Leginsy + tunika? ;) Co o tym myślicie?

kategoria: Ubrania, dodano: 2009-06-21 08:49:30
  • Leginsy + tunika? ;)

Opis:
Zastanawiam się,czy te leginsy pasują do tej tuniczki. Założyłam,ale jakoś tak, chyba mi się nie podoba (może dlatego, ze nie przepadam za leginsami). Jeśli nie pasują to co do niej nosić? Najbardziej podoba mi się ze zwykłymi opalonymi rajstopami, ale wydaje i się, ze żeby tak ją nosić to jest za krótka... Przepraszam, że zdjęcie takie trochę bez ładu i składu.;)

Średnia ocen: 2.10 (z 20 ocen)50

Tagi: tunika fiolet leginsy
    Ilość ocen: 20
  • Wieszak dodany przez:
    19agusia91
    19agusia91

    Ilość wieszaków: 3 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2010-08-28 18:38:46
    surka
    Do rurek, a jeśli chodzi o leginsy to wybrałaby długie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2010-08-28 18:27:25
    19agusia91
    Tuniczka już dawno wydana, legginsów 3/4 nie tykam ;D
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-12-19 20:27:31
    MadziaChwala
    Ja podobnego typu tuniki nosze do rurek
    A co do legginsów - może trochę dłuższe albo z koronką na dole?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-26 16:18:47
    miracle567
    zostaw leginsy, zmień tunikę...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-24 19:31:37
    NEA2208
    Ja uważam, że leginsy, które masz na sobie najlepiej nadają się do tej tuniki. Nic bym nie zmieniała. Masz szczupłe nogi, całość wygląda dobrze.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-24 13:49:10
    Tyris
    leginsy tak.. tunika tez..ale nie ta! Ta jest okropna.. chyab za duza.. podciecie(pasek) powinnas miec pod biustem a nie w polowie brzucha. Daje to efekt jakbys byla w ciazy. Polecala bym ci poza tym bardziej zwiewna gore bo wyglada strasznie topornie .. jestes chuda
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 15:27:45
    Ja bym założyła wąskie ciemne spodnie do tego i obcasy, nie za duża ciemna torebka albo poszła w stylizację różowe lata 70 te - rozszerzane nogawki i duża torba w jakimś fiolecie np. Ale to moje sugestie tylko.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 15:23:04
    daisuki
    Całokształt mi się nie podoba.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 15:16:44
    rzapka
    legginsy do tuniki tak, ale nie do tej tuniki, ta mi sie nie podoba....
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 14:57:35
    nikki999
    jeżeli nie przepadasz za leginsami to po co je kupiłaś/założyłaś i się zastanawiasz ?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 14:46:51
    Anna Antonina
    Ładna tunika, ładna figura, ładne legginsy. Dobrze jest, nie trza psuc
    Niestety, nawet osoba o najpiękniejszej figurze, która założy tunikę i rajstopy i wystają jej kliny, albo co gorsza pupa przy podniesieniu rąk mocno razi moje poczucie estetyki.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 14:30:16
    Leosia69
    niestety do mnie tez nie przemawia to połączenie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 14:25:50
    Jula84
    Nie podoba mi sie..
    Nie żebym cos miała przeciwko połaczeniu tuniki z leginsami. Ale tu sama tunika nie jest zbyt ładna...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 14:23:11
    Yenotek
    nie jest fajnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 14:15:40
    Kwapis.
    Napewno masz ladna i fajna figure ale wzory tej tuniki deformuja ja jakos tak dziwnie. Nie podoba mi sie ani troche
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 14:11:09
    Klaudushka
    nie podoba mi sie, tunika brzydka , nie pasuje calosc
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 13:57:39
    kattie
    nie ładna ta tunika . . .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 13:50:25
    bubus900
    Osobiscie tunika nie podoba mi się. Uważam, ze te wzorki są hmm 'malo korzystne', jakieś takie dziwne. Wolę chyba jednolite materialy. Poza tym trudnoby bylo chyba dobrać do tego jakąś biżuterie, być może byloby za pstrokato? W kazdym razie tak myśle. Co do leginsów, to ta dlugość absolutnie moim zdaniem nie pasuje. Ja bym zalozyla po prostu czarne grubsze rajstopy i w zaleznosci od upodobań albo szpilki albo baleriny. Ale generalnie na - .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 13:30:53
    Stysik
    A ja myśle że te legginsy pasują do tej tuniki i wystarcza buty na obcasie i można iść na miasto
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 13:19:31
    masmeli
    Ogólnie do kroju tuniki legginsy pasuja, aczkolwiek wedlug mnie jej wzór jest nieciekawy i jakoś tak dziwnie to wyszlo
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 12:38:39
    MissHuffy
    Uwielbiam legginsy- ale długie i tylko czarne, krótkie są dla mnie passe..
    Straszne...Kojarzą mi się z 5letnimi dziewczynkami.Tunika też nie w moim stylu, znaczy się wzorki na niej mi się nie widzą , ale ogólnie sądzę ,że lepiej by wyglądała z długimi legginsami, bądź kryjącymi rajstopami i szpilkami..
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 12:18:37
    niuniulka1989
    Cytat:
    Napisane przez axxxa Poka wiadomo
    a moim zdaniem pasuje ta tunika i te leginsy,tylko trzeba to jakos "podreperowac".moze jakis pasek w talii do tego jednolita opaszka albo jakis ciekawy wisiorek,branzoteta, fajne buty i na pewno bedzie lepiej.
    jak dla mnie ta tunika ma za dużo wzorków, z dodatkami powstanie jeden wielki kicz (no, może oprócz czarnego paska).
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 12:13:00
    agunineczka
    Ja bym do niej założyła długie leginsy + czarne buty na platformie. Na rękę jakieś fajne bransoletki i będzie ok
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 11:26:59
    ghdds
    Moim zdaniem źle nosisz tą tunike - fioletowy pasek nie jest ani w talii ani pod biustem, chyba jakoś tak w okolicy żeber(?). Powinien być wg mnie pod biustem, tylko że wtedy chyba okazałaby sie za duża W ogóle jak dla mnie ta tunika ma jakiś dziwny kształt.
    Co do leginsów to tez nie przepadam i chyba ogólnie mi nigdy do niczego nie pasują.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 11:25:12
    smyk89
    ja tam bym ją nosiła bez legginsów, załóż ją najlepiej na gołe nóżki albo na jakieś rajstopy w fajnym kolorze no i dodaj szeroki pasek w talii, bo jest troszkę nudno
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 10:56:09
    Czarna1351
    Jak dla mnie ta długość legginsów jest jak najbardziej ok, absolutnie nie zakładałabym dłuższych. Przychylam się do dodania skórzanej kurtki, doda smaku całości.Masz szczupłe nogi, więc baleriny mogą być, ale obcasy też będą pasować.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 10:52:33
    19agusia91
    Spróbuje z tymi rajstopami. Chociaż jak kiedyś tak próbowałam to zrobiło się tak jakoś "za ciężko". Bez niczego pewnie i najlepiej wyglądałoby, ale moim zdaniem za krótka jest, żeby ją tak nosić, przynajmniej ja się tak źle czuję. Finał będzie taki, że wydam ją komuś niższemu
    Wiem, pisałam, ze zdjęcie bez ładu i składu
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 10:51:57
    MadameBovary
    Lginsy powinny byc zdecydowanie długie - do kostki
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 10:21:15
    laadybird
    też mi się wydaję, że lepiej by wyglądało jakbyś ściągnęła te leginsy .. xD
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 10:15:55
    bujakasa
    Mi się tunika podoba, ale leginsy powinny byc długie. Te krótkie odpadają. Do tego powinnas założyc kurtkę skórzaną jakieś dodatki, baleriny i będzie spoko.

    A na przyszłość nie dawaj takich rozkraczonych zdjęć na wizaż : P
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 10:11:44
    zuczang
    A może spróbuj założyć czarne kryjące rajstopy?Albo ściągnij te leginsy do kostki-teraz strasznie skracają Ci nogi,a przecież masz taką ładną figurę,szkoda to psuć...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 10:10:36
    Bia
    ta tunika źle wygląda z leginsami
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 10:06:31
    Spoora
    Nie podoba mi się ta tunika i do tych leginsów w ogóle nie pasuje
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 09:56:22
    axxxa
    a moim zdaniem pasuje ta tunika i te leginsy,tylko trzeba to jakos "podreperowac".moze jakis pasek w talii do tego jednolita opaszka albo jakis ciekawy wisiorek,branzoteta, fajne buty i na pewno bedzie lepiej.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 09:49:30
    dusia139
    Strój okropny
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 09:12:15
    marcia321
    tunika beznadziejna .........................
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 09:10:13
    Lucka91
    moim zdaniem legginsy jak najbardziej pasuja do tej tuniki, tylko prawde mowiac beznadziejnie stanelas na tym zdjeciu i dlatego prezentuje sie to zle ;p
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-21 09:00:15
    Chatul
    Źle z tymi leginsami nie wygląda, ale myślę, że lepiej byłoby bez nich.
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka