Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Olejek do ciała brązujący

Olejek do ciała brązujący

Średnia ocena użytkowników: 2,2 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 200 ml
Cena 15,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Olejek brązujący o lekkiej i żelowej konsystencji już od pierwszego użycia pielęgnuje nawet bardzo suchą skórę. Błyskawicznie się wchłania a specjalna formuła olejku nie pozostawia tłustych śladów. Idealny do stosowania po kąpieli, opalaniu i solarium.
Pogłębia i utrwala efekt opalenizny, nadając jej złocisty blask.
Olejek zmiękcza wygładza naskórek, regeneruje i intensywnie nawilża skórę, nadając jej satynową gładkość. Zawiera wyciąg z orzecha włoskiego, olejki cytrusowe. Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji, do każdego rodzaju skóry.

Cena: ok. 15 zł / 200 ml

Recenzje 17

Średnia ocena użytkowników: 2,2 /5

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

NIE POLECAM!!

Pamiętam go dobrze chociaż dawno temu go kupiłam. Te wspomnienia niestety nie są przyjemne!! Kompletna porażka i pieniądze wyrzucone w błoto...

PLUSY:
Drobinki złota,
Natłuszcza.

MINUSY:
Tłusta, gęsta konsystencja, której totalnie nie znoszę,
Klejąca warstwa po aplikacji,
Niemiły zapach.


Używam tego produktu od: 2006
Ilość zużytych opakowań: 1 AŻ!!

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Kiepścizna

Po pierwsze:
-ciężko się rozporowadza, jest jakby "tępy", za gęsty
- strasznie tłusty
-zupełnie nie nawilża skóry, jedynie natłuszcza
- drobinki złota-owszem ale nie ma jak nimi się pochwalić ponieważ ciężko się w cokolwiek ubrać ze skórą wytłuszczoną jak smalcem
-olejek leciutko barwi skórę, jednak nie brązuje-dlatego nie używałam go na dzień bo bałam się o ubrania.
Totalna pomyłka.
Może do smażenia jest dobry...

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań: połowa 1 i oddany

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

porażka

olejek jest tłusty [oczywiście - sama nazwa na to wskazuje, ale nie spodziewałam się, że aż tak!]. niesamowicie wysusza mimo to skórę, nie wiem, jakim cudem, ale jednak. po zastosowaniu czułam się po prostu brudna. przyjemny "na pierwszy węch" zapach szybko mi się znudził.
zaleą jest to, że podkreśla opaleniznę, ale efektu brązującego nie zauważyłam.

Używam tego produktu od:rok
Ilość zużytych opakowań: 1

Botoksu zastosowania

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nie jest taki zły

Ładnie podkreśla opaleniznę, ożywia koloryt skóry, zwłaszcza przy sztucznym oświetleniu. Ma zapach, który mi bardzo odpowiada, jednakże nie brązuje, pomimo iż zawiera ekstrakt z orzecha włoskiego. Jest dość tłusty i niezbyt dobrze się rozprowadza i wchłania. Używam go rzadko i raczej nie odważyłabym się zastosować go przed snem z obawy o stan pościeli. Ponadto trudno jest wydobyć olejek z pojemnika gdy już zostaje go niewiele.

Używam tego produktu od: kilku miesięcy
Ilość zużytych opakowań: jedno

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

nie polecam

Odczekałam z recenzją do końca opakowania, kolejnego już nie kupię.

Buteleczka starcza na 3-4 tygodnie niemal systematycznego stosowania raz dziennie. Najpierw stosowałam olejek na całe ciało, po prysznicu rano, ostatni tydzień nakładam go tylko na dekolt i ręce. Fakt, skóra jest gładka, ale taki efekt daje chyba każdy olejek czy oliwka. Bo poza gładkością i drobinkami złotka, same nieporzadane efekty. Skóra się lepi przez cały dzień, olejek nie wchłania, zapach raczej nijaki. A efektu brązujacego nie zauwazyłam wcale. Szkoda pieniędzy, znacznie lepsza jest zwykła oliwka J&J.

Używam tego produktu od: miesiąca
Ilość zużytych opakowań: 1

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Nienajlepszy

Delikatny zapach+ opalizujące drobinki: te cechy skłoniły mnie do zakupu tego olejku. Muszę przyznać że się rozczarowałam:( dość dziwna konsystencja pozostawia na skórze zaschnięta warstewkę, przez co skóra w dotyku wydaje sie być "gumowa". Nie nawilża. Odważę się stwierdzić że wręcz wysusza skórę:( a efekt brązujący? Cóż, ja takowego nie zauważyłam ale może dlatego że mam ciemną karnację.

Używam tego produktu od:miesiąca

Ilość zużytych opakowań:w trakcie pierwszego

3 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Do utrwalenia po solarium

Używam go po solarium bo chcę jak najdłuzej zatrzymać opalenizne i .. efekt jest średni, fajnie się świeci ale uważam, że efekt "połyskujących złotem nóżek" utrzymuje się krótko. Trzeba troszke poczekać żeby się wchłonął, ale stosuje go ponieważ uważam że nakładanie balsamów brązująchych, które mocno działają mija się z celem chodzenia na solarium ponieważ wydaje mi sie ze z brązowym naskórkiem od brązera czy samoopalacza nie opalimy się :/ a ten olejek daje mi fajne wyjście... UTRWALENIA :)

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Same minusy

Po prostu okropny. Zle sie rozprowadza, nie wchłania się. Ciało po nim klei sie i to przez bardzo długo. Nie mozna sie ubrac po wysmarowaniu nim bo zostaja plamy na ubraniu. Zapach nienaturalny, duszacy.

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Klej do ciala

Bardzo nie lubie go uzywac. Wysmarowalam sie nim w calosci raz tylko. Wieczorem. W nocy nie moglam spac, majac poczucie, ze moja skora sie dusi. Czulam jego ciezar na sobie przez caly czas, majac poczucie, ze jestem pokryta gumowa rekawiczka. Ogolnie rzecz biorac jest bardzo ciezki, lepki i wolno sie wchlania. Intensywnie i slodko pachnie cytryna, ale nie jest to naturalny zapach.
Ot, mazidlo, na mojej polce nigdy wiecej.

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

jak dla mnie świetny:)

Kupiłam go w zestawie z balsamem brązującym tej firmy i jak dla mnie to jest świetny duet.Balsam brązuje zas ten olejek pieknie rozświetla i podkresla opaleniznę.Nawilżenie jak dla mnie jest znakomite.Niestety jak zapewnia producent o brązujących właściwościach tychże właściwości nie posiada.Jednakże ten zestaw mi idealnie odpowiada.

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

ekhmmmm

a ja uważam że ten olejek jest fajny i spełnia swoje zadanie o tyle jeżeli ma utrwalać i podkreślać opaleniznę jest naprawdę ok.

Odejmuję niestety gwiazdki ponieważ czułam efekt jakby zapchania, ble, jednak nie polecam;/

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

śmierdzi ale nawilża ok

konsystencja fakt-tłusta, choć fajnie nawilża. Opalizuje też ok. Jedynym ale za to wielkim minusem jak dla mnie jest jego zapach. Duszący. Wcale nie pachnie owocami cytrusowymi jak zapewnia producent. Śmierdzi jak pomarańczowy zapach do ciasta. Gryzie się później z wodą toaletową.

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    95
    produktów

    167
    recenzji

    4
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    149
    recenzji

    3
    pochwał

    8,17

  3. 3

    13
    produktów

    149
    recenzji

    0
    pochwał

    8,15

Zobacz cały ranking