Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Dezodorant do stóp przeciwpotowy 3 w 1

Dezodorant do stóp przeciwpotowy 3 w 1

Średnia ocena użytkowników: 4 /5

Kategoria
Pojemność 200 ml
Cena 12,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Nowoczesny dezodorant przeznaczony do pielęgnacji stóp. Zawarta w kosmetyku trójaktywna formuła Foot Protection łączy w sobie trzy najbardziej pożądane funkcje: skutecznie likwiduje nieprzyjemny zapach, przeciwdziała grzybicy i zmniejsza potliwość stóp. Trójaktywne działanie dezodorantu zapewnia skuteczne odświeżanie stóp, zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu i nadmiernej potliwości oraz zabezpiecza stopy przed grzybicą. Kosmetyk można stosować do skarpet i obuwia, zwiększając efekt jego działania.

Cena: ok. 12zł / 200ml

Recenzje 5

Średnia ocena użytkowników: 4 /5

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

mój ulubiony

kosmetyk bez którego nie wyobrażam sobie kilku godzin spedzonych w butach. Używam go codziennie już od kilku lat. Zawsze przed wyjścim i założeniem butów spryskuję nim stopy i jestem zadowolona :-)

PLUSY:
- odczuwalnie zmniejsza potliwość stóp
- odświeża i dezoruje
- chroni przed grzybkami
- można używać wielokrotnie w ciągu dnia również na rajstopy i skarpetki
- ja stosuję go również do spryskiwania butów
- bez talku, więc nie pozostawia paskudnych białych śladów
- NIE WYSUSZA STÓP!! jak większość produktów przeciwpotnych

Minusy:
- faktycznie pompka często się zacina gdy płynu jest już niewiele, aczkolwiek ja lubię to przezroczyste opakowanie bo dzięki niemu wiem ile mi jeszcze psikacza zostało
- słaba dostępność tego produktu, mnie udaje się go kupić tylko w rossmanie

Podsumowując zdecydowanie polecam, pomimo drobnych problemów z pompką. Jak dla mnie żaden school się do niego nie umywa!

Używam tego produktu od:dawna
Ilość zużytych opakowań:wiele

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Produkt-tak, opakowanie -nie

Opakowanie faktycznie do niczego. Mi się aplikator nie zaciął, ale trudno się używa płynu, gdy jest go już mało. Trzeba uważnie stosować aplikator by się nie zapowietrzył.

Produkt ma sporo zalet:
+ faktycznie powoduje, że stopy nie śmierdzą
+ nie zostawia białych śladów
+ przyjemny, mentolowy zapach (żadnego "proszku do prania")
+ odświeża stopy

Wady:
- sporo się go zużywa (część produktu idzie w powietrze)
- nie hamuje pocenia się
- duża butelka jest niepraktyczna w podróży


O ile sięgam pamięcią to produkty tego typu maja zapach proszku do prania i prawie nie działają. Dlatego ten produkt sie na tle nich wyróżnia.

Używam tego produktu od: 1.5 miesiąca
Ilość zużytych opakowań:1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

najlepszy

jak dla mnie najlepszy ze wszystkich uzywanych przeze mnie dezodorantow, a wiele ich bylo. przede wszystkim nie ma talku, co jest dla mnie ogromna zaleta, gdyz nie wysusza skory stop, nie powoduje uczucia sciagniecia, na stopach nie pojawia sie brzydk,i bialy pyl, a jednak mimo braku talku dziala przeciwpotnie!!! daje uczucie odswiezenia, ladnie pachnie - mentolowo, lecz delikatnie. grzybicy nigdy sie nie nabawilam, wie na pewno dziala! stopy sa odswiezone, chronione, daje uczucie chlodu dodatkowo, i nie wysusza ich!!! najlepszy!! 1 gwiazdke odejmuje jednak za niepraktyczne opakowanie. pompka bardzo szybko zaciela mi sie, tzn juz po 2 psiknieciach zaczela sie zacinac. trzeba wtedy kosmetyk przelewac gdzie indziej, a to meczace. szkoda, ze producent daje takie lipne pudelka, moze to kwestia ceny...bardzo dobry kosmetyk za niska cene, wiec odbili sobie na opakowaniach...

Używam tego produktu od:2 lat
Ilość zużytych opakowań:3

Botoksu zastosowania

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dobry produkt w złym opakowani

Bardzo sympatyczny produkt, skuteczny i p.wsz. nie wysusza stóp.

Niestety bardzo szybko zacięła mi się pompka, musiałam go przelewać do pustej butelki po innym dezodorancie - dlatego tylko 3 gwiazdki

Używam tego produktu od: używałam ok. rok temu
Ilość zużytych opakowań: 1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo dobry

Nic dodać, nic ująć - po prostu spełnia wszystkie obietnice producenta. Skutecznie zapobiega poceniu się stóp oraz ich przykremu zapachowi. Zapach ma świeży i tak samo świeże pozostają po nim stopy. Jest bardzo wydajny.

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    95
    produktów

    166
    recenzji

    4
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    149
    recenzji

    3
    pochwał

    8,21

  3. 3

    13
    produktów

    149
    recenzji

    0
    pochwał

    8,19

Zobacz cały ranking