wchłaniają.

Używam tego produktu od: rok temu
Ilość zużytych opakowań: jedno i nie więcej

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

na pewno nie dla mnie

Cóż w porównaniu z kremem na noc z tej serii (który jest fantastyczny) to "mizeria." Mam cere mieszaną i jak dla mnie to niewypał z tym kremem, ale wątpię, żeby na suchej jakoś super rewelacyjnie się spisywał:

PRZECIW:
*za dużo blyszczenia
*podkreślone rozszerzone pory
*słabo się wchłania i zostawia widoczną powłoczkę
*cena

ZA:
*posiada SPF
*można go użyć jako roświetlacza do powiek albo na skronie, ewenttualnie na usta ;) (ale to nie o to przecież chodzi w kremie DO TWARZY na dzień)

U mnie się nie sprawdził, dlatego nie polecam.Używam tego produktu od: 6 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: 1(męczę je jeszcze)

małgorzata kożuchowska o nowym zapachu avon

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Naprawde rozpromienia:)

Ocenie w formie plusow i minusow:)

+ladny zapach-taki mandarynkowy swiezy
+ konsystencja jogurtu,bardzo lekka
+ szybko sie wchlania
+ rozpromienia twarz,wydaje sie taka wypoczeta
+ ladne opakowanie wiosenne(pomaranczowe),solidnie zapakowany
+przystepna cena kolo 20 zl(na allegro nawet za 14 z przesylka)
+ twarz po nim jest aksamitna i gladka
+ dobry pod podklad
+ filtry,bardzo wazne

Minusy
+ moglby mocniej nawilzac bo mam nieco przesuszona twarz

Nie wiem czy to minus.Mysle ze nie nadaje sie dla osob z cera tlusta lub przetluszczajaco sie,poniewaz spowoduje nieestetyczne blyszczenie.Raczej dla normalnej badz suchejUżywam tego produktu od:2 tygodni
Ilość zużytych opakowań: 5 ml okolo z 1 opakowania

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

nie, nie nie!

Kupiłam ten klrem ponownie po czteroletniej przerwie.
Wtedy podrażniał moją skórę, brzydko sie błyszczał na twarzy i koszmarnie wchłanial.
Myślałam że przez te 4 lata coś zmieniło. Jednak myliłam się.

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań: 1 i 1/2

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

mi odpowiada

Bardzo lubię ten krem. Jest wydajny, bardzo szybko się wchłania i moja skóra wygląda po nim naprawdę ładnie. Poza tym jest delikatny i nie uczula mi skóry, co często zdarzało się przy innych kremach. Kosmetyk ma dość gęstą konsystencję, ale nie trzeba go dużo używać. Ma przyjemny zapach i ładny kolor. Ładnie wygładza i rozpromienia skórę mojej twarzy. Nawet opakowanie nie jest zowuż takie brzydkie. Mi bardzo odpowiada i polecam go z czystym sumieniem.

Używam tego produktu od:3 miesięcy
Ilość zużytych opakowań:w trakcie 2

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Sama nie wiem

Sama nie wiem jaki mam stosunek do tego kremu.
Dla mnie sprawia wrazenie ciężkiego na twarzy, nie wiem czy latem przez to nie bede miała dyskomfortu ;)
Po pierwszej aplikacji miałam wrażenie ze swiecę sie jak latarnia i odstawiłam go na jakis czas. pewnego słonecznego ranka ;0 posmarowałam sie nim i wyszłam jak zwykle na uczelnie. Tam słyszałam same komplementy i miłe spojrzenia koleżanek, które mówiły ze moja skóra wyglada zdrowo :D i jakoś tak fajnie.
Wydaje mi sie ze to jest niezła rekomendacja tego kremu, choc sama jakos nie moge sie do niego przekonać.
Obecnie uzywam go tylko na poliki brode i skronie i musze sie przyznać że w tej roli spisuje sie swietnie.
Odradzam uzywanie go przy mieszanej cerze na czoło ponieważ grozi to okropnym wygladem :)
Żałuję troszke wydanych pieniedzy, mimo iz krem na noc i pod oczy jest naprawde niezły. Na szczęscie kupiłam w zestawie w jakiejś promocji tak wiec jakos przeżyje.
Najgorsze ze te kremy są wydajne jak zadne inne :)
A ja juz jestem taka ze jak kupię to zużyję chociażby do ramion w lecie aby ładnie je rozświetlic :)

PS. właśnie znalazłam dla niego nowe zastosowanie :) Bardzo ładnie wyglada wtarty w usta i w dekolt tak wiec wykorzystam go jako rożświetlacz ;)

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

nie taki znów najgorszy

Widzę prawie same negatywne komentarze... No cóż, kwestia gustu. Jak dla mnie krem jest całkiem fajny, choć nie powala szczególnie na kolana. Konsystencja dość gęsta, ale bez przesady - bez problemu się rozsmarowuje, zostawia na skórze delikatny film, co jest dla mnie dużym plusem (mam suchą skórę i potrzebuję kremu, który ułatwia nakładanie makijażu). Dla mnie mieniące się drobinki są super, ładnie wyglądają na mojej skórze, choć mam bardzo jasną karnację :-) Dość wydajny, tym bardziej, że używałam go tylko rano.
Minus: apteczny zapach, mało zachęcający do codziennej aplikacji.

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Słaby przez duże G:)

Niedość że cera koszmarnie sie świeciła to na dokładke oczy mi zaczęły łzawić!!!I dokładnie to samo spotkało moją siostrę!

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

za ciężki

Bardzo gęsty, ciężko się go wsmarowuje. Praktycznie wcale się nie wchłania, pozostawia lepiącą się twarz. Absolutnie nie nadaje się pod makijaż, przynajmniej dla mnie, bo nie sposób go zmatowić żadnym podkładem czy pudrem.
Używałam go jedynie w domu, aby natłuścić przesuszoną skórę.

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

co to ma byc??

krem ladnie pachnie i to jest chyba jedyny plus nie zauwazylam zeby ani dobrze nawilzal ani poprawil stan cery... jedyne co zauwazylam to okropnie blyszczacy nalot pozostajacy po wchlonieciu!! jeden z gorszych kremow jaki mialam okazje uzyc...

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

hmmm.. tragedia!

Kupilam podczas zimowej promocji, wiec nie zaluje. Mam mieszna skore, wiec kremik ja ewidentnie zbyt natluszcza - to pewnie przez te filtry:P Zapach jest ok i dobrze chroni na mrozy. Tylko makijaz sie na nim beznadziejnie utrzymuje. Nie uzywam podkladu, wiec nalozenie pudru na ten krem jest wielka udreka, a i tak za kilka minut sie swiece:( Nie polecam, chyba ze ktos ma sucha skore.
Pare dni pozniej... Hmm... Chyba go za wysoko ocenilam, bo ostatnio pozatykal mi pory i z pudru zrobil ciemne laty na twarzy!!! Zaczynam zalowac!!!

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    36
    produktów

    374
    recenzji

    4
    pochwał

    10,00

  2. 2

    10
    produktów

    372
    recenzji

    2
    pochwał

    9,80

  3. 3

    13
    produktów

    111
    recenzji

    0
    pochwał

    2,96

Zobacz cały ranking