Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Derm Basic, Krem nawilżający

Derm Basic, Krem nawilżający

Średnia ocena użytkowników: 4,3 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 50 ml
Cena 24,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Ma niezwykłe zdolności nawilżające. Łagodzi podrażneinia i zwiększa odporność skóry m. in. dzięki substancjom zawartym w lukrecji. Wspomaga prawidłowe działąnie skóry w okresach, gdy w organizmie jest mało estrogenów (tak u kobiet młodszych jak i dojrzałych) dzięki sojowym fitoestrogenom. Zapewnia skórze roślinne białka, sole mineralne potasu, wapnia, fosforu i witaminy pochodzących z wyciągu z lucerny. Przebadany dermatologicznie.

Zawiera: sok z lukrecji gładkiej zawierającej flawonoidy, fitosterole i związki kumarynowe, sojowe fitoestrogeny, D-panthenol, szeroką gamę roślinnych surowców odżywczych jak białka i węglowodany, sole mineralne potasu, wapnia, fosforu i witaminy z grupy B, C, D, i K pochodzących z wyciągu z lucerny.

Cena: ok. 24 zł / 50 ml

Recenzje 3

Średnia ocena użytkowników: 4,3 /5

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

jak dla mnie super!

Jak dla mnie kremik jest super. To najlepszy dla mnie jak do tej pory kremik nawilżający. Ma leciutką konsystencję, która nie zapycha mi porów, co dla mnie jest bardzo ważne. Łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania nie pozostawiając na twarzy tłustej powłoczki. Twarz po posmarowaniu jest matowa, gładziutka i ładnie ożywiona. Jak na lato jest super ale na mroźne i wietrzne dni muszę poszukać czegoś bardziej ochronnego. Jedyna wadą tego kremu można nazwać to że bardzo szybko ubywa go ze słoiczka :)

Podsumowując krem jest godny polecenia i na pewno zawsze będę miała go na półce bo np. nawet w zimie keidy będę siedziała w domu a skóra domagać się będzie nawilżenia posłużę się nim by nie obciążać za nadto cery :)Używam tego produktu od:2 m-ce
Ilość zużytych opakowań:2

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bdb

Bardzo dobry krem. Ma estetyczne i wygodne opakowanie, pachnie jak to ATW - delikatnie ziolowo, konsystencja zelowa, latwo sie rozprowadza, srednio szybko wchlania (jakis czas czuc lepkosc na twarzy jak to po zelu), ale szybko cera pozostaje nawilzona i co wazne przy mojej mieszanej cerze - matowa, nie zatyka porow. Milo koi i odswieza, jakby chlodzi. Bardzo mozliwe, ze keidys jeszcze go kupie.

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań: 1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

przynosi ulge

Krem ten ma bardzo lekka konsystencje, cos na ksztalt zmiksowanego zelu z dodatkiem smietanki :) Pozostawia na skorze bardzo przyjemne wrazenie swiezosci i lekko chlodzi. Oprocz kremow, uzywam rowniez maseczek, w tym nawilzajacych, wiec nie wiem, czy to tylko jego zasluga, ale moja skora pozostaje dobrze nawilzona (a czesto przesuszala sie), gladka i wyglada na odzywiona. Krem ma bardzo delikatny, lecz przyjemny zapach. Opakowanie jest estetyczne, chyba, jedne z "najelegantszych" z jakimi tej firmy spotkalam sie. Cena moze byc troche wysoka, mozliwe, ze mozna podobne spotkac w nizszej cenie, jednak jestem z niego zadowolona i na pewno nie poprzestane na tym jednym sloiczku.

Najaktywniejsze recenzentki

  1. 1

    86
    produktów

    147
    recenzji

    3
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    146
    recenzji

    3
    pochwał

    9,09

  3. 3

    11
    produktów

    122
    recenzji

    0
    pochwał

    7,58

Zobacz cały ranking