keep. Co o tym myślicie?

kategoria: Buty, dodano: 2009-06-26 13:41:18
  • keep.

Opis:
xxx

Średnia ocen: 3.79 (z 19 ocen)50

Tagi: xxx
    Ilość ocen: 19
  • Wieszak dodany przez:
    littlecream
    littlecream

    Ilość wieszaków: 16 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2010-02-06 22:58:15
    czarnulka066
    Nie podoba mi się ten zestaw
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-30 18:34:49
    kambarr
    wprost cuownie . ;p !

    mój styl .. - uwielbiam go . ! '; )
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-30 10:26:39
    MichalinaP1995
    kolejny świetny zestaw. idealnie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-29 08:54:12
    uaremyheroine
    bardzo mi sie podoba! <3
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-28 21:15:54
    FikcjaJestModna
    Taaak
    Ten zestaw jak dla mnie idealny.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-28 14:21:13
    carmenkaa
    Cytat:
    Napisane przez starlit Poka wiadomo
    ten zestaw kojarzy mi sie z pattinsonem on ma podobny styl
    ogolnie fajnie tylko buty do wymiany na jakies lzejsze i czarne
    mi się z nim kojarzą te okulary i marynarka, bo on na większości zdjęciach jest właśnie w koszuli w krate [ niebieskiej ]

    a zestaw mało kobiecy, ale mi się podoba

    ---------- Dopisano o 14:21 ---------- Poprzedni post napisano o 14:20 ----------

    zapomniałam spytać - skąd ta bluzka?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-27 23:26:05
    Domiinuss
    super zestawik
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-27 20:28:59
    starlit
    ten zestaw kojarzy mi sie z pattinsonem on ma podobny styl
    ogolnie fajnie tylko buty do wymiany na jakies lzejsze i czarne
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-27 20:22:54
    Journey
    A wiesz może gdzie znaleźć te rzeczy?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-27 19:45:29
    wakingdream
    W tym zestawie akurat podoba mi się wszystko. Oryginalnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 20:09:53
    agunineczka
    A to zestaw na wiosnę, lato, jesień czy zimę, bo nie wiem... ?
    Mój tż mówi, że by chciał taką koszulkę Więc chyba za bardzo kobieca to ona nie jest
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 19:15:19
    sunnygirl33
    a mi się podoba.
    Nie wszystko musi być kobiece.
    Zawsze to lepsze niż dres ;]
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 17:57:54
    _Emi_
    Cytat:
    Napisane przez czarownica iga Poka wiadomo
    jedynie co mi sie podoba to spodnie.
    Racja;]
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 17:03:15
    czarownica iga
    jedynie co mi sie podoba to spodnie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 17:00:27
    patricia13
    nienawidze takiego stylu
    nie ma nic wspólnego z kobiecością
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 16:15:33
    Semele
    Podoba mi się ( no może z wyjątkiem tej koszuli/ lekkiej marynarki w kratę)
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 16:05:23
    paniDoktorJoint
    idealnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 15:51:17
    Gosiu
    Cytat:
    Napisane przez MissHuffy Poka wiadomo
    Gosiu, zwracam honor, powinnam była, dodać ''raczej''.
    No spoko
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 15:08:14
    myCocaine
    !
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 14:39:28
    aktaga13
    taki w stylu bylej dziewczyny lindsay lohan moze sie podobac.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 14:39:04
    MissHuffy
    Gosiu, zwracam honor, powinnam była, dodać ''raczej''.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 14:32:24
    Gosiu
    Cytat:
    Napisane przez MissHuffy Poka wiadomo
    Super zestaw


    ---------- Dopisano o 14:13 ---------- Poprzedni post napisano o 14:12 ----------


    ci co mody nie lubią , nie spodoba się ten zestaw
    Dlaczego wrzucasz od razu do jednego wora wszystkich tych, którym się to nie podoba jaki "nielubiących mody"? Ja lubię, a to, że np dziurawe rajstopy są modne a mnie się nie podobają nie oznacza, że nie interesuję się trendami!

    Co do zestawu- sama zamierzam skompletować podobny, tylko buty inne, nie przepadam za takimi.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 14:27:43
    m_ilka17
    To nie mój styl, ale sam zestaw mi się podoba. Fajne okulary.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 14:24:22
    Dzindzej
    Mnie się podoba.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 14:15:31
    Klaudushka
    koszule i koszulke bym zmienila, a tak to ok
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 14:13:40
    MissHuffy
    Super zestaw


    ---------- Dopisano o 14:13 ---------- Poprzedni post napisano o 14:12 ----------

    Cytat:
    Napisane przez Madame Lockheart Poka wiadomo
    Wszystko super, lubię taki styl Dziwią mnie negatywne komentarze, ale wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje (dlatego z dystansem podchodzę do projektu "Szafa")
    ci co mody nie lubią , nie spodoba się ten zestaw
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 14:07:38
    Madame Lockheart
    Wszystko super, lubię taki styl Dziwią mnie negatywne komentarze, ale wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje (dlatego z dystansem podchodzę do projektu "Szafa")
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 14:04:51
    Jioanna
    Miało być tak oryginalnie, a wyszło... marnie. Może do mnie ta "moda" nie przemawia. Nie podoba się.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 14:00:26
    margot1991
    yeah yeah yeah ; D jak dla mnie całość mioodziiio : )
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 13:51:47
    Alauka
    Jak dla mnie to ta koszula odpada
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 13:51:08
    van Gogh
    Zdecydowanie nie!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 13:47:07
    nikki999
    nic mi się tu nie podoba
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 13:45:01
    daqa90_
    Zmieniłabym bluzke.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-26 13:44:02
    Dociakowa
    :d
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka