Włącz obsługę Javaskryptu w przeglądarce!

Jeżli widzisz ten tekst, oznacza to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje skryptów java. Bez włączonej Javy nie możesz korzystać z wielu funkcji KWC.

Zdjęcia


Manhattan, Natural Cover Make up (Fluid ziołowy korygujący)

Powiększ Manhattan, Natural Cover Make up (Fluid ziołowy korygujący)

Zgłaszająca osoba: OLaa

Lekko matowiący, dobrze kryjący make-up przeznaczony dla wrażliwej cery skłonnej do zanieczyszczeń i podrażnień. Wartościowe wyciągi ziołowe mają działanie kojące. Dziurawiec zapewnia regenerację. Ekstrakt nasion lnu utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia skóry.
Fluid doskonałe tuszuje drobne defekty i niedoskonałości cery. Zawiera mineralny filtr ochronny. Nieperfumowany. Przetestowany dermatologicznie.

Cena: ok. 25 zł / 35 ml

  • Sortowanie:
  • Ocena recenzji
  • Data
  • Ocena
  • Nick recenzentki
  •  
  • przez kilka lat na tak
  • Kiedyś chorowałam na szał opalania i odcień bronze z tej serii jako jedyny odpowiadał mojej ciemnej buzi (oprócz okresu latniego, wtedy był już za jasny i ciężki)... no cóż...
    Na szczęście poszłam po rozum do głowy.
    Wspominam ten podkład bardzo pozytywnie. Nieźle matowił przez parę godzin, doskonale krył. Nie potrzebowałam korekotra. Miał konsystencję lekkiego musu, dzięki temu ładnie się rozprowadzał. Nie lubię lejących podkładów.
    Świetnie wyglądał na zdjęciach. Efekt nieskazitelnej, aksamitnej cery. Po paru godzinach w cieplejsze dni błyszczało mi się czoło, ale mam tak po większości podkładów.
    Mam ochotę do niego wrócić i do tego efektu aksamitnej cery. Muszę tylko znaleźć mój nowy jaśniejszy odcień

    Używam tego produktu od: kilku lat
    Ilość zużytych opakowań: kilka

    Oceniono na 3.50 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak
Chcesz pochwalić besia83 za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • Przyzwoity
  • Bardzo przyzwoity podkład.
    Spełnia swoją rolę.
    Doskonale matuje i ładnie się stapia ze skórą.
    Można dobrać odcień do swojej karnacji.
    Łatwo się rozprowadza,cena adekwatna do jakości.
    Nie podrażnia,nie uczula.
    Jedyne zastrzeżenie to iż mógłby być trwalszy w noszeniu, a tak jak za tą cenę to nie ma co wymagać nie wiadomo czego
    Dla mnie ok

    Używam tego produktu od:Nie pamiętam
    Ilość zużytych opakowań:1,5

    Oceniono na 3.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Nie_wiem
Chcesz pochwalić MartaKW za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • Idealny
  • Uzywam kilka lat.
    Jest swietny, fluid stapia sie ze skora twarzy - wyrownuje koloryt. Naturalny i kojący.
    Jedna tubko wystarcza na dlluuugo - jest Wydajny.
    Gorąco polecam!

    Używam tego produktu od:kilka lat
    Ilość zużytych opakowań: 5

    Oceniono na 5.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak
Chcesz pochwalić whatsername za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • Bardzo dobry
  • Miałam ten fluid pare razy i jeszcze chyba zostało mi go troche.Wiec:
    -dobrze sie rozprowadza
    -bardzo dobrze kryje
    -fajnie stapia sie ze skóra
    -niestety lepszy na zime i jesień niz lato poniewaz wydaje mi sie za cięzki troszke

    Jednak godny polecenia

    Używam tego produktu od:roku
    Ilość zużytych opakowań:2-3

    Oceniono na 4.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Nie_wiem
Chcesz pochwalić julittaa22 za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • geniusz
  • absolutnir rewelacyjny podkład po długich i monotonnych pozukiwaniach wreszcie znalazłam podkład idealny dla siebie i nie podrażniający mojej delikatnej skóry poza tym pięknie się dopasowuje do odcieniu skóry i wygląda absolutnie naturalnie gorąco polecam

    Używam tego produktu od:miesiąca
    Ilość zużytych opakowań:1

    Oceniono na 5.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak
Chcesz pochwalić aplle za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • szkoda,ze taki ciemny kolor
  • Podkladów marki manhattan juz więcej nie kupie-a szkoda,bo są zachęcające,ale nawet najlepszy podkład gdy jest za ciemny jest do niczego:/ A kupiłam najjaniejszy kolor-w ciemno na allegro..... Efektów kryjacych nie zauważyłam,lekko kojące dzialanie czuje i zmiękczenie cery( nie wiem dlaczego).Mieszam sobie ten podkadzik z jasnym podkładem Vichy flexlift :// no właśnie... na co mi podkład na zmarszczki-potrzebowałam kryjacego lub matujacego podkładu do cery tłustej-moze i manhattan byłby dobry,ale nie mogę tego na 100%Troche mi szkoda.

    Używam tego produktu od:niedawna-jakieś dwa tygodnie
    Ilość zużytych opakowań: moze 20% z całego opakowania

    Oceniono na 3.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Nie
Chcesz pochwalić izzie_lady za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • Na zimę nie ma lepszego
  • Recenzja:
    Podkład bardzo ładnie wygląda w połączeniu ze skórą, dobrze tuszuje defekty (używałam go w czasie, gdy przechodziłam mały wysyp łojotoku, i muszę powiedzieć że dobrze sobie z nim radził, mało tego, nawet odrobinę łagodził zmiany). Tworzył jednak trochę maski, trzeba się było mocno nad nim napracować przy linii włosów i uszach, może temu że podkład okazał się być jednak ciut ciemniejszy od mojej cery. Nie przeszkadzał mi jego zołowy zapach, nie czułam go na twarzy w trakcie dnia. Trochę matowił, ale bez przesady. Bardzo dobrze sprawdzał się w sztucznym świetle - cera wyglądała "jakby coś na niej było, ale dokładnie tyle ile trzeba i czego trzeba" (cytat z koleżanki ). Swietnie sprawdzał się w zimie, ładnie chronił przed mrozem. Na lato raczej nie polecam, szybko spływa nawet bez większych upałów. I raczej nie nadaje się do całodziennego noszenia - troszkę przemęczał moją skórę. Wydajność jak dla mnie w normie - jedno opakowanie na jakies pół roku (i w sumie dobrze, nie zostawał niedokończony na lato )

    Ilość zużytych opakowań - 1 (i w razie jakichś problemów ze skórą (tfu, tfu) może zimą będzie więcej)

    Oceniono na 4.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Nie_wiem
Chcesz pochwalić Sansara za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • Blee
  • Recenzja: Mialam kiedys ten podklad.Faktycznie te ziola korygowaly i pielegnowaly buzie ale czulam sie w nim jak w masce pozatym jego nalozenie tez zajmowalo z kwadransik.Zostawial mi slady na bluzkach jak je zakladalam i na wszystkim na czym oparlam buzke.Nie polecam go bo za te same pieniazki albo dokladajac 5zl mozna kupic cos fajniejszego, a sa tez tansze podklady ktore sa napewno lepsze od tego...

    Używam tego kosmetyku od/ ilość zużytych opakowań: 1 i to sie wiecej nie powtorzy

    Oceniono na 1.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak
Chcesz pochwalić destiny666 za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • nieprzyjemny

  • Nie odpowiada mi zupełnie. Miał dobre oceny na wizażu, więc go kupiłam. Ciężko go nałożyć na twarz, jest taki gęsty i toporny. Ostry, ziołowy zapach nie umila aplikacji. Dosyć dobrze kryje, ale twarz wygląda po nim jak maska. Użyłam pare razy, od pół roku leżakuje w szufladzie bezużyteczny. W drogeriach można znaleść podkłady lepsze i dwa razy tańsze od natural cover.

    Oceniono na 2.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Nie
Chcesz pochwalić lalique za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • lubię go
  • Recenzja:

    Polecam NA ZIMĘ dla cery np.mieszanej. Lekko matuje i nie wysusza. Doskonale wyrównuje koloryt skóry i maskuje jej niedoskonałości.
    Nie wiem jak sprawdziłby się na cerze tłustej i z trądzikiem, ale z moją mieszaną sobie poradził. Pryszcze stawały się mniej widoczne- ładnie zakrywa zaczerwienienia wokół krostki.

    Dobry dla skóry wrażliwej. Lekko odstrasza zapach, taki jakby babcinego kremu, ale zapach szybko znika i nie czuć go na twarzy. Ma przyjemną konsystencję, nie za rzadką i nie za gęstą.

    Podkład nakładam wilgotną gąbeczką, dzięki czemu ładnie się rozprowadza i wtapia się w skórę. Po nałożeniu nie ma pudrowej maski.

    Na lato raczej się dla mnie nie nadaje, bo gdy robi się cieplej makijaż się na nim słabiej trzyma. Poza tym podkład ten staje się wówczas uciążliwy.

    Jednak zimą ładnie pielęgnuje skórę wrażliwą. Polecam dla wrażliwców

    Używam tego kosmetyku od / ilość zużytych opakowań: 2

    Oceniono na 4.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak
Chcesz pochwalić madie za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • Dobry

  • Recenzja: Fajne opakowanie i zawartość Odejmuję gwiazdkę za zapach.. Nie polecam n a cieplejsze dni, ze względu na "wagę" kosmetyku. Nie włazi w pory, dość dobrze matuje i radzi sobie z większymi "niespodziankami" Ogólnie polecam

    Używam tego kosmetyku od miesiąca ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego

    Oceniono na 4.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak
Chcesz pochwalić effcia za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • moze byc
  • Recenzja: Fajny podklad. Dobrze sie naklada Zapach nie odstrasza. Ladnie matuje, ale za bardzo koryguje, twarz wyglada jak maska. nie kupie drugiego opakowania, bo pierwsze otrzymalam w spadku od siostry hehe /kupila sobie inny i ten mi oddala/. i nie wlazi w pory co jest bardzo wazne! o jakies porzadne opakowania tez mogliby sie postarac. 30zl za podklad a wyglada jakby byl kupiony na bazarze jakims.


    Oceniono na 3.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie?
Chcesz pochwalić dore za czytelną i pomocną recenzję?

  • Chwalona: 2 raz(y)
  •  
  • Chwalę go sobie.
  • Recenzja: Uważam, że to bardzo dobry kosmetyk za bardzo przyzwoite pieniążki. Z reguły "buszuję" w kategorii podkładów ze "średniej półki" i w porównianiu z dotychczas używanymi marek m.in. L'oreal czy Maybelline ten jest znacząco lepszy.
    Dosyć gęsty, jakkolwiek bezproblemowo rozprowadza się na skórze, bardzo ładnie i dyskretnie ( nie jest absolutnie widoczny ) tuszuje drobne ( jak zaznaczył producent ) niedoskonałości cery, nie waży się, nie spływa, nie wchodzi w pory ( co jest częstokroć moją zmorą ), matuje na dość długi czas ( u mnie nawet kilka ładnych godzin ), nie ściera się z twarzy, jest wydajny, korzystny do tego cenowo.
    Właściwie to mogłabym go uznać za prawie doskonały dla mnie ( a raczej dla mojej cery ) nie mogę pominąć jednak fatalnej faktycznie kolorystyki: zakupiłam odcień nr 2 ("Teint sable" ) i nawet dla opalonej po lecie buzi jest on zbyt ciemny.
    W związku z powyższym odejmuję * jakkolwiek w świetle tylu poważnych zalet rozważam ponowny zakup kosmetyku ( a to już duży "ukłon" i dowód uznania z mojej strony ) i ewentualne mieszanie fliudu z kremem na dzień celem rozjaśnienia odcienia.

    Używam tego kosmetyku od/ ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego

    Oceniono na 4.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie?
Chcesz pochwalić Beza za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • wszystko nie tak...
  • Recenzja: Wrażenia jak u poprzedniczki. Za cięzki, źle sie rozprowadza. Jest bardzo niewydajny. Ma fatalne kolory, miałam najjaśniejszy, który i tak był ciemny a do tego jakiś pomarańczowy.... Widać go na twarzy, zwłaszcza przy niedoskonałościach, które uwypukla troche. Słabo matuje. Te dwie gwiazdki za to ze długo trzyma sie na twarzy, moze sie nadawac na wieczór.... kiedy nie bardzo nas widać :P
    Ogólnie nie polecam. A opakowania nie skończę niestety...

    Używam tego kosmetyku od/ ilość zużytych opakowań: kilka razy użyty

    Oceniono na 2.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie?
Chcesz pochwalić ciri za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • Zdecydowanie za ciezki
  • Recenzja: ...A ja mam zupelnie odmienne zdanie i przyznam szczerze, ze nie rozumiem zachwytow nad tym podkladem. Otoz wedlug mnie przede wszystkim gama kolorystyczna jest fatalna (odcienie sa STANOWCZO za ciemne!) i sam podklad jest za ciezki! Choc mam skore z przebarwieniami, ten podklad NIE ukryl niczego, a wrecz uwydatnil nawet te, ktorych juz nie ma (??) Moja cera, choc daleka od idealu, woli podklady lekkie + korektor, natomiast podklady kryjace niegdy sie nie sprawdzaja. Byc moze dla innych jest dobry, dla mnie zdecydowanie za ciezki. 2 gwiazdki daje za filtry oraz sklad ziolowy.

    Używam tego kosmetyku od/ ilość zużytych opakowań: ...3 proby podejscia do 1 opakowania i nigdy wiecej!
    Recenzja: ...


    Oceniono na 2.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie?
Chcesz pochwalić MagdaNL za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • Super
  • Naprawdę świetny fluid:
    - kolor najjaśniejszy wcale nie taki jasny, jest całkiem dobry dla mojej cery
    - nawilża
    - łagodzi
    - delikatnie pachnie ziołami, ale zapach szybko sie ulatnia
    - nie powoduje nowych wyprysków
    - całkiem dobrze kryje
    - dosyc trwały
    - wydajny
    - przystępna cena
    PRAWIE IDEAŁ

    Używam tego kosmetyku od/ ilość zużytych opakowań: 2

    Oceniono na 4.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie?
Chcesz pochwalić Elvi za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • Dobry na chłodne dni !
  • Recenzja: Kupilam go tylko ze względu na bardzo dobrą recenzję na wizażu.pl. Strzał w dziesiatkę: dobrze matuje, nie podrażnia, wręcz przeciwnie, mam wrażenie, ze pielęgnuje i uspokaja cerę. Dobrze sie rozprowdza, wystarczy cienka warstwa - dobrze kryje. Eleganckie opakowanie, na pewno jest wydajny. Chociaż jest mały wybór kolorow, to i tak daje mu pięć gwiazdek. Jestem nim zachwycona - to najlepszy podklad do cery mieszanej jaki mialam a mialam ich wiele. Bardzo ważne: działa oczyszczajaco ne cerę!!

    24.06.05 - muszę edytować recenzję po kliku upalnych dniach, niestety, nie nadaje sie na upały-jest za cieżki !
    Wrócę do niego w czasie chłodniejszych dni !
    Używam tego kosmetyku od/ ilość zużytych opakowań: pierwsze i bedą następne...

    Oceniono na 4.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak
Chcesz pochwalić WERONIKA13 za czytelną i pomocną recenzję?
  •  
  • Genialny
  • Recenzja: Kupiłam ten podkład, za radą na forum wizażianek-i jestem bardzo zadowolona!
    *jest bardzo gęsty, ale aby pokryć całą buzię wystarczy malutka kropeczka
    *dobrze kryje
    *matowi
    *nie szkodzi mojemu trądzikowi
    *buzia jest aksamitna, dobrze nawilżona, matowa i naturalna
    *eleganckie opakowanie
    *myślę że bedzie wydajny
    *niedrogi-ok.25zł
    są niestety dorbne minusy
    *ma zapach-ładny, ale ja nielubie zapachu w kosmetykach
    *na upał jest za ciężki, ale ja wolę się pomęczyc, aby mieć ładną buzię

    Używam tego kosmetyku od/ ilość zużytych opakowań: od tygodnia/1

    Oceniono na 5.00 na 5 gwiazdek.

  • Kupiłabyś ten produkt ponownie?
Chcesz pochwalić 195.177.196.80 za czytelną i pomocną recenzję?