Egzamin ;) Co o tym myślicie?

kategoria: Zestawy, dodano: 2009-07-05 12:43:47
Opis:
Dziewczyny mam do Was pytanie. Otóż w przyszłym tygodniu mam egzamin kwalifikacyjny na studia i moje pytanie brzmi tak: Czy mogę iść w tym stroju? Z góry przepraszam za słabą jakość zdjęć i poprzecinane lustro, ale inaczej nie dałam zrobić dość wyraźnego zdjęcia telefonem...

Średnia ocen: 1.78 (z 27 ocen)50

Tagi: galowy strój egzamin elegancki
    Ilość ocen: 27
  • Wieszak dodany przez:
    agunineczka
    agunineczka

    Ilość wieszaków: 23 Średnia ocen: 4.62
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2011-04-25 22:38:12
    dominika8102
    zmień bluzkę
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-10 21:56:13
    agunineczka
    Cytat:
    Napisane przez vicky019 Poka wiadomo
    tragedia. w zyciu bym tak nie poszla na zaden egzamin. wloz lepiej klasyczny zakiet a jak bedzie cieplo tylko biala bluzke bedzie lepiej niz w tym

    Egzamin już był dawno temu...
    I żadnej dziewczyny w żakiecie nie było...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-27 12:08:37
    vicky019
    tragedia. w zyciu bym tak nie poszla na zaden egzamin. wloz lepiej klasyczny zakiet a jak bedzie cieplo tylko biala bluzke bedzie lepiej niz w tym
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-25 20:41:59
    Karolina Maria
    tak troche jak na egzamin na uniewersytet trzeciego wieku - postarza Cię... Zmien bluzke i bedzie OK/
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-15 01:18:14 Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 20:12:52
    nikki999
    dokładnie, zmień bluzkę, postawiłabym na koszulę z żabotem
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 19:49:55
    moooniaaaa
    Cytat:
    Napisane przez agunineczka Poka wiadomo
    Tylko właśnie nie za bardzo chcę ubierać białą, bo czytałam na forum, że dziewczyny idą na ten egzamin ubrane zwyczajne, codziennie. Chcę się ubrać elegancko, ale chcę taż uniknąć białej góry
    To może ciemną koszulę z krótkim rękawem,na guziczki,a pod spód biały top na ramiączkach,tak żeby u góry trochę wystawał? Wiesz,żeby rozjaśnił zestaw?
    Albo po prostu koszulę w jakimś innym kolorze niż biały?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 19:32:32
    agunineczka
    Cytat:
    Napisane przez Po la Poka wiadomo
    Szczerze? W tym zestawie wyglądasz "ciotkowato".
    Chyba połączenie takiej torebeczki, tej bluzki (w kwiaty i z kokardą przy dekolcie) i jeszcze korale, chyba perły o ile dobrze widzę to za wiele.
    Może z białą bluzką ale niezbyt "wydziwiastą" byłoby dobrze tak jak dziewczyny wcześniej piszą.

    To nie są korale. To jest delikatny łańcuszek, tylko, że wina zdjęcia. Mam słaby aparat w telefonie i to chyba dlatego wyszło jak perełki, ale nie są
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 19:29:00
    czarownica iga
    zmien bluzke i bedzie ok
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 19:28:58
    Po la
    Szczerze? W tym zestawie wyglądasz "ciotkowato".
    Chyba połączenie takiej torebeczki, tej bluzki (w kwiaty i z kokardą przy dekolcie) i jeszcze korale, chyba perły o ile dobrze widzę to za wiele.
    Może z białą bluzką ale niezbyt "wydziwiastą" byłoby dobrze tak jak dziewczyny wcześniej piszą.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 19:25:04
    Majka1503
    Zgadzam się z przedmówczyniami: biała bluzka. Spódnica mi się podoba
    I lustro też
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 19:10:29
    Bialy Kotek
    zestaw postarza,bluzka do odstrzału
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 18:49:02
    aanitkaa
    załóż białą bluzke
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 17:28:46
    Czarna1351
    Wg. mnie tylko spódnica nadaje się do zostawienia. Poszłabym w klasykę, jeżeli chodzi o dobór góry, czyli wybrałabym jednak białą. Poszaleć możesz z fasonem, wybór jest ogromny. Kokarda niech sobie będzie, może być elementem bluzki, możesz włożyć wstążkę pod kołnierzyk i zawiązać ją ozdobnie - wszystko kwestią inwencji, jednak z tej bluzki, którą prezentujesz, zrezygnuj.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 15:24:37
    onaa
    bluzka okropna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 15:23:29
    Onax3
    Bluzka jest fatalna... a ta kokarda... Musisz koniecznie ją zmienić na białą.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 14:41:20
    poison002
    bluzka odpada...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 14:32:03
    LILIth23
    Dokładnie biała bluzka byłaby najlepsza...klasyka nigdy z mody nie wychodzi
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 14:30:09
    zffazoffana
    bluzka jest okropna ..
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:58:55
    madziniak91
    Bluzka mi sie nie podoba ani trochę.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:53:42
    Niuniuska
    Całkiem fajna spódnica. Ja również odradzam bluzkę, zamieniłabym ją na jakąś bardziej klasyczną, bez zbędnych bajer w stylu takich kokardek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:50:04
    MissHuffy
    Można wyglądać 'młodo' i elegancko
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:49:45
    Antii89
    Cytat:
    Napisane przez agunineczka Poka wiadomo
    Dlatego ja idę ubrana elegancko...
    I bardzo dobrze! Zmień tylko tą bluzkę i będzie ok.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:48:04
    agunineczka
    Cytat:
    Napisane przez Antii89 Poka wiadomo
    Na egzamin codziennie???
    Jak dla mnie koniecznością jest elegancki ubiór. Nie zapunktujesz przychodząć w dżinsach.

    Dlatego ja idę ubrana elegancko...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:40:34
    Adkara
    Ta bluzka okropna, a spódnica spoko Ogólnie postarza Cię ten strój...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:39:48
    emii
    To jest zestaw jak dla starszej pani
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:37:06
    L I L Y
    nie podoba mi się, postarza Cię ten zestaw
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:35:03
    MissHuffy
    Wyglądasz jak 60letnie babcia..Zmień tę bluzkę
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:35:03
    Kasioola
    Lepiej zmień bluzke...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:34:32
    Antii89
    Cytat:
    Napisane przez agunineczka Poka wiadomo
    Tylko właśnie nie za bardzo chcę ubierać białą, bo czytałam na forum, że dziewczyny idą na ten egzamin ubrane zwyczajne, codziennie. Chcę się ubrać elegancko, ale chcę taż uniknąć białej góry
    Na egzamin codziennie???
    Jak dla mnie koniecznością jest elegancki ubiór. Nie zapunktujesz przychodząć w dżinsach.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:32:50
    agunineczka
    Tylko właśnie nie za bardzo chcę ubierać białą, bo czytałam na forum, że dziewczyny idą na ten egzamin ubrane zwyczajne, codziennie. Chcę się ubrać elegancko, ale chcę taż uniknąć białej góry
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:32:36
    Katarina85
    Zgadzam się z dziewczynami, spódnica ok. ale bluzkę zmieniłabym...w tym zestawie wyglądasz trochę jak katechetka ( heh ale mam skojarzenia )
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:28:11
    speare
    Zależy na jakie studia :P bo jeśli egzamin masz na ASP czy coś podobnego to spokojnie możesz pójść natomiast jeśli są to studia i uczelnia nie związana z kierunkami artystycznymi to również bym była za zamianą bluzki na bardziej klasyczną- przynajmniej w kolorze
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:01:39
    eternal_a
    Spódnica wydaje się być ładna, jednak bluzka jakoś nie bardzo mi tu pasuje. Tak jak pisały dziewczyny, proponuję coś dopasowanego i najlepiej białego.
    Powodzenia na egzaminie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 13:01:15
    anoska
    zgadzam się z dziewczynami - zmień bluzkę
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 12:57:44
    Antii89
    Zgadzam się, że ten strój Cię postarza. Zostaw spódnicę, ale zmień bluzkę, najlepiej na jakąś dopasowaną, może białą.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-07-05 12:54:26
    moooniaaaa
    Moim zdaniem ten zestaw Cie postarza. Dla mnie wyglądasz jak jakaś trzydziestoletnia urzędniczka.
    Spódnica ok,ale bluzkę bym zmieniła.

    Swoją drogą to ja na widok takiej kokardy pod szyją na żywo chyba bym się zaśmiała bo wygląda jakoś tak ... no ... śmiesznie, przypomina mi Minnie z Myszki Miki
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka