szorty jeansowe Co o tym myślicie?

kategoria: Ubrania, dodano: 2009-05-05 16:32:26
Opis:
Fajne? 43zł z przesyłką - chyba się skuszę. Będzie jak znalazł na lato. Obeszłam wczoraj całe centrum handlowe i nie znalazłam szortów o moim rozmiarze. ;/

Średnia ocen: 3.94 (z 16 ocen)50

Tagi: spodenki C - IN szorty
    Ilość ocen: 16
  • Wieszak dodany przez:
    tenebris
    tenebris

    Ilość wieszaków: 88 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2009-07-31 16:44:32
    kambarr
    ta, skuś się .
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-30 16:29:17
    Caterina21
    świetne exsta, podobaja mi się
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 19:28:58
    Ojgen
    ok dzięki ja ślepa jestem
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 19:10:21
    tenebris
    Cytat:
    Napisane przez Ojgen Poka wiadomo
    gdzie je można kupić??
    napisałam w poście powyżej
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 18:09:07
    Ojgen
    gdzie je można kupić??
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 17:32:13
    tenebris
    s_h_o_p_i_n_g - to jest konto na All sprzedawcy spodenek

    NIESTETY! Wykupiono już wcześniej mój rozmiar zanim dogadałam się ze sprzedawcą który rozmiar byłby najodpowiedniejszy. Zostaje mi tylko do nich wzdychać. Czemu ja mam zawsze takiego pecha?

    (ale dobrze że spytałam o rozmiar bo sama bym wybrała inny - i zrobiłabym źle)
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 12:00:39
    MissPearl
    baaaaardzo fajne!! nie zastanawiaj sie nawet - kupuj
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 10:25:34
    uparta Marti
    43 zł ? i nad czym tu sie jeszcze zastanawiać ?! cudne są
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 09:25:33
    kariera85
    przecudne
    kupuj!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 08:36:26
    Ojgen
    są super bierz i się nie zastanawiaj, oczywiście te pierwsze gdzie mogę znaleźć takie spodenki ??
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-06 07:11:50
    Mexara
    Bardzo fajne. I wyglądają "drożej". Kupiłabym
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 23:56:15
    lauris
    mi także przypadły do gustu
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 23:13:51
    7minut
    tez mi sie podobają, u mnie w "chinskim centrum"są takie po 29 . zawsze jakos nie chce mi się przymierzyc bo namolni chinczycy podglądają
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 22:31:44
    crippled
    W tamtym roku kupiłam takie szorty, bo chorowałam na nie od dawna , ale za każdym razem kiedy w nich wychodze na miasto, ludzie gapią się na mnie co najmniej jakbym w majtkach chodziła
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 22:31:14
    Soph
    ja też je chce
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 22:26:29
    Klaudushka
    wcale nie za krótkie ! dlugosc idealna, bierz
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 22:23:20
    a4sq
    tez chce takie :P:P:P:P
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 21:59:30
    Soph
    fajne
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 21:00:58
    ineyasha
    Cytat:
    Napisane przez suwa89 Poka wiadomo
    hahaha co wam się drugie nie podobają ? przecież to te same szorty o masakra
    tylko z tyłu prezencja,

    ogólnie fajne, ja sobie kupiłam ciemniutkie trochę inne ale z myślą o wakacjach =))
    dziewczyno... tenebris w komentarzu wstawila zdjecia innych spodenek, i to o nich jest mowa jako o tych drugich...
    klania sie czytanie ze zrozumieniem
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 20:21:17
    Dayana
    gdzie mozna je kupić ?? bo sa boskie i jakieś aż dziwnie tanie ;d
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 20:15:20
    TandleRidson
    Cytat:
    Napisane przez suwa89 Poka wiadomo
    hahaha co wam się drugie nie podobają ? przecież to te same szorty o masakra
    tylko z tyłu prezencja,


    ogólnie fajne, ja sobie kupiłam ciemniutkie trochę inne ale z myślą o wakacjach =))
    ????
    o czym tym mówisz??...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 18:52:07
    suwa89
    hahaha co wam się drugie nie podobają ? przecież to te same szorty o masakra
    tylko z tyłu prezencja,

    ogólnie fajne, ja sobie kupiłam ciemniutkie trochę inne ale z myślą o wakacjach =))
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 16:58:33
    DorotkaPsotka
    jeeeeeeeeeeejku
    byłabyś taka kochana i podałabyś mi linka do takich? są rozmiar M?
    odpisz na priv ;*
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 16:57:50
    tenebris
    Mnie też drugie się mniej podobają
    Ahh to chyba sobie zamówię

    Kattarina, jaka figura? ;P Taki szkielecik xD
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 16:54:35
    L I L Y
    świetne te spodenki są widziałam podobne i chyba też sobie kupię

    oczywiście te pierwsze są super.. a te drugie już mniej mi się podobają
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 16:45:54
    MissHuffy
    cena poraża
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 16:44:27
    dripdrop
    fajne : D na lato krótkie mogą być : D jak cos zawsze mozna legginsy jakies wlozyc : ) chociaz ja wole spodenki z kieszeniami na tylku , ale to jak kto woli xD
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 16:42:12
    Kattarina
    Fajne (a do Twojej figury, fiu, fiu)
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 16:39:58
    agunineczka
    Tenebris są świetne! I ta cena!

    A te drugie które wstawiłaś w załączniku już nie są takie fajne....
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 16:35:00
    tenebris
    A nie za krótkie? :P
    Zastanawiałam się jeszcze nad takimi:
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-05-05 16:33:47
    asia67star
    Mi się podobają
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka